Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejdelší motorky světa vznikaly v Česku, měly zastoupit rodinné auto

Severočeský konstruktér Albin Hugo Liebisch byl podle vzpomínek svého syna velmi tvrdohlavý člověk, který dokázal vždy prosadit svou. Ale bez takových vlastností by Liebisch, který zapomenutý zemřel 9. listopadu 1965 v německém Pasově, nedokázal rozběhnout výrobu motocyklů, které budí dodnes pozornost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O90n35d34ř84e29j 92Š61r19á94m91e77k 3633980491279

Je super napsat článek o nejdelších motorkách a nedat tam ani jednu fotku z profilu.

0/0
22.11.2015 7:02
Foto

M62i92r65o65s82l33a75v 59S56t77e22i88n11e96r 6578474213945

Böhmerland mého strýce Bondy byl třísedadlový a zeppelin jako sajdkár měl jenom jedno luxusní místo pro milostpaní. Bedna s nářadím tu motorku ještě prodloužila. Motor byl ale dlouhozdvihový Jap, jaký se používal na ploché dráze. Prý lépe táhl do kopce.

0/0
9.11.2015 22:03
Foto

P63e91t42r 28P82r89o53c93h19á55z44k11a 3112336772334

Je to nádherný stroj a je vidět, že konstruktér se snažil .Jen naše cesty na ni nejsou zrovna ideální na Route 66 by se na ní jelo parádně. Jinak nádhera pro oko.R^

+1/0
9.11.2015 19:07

M75a66r85t12i93n 56K22u22ř45í82t32k45a 6247966988385

Na fotkách z dílny vypadá jeden exemplář, jakoby měl železniční kola. Že by nějaké provedení drezíny?

0/0
9.11.2015 13:22

A84d31a80m 66K37ř19i98v56s20k47ý 1313734350773

Nechci vás nějak zklamat, ale je to jenom neobuté kolo.

0/0
9.11.2015 17:52

M53a46r31c25e93l 62P89a97v81l28í19k 7201824678929

"neohrabaná", to sa dalo napísať v článku o skútri čezeta - kto sa na ňom (nej?) naučil slalom, ten na bežnom motocykli (aj tejto čechii) exceloval.

+1/−1
9.11.2015 12:11

L53u65b33o34š 63H44o73l24í78k 5767640282640

"tedy jen o 80 centimetrů méně než Škoda Fabia" - ano, tady srovnání s Fabiemi smysl dává (Ale pro srovnání bych ještě uvedl, že je to zhruba čtyřiatřicetina délky fotbalového hřiště...) ;-)

+12/−1
9.11.2015 11:32
Foto

P38e67t77r 67P75. 23V66e37s81e33l97s27k19y 7754211966973

Nerozumím jazyku páně novinářova kmene......

0/0
9.11.2015 11:25

M44a64r43e32k 85G83a86j10d21a 4983764806132

Třeba je špatný titulek součástí marketingu článku, jak přitáhnout co největší pozornost. Třeba je jen novinář líný si to po sobě přečíst.;-D

+1/0
9.11.2015 11:21

T59o65m93á21š 40C16h15a51l81u10p44a 6933360556

V každém článku najdu alespoň jednu podobnou chybu, často 2 i víc. Autoři si po sobě články nečtou, protože jsou líní a na mobilu s "přáteli" stejně komunikují podobným nesrozumitelným jazykem plným chyb. Jako kdyby ukončili povinnou školí docházku ve 4. třídě zatíženi dyslexií. Ale v titulku, toho vy si mohl všimnout i dyslektický čtvrťák.

+1/0
9.11.2015 11:19

M57i22c65h45a39e58l 45M54e78n44s77i38k 8551786900932

Ano, autoři si po sobě články nečtou: "školí docházku", "vy si mohl všimnout"... Tím jsi svému příspěvku dal korunu!

Inu, "Muphryho zákon" ;-D

0/0
10.11.2015 2:02

V20l17a71d86i21m67í20r 14H33a39v95r63á49n37e86k 7746726270507

Vážená redakce co takhle přijmout nějakou studentku s dobrou znalostí českého pravopisu, nebo zatím než nastoupí si vše nejméně 2x přečíst? !!Rv

+9/0
9.11.2015 11:15

I69v62a62n 31A12b67r81t 5367479416

"Nejdelších motorek světa vznikaly v Česku, měly zastoupit rodinné auto" - to si ten novinář není schopen po sobě přečíst ani titulek?

+12/0
9.11.2015 11:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.