Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Omlazená Toyota Auris dostala foukanou. Turbomotor jí sedne

Aktuální trend downsizingu dohnal už i japonské automobilky, které se mu doposud většinou bránily. I Toyota Auris tak nově po faceliftu dostala přeplňovaný motor. Čtyřválcová dvanáctistovka stojí v nabídce po boku atmosférického agregátu 1,6 litru a představuje její komfortnější alternativu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J62a21r44d50a 34V74o12j71č41á32k 2273774200289

Toyota produkuje poslední dobou (z venku) ohyzdná vozidla

+1/0
20.12.2015 13:21

P68e37t59r 21M59i30c17h27a39l 2860704201892

Dokud to nebude foukaný tříhrnek, tak nemají šanci. :-D

+1/0
18.12.2015 20:00

J47a76n 12D79l22o83u23h61ý 7624289940349

Radsi tu 1.6 !!!

+2/0
18.12.2015 17:32

S29e57i91d95l 66P57e38t52r 1871361325244

"Objem ničím nenahradíš" ..

Chudák starej Ettore musí dnes rotovat v hrobě jak čamrda ...:-/

0/0
18.12.2015 1:53

J21i56ř14í 83S44c81h56w78a24c83h 8638944388516

Možná starej Ettore na rozdíl od tebe věděl, že tato pohádka má platnost v porovnání atmosfér, tedy v případě kdy se porovnává nízkootáčková atmosféra o větším objemu s atmosférou o menším objemu, která se na stejný výkon dostane tím, že ho dodá za vyšších otáček.

V případě aplikace tohoto pravidla při srovnání atmosféry a srovnatelného turbomotoru nastává poněkud TRAPNÁ situace, kdy srovnatelná atmosféra většího objemu si musí pomáhat vyššími otáčkami, aby dodala stejný výkon jako turbomotor. ;-D

Takže v podstatě platí "turbo nahradí objem mnohem lepe než ten objem":-P

+3/0
18.12.2015 20:08

S15e93i96d66l 16P18e63t86r 1391721245304

Aha, pán má problém s humorem i nadsázkou ... :-)

Jo, a ještě taky řekl, že " přeplňování je jako dopovat koně" ..

Tak to tu taky pěkně rozeberte ať se něco dozvíme z wiky .. ;-D

0/0
19.12.2015 23:57

J71i39ř42í 66S12c21h53w87a68c64h 8798394268806

Prý ....z wiky ;-D

No říkat si mohl co chtěl, ale důležitý je co dělal a přeplňované motory používal (a rozhodně ho k tomu nenutila EU), takže k nějakým rotacím v hrobě nemá absolutně žádnej důvod....

0/0
20.12.2015 2:51

J71i25ř20í 44N93e96u67m24e52i44s55t30e29r 2232595343261

...plynule pak zrychluje až k omezovači, kde začne zase výkon pozvolna vadnout..... Já to nechápu.

+2/0
17.12.2015 20:15

L40a68d23i19s27l46a56v 81K52a50l50o82u49s 7245676491350

že by motor z mixéru dostal konečně turbodmychadlo ?;-D

0/0
17.12.2015 19:44

M46i48c75h94a78l 26Ž62á56k 8869970219812

To jiste potesi hlavniho odberatele.

+4/0
17.12.2015 18:31

M90a40r37t43i47n 48H69o13r70ň53á78k 7631621512

Toyotu jsem při výběru auta vždy vynechával, měl jsem pocit, že na ní nikdy mít nebudu. A ono to není tak zlé. Absolutně se mi líbí interiér, jednoduchý, čistý, jasný, ne jako digihry od korejců.

+6/0
17.12.2015 18:03

V56i26l41é12m 29P87ř79í93h76o21d58a 2314619523597

Zdá se, že pan Vokáč má smlouvu se servisem Toyoty, jinak by nepsal nesmysly o omezení nabídky jen na turbo a hybrid.

0/0
17.12.2015 16:19

O61n40d48ř44e10j 60N20o22v48á11k 9757974469639

Mě by spíš zajímalo, jestli Toyota už zlepšila antikorozní ochranu.

V posledních testech AutoBilud všechny Toyoty / Lexusy mají po dvou letech užívání korozi i v interiéru, o podvozeku nemluvě ... že prý jenom povrchovou .... jako kdyby koroze zůstávála jen na povrchu ....

+5/−1
17.12.2015 16:09
Foto

T92o68m21á42š 37D69v46o25ř83á77k 7335116957621

Nejenom Toyota. Měl jsem Lexus RX300 2005 a hned první rok mi stříkali přední kapotu, bo byla rezavá...

+1/0
17.12.2015 16:16

O26n84d26ř85e27j 52N19o23v39á28k 9627894469149

no právě že v posledním AutoBildu byl test Lexusu - sedanu, hybridu ..... a byl rezatý ....

+1/0
17.12.2015 16:24

O92n10d53ř89e43j 40N82o51v46á87k 9337814239469

a před tím asi rok dozadu Toyota Verso - totéž, po 3 letech rez v interiéru pod sedačkama ....

0/0
17.12.2015 17:15

J55i70ř21í 97V64a56l95o62u84š88e79k 9930543795394

No, my v rodině od 08 vystřídali několik Toyot, vždy od novoty. Všechny denně používané, jedna pravidelně do lesa. Koroze jsem si opravdu u žádného auta nevšiml, což bych asi při ručním mytí měl. Za tu dobu se u aut vyměnilo snad dohromady 5 žárovek a jinak no problém.

+1/0
17.12.2015 16:52

O91n79d47ř33e41j 31N83o33v42á66k 9657794749479

No a díval jste se pod tapecírunk? A měli jste nějakou déle, než 2 roky?

+2/0
17.12.2015 17:16

J37a62n 44F38r71o66l68í16k 6636350885184

Za půl melounu malé autíčko. Jakou asi bude mít ten přeplňovaný motor oproti původnímu Toyoťáckému?

0/0
17.12.2015 15:43

J39o25s64e19f 48N84o13v22a53k 5188852586818

Jakou bude mít co? Něco vám tam vypadlo..,

0/0
18.12.2015 8:35
Foto

T24o71m46á78š 41D97v76o30ř24á56k 7365456657811

Přijde mi, že automobilky soutěží o titul

"Kdo do auta narve motor z Babety vyhrává".

Už to vidím, nový MB S-Klasse s motorem

125ccm a výkonem 480kW.

Grrr

+11/−1
17.12.2015 15:11

J22i69ř85í 26S21c43h33w91a68c68h 8338274798756

když dnes dostanou 400 kW z cca 3-4 litru tak nevím, proč by musel mít takto výkonný motor 8-10-12 litrů jako před druhou světovou válkou....tomu se prostě říká vývoj......

+3/0
17.12.2015 17:08

M62i93r29o75s85l56a57v 94Š32i37m31k36o 7225863242675

No, které auto před 2. válkou mělo takový výkon a objem? Tak velké objemy měla auta před 1. válkou, výkony nicotné. Pak už nastoupily kompresory a objemy do 7 litrů (Mercedes).

0/0
17.12.2015 17:52

J38i73ř82í 13S89c51h67w91a74c24h 8578324138766

ty výkony uvádím jen jako příklad toho, že na velký výkon bylo potřeba mnohem mnohem větší objem než dnes.

http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_ojetiny&c=A150204_124728_auto_ojetiny_fdv&foto=FDV590b82_DSC02039.JPG

....ano pak nastoupily kompresory ....aneb takový meziválečný downsizing .... ;-)

0/0
17.12.2015 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.