Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Omlazená Toyota Auris dostala foukanou. Turbomotor jí sedne

Aktuální trend downsizingu dohnal už i japonské automobilky, které se mu doposud většinou bránily. I Toyota Auris tak nově po faceliftu dostala přeplňovaný motor. Čtyřválcová dvanáctistovka stojí v nabídce po boku atmosférického agregátu 1,6 litru a představuje její komfortnější alternativu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J88a75r31d11a 23V58o85j38č20á55k 2843384550359

Toyota produkuje poslední dobou (z venku) ohyzdná vozidla

+1/0
20.12.2015 13:21

P11e45t11r 64M46i39c16h43a62l 2840244401152

Dokud to nebude foukaný tříhrnek, tak nemají šanci. :-D

+1/0
18.12.2015 20:00

J30a69n 30D58l10o91u54h92ý 7204519470839

Radsi tu 1.6 !!!

+2/0
18.12.2015 17:32

S24e27i56d77l 11P58e95t97r 1541461585214

"Objem ničím nenahradíš" ..

Chudák starej Ettore musí dnes rotovat v hrobě jak čamrda ...:-/

0/0
18.12.2015 1:53

J36i57ř15í 48S43c50h30w64a21c92h 8488984138226

Možná starej Ettore na rozdíl od tebe věděl, že tato pohádka má platnost v porovnání atmosfér, tedy v případě kdy se porovnává nízkootáčková atmosféra o větším objemu s atmosférou o menším objemu, která se na stejný výkon dostane tím, že ho dodá za vyšších otáček.

V případě aplikace tohoto pravidla při srovnání atmosféry a srovnatelného turbomotoru nastává poněkud TRAPNÁ situace, kdy srovnatelná atmosféra většího objemu si musí pomáhat vyššími otáčkami, aby dodala stejný výkon jako turbomotor. ;-D

Takže v podstatě platí "turbo nahradí objem mnohem lepe než ten objem":-P

+3/0
18.12.2015 20:08

S31e52i40d93l 94P24e41t44r 1871391235884

Aha, pán má problém s humorem i nadsázkou ... :-)

Jo, a ještě taky řekl, že " přeplňování je jako dopovat koně" ..

Tak to tu taky pěkně rozeberte ať se něco dozvíme z wiky .. ;-D

0/0
19.12.2015 23:57

J69i74ř72í 91S31c15h51w73a79c98h 8428584938656

Prý ....z wiky ;-D

No říkat si mohl co chtěl, ale důležitý je co dělal a přeplňované motory používal (a rozhodně ho k tomu nenutila EU), takže k nějakým rotacím v hrobě nemá absolutně žádnej důvod....

0/0
20.12.2015 2:51

J14i87ř72í 87N69e51u38m66e18i74s43t42e53r 2202215323451

...plynule pak zrychluje až k omezovači, kde začne zase výkon pozvolna vadnout..... Já to nechápu.

+2/0
17.12.2015 20:15

L82a95d12i55s34l50a79v 57K60a69l88o33u61s 7775676111730

že by motor z mixéru dostal konečně turbodmychadlo ?;-D

0/0
17.12.2015 19:44

M18i88c70h17a39l 80Ž40á74k 8189670149572

To jiste potesi hlavniho odberatele.

+4/0
17.12.2015 18:31

M27a81r31t51i41n 33H82o60r33ň60á77k 7601641342

Toyotu jsem při výběru auta vždy vynechával, měl jsem pocit, že na ní nikdy mít nebudu. A ono to není tak zlé. Absolutně se mi líbí interiér, jednoduchý, čistý, jasný, ne jako digihry od korejců.

+6/0
17.12.2015 18:03

V68i41l64é62m 49P91ř62í94h58o51d42a 2214319283447

Zdá se, že pan Vokáč má smlouvu se servisem Toyoty, jinak by nepsal nesmysly o omezení nabídky jen na turbo a hybrid.

0/0
17.12.2015 16:19

O53n60d41ř89e86j 53N39o18v92á85k 9687984969259

Mě by spíš zajímalo, jestli Toyota už zlepšila antikorozní ochranu.

V posledních testech AutoBilud všechny Toyoty / Lexusy mají po dvou letech užívání korozi i v interiéru, o podvozeku nemluvě ... že prý jenom povrchovou .... jako kdyby koroze zůstávála jen na povrchu ....

+5/−1
17.12.2015 16:09
Foto

T90o17m48á64š 97D56v56o24ř84á17k 7355956617571

Nejenom Toyota. Měl jsem Lexus RX300 2005 a hned první rok mi stříkali přední kapotu, bo byla rezavá...

+1/0
17.12.2015 16:16

O62n19d76ř70e42j 67N69o64v28á19k 9317224479239

no právě že v posledním AutoBildu byl test Lexusu - sedanu, hybridu ..... a byl rezatý ....

+1/0
17.12.2015 16:24

O29n18d88ř60e71j 17N15o21v34á28k 9447594449559

a před tím asi rok dozadu Toyota Verso - totéž, po 3 letech rez v interiéru pod sedačkama ....

0/0
17.12.2015 17:15

J44i50ř81í 48V87a41l61o45u71š82e90k 9700293385594

No, my v rodině od 08 vystřídali několik Toyot, vždy od novoty. Všechny denně používané, jedna pravidelně do lesa. Koroze jsem si opravdu u žádného auta nevšiml, což bych asi při ručním mytí měl. Za tu dobu se u aut vyměnilo snad dohromady 5 žárovek a jinak no problém.

+1/0
17.12.2015 16:52

O85n55d31ř84e24j 55N25o51v17á85k 9407444259959

No a díval jste se pod tapecírunk? A měli jste nějakou déle, než 2 roky?

+2/0
17.12.2015 17:16

J56a62n 52F17r97o57l22í97k 6966930125624

Za půl melounu malé autíčko. Jakou asi bude mít ten přeplňovaný motor oproti původnímu Toyoťáckému?

0/0
17.12.2015 15:43

J84o61s53e19f 88N68o27v79a71k 5818722766538

Jakou bude mít co? Něco vám tam vypadlo..,

0/0
18.12.2015 8:35
Foto

T84o25m21á32š 61D42v20o76ř30á25k 7675496637421

Přijde mi, že automobilky soutěží o titul

"Kdo do auta narve motor z Babety vyhrává".

Už to vidím, nový MB S-Klasse s motorem

125ccm a výkonem 480kW.

Grrr

+11/−1
17.12.2015 15:11

J97i24ř69í 58S73c32h70w47a26c93h 8938874438506

když dnes dostanou 400 kW z cca 3-4 litru tak nevím, proč by musel mít takto výkonný motor 8-10-12 litrů jako před druhou světovou válkou....tomu se prostě říká vývoj......

+3/0
17.12.2015 17:08

M22i42r71o10s98l96a18v 88Š94i28m34k21o 7395853402765

No, které auto před 2. válkou mělo takový výkon a objem? Tak velké objemy měla auta před 1. válkou, výkony nicotné. Pak už nastoupily kompresory a objemy do 7 litrů (Mercedes).

0/0
17.12.2015 17:52

J38i97ř65í 16S83c68h94w61a56c19h 8138304828236

ty výkony uvádím jen jako příklad toho, že na velký výkon bylo potřeba mnohem mnohem větší objem než dnes.

http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_ojetiny&c=A150204_124728_auto_ojetiny_fdv&foto=FDV590b82_DSC02039.JPG

....ano pak nastoupily kompresory ....aneb takový meziválečný downsizing .... ;-)

0/0
17.12.2015 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.