- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsou blaboly. Pokud v pneu klene tlak z 2,1at na 1,6at, tak to pneu bez problemu prezije. Na takovou zmenu staci velke ochlazeni nebo otepleni. Ale je pravda, ze hodne lidi jezdi na podhustenych nebo prehustenych pneu.
To by ale muselo být SAKRA velké ochlazení
(Vizte zákon o teplotní rozpínavosti plynů - tuším Gay-Lussackův, už je to dávno - to se učí někde ve středoškolské fyzice. Možná jste ale střední školu neměl.)
Neni nahodou rozhodujici, jak se pneumatiky chovaji za sucha? Kdyz neprsi, jezdime mnohem casteji. Nikdo nebude prezouvat podle pocasi jako ve formuli 1. Nebo jeste jinak: zajima nas, jaka je prumerna brzdna draha za nahodne vybraneho pocasi.
Ovšem na suché vozovce je zase "hladká" pneumatika bez konkurence
Jestli na to nepřišli mozkovým myšlením, teda tim selským rozumem, tak to neplatí!
Guma z roku 2011 bude vždy brzdit hůře, než rok nebo dva stará, i kdyby měla stejný vzorek, o držení v zatáčkách ani nemluvě. Raději ty plytké články ani nečíst. Možná že některé druhy stárnou rychleji, ale testy se dělají zásadně na nové gumy, tak že jsme se toho zase dozvěděli asi tolik, jako v novinách.
Přesně. To je první, co mě napadlo, když testovali starou gumu s menším vzorkem proti novější s hlubším.
Tak to blahopřeju. Párkrát už mi auto na sněhu a ledu zatraceně ustřelilo, párkrát jsem i vyjel ze silnice a na leťákách ani starších či sjetých gumách v zimě už nejezdím. Možná má vliv to, že jsme přece jenom trochu více v kopcích, ale někdy se opravdu jezdí špatně, stane se,že něco opravdu nejde vyjet či sjet bez řetězů a někdy i známé místo nepěkně překvapí.
Zapomněli jste napsat, že nejhorší jsou čínské gumy a Barumky nejlepší, pro trubky, aby to pochopili.
Copak? Barumu klesají prodeje?
Nebo je to příprava na sezonu?