Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Omlazená Toyota Auris dostala foukanou. Turbomotor jí sedne

Aktuální trend downsizingu dohnal už i japonské automobilky, které se mu doposud většinou bránily. I Toyota Auris tak nově po faceliftu dostala přeplňovaný motor. Čtyřválcová dvanáctistovka stojí v nabídce po boku atmosférického agregátu 1,6 litru a představuje její komfortnější alternativu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J32a17r81d13a 25V27o80j61č91á19k 2363234280639

Toyota produkuje poslední dobou (z venku) ohyzdná vozidla

+1/0
20.12.2015 13:21

P34e80t78r 67M37i31c68h97a44l 2780924951572

Dokud to nebude foukaný tříhrnek, tak nemají šanci. :-D

+1/0
18.12.2015 20:00

J92a58n 64D69l98o60u13h67ý 7534799720869

Radsi tu 1.6 !!!

+2/0
18.12.2015 17:32


S53e89i82d45l 81P38e25t63r 1621251975674

"Objem ničím nenahradíš" ..

Chudák starej Ettore musí dnes rotovat v hrobě jak čamrda ...:-/

0/0
18.12.2015 1:53

J94i28ř37í 61S62c18h46w34a32c31h 8338674428546

Možná starej Ettore na rozdíl od tebe věděl, že tato pohádka má platnost v porovnání atmosfér, tedy v případě kdy se porovnává nízkootáčková atmosféra o větším objemu s atmosférou o menším objemu, která se na stejný výkon dostane tím, že ho dodá za vyšších otáček.

V případě aplikace tohoto pravidla při srovnání atmosféry a srovnatelného turbomotoru nastává poněkud TRAPNÁ situace, kdy srovnatelná atmosféra většího objemu si musí pomáhat vyššími otáčkami, aby dodala stejný výkon jako turbomotor. ;-D

Takže v podstatě platí "turbo nahradí objem mnohem lepe než ten objem":-P

+3/0
18.12.2015 20:08

S66e24i66d60l 65P36e97t94r 1501761785244

Aha, pán má problém s humorem i nadsázkou ... :-)

Jo, a ještě taky řekl, že " přeplňování je jako dopovat koně" ..

Tak to tu taky pěkně rozeberte ať se něco dozvíme z wiky .. ;-D

0/0
19.12.2015 23:57

J98i96ř63í 80S92c40h43w65a11c13h 8428744158906

Prý ....z wiky ;-D

No říkat si mohl co chtěl, ale důležitý je co dělal a přeplňované motory používal (a rozhodně ho k tomu nenutila EU), takže k nějakým rotacím v hrobě nemá absolutně žádnej důvod....

0/0
20.12.2015 2:51

J70i35ř62í 31N67e59u76m49e82i57s49t95e63r 2422405953321

...plynule pak zrychluje až k omezovači, kde začne zase výkon pozvolna vadnout..... Já to nechápu.

+2/0
17.12.2015 20:15

L85a83d82i93s47l36a67v 49K39a37l98o88u64s 7205336841590

že by motor z mixéru dostal konečně turbodmychadlo ?;-D

0/0
17.12.2015 19:44

M45i36c69h86a55l 20Ž64á31k 8579790329532

To jiste potesi hlavniho odberatele.

+4/0
17.12.2015 18:31

M44a78r33t70i16n 20H88o30r18ň76á87k 7351621282

Toyotu jsem při výběru auta vždy vynechával, měl jsem pocit, že na ní nikdy mít nebudu. A ono to není tak zlé. Absolutně se mi líbí interiér, jednoduchý, čistý, jasný, ne jako digihry od korejců.

+6/0
17.12.2015 18:03

V29i49l49é93m 92P38ř71í78h81o94d69a 2624989383717

Zdá se, že pan Vokáč má smlouvu se servisem Toyoty, jinak by nepsal nesmysly o omezení nabídky jen na turbo a hybrid.

0/0
17.12.2015 16:19

O38n26d78ř86e27j 85N92o29v64á92k 9147234959389

Mě by spíš zajímalo, jestli Toyota už zlepšila antikorozní ochranu.

V posledních testech AutoBilud všechny Toyoty / Lexusy mají po dvou letech užívání korozi i v interiéru, o podvozeku nemluvě ... že prý jenom povrchovou .... jako kdyby koroze zůstávála jen na povrchu ....

+5/−1
17.12.2015 16:09
Foto

T36o58m80á60š 91D91v45o80ř17á85k 7395256717981

Nejenom Toyota. Měl jsem Lexus RX300 2005 a hned první rok mi stříkali přední kapotu, bo byla rezavá...

+1/0
17.12.2015 16:16

O50n75d46ř56e88j 91N45o48v71á56k 9757104429569

no právě že v posledním AutoBildu byl test Lexusu - sedanu, hybridu ..... a byl rezatý ....

+1/0
17.12.2015 16:24

O30n38d98ř34e57j 82N52o67v20á80k 9477454789919

a před tím asi rok dozadu Toyota Verso - totéž, po 3 letech rez v interiéru pod sedačkama ....

0/0
17.12.2015 17:15

J44i71ř11í 87V70a30l29o24u27š66e65k 9160463895204

No, my v rodině od 08 vystřídali několik Toyot, vždy od novoty. Všechny denně používané, jedna pravidelně do lesa. Koroze jsem si opravdu u žádného auta nevšiml, což bych asi při ručním mytí měl. Za tu dobu se u aut vyměnilo snad dohromady 5 žárovek a jinak no problém.

+1/0
17.12.2015 16:52

O19n14d26ř91e13j 34N86o56v39á89k 9247264979189

No a díval jste se pod tapecírunk? A měli jste nějakou déle, než 2 roky?

+2/0
17.12.2015 17:16

J35a75n 50F56r66o55l36í83k 6746220705354

Za půl melounu malé autíčko. Jakou asi bude mít ten přeplňovaný motor oproti původnímu Toyoťáckému?

0/0
17.12.2015 15:43

J10o24s81e66f 90N75o16v76a10k 5708432296868

Jakou bude mít co? Něco vám tam vypadlo..,

0/0
18.12.2015 8:35
Foto

T88o20m84á54š 57D79v16o13ř25á19k 7405896647881

Přijde mi, že automobilky soutěží o titul

"Kdo do auta narve motor z Babety vyhrává".

Už to vidím, nový MB S-Klasse s motorem

125ccm a výkonem 480kW.

Grrr

+11/−1
17.12.2015 15:11

J33i63ř82í 29S51c78h41w97a85c41h 8578334338496

když dnes dostanou 400 kW z cca 3-4 litru tak nevím, proč by musel mít takto výkonný motor 8-10-12 litrů jako před druhou světovou válkou....tomu se prostě říká vývoj......

+3/0
17.12.2015 17:08

M91i40r35o15s17l37a78v 66Š26i98m30k64o 7895293952985

No, které auto před 2. válkou mělo takový výkon a objem? Tak velké objemy měla auta před 1. válkou, výkony nicotné. Pak už nastoupily kompresory a objemy do 7 litrů (Mercedes).

0/0
17.12.2015 17:52

J71i35ř10í 20S26c53h46w86a23c76h 8188574218976

ty výkony uvádím jen jako příklad toho, že na velký výkon bylo potřeba mnohem mnohem větší objem než dnes.

http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_ojetiny&c=A150204_124728_auto_ojetiny_fdv&foto=FDV590b82_DSC02039.JPG

....ano pak nastoupily kompresory ....aneb takový meziválečný downsizing .... ;-)

0/0
17.12.2015 19:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.