- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
" schopnost udržet se na mokré rozvlněné okresce" ano, to se hodi. Ostatne to umi vsechna auta, co znam.
Jestli jezdili na silnici za 8 litru a tvrdi, ze v terenu to nebralo vic nez 10 litru, tak lzou. Bud to nebyl teren nebo to nebylo 10 l.
Při čtení nadpisu jsem si řekl: "Sakra, co ten šachista Navara (David) kde zase vyvádí?!" A VONO je to trošku o nečem jiném...
Ještě jsem nečetl recenzi na auto, aby bylo špatné. Samá chvála.
Takový terén, co je na fotkách jezdíme s VW Transporter 4x4 TDI celkem v pohodě.Bohužel všechno jsou to velké káry, samý plast a lak, který nesnáší průjezd mezi křovím na úzkých cestách. Rozhodně se o tom nedá mluvit jako o autu do terénu. Když do toho vlezete v zablácených botách a špinavých montérkách tak už s tím do divadla nepojedete. Do terénu je daleko lepší Land Rover Defender,NIVA,Mercedes G a podobné.Hranaté plecháče, nejlépe s uzávěrkou diferenciálů uzpůsobené opravdu pro práci v terénu a pro dělný lid.
U tohodle auta jsem byl překvapený jak špatně dopadlo v testech NCAP, při přímém střetu je člověk ve větším bezpečí i ve Smartu.
při přímém střetu Navary se Smartem rozhodně ne.
Když vidím ceny ojetin Navary a Hiluxe tak je jasný která bije....Podle mě je nejlepší Hilux a na paty mu šlape D-Max.
Jednu navaru na firmě máme, tragedie, ani se toho nemůžeme zbavit...tragický naftový automat, auto do bláta s velkýma kolama...na offroad a tahání bych raději zapoměl...nasypali jsme hromadu peněz do oprav aut.převodovky, diferáky, atd...to už raději Rangera,ten zatím vydržel poměrně hodně a je to více offroad pracant...a nevím jestli se tímto modelem něco změní..:(
Na trhu chybí malý pickup. No aby nechyběl, když ho Škodovka přestala vyrábět, ačkoliv se (dle samotné automobilky) neprodával špatně.
Chlapi neblbněte. - To co je na fotkách není žádný terén. Jen trochu tužší bláto s vyježděnými kolejemi. To zvládne i obyčejný Duster či jak se ta plechovka jmenuje.
Terén uznávám, když z auta vystoupíte a za pět minut ho máte o deset centimetrů propadlého v povrchu louky. Potom se teprve pozná, zda auto je terénní a nebo řidič silný.
Jinak stále víc se tato auta dělají pro parádu, než pro práci. V montérkách a špinavých botách se do toho skoro nesmí, větve do cesty je lepší si vyřezat, aby nepoškrabaly lak.
Zlaté ARO či Gazík. S tím se dalo i orat.
Tak orat zvládne i X4. https://youtu.be/mE3Vv4KEEbc?t=7m21s