- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toyota produkuje poslední dobou (z venku) ohyzdná vozidla
Dokud to nebude foukaný tříhrnek, tak nemají šanci. :-D
"Objem ničím nenahradíš" ..
Chudák starej Ettore musí dnes rotovat v hrobě jak čamrda ...
Možná starej Ettore na rozdíl od tebe věděl, že tato pohádka má platnost v porovnání atmosfér, tedy v případě kdy se porovnává nízkootáčková atmosféra o větším objemu s atmosférou o menším objemu, která se na stejný výkon dostane tím, že ho dodá za vyšších otáček.
V případě aplikace tohoto pravidla při srovnání atmosféry a srovnatelného turbomotoru nastává poněkud TRAPNÁ situace, kdy srovnatelná atmosféra většího objemu si musí pomáhat vyššími otáčkami, aby dodala stejný výkon jako turbomotor.
Takže v podstatě platí "turbo nahradí objem mnohem lepe než ten objem"
...plynule pak zrychluje až k omezovači, kde začne zase výkon pozvolna vadnout..... Já to nechápu.
že by motor z mixéru dostal konečně turbodmychadlo ?
Toyotu jsem při výběru auta vždy vynechával, měl jsem pocit, že na ní nikdy mít nebudu. A ono to není tak zlé. Absolutně se mi líbí interiér, jednoduchý, čistý, jasný, ne jako digihry od korejců.
Zdá se, že pan Vokáč má smlouvu se servisem Toyoty, jinak by nepsal nesmysly o omezení nabídky jen na turbo a hybrid.
Mě by spíš zajímalo, jestli Toyota už zlepšila antikorozní ochranu.
V posledních testech AutoBilud všechny Toyoty / Lexusy mají po dvou letech užívání korozi i v interiéru, o podvozeku nemluvě ... že prý jenom povrchovou .... jako kdyby koroze zůstávála jen na povrchu ....
Nejenom Toyota. Měl jsem Lexus RX300 2005 a hned první rok mi stříkali přední kapotu, bo byla rezavá...