Diskuze

Navara se zkřížila s osobákem, ale pořád je to terénní pracant

Konzervativní milovníci bahnitých speciálů se asi na nový model navary budou nejdříve dívat podezíravě, i přesto by si měli zamluvit zkušební jízdu. Vyladěný nissan sice nabízí více komfortu, než kdy předtím, ale s náročným terénem si hravě poradí a náročné živnostníky by mohl v mnohém překvapit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M36i51r58e64k 21G55a10j63e68r

11. 11. 2015 23:42

" schopnost udržet se na mokré rozvlněné okresce" ano, to se hodi. Ostatne to umi vsechna auta, co znam.

Jestli jezdili na silnici za 8 litru a tvrdi, ze v terenu to nebralo vic nez 10 litru, tak lzou. Bud to nebyl teren nebo to nebylo 10 l.

0 0
možnosti

A18l41e22š 88H10o93l91a87n

11. 11. 2015 21:01

Při čtení nadpisu jsem si řekl: "Sakra, co ten šachista Navara (David) kde zase vyvádí?!"  A VONO je to trošku o nečem jiném...  ;-)

2 0
možnosti

Ještě jsem nečetl recenzi na auto, aby bylo špatné. Samá chvála.

0 0
možnosti
Foto

Takový terén, co je na fotkách jezdíme s VW Transporter 4x4 TDI celkem v pohodě.Bohužel všechno jsou to velké káry, samý plast a lak, který nesnáší průjezd mezi křovím na úzkých cestách. Rozhodně se o tom nedá mluvit jako o autu do terénu. Když do toho vlezete v zablácených botách a špinavých montérkách tak už s tím do divadla nepojedete. Do terénu je daleko lepší Land Rover Defender,NIVA,Mercedes G a podobné.Hranaté plecháče, nejlépe s uzávěrkou diferenciálů uzpůsobené opravdu pro práci v terénu a pro dělný lid.

0 0
možnosti

D50a98n 26V49o85r77e91l

11. 11. 2015 17:34

U tohodle auta jsem byl překvapený jak špatně dopadlo v testech NCAP, při přímém střetu je člověk ve větším bezpečí i ve Smartu.

1 1
možnosti

při přímém střetu Navary se Smartem rozhodně ne.

0 0
možnosti

Když vidím ceny ojetin Navary a Hiluxe tak je jasný která bije....Podle mě je nejlepší Hilux a na paty mu šlape D-Max.

0 0
možnosti

Jednu navaru na firmě máme, tragedie, ani se toho nemůžeme zbavit...tragický naftový automat, auto do bláta s velkýma kolama...na offroad a tahání bych raději zapoměl...nasypali jsme hromadu peněz do oprav aut.převodovky, diferáky, atd...to už raději Rangera,ten zatím vydržel poměrně hodně a je to více offroad pracant...a nevím jestli se tímto modelem něco změní..:(

2 0
možnosti

Na trhu chybí malý pickup. No aby nechyběl, když ho Škodovka přestala vyrábět, ačkoliv se (dle samotné automobilky) neprodával špatně.

0 0
možnosti

Chlapi neblbněte. - To co je na fotkách není žádný terén. Jen trochu tužší bláto s vyježděnými kolejemi. To zvládne i obyčejný Duster či jak se ta plechovka jmenuje.

Terén uznávám, když z auta vystoupíte a za pět minut ho máte o deset centimetrů propadlého v povrchu louky. Potom se teprve pozná, zda auto je terénní a nebo řidič silný.

Jinak   stále víc se tato auta dělají pro parádu, než pro práci. V montérkách a špinavých botách se do toho skoro nesmí, větve do cesty je lepší si vyřezat, aby nepoškrabaly lak. 

Zlaté ARO či Gazík. S tím se dalo i orat.

3 0
možnosti