Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Navara se zkřížila s osobákem, ale pořád je to terénní pracant

Konzervativní milovníci bahnitých speciálů se asi na nový model navary budou nejdříve dívat podezíravě, i přesto by si měli zamluvit zkušební jízdu. Vyladěný nissan sice nabízí více komfortu, než kdy předtím, ale s náročným terénem si hravě poradí a náročné živnostníky by mohl v mnohém překvapit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42i85r77e58k 47G17a32j42e95r 5201456719210

" schopnost udržet se na mokré rozvlněné okresce" ano, to se hodi. Ostatne to umi vsechna auta, co znam.

Jestli jezdili na silnici za 8 litru a tvrdi, ze v terenu to nebralo vic nez 10 litru, tak lzou. Bud to nebyl teren nebo to nebylo 10 l.

0/0
11.11.2015 23:42

A38l17e16š 69H50o30l47a22n 3610385563731

Při čtení nadpisu jsem si řekl: "Sakra, co ten šachista Navara (David) kde zase vyvádí?!"  A VONO je to trošku o nečem jiném...  ;-)

+2/0
11.11.2015 21:01

M49a68r75t50i91n 72P54l17a82t19i26l 9801143181358

Ještě jsem nečetl recenzi na auto, aby bylo špatné. Samá chvála.

0/0
11.11.2015 20:41


Foto

P28e12t33r 36P83r16o12c46h55á89z35k60a 3222676262794

Takový terén, co je na fotkách jezdíme s VW Transporter 4x4 TDI celkem v pohodě.Bohužel všechno jsou to velké káry, samý plast a lak, který nesnáší průjezd mezi křovím na úzkých cestách. Rozhodně se o tom nedá mluvit jako o autu do terénu. Když do toho vlezete v zablácených botách a špinavých montérkách tak už s tím do divadla nepojedete. Do terénu je daleko lepší Land Rover Defender,NIVA,Mercedes G a podobné.Hranaté plecháče, nejlépe s uzávěrkou diferenciálů uzpůsobené opravdu pro práci v terénu a pro dělný lid.

0/0
11.11.2015 18:35

P57a30v84e96l 47Š56e90d14l46b90a64u37e28r 7908351652425

Forester...

+1/0
11.11.2015 20:30
Foto

P38e11t72r 67P47r32o29c60h66á22z41k48a 3662386672604

Může být.

0/0
12.11.2015 19:28

D29a20n 86V71o20r29e88l 3929503731270

U tohodle auta jsem byl překvapený jak špatně dopadlo v testech NCAP, při přímém střetu je člověk ve větším bezpečí i ve Smartu.

+1/−1
11.11.2015 17:34

M64a64r69t27i27n 48F16r51a55n56t26i59š25e36k 7405470343585

při přímém střetu Navary se Smartem rozhodně ne.

0/0
13.11.2015 9:56

M26a70r89t32i73n 45H32o17r56ň98á19k 7221791262

Když vidím ceny ojetin Navary a Hiluxe tak je jasný která bije....Podle mě je nejlepší Hilux a na paty mu šlape D-Max.

0/0
11.11.2015 17:15

I72v14a63n 94P95š93e24n10č59í86k 6227130129596

Jednu navaru na firmě máme, tragedie, ani se toho nemůžeme zbavit...tragický naftový automat, auto do bláta s velkýma kolama...na offroad a tahání bych raději zapoměl...nasypali jsme hromadu peněz do oprav aut.převodovky, diferáky, atd...to už raději Rangera,ten zatím vydržel poměrně hodně a je to více offroad pracant...a nevím jestli se tímto modelem něco změní..:(

+2/0
11.11.2015 10:18

F70r44a79n80t64i43š34e12k 37N42o89v34á93k 6201905166421

Na trhu chybí malý pickup. No aby nechyběl, když ho Škodovka přestala vyrábět, ačkoliv se (dle samotné automobilky) neprodával špatně.

0/0
11.11.2015 1:00

P43a76v10e85l 21J71e45ř50á39b43e25k 7211122194707

Chlapi neblbněte. - To co je na fotkách není žádný terén. Jen trochu tužší bláto s vyježděnými kolejemi. To zvládne i obyčejný Duster či jak se ta plechovka jmenuje.

Terén uznávám, když z auta vystoupíte a za pět minut ho máte o deset centimetrů propadlého v povrchu louky. Potom se teprve pozná, zda auto je terénní a nebo řidič silný.

Jinak   stále víc se tato auta dělají pro parádu, než pro práci. V montérkách a špinavých botách se do toho skoro nesmí, větve do cesty je lepší si vyřezat, aby nepoškrabaly lak. 

Zlaté ARO či Gazík. S tím se dalo i orat.

+3/0
11.11.2015 0:54

V42o71j45t21ě29c37h 56R45e91m70e75š 1315153716988

Tak orat zvládne i X4. ;-D https://youtu.be/mE3Vv4KEEbc?t=7m21s

0/0
11.11.2015 19:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.