Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Navara se zkřížila s osobákem, ale pořád je to terénní pracant

Konzervativní milovníci bahnitých speciálů se asi na nový model navary budou nejdříve dívat podezíravě, i přesto by si měli zamluvit zkušební jízdu. Vyladěný nissan sice nabízí více komfortu, než kdy předtím, ale s náročným terénem si hravě poradí a náročné živnostníky by mohl v mnohém překvapit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M18i16r84e54k 64G25a10j79e12r 5681766589240

" schopnost udržet se na mokré rozvlněné okresce" ano, to se hodi. Ostatne to umi vsechna auta, co znam.

Jestli jezdili na silnici za 8 litru a tvrdi, ze v terenu to nebralo vic nez 10 litru, tak lzou. Bud to nebyl teren nebo to nebylo 10 l.

0/0
11.11.2015 23:42

A94l63e45š 91H49o85l45a46n 3540275543151

Při čtení nadpisu jsem si řekl: "Sakra, co ten šachista Navara (David) kde zase vyvádí?!"  A VONO je to trošku o nečem jiném...  ;-)

+2/0
11.11.2015 21:01

M49a14r71t44i52n 59P10l93a38t30i21l 9591303421558

Ještě jsem nečetl recenzi na auto, aby bylo špatné. Samá chvála.

0/0
11.11.2015 20:41
Foto

P49e67t27r 43P72r59o89c74h93á10z17k16a 3252446552674

Takový terén, co je na fotkách jezdíme s VW Transporter 4x4 TDI celkem v pohodě.Bohužel všechno jsou to velké káry, samý plast a lak, který nesnáší průjezd mezi křovím na úzkých cestách. Rozhodně se o tom nedá mluvit jako o autu do terénu. Když do toho vlezete v zablácených botách a špinavých montérkách tak už s tím do divadla nepojedete. Do terénu je daleko lepší Land Rover Defender,NIVA,Mercedes G a podobné.Hranaté plecháče, nejlépe s uzávěrkou diferenciálů uzpůsobené opravdu pro práci v terénu a pro dělný lid.

0/0
11.11.2015 18:35

P11a22v19e21l 64Š98e84d73l48b64a97u92e62r 7178941342315

Forester...

+1/0
11.11.2015 20:30
Foto

P52e71t85r 63P51r60o15c42h97á56z98k96a 3912986802284

Může být.

0/0
12.11.2015 19:28

D18a56n 60V44o67r17e84l 3699333791640

U tohodle auta jsem byl překvapený jak špatně dopadlo v testech NCAP, při přímém střetu je člověk ve větším bezpečí i ve Smartu.

+1/−1
11.11.2015 17:34

M64a65r52t51i37n 31F51r72a83n49t35i13š65e19k 7245720103145

při přímém střetu Navary se Smartem rozhodně ne.

0/0
13.11.2015 9:56

M54a39r18t47i57n 94H98o20r63ň97á71k 7171301972

Když vidím ceny ojetin Navary a Hiluxe tak je jasný která bije....Podle mě je nejlepší Hilux a na paty mu šlape D-Max.

0/0
11.11.2015 17:15

I97v19a76n 21P56š82e25n56č65í95k 6247180929826

Jednu navaru na firmě máme, tragedie, ani se toho nemůžeme zbavit...tragický naftový automat, auto do bláta s velkýma kolama...na offroad a tahání bych raději zapoměl...nasypali jsme hromadu peněz do oprav aut.převodovky, diferáky, atd...to už raději Rangera,ten zatím vydržel poměrně hodně a je to více offroad pracant...a nevím jestli se tímto modelem něco změní..:(

+2/0
11.11.2015 10:18

F59r40a22n76t75i31š75e84k 64N54o11v54á78k 6301105536741

Na trhu chybí malý pickup. No aby nechyběl, když ho Škodovka přestala vyrábět, ačkoliv se (dle samotné automobilky) neprodával špatně.

0/0
11.11.2015 1:00

P74a72v24e55l 82J93e66ř16á14b88e46k 7451342864267

Chlapi neblbněte. - To co je na fotkách není žádný terén. Jen trochu tužší bláto s vyježděnými kolejemi. To zvládne i obyčejný Duster či jak se ta plechovka jmenuje.

Terén uznávám, když z auta vystoupíte a za pět minut ho máte o deset centimetrů propadlého v povrchu louky. Potom se teprve pozná, zda auto je terénní a nebo řidič silný.

Jinak   stále víc se tato auta dělají pro parádu, než pro práci. V montérkách a špinavých botách se do toho skoro nesmí, větve do cesty je lepší si vyřezat, aby nepoškrabaly lak. 

Zlaté ARO či Gazík. S tím se dalo i orat.

+3/0
11.11.2015 0:54

V81o32j43t41ě31c85h 51R75e96m53e39š 1565203136188

Tak orat zvládne i X4. ;-D https://youtu.be/mE3Vv4KEEbc?t=7m21s

0/0
11.11.2015 19:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.