Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Triumph je úplně nová klasika ze staré školy, má ABS, USB i LED

Jak to tak vypadá, vzedmutá vlna zájmu o retro jen tak neopadne. Právě naopak. Všechno, co působí klasickým dojmem, táhne víc než kdykoli před tím. U Triumphu tomuto trendu už mnoho sezon podřizují část své produkce. A letos přicházejí s projektem, který nemá obdoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M15i92l42a14n 15K95r30á26l 8833618901821

Zajímavý že většina diskutujících na webech o těchto strojích až masturbačně básní ale na silnici nejsou vůbec vidět a tabulky prodejnosti taky mluví jasně, to samý s cafe racerama.

0/0
6.11.2015 11:55

M88i18c20h12a26e91l 26K73o36n11e47č92n10ý 6932943919299

Samý železo, žádnej plast. Klasika R^R^R^

0/0
4.11.2015 21:05

M41a95r22e53k 35D83r20a95š35a80r 9285495834255

Ten nový Thruxton a hlavně R-ko bude bomba. Velký pokrok oproti předchozí generaci. Škoda, ale je, že se oproti předchozí generaci pravděpodobně taky ocitne mimo moje finanční možnosti ;-(

0/0
4.11.2015 20:54


Foto

D66a94n 94R23u24b11í35n 4753143519

Já radši Moto Guzzi R^

0/0
4.11.2015 17:26

V94á30c78l91a93v 21Z14á11r35u34b63a 9309933693458

Opravdu nádhera - klasika jak vyšitá. Jen ta cena nebude asi úplná lidovka... Rád bych se svezl, ale stejně nedám dopustit na svůj Royal Enfield classic 500 - jeden válec - a jak kdosi napsal - správná motorka má lichý počet válců a 3 jsou už moc :-)...

+2/0
4.11.2015 14:50
Foto

M82a35r90t29i65n 45V54y85s27t31r35č15i97l 1819767288

mě se taky libí klasika...Jawa by mohla prestat vymejslet novy veci a udelat komplet stejny, nebo trochu omlazeny design s modernejsi technikou...ale bohuzel, uz je myslim pozde, uz se nezvedne...nebylo by zle, ji prodat Triumphu....

0/0
4.11.2015 14:08

J15i30ř18í 11K39o62c41u14r41e69k 6245474575908

Ta značka už je dnes nanic. Ani fabrika už není. Ale kdyby si Truimph chtěl v ČR otevřít fabriku a vyrábět tady, byla by to bomba.

0/0
4.11.2015 14:29

O13n74d10ř52e78j 28S10e83m83e85c59k74ý 8911736718845

Fabrika je. Dokonce má i novou fasádu a konečně nevypadá jako po náletu. Prý jsou uvnitř i nové stroje. Jen s tou produkcí je to bída.

0/0
4.11.2015 22:30

L97u12k52á56š 44B24r73a60n44d53e71j59s 2253335751401

Škoda, že něco podobného nenapadne Jawu... ;-(

+2/0
4.11.2015 13:51
Foto

M48i68c40h32a39l 97J39a97n10o15v45á34č 8257796875493

Oni to praveze delat chcou, ale neni kapital na vyvoj. Je sakra rozdil mit za sebou anglicky kapital nebo ceskou firmu, kterou komunisti zlikvidovali 30 lety bez poradneho vyvoje. Jawe fandim, ale podivejme se na to realisticky... Oni nemaji ani vlastni motor.

0/0
4.11.2015 15:52

M39a68r83t25i44n 15P43e67t60ř36í90k 4442749371341

Tuhletu klasiku můžu R^;-)

V článku se píše o dvou nových motorech, přičemž je tam (chabá) specifikace pro motor "devítikilo" coby ten menší... nevíte, jaký bude ten druhý nový motor?? Klasika "dvanáctikilo"??

0/0
4.11.2015 12:50

T68o61m82á43š 52K15u41c62h67a14ř 3237581448181

Pěkná čistá mašina. Takhle si představuji motorku. :-)

Až vykopu děcka z baráku, tak bych si na stará kolena něco takového zase rád pořídil. ;-D

+4/0
4.11.2015 12:47

V37á36c28l72a83v 19P85c64h91á25l13e62k 8956632781702

Nádhera každým coulem R^

0/0
4.11.2015 12:04

M47i63r34a 77R21i64c63k95a 4541958337370

za me street twin R^ ma pro me extra kouzlo

0/0
4.11.2015 11:55
Foto

O30n56d39ř90e83j 33J51a97v63ů25r11e52k 6248814956

Jsou to krasavci ale asi mě to pro výměnu mého 2011' Bonneville T100 nepřesvědčí :)

+2/0
4.11.2015 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.