Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrické prase vyjíždí. Česká motocyklová legenda chce zase dobýt svět

Neil Smith miluje stará auta a motorky. Prvního veterána zrenovoval v šestnácti letech. V Mirošovicích u Prahy usazený Brit se zamiloval do prasete. Ten legendární skútr strakonické ČZ má v několika exemplářích. Teď hledá nadšence, kterým chce novodobou repliku nabídnout v elektrickém provedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J27i25ř43í 16C87h86o10c30h30o64l43á60č 5274243590126

za ty peníze je to elektrické prase pro snobárnu.Lepší by udělal ,kdyby skutr jen modernizoval a nechal konvenční pohon

+1/0
20.12.2015 18:38
Foto

R24a67d95e59k 24H16a76n80k46a 8496297589773

Jsem ročník 82 a musím říct, že název prase z 90. let znám. My jsme tomu tak s kamarády říkali. Starší generace tomu prostě tak neříkala.

0/0
22.11.2015 10:47

R51o10b54e35r66t 86P73e22l74n66á35ř 3458241684

Prasarna je takovej krasnej veteran predelavat na elektriku.

0/0
20.11.2015 16:28

T24o89m29á21š 97T95a93t54í12č43e75k 5890212470628

A, další spasitel světa, který tvrdí, že ježdění na proud je ekologické, protože proud je ze zásuvky. Kdyby měl rozum a stavěl opravdu repliky, tak se 100 zájemců najde hned. Ale světospasitelství se v ČR naštěstí moc nenosí.

0/0
20.11.2015 0:00

B69e47d66ř51i51c77h 63D88v35o59ř37á85k 2882498116704

Hezká snaha,ale nemá žádnou šanci na realizaci.Když se podíváte na sortiment malých motocyklů vyráběných v Číně,tak je vše jasné. Do vitriny městského muzea je to vhodný nostalgický exponát- více nemá cenu komentovat.

0/0
19.11.2015 9:27

J23a98r46o62s89l26a38v 30T61í82n96e96k 4214598760752

Ač pamětník, nikdy jsem přezdívku PRASE neslyšel...Možná to bylo jen v nějakém regionu...

+7/0
17.11.2015 14:24

V35á59c14l28a67v 93T72o90m60e11k 4934606702203

Také jsem ji nikdy neslyšel, u nás u Prahy se vždy říkalo jen "skútr".

+5/0
18.11.2015 1:49

T15o14m11á71š 61T89a73t84í71č52e19k 5450882680798

Aji v Brně.

+1/0
20.11.2015 0:00

J66i76ř74í 82V60o59t39r44u81b13a 4299361554114

Proč se to dnes nazývá přiblble prase? V 60. a 70.letech, kdy tento skůtr jezdil, mu nikdo tak neříkal. Říkalo se mu skůtr "Čezeta".

+9/0
16.11.2015 17:10

Z87d32e76n59ě51k 77Z91a95b48a97v85a 1112504866614

redachtor je mimo realitu - třeba tohle: " které mohl československý turista obdivovat na prázdninách v Římě"

ha ha;-D;-D

+5/0
18.11.2015 20:58

P19e31t14r 13V20i93n33t28r77l19í59k 3746694281

zlatá Vespa za tu cenu...

+1/0
16.11.2015 1:07

F68r42a62n28t82i83s29e41k 85P47o89p87l69u38h76a96r 5592190511828

s touhle cenou je to silenost..

+2/0
15.11.2015 17:12

T71o81m24á32š 45Š17t63u13r98m50a 2906122320761

v noci s tím jezdit za trest. Po okresce to v zatáčce svítilo do pole :-/. A když se s tím něco stalo, tlačit to do kopce hrůza.

+3/−1
14.11.2015 2:51

J65i32r81k66a 13C41i76b45u66l23k32a 1336942512

Prasátko se tomu říkalo, byl to nadčasový skůtr který hrál i ve stupidním filmu o spidermanovi, holky na něm mohly tehdy sedět bokem, hezké. Škoda, že po estébáckém puči vedeném agentem Havlem ČZ  zanikla.

+3/−9
13.11.2015 14:56

J79i59ř50í 33H85o56r86á27k 8404826743290

Jsem generace která si pamatuje vstup uvedeného skútru na trh, ale že by se mu někdy říkalo prase o tom nic nevím. A to jsem ho krátký čas vlastnil,než jsem sehnal JAWU 500, pak ho měl kamarád ale že se tomu někdy říkalo prse také neví.

+6/0
12.11.2015 20:30

B26o42h45u55m86i64r 92M58a21l73ý 6762516477512

Máte pravdu. Také jsem ho vlastnil a nikdy jsem o této ubohosti neslyšel.

+5/0
13.11.2015 12:57

J93i45ř57í 19V22o83t68r60u28b89a 4499781464304

Taky jsem jeho éru částečně zažil, kamarád ho vlastnil, ale název prase jsem slyšel poprvé až před pár lety.

+1/0
16.11.2015 16:58

F91r47a91n98t90i83š24e44k 10L20o35s 2670393452406

Po zkušenostech s elektrokolem už nikdy nic na baterky, dojezd max 40 km a to jen první rok, v druhém roce klesl dojezd na 15 km  a to se musí, dle doporučení prodejce a návodu baterka dobíjet 24 hodin aby se vyrovnaly napětí jednotlivých článků,  takže jeden den jezdíte, druhý den dobíjíte a teď  čekám že třetí rok baterka odejde úplně, nová stojí cca 10 000 Kč, po mých zkušenostech vidím všechny elektro pohony jako slepou uličku a snahou různých lobby urvat na tom peníze

+8/0
10.11.2015 13:42

T16o82m98á84š 44T61a50t69í30č69e90k 5590642230548

Je to jako s hostiama. Kolik hodíš do kasičky za jeden mini tenoučké keksík? Stejně tak si pošuci kupujó elektromobily za statisíce a miliony, který jsou jim tak platný jako Favorit za 15.

0/0
20.11.2015 0:04

J16i18ř27í 72V66o72l80e76k 6591634363599

Elektrický pohon má bohužel dvě neodstranitelné vady, krátký dojezd a dlouhou dobu nabíjení.

+2/−1
10.11.2015 5:28

J45i46ř82í 54K53o32c29u21r17e50k 6925114675508

To jsou vady baterie. Tramvaj tímto netrpí.

+10/0
12.11.2015 13:29

P77e70t38r 10N33ě59m30e54c 4140273490667

;-D

0/0
19.11.2015 8:46

J77a67r34o15s48l31a17v 11T14í33n47e24k 4464368440112

a poté cena nové baterie....

0/0
17.11.2015 14:25
Foto

L47u64b24o26m14í25r 94J20a47n59o39t76a 5386904416645

Teď shání zájemce, kteří by elektrické prase chtěli. Potřebuje jich kolem stovky 8-o Tak za 10 000,- € tolik bláznů u nás asi nesežene. Musí s tím do émeriky, tam je magorů plná zem.

+5/−3
9.11.2015 10:02

P15e85t53r 61V86i11n11t71r92l65í45k 3546334231

monžá je, ale hlavně tam je více solventních lidí... takže ne každý přemýšlí jako vy

+1/0
16.11.2015 1:08

T62o95m24á28š 17T48a13t32í62č61e72k 5240662870908

Ovšem ochota kupovat elektromobily nebude pocházet ze solventnosti, ale z magorství - tím jsou Američani přece proslulí víc než bohatstvím. Víra je tam nade vše!

0/0
20.11.2015 0:08

P40e71t23r 90V81i19n60t82r82l24í45k 3626514321

To bych neřekl, když bude elektro aut více a více, automobilkám se to konečně vyplatí, nějak se začít musí Holý, první auta na benzínku či uhlí byla také drahá

0/0
20.11.2015 1:18

T47o79m50á86š 33T96a43t62í20č82e91k 5610812330908

Jojo, víra hory přenáší. :-P

Fakta jsou výmysl ďábla nebo blud hlupců (čti: nevěřících).

0/0
20.11.2015 1:27

J88i72ř44í 23V80o62t92r31u62b50a 4149121234414

A prý je to ještě bez DPH.

0/0
16.11.2015 17:12

M14i70l84a60n 10V24o81t31a36v42a 5904576771612

smutné je, že reinkarnace jakéhokoli takového starého produktu, který byl v té době určen pro masu jako levný produkt, se dnes objevuje na opačném cenovém žebříčku. A to at Velorex, brouk, prase atd. Škoda.

+11/0
8.11.2015 12:02

F39r97a30n36t36i90š92e51k 11L49o69s 2690533572866

To tedy znamená, že ty tkz. levné výrobky byly nadčasové, zlatý socializmus

+2/−2
10.11.2015 13:43

P46e29t94r 29V31i15n22t16r10l81í19k 3196664451

škodovka pomalu taky :-)

+1/0
16.11.2015 1:09

J11a31r33o83s41l90a64v 29P77e75l32d47a

Uživatel požádal o vymazání
+13/0
7.11.2015 9:16

D62a69n44i89e40l 69Ř33e44h89á23č95e37k 5567563271907

Ale Suzuki není Prase, chápete ten rozdíl? ;-D

0/−1
15.11.2015 10:04

M29a54r26e80k 35B15u98r28z46a 7847221652317

Tohle měl strejda, který to dostal v JZD na popojíždění mezi poli. A tvrdil, že tak nestabilní motorku ještě neviděl, vícekrát se vymlátil. Nakonec jezdil radši na svém pionýru jednosicu.

+5/−3
6.11.2015 18:54

M26a50r28t96i82n 52K51a71r19á50s48e84k 1328544879354

Do pole to má malá kola a vysoký posez. Todle je na asfalt. Do pole je pionýr, nebo max kývačka.

+12/0
8.11.2015 18:47

J94i37ř84í 73V73o98l33e58k 6501214563699

A s plexištítem proti větru to skoro stálo, těch 10 koní bylo málo.

+1/0
10.11.2015 5:31

V26á53c55l57a67v 22A73n71d76ě40l 9729136753293

Na rozdíl ode mne jste asi na Čezetě nejezdil. Byl to dobrý skůtr, pouze ten pexištít za větru byl problémem. Rozumnější by asi bylo vrátit se k modernizovanému skůtru s benzinovým pohonem. Skůtr byl velmi elegantní a "prase" bych mu proto neříkal.

+6/0
10.11.2015 10:58

P20e13t77r 95L13a59n21d91a 1509560375914

Design už je dnes trochu někde jinde, i když praktičnost a nadčasovost Čezetám nelze vytknout. Elektro skútrů vídám v zahraničí spoustu, je mi divné, že u nás minimum, líbí se mi! Za ty peníze ale 'prase' skončí dřív, než novodobé 'pařezy' (Jawa 555) z Číny :-(

+2/−1
6.11.2015 12:31

P57e26t27r 69L55a70n95d80a 1549650945904

Design už je dnes trochu někde jinde, i když praktičnost a nadčasovost Čezetám nelze vytknout. Elektro skútrů vídám v zahraničí spoustu, je mi divné, že u nás minimum, líbí se mi! Za ty peníze ale 'prase' skončí dřív, než novodobé 'pařezy' (Jawa 555) z Číny :-(

+1/0
6.11.2015 12:31

R27o20m80a25n 58B64í63l80ý 5960535885297

270 000kč tedy asi není míněno pro Čechy? Poněvadž nevím, kdo by si to koupil s našimi platy.

+9/−2
6.11.2015 10:36

J80o54s18e95f 58S33k12o97ř29e74p63a 6577534165832

10 000Eur je 27.000,-Kč

0/−16
6.11.2015 21:23

J11o17s93e74f 54Č18i85h78á92k 7781949430846

V jakém paralelním vesmíru?

+4/0
6.11.2015 23:29

R92o55b93e13r36t 97G88o10r62c 6982323303

;-DR^;-DR^;-D Z vás by měl guvernér ČNB radost ;-D

+11/0
8.11.2015 10:03

Z70d51e55n32ě70k 51H79i61n73k 8139787431201

:D beru od Vás 100.000 Eur - tedy dle Vašeho kurzu za 270tis. Kč ???

Tak do toho jdu :DD

Možná si prvně uvědomte, že Euro nestojí 2,70 Kč ale 27 Kč.

A mimochodem, pokud by to pán uměl vyrobit a prodat se ziskem za 27tis., šel bych opravdu do toho - měl bych retro s moderním pajšlem.

+3/0
8.11.2015 22:52

D93a75n25i27e62l 88T26s15c73h79e59r30n55a27y 2825482179712

beru dam vam 27000 a vy mi za to date 10000 EUR plati ?

+1/0
9.11.2015 6:26
Foto

L53u91b22o24m36í46r 56J34a91n15o40t81a 5906344916865

To už jsou zpátky zase veksláci jo. Tak to mi tam nechte 100 000 eur, já se pro ně stavím, jen dejte vědět kdy a kde ;-)

+2/0
9.11.2015 9:58

R93o34b47e81r68t 40H45o90m96o70l94k11a 4253338950232

Opravdu mi prodáte 10000 eura za 27000? Napište adresu, odjíždím hned.

+2/0
9.11.2015 14:35

F65r40a35n51t97i78š48e77k 70L38o96s 2210733902886

Na vás je vidět jste ve škole matematiku opravdu nemusel

+1/0
10.11.2015 13:45

P35e37t68r 33T58y10č35k13a 6235552309272

Tak třeba pro Kellnera jsou to drobné takže to klidně může koupit děckám na hraní.

0/0
13.11.2015 19:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.