Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hloubka dezénu rozhoduje. Sjeté gumy brzdí mnohem pomaleji

U pneumatik hraje i pár milimetrů roli. To je hlavní závěr testu ÚAMK, který otestoval jednu z nejběžnějších zimních pneumatik Barum Polaris 3 s různými hloubkami dezénu. Výsledky jsou velmi překvapivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L75u72d98v83í78k 97G19a32j17d31o84š82í37k 2515823264952

Nějak jsme se z článku nedozvěděli, při jaké rychlosti se testovalo.

.

Zároveň jsem nikde v médiích ještě nezaznamenal varování před zcela novými pneumatikami, ze kterých ještě není sjetý separátor z výroby a první stovky kilometrů extrémě kloužou.

+2/0
6.11.2015 10:48

R31o85b86e45r16t 39G67o85r85c 6422723643

zbytečný, jsme velmocí v nakupování "lehce ojetých" pneumatik, nové máme jen pokud si koupíme nové auto ;-D

0/0
6.11.2015 10:54

T44o52m22á88š 44R18ó19t68h 2554906562409

na to Vás snad upozorní prodejce při montáži ne?

0/0
6.11.2015 11:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.