Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Triumph je úplně nová klasika ze staré školy, má ABS, USB i LED

Jak to tak vypadá, vzedmutá vlna zájmu o retro jen tak neopadne. Právě naopak. Všechno, co působí klasickým dojmem, táhne víc než kdykoli před tím. U Triumphu tomuto trendu už mnoho sezon podřizují část své produkce. A letos přicházejí s projektem, který nemá obdoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M77i72l83a41n 27K62r45á81l 8813468161751

Zajímavý že většina diskutujících na webech o těchto strojích až masturbačně básní ale na silnici nejsou vůbec vidět a tabulky prodejnosti taky mluví jasně, to samý s cafe racerama.

0/0
6.11.2015 11:55

M26i74c93h30a30e76l 62K81o48n95e49č95n39ý 6702333679579

Samý železo, žádnej plast. Klasika R^R^R^

0/0
4.11.2015 21:05

M11a95r96e62k 27D56r76a95š12a11r 9905915354155

Ten nový Thruxton a hlavně R-ko bude bomba. Velký pokrok oproti předchozí generaci. Škoda, ale je, že se oproti předchozí generaci pravděpodobně taky ocitne mimo moje finanční možnosti ;-(

0/0
4.11.2015 20:54


Foto

D32a76n 69R87u70b55í74n 4513813249

Já radši Moto Guzzi R^

0/0
4.11.2015 17:26

V89á45c45l76a66v 15Z20á58r78u57b73a 9309773413138

Opravdu nádhera - klasika jak vyšitá. Jen ta cena nebude asi úplná lidovka... Rád bych se svezl, ale stejně nedám dopustit na svůj Royal Enfield classic 500 - jeden válec - a jak kdosi napsal - správná motorka má lichý počet válců a 3 jsou už moc :-)...

+2/0
4.11.2015 14:50
Foto

M73a10r66t78i47n 14V57y69s33t45r62č25i35l 1349357188

mě se taky libí klasika...Jawa by mohla prestat vymejslet novy veci a udelat komplet stejny, nebo trochu omlazeny design s modernejsi technikou...ale bohuzel, uz je myslim pozde, uz se nezvedne...nebylo by zle, ji prodat Triumphu....

0/0
4.11.2015 14:08

J90i70ř81í 34K24o87c20u55r55e58k 6485294595928

Ta značka už je dnes nanic. Ani fabrika už není. Ale kdyby si Truimph chtěl v ČR otevřít fabriku a vyrábět tady, byla by to bomba.

0/0
4.11.2015 14:29

O52n28d95ř67e92j 24S70e77m80e57c20k97ý 8401286958815

Fabrika je. Dokonce má i novou fasádu a konečně nevypadá jako po náletu. Prý jsou uvnitř i nové stroje. Jen s tou produkcí je to bída.

0/0
4.11.2015 22:30

L74u94k63á32š 48B93r69a49n42d90e74j51s 2903365581121

Škoda, že něco podobného nenapadne Jawu... ;-(

+2/0
4.11.2015 13:51
Foto

M21i84c26h12a31l 81J15a39n50o97v56á21č 8567426395983

Oni to praveze delat chcou, ale neni kapital na vyvoj. Je sakra rozdil mit za sebou anglicky kapital nebo ceskou firmu, kterou komunisti zlikvidovali 30 lety bez poradneho vyvoje. Jawe fandim, ale podivejme se na to realisticky... Oni nemaji ani vlastni motor.

0/0
4.11.2015 15:52

M56a24r39t51i47n 83P96e88t95ř56í72k 4322739381851

Tuhletu klasiku můžu R^;-)

V článku se píše o dvou nových motorech, přičemž je tam (chabá) specifikace pro motor "devítikilo" coby ten menší... nevíte, jaký bude ten druhý nový motor?? Klasika "dvanáctikilo"??

0/0
4.11.2015 12:50

T16o16m29á71š 81K26u84c95h58a91ř 3417491438631

Pěkná čistá mašina. Takhle si představuji motorku. :-)

Až vykopu děcka z baráku, tak bych si na stará kolena něco takového zase rád pořídil. ;-D

+4/0
4.11.2015 12:47

V29á51c84l79a28v 18P61c36h11á86l81e42k 8786282331912

Nádhera každým coulem R^

0/0
4.11.2015 12:04

M19i82r76a 74R81i82c69k36a 4321798847420

za me street twin R^ ma pro me extra kouzlo

0/0
4.11.2015 11:55
Foto

O23n66d50ř35e14j 57J55a23v19ů13r31e52k 6168864966

Jsou to krasavci ale asi mě to pro výměnu mého 2011' Bonneville T100 nepřesvědčí :)

+2/0
4.11.2015 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.