Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Omlazená Toyota Auris dostala foukanou. Turbomotor jí sedne

Aktuální trend downsizingu dohnal už i japonské automobilky, které se mu doposud většinou bránily. I Toyota Auris tak nově po faceliftu dostala přeplňovaný motor. Čtyřválcová dvanáctistovka stojí v nabídce po boku atmosférického agregátu 1,6 litru a představuje její komfortnější alternativu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J77a49r69d53a 66V43o45j46č47á24k 2543624840979

Toyota produkuje poslední dobou (z venku) ohyzdná vozidla

+1/0
20.12.2015 13:21

P12e60t48r 81M13i51c32h26a54l 2580984321912

Dokud to nebude foukaný tříhrnek, tak nemají šanci. :-D

+1/0
18.12.2015 20:00

J32a33n 94D13l57o46u18h53ý 7724109850139

Radsi tu 1.6 !!!

+2/0
18.12.2015 17:32

S13e52i19d49l 95P89e18t64r 1391931355504

"Objem ničím nenahradíš" ..

Chudák starej Ettore musí dnes rotovat v hrobě jak čamrda ...:-/

0/0
18.12.2015 1:53

J73i60ř85í 26S41c13h32w39a22c80h 8608484448626

Možná starej Ettore na rozdíl od tebe věděl, že tato pohádka má platnost v porovnání atmosfér, tedy v případě kdy se porovnává nízkootáčková atmosféra o větším objemu s atmosférou o menším objemu, která se na stejný výkon dostane tím, že ho dodá za vyšších otáček.

V případě aplikace tohoto pravidla při srovnání atmosféry a srovnatelného turbomotoru nastává poněkud TRAPNÁ situace, kdy srovnatelná atmosféra většího objemu si musí pomáhat vyššími otáčkami, aby dodala stejný výkon jako turbomotor. ;-D

Takže v podstatě platí "turbo nahradí objem mnohem lepe než ten objem":-P

+3/0
18.12.2015 20:08

S15e79i80d55l 78P44e92t32r 1131281405934

Aha, pán má problém s humorem i nadsázkou ... :-)

Jo, a ještě taky řekl, že " přeplňování je jako dopovat koně" ..

Tak to tu taky pěkně rozeberte ať se něco dozvíme z wiky .. ;-D

0/0
19.12.2015 23:57

J31i63ř95í 74S54c24h78w31a12c70h 8438144108636

Prý ....z wiky ;-D

No říkat si mohl co chtěl, ale důležitý je co dělal a přeplňované motory používal (a rozhodně ho k tomu nenutila EU), takže k nějakým rotacím v hrobě nemá absolutně žádnej důvod....

0/0
20.12.2015 2:51

J60i88ř23í 93N86e78u54m70e49i44s13t53e77r 2922465513311

...plynule pak zrychluje až k omezovači, kde začne zase výkon pozvolna vadnout..... Já to nechápu.

+2/0
17.12.2015 20:15

L72a44d79i64s86l75a16v 10K79a91l65o28u21s 7575766371480

že by motor z mixéru dostal konečně turbodmychadlo ?;-D

0/0
17.12.2015 19:44

M50i71c68h17a52l 85Ž79á51k 8419930139202

To jiste potesi hlavniho odberatele.

+4/0
17.12.2015 18:31

M19a77r67t51i81n 30H20o22r83ň15á28k 7721581832

Toyotu jsem při výběru auta vždy vynechával, měl jsem pocit, že na ní nikdy mít nebudu. A ono to není tak zlé. Absolutně se mi líbí interiér, jednoduchý, čistý, jasný, ne jako digihry od korejců.

+6/0
17.12.2015 18:03

V35i75l76é13m 92P81ř79í43h22o80d64a 2554659443107

Zdá se, že pan Vokáč má smlouvu se servisem Toyoty, jinak by nepsal nesmysly o omezení nabídky jen na turbo a hybrid.

0/0
17.12.2015 16:19

O72n30d57ř94e52j 13N63o27v77á49k 9877694839619

Mě by spíš zajímalo, jestli Toyota už zlepšila antikorozní ochranu.

V posledních testech AutoBilud všechny Toyoty / Lexusy mají po dvou letech užívání korozi i v interiéru, o podvozeku nemluvě ... že prý jenom povrchovou .... jako kdyby koroze zůstávála jen na povrchu ....

+5/−1
17.12.2015 16:09
Foto

T70o29m36á23š 49D74v69o73ř72á51k 7315896987641

Nejenom Toyota. Měl jsem Lexus RX300 2005 a hned první rok mi stříkali přední kapotu, bo byla rezavá...

+1/0
17.12.2015 16:16

O83n45d62ř56e60j 38N57o39v51á69k 9657114559429

no právě že v posledním AutoBildu byl test Lexusu - sedanu, hybridu ..... a byl rezatý ....

+1/0
17.12.2015 16:24

O63n31d38ř35e23j 97N22o18v43á96k 9707914969189

a před tím asi rok dozadu Toyota Verso - totéž, po 3 letech rez v interiéru pod sedačkama ....

0/0
17.12.2015 17:15

J13i79ř55í 63V42a79l64o17u29š60e56k 9440853105554

No, my v rodině od 08 vystřídali několik Toyot, vždy od novoty. Všechny denně používané, jedna pravidelně do lesa. Koroze jsem si opravdu u žádného auta nevšiml, což bych asi při ručním mytí měl. Za tu dobu se u aut vyměnilo snad dohromady 5 žárovek a jinak no problém.

+1/0
17.12.2015 16:52

O63n70d27ř84e70j 18N88o15v68á42k 9477354359169

No a díval jste se pod tapecírunk? A měli jste nějakou déle, než 2 roky?

+2/0
17.12.2015 17:16

J21a86n 94F37r12o95l86í48k 6366750415444

Za půl melounu malé autíčko. Jakou asi bude mít ten přeplňovaný motor oproti původnímu Toyoťáckému?

0/0
17.12.2015 15:43

J51o22s94e37f 52N15o25v10a39k 5278252386638

Jakou bude mít co? Něco vám tam vypadlo..,

0/0
18.12.2015 8:35
Foto

T37o48m71á35š 12D85v45o78ř16á73k 7965846267111

Přijde mi, že automobilky soutěží o titul

"Kdo do auta narve motor z Babety vyhrává".

Už to vidím, nový MB S-Klasse s motorem

125ccm a výkonem 480kW.

Grrr

+11/−1
17.12.2015 15:11

J38i46ř73í 64S58c51h33w81a62c98h 8568554528976

když dnes dostanou 400 kW z cca 3-4 litru tak nevím, proč by musel mít takto výkonný motor 8-10-12 litrů jako před druhou světovou válkou....tomu se prostě říká vývoj......

+3/0
17.12.2015 17:08

M32i20r34o47s67l61a70v 61Š44i35m41k47o 7875383362215

No, které auto před 2. válkou mělo takový výkon a objem? Tak velké objemy měla auta před 1. válkou, výkony nicotné. Pak už nastoupily kompresory a objemy do 7 litrů (Mercedes).

0/0
17.12.2015 17:52

J65i20ř37í 76S60c72h90w54a88c36h 8768904688656

ty výkony uvádím jen jako příklad toho, že na velký výkon bylo potřeba mnohem mnohem větší objem než dnes.

http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_ojetiny&c=A150204_124728_auto_ojetiny_fdv&foto=FDV590b82_DSC02039.JPG

....ano pak nastoupily kompresory ....aneb takový meziválečný downsizing .... ;-)

0/0
17.12.2015 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.