Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Triumph je úplně nová klasika ze staré školy, má ABS, USB i LED

Jak to tak vypadá, vzedmutá vlna zájmu o retro jen tak neopadne. Právě naopak. Všechno, co působí klasickým dojmem, táhne víc než kdykoli před tím. U Triumphu tomuto trendu už mnoho sezon podřizují část své produkce. A letos přicházejí s projektem, který nemá obdoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42i72l58a14n 44K35r23á11l 8493478711551

Zajímavý že většina diskutujících na webech o těchto strojích až masturbačně básní ale na silnici nejsou vůbec vidět a tabulky prodejnosti taky mluví jasně, to samý s cafe racerama.

0/0
6.11.2015 11:55

M66i17c74h19a38e58l 20K57o98n10e89č73n91ý 6532553209969

Samý železo, žádnej plast. Klasika R^R^R^

0/0
4.11.2015 21:05

M12a55r92e72k 84D17r11a25š12a50r 9855825934825

Ten nový Thruxton a hlavně R-ko bude bomba. Velký pokrok oproti předchozí generaci. Škoda, ale je, že se oproti předchozí generaci pravděpodobně taky ocitne mimo moje finanční možnosti ;-(

0/0
4.11.2015 20:54
Foto

D79a15n 87R78u98b48í56n 4593813439

Já radši Moto Guzzi R^

0/0
4.11.2015 17:26

V79á91c41l81a83v 21Z89á78r12u13b46a 9919773823818

Opravdu nádhera - klasika jak vyšitá. Jen ta cena nebude asi úplná lidovka... Rád bych se svezl, ale stejně nedám dopustit na svůj Royal Enfield classic 500 - jeden válec - a jak kdosi napsal - správná motorka má lichý počet válců a 3 jsou už moc :-)...

+2/0
4.11.2015 14:50
Foto

M10a73r92t35i18n 34V74y14s26t20r68č14i74l 1569717508

mě se taky libí klasika...Jawa by mohla prestat vymejslet novy veci a udelat komplet stejny, nebo trochu omlazeny design s modernejsi technikou...ale bohuzel, uz je myslim pozde, uz se nezvedne...nebylo by zle, ji prodat Triumphu....

0/0
4.11.2015 14:08

J87i34ř55í 61K44o57c27u94r23e79k 6315414105778

Ta značka už je dnes nanic. Ani fabrika už není. Ale kdyby si Truimph chtěl v ČR otevřít fabriku a vyrábět tady, byla by to bomba.

0/0
4.11.2015 14:29

O57n97d86ř29e97j 50S86e15m59e56c26k82ý 8441836498385

Fabrika je. Dokonce má i novou fasádu a konečně nevypadá jako po náletu. Prý jsou uvnitř i nové stroje. Jen s tou produkcí je to bída.

0/0
4.11.2015 22:30

L52u68k18á22š 17B73r28a11n87d26e91j20s 2733445491821

Škoda, že něco podobného nenapadne Jawu... ;-(

+2/0
4.11.2015 13:51
Foto

M47i73c41h74a73l 30J76a14n82o74v97á45č 8617236425543

Oni to praveze delat chcou, ale neni kapital na vyvoj. Je sakra rozdil mit za sebou anglicky kapital nebo ceskou firmu, kterou komunisti zlikvidovali 30 lety bez poradneho vyvoje. Jawe fandim, ale podivejme se na to realisticky... Oni nemaji ani vlastni motor.

0/0
4.11.2015 15:52

M83a37r62t32i86n 69P82e78t85ř40í81k 4582769401241

Tuhletu klasiku můžu R^;-)

V článku se píše o dvou nových motorech, přičemž je tam (chabá) specifikace pro motor "devítikilo" coby ten menší... nevíte, jaký bude ten druhý nový motor?? Klasika "dvanáctikilo"??

0/0
4.11.2015 12:50

T17o42m75á95š 20K17u63c78h48a41ř 3187341978291

Pěkná čistá mašina. Takhle si představuji motorku. :-)

Až vykopu děcka z baráku, tak bych si na stará kolena něco takového zase rád pořídil. ;-D

+4/0
4.11.2015 12:47

V64á35c13l58a64v 89P17c86h59á30l76e89k 8616872421482

Nádhera každým coulem R^

0/0
4.11.2015 12:04

M27i36r51a 59R90i12c85k26a 4321478307580

za me street twin R^ ma pro me extra kouzlo

0/0
4.11.2015 11:55
Foto

O23n90d77ř44e84j 58J30a14v78ů98r21e50k 6178294826

Jsou to krasavci ale asi mě to pro výměnu mého 2011' Bonneville T100 nepřesvědčí :)

+2/0
4.11.2015 11:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.