Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Německé STK: nejspolehlivější ojeté škodovky jsou yeti a roomster

Nejspolehlivějšími ojetými modely Škody jsou Roomster a Yeti. Ve statistice německých technických kontrol TÜV se umístily mezi dvou a tříletými vozy shodně na 45. místě, když měly 6,5 procenta aut s odhalenou vážnou závadou. Žebříček uvádí celkem 132 modelů různých značek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a69n 70D79l76o84u36h93ý 7684689360299

To jsou dost hrozna cisla pro skoda auto!

0/0
13.11.2015 8:01

M79a16r19e82k 57J25a68n84e11č58k96a 1137626713931

Majitelé dieselů, dočkáte se i v ČR? Myslím, že odpověď je každému předem jasná ;-)

http://www.autorevue.cz/volkswagen-rozdava-americkym-majitelum-tdi-bolestne-1000-usd

0/0
10.11.2015 21:56

D93e68n97i25s 33W60i16t55z51k31u 3123481899617

a to není pěkný se posmívat ;-)

0/0
10.11.2015 22:28


M88a95r67e17k 33J60a55n15e56č74k16a 1147466633431

A tady je ten článek celej :-)

http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii

0/0
10.11.2015 21:53

P21a72v76e23l 23O42d98r10a69z21i94l 6284989627410

Ono je to logický. Kdo má sockavůz, ten asi šetří i na servisu a na STK to jede zkusit. Kdo má drahou popelnici nejlépe s vlastním řidičem, toho na prdlou žárovku nenachytaj.

Zpráva neobsahuje informace, o jaké závady šlo, ale tipl bych, že naprostá většina dvou až tříletých aut je úplně v pohodě pojízdná, takže jde o nějaké blbosti.

0/0
11.11.2015 14:57

M36a23r29t93i48n 68H10o44u54b47a 6423471639518

porad nevim, jaka je definice vazne zavady nemecke STK. je to treba nesvitici kontrolka, prosla lekarnicka, neserizene svetlo, opotrebne brzdy ????

nebo tim mysli skutecne zavady? kourivost motoru, unik oleje ...

hodnoti se zde ridic, resp. uzivatel auta, nebo skutecne technika??? jak je je mozne, ze modely jednotlivyxh znacek maji tak velky rozptyl? ze by na nektere modely vyrobce kaslal napr. vlajkova lod Superb a na nektere se zameroval napr. nicotny model Roomster???

si myslim, ze staci obycejny selsky rozum, aby si clovek udelal obrazek o tom, co znamena renomovany TUV report

0/0
10.11.2015 20:48

D50e26n56i68s 90W18i19t38z71k76u 3483561959677

kouřivost se dělá na emisích, ty mají s STK společné jedině to, že bez nich STK nedělají a proto přes emise projde každý pekáč i kdyby kouřil jak kouřová clona na bitevním poli. světlo není žádná závada a pokud opotřebené brzy brzdí, tak projde taky

0/0
10.11.2015 21:22

M47a22r64t36i15n 92H43o79u89b27a 6683931529718

A ty vis jak je to v DE? Evidentně ne. O brzdach ja nepisu

0/0
11.11.2015 22:14

D41e68n74i98s 60W46i28t69z78k70u 3403701329267

opravdu?tak si to po sobě přečti ty opotřebená brzdo

0/0
12.11.2015 21:03

T83o57m27á10š 21Z14e76m17a35n 3765218574575

Na STK je problém i prošlá lékárnička.

Naopak že auto nestartuje v mrazu STK neřeší..

0/0
10.11.2015 20:40

D16e45n66i51s 31W23i66t66z40k17u 3733571449317

ale no tak, nikdy jí po mě nechtěli, protože kdyby chtěli, tak už k nim nikdy nepřijedu

+1/0
10.11.2015 20:46

M28a51r85t64i74n 32H20o63u16b68a 6513931409678

podivne, na STK se ma kontrolovat mimo jine povinna vybava. ze byjste byl tak vazeny klient, ktery je pro ne cennejsi, nez licence, se mi nezda. spis so bude v tom, ze kecate. ostatne, co znamena nikdy neprijdu?? pro me STK znamena neco, co delam po 4 letech, pak po 2 a pak zase po 4.

0/0
10.11.2015 20:59

D64e61n49i31s 49W87i69t62z42k14u 3873481199597

to že nepřijdu znamená, že půjdu jinam. lékárničku mi nikdo nekontroluje, jinak bych nedávno u jednoho auta nezjistil, že je 8 let prošlá. nějak se mi nezdá ten tvůj interval 4-2-4

0/0
10.11.2015 21:17

P27a27v20e36l 63O68d54r87a82z90i56l 6824359957810

No to je logický, s novým autem se jde po 4 letech, potom po 2 a pak se kupuje zase nový.

0/0
11.11.2015 14:58

D59e81n79i28s 35W97i74t55z33k35u 3943421589887

takže jenom 4/2

0/0
11.11.2015 19:37

A52n59t85o82n11í13n 88S51e40b67e76r98a 7193728650409

Roomster a Fabie od roku 2009 jsou bomba. Hlavně 1.4 16v.  Dva roky jezdím, měním jen olej. Před technickou do toho vrazím cca 5 tisíc a projdu bez jediné závady. Pak zase dva roky jezdím a nestarám se. R^

0/0
10.11.2015 20:06

D91e14n43i66s 60W53i15t67z89k33u 3283511649127

tak ono by to bylo hodně smutné, kdyby 6 let staré auto neprošlo v klidu, ale nic si z toho nedělejte já procházím i s 20tiletou amerikou a nervu do ní před STK ani korunu

0/0
10.11.2015 20:20

P37a72v22e39l 92O47d95r96a52z94i77l 6704409497600

Tak to je legrace, já měl teda podstatně starší auta a před technickou jsem do toho nemusel vrazit nikdy nic... ale to nebyly škodovky.

0/0
11.11.2015 14:59

A58n98t65o81n66í94n 12S38e25b32e91r15a 7803248200799

Tak minule jsem měnil brzdy + brzdovku, svíčky, jeden díl výfuku a ještě pár prkotin. Takže spotřebák, ale dělám to až před technickou. Abych tam šel v klidu....

0/0
11.11.2015 18:30

D69e10n75i65s 48W36i96t43z72k91u 3953171909707

na 6 let starém autě díl výfuku?to musí bejt ale pekáč

0/0
11.11.2015 19:35

J82i82ř74í 28S39c74h28w85a81c44h 8428694828246

Seberova škůdka evidentně jezdí celý rok za každého počasí, ta tvoje 20 let stará "amerika" možná nasolenou sněhovou břečku nejspíše ani neviděla .....nemluvě o ročním nájezdu.....;-)

0/0
11.11.2015 21:58

P70e55t90r 25M37i83c97h10a40l 2720934201722

Pořád divné. Já jsem s Leonem jezdil denně a v 11 letech jsem ho prodal s původním výfukem.

0/0
12.11.2015 7:13

A67n47t93o13n16í30n 33S60e19b32e16r95a 7793148510249

No však taky díl výfuku na Leon nestojí dva tisíce. Tam to dávají z nerezu.

0/0
12.11.2015 18:13

D92e30n15i65s 23W29i11t45z15k90u 3633861839817

do minulého roku jezdil denně a i venku parkoval,teď jezdí denně accord z roku 2005 a má původní výfuk,ale je pravda že je původem z itálie,takže pro něj je nasolená břečka novinka ;-)

0/0
12.11.2015 21:07

J43a54n 44J64a55n27e44k 9494385638620

no tak určitě:-),jestli je to věrohodný jako jejich emise......;-D

0/0
10.11.2015 19:22

J89i20ř46í 67K19r40a13m92p58l 4266794726146

tak tato statistika se mi zdá hodně cinknutá a podivná. Evidentně Německá

+2/0
10.11.2015 17:38

M17i54l27a92n 66Š11v39a69g72r34o50v71s51k45ý 9492949955588

Já věřím pouze těm statistikám, které si sám zfalšuji.

+1/0
10.11.2015 19:41

O80n76d12ř60e39j 89F98r46a80n32c 4829901328

Statistika TUV vypovídá jen o tom, jak připravené to auto přijelo na STK. Souvislost se skutečnou kvalitou vozu je okrajová. Mnohem víc záleží na servisu, mentalitě zákazníků značky apod.

+3/−1
10.11.2015 17:00
Foto

M27i74r70o60s48l72a26v 55S71t61e32i29n46e22r 1275475888673

Velmi drahá auta jsou také stále pod dohledem značkového servisu. Moje Yeti se seznámilo poprvé se servisem při první inspekci 30 tis.km. Ovšem neznačkovým, měl jsem ale možnost, všechno vidět a kontrolovat. První TÜV mně čeká příští rok v červenci- bude to asi s 50 tis. km. Zatím nevím o jakémkoliv problému.

0/0
10.11.2015 17:23

D52e63n29i31s 91W37i14t92z87k13u 3673631579477

tak proto sis tu škodovku pořídil, už se ti nechtělo s M-B do značkového. ty jsi chtěl škudlit

0/0
10.11.2015 17:28

P89a42v27e53l 75Š73e88d56l33b42a34u15e49r 7378191522855

Za 50 tis. km snad u normálního auta problémy nejsou... S tolik haněným Fiatem jsem byl na TK po 4 letech a 166 tis. km, to taky není moc, závady žádné. Vůbec žádné. A desetileté Subaru dopadlo stejně, bez závad... Ale chápu, že pro uživatele "koncernových" výrobků je 50 tis.km bez závad úspěch...

0/0
11.11.2015 20:39

M29a43r42t24i47n 68K97o53ž78í33n 1435786371520

Přesně tak. Navíc člověk, který jezdí Mercedesem se obvykle nezdržuje s nějakým běháním po STK, emisích atd. Hodí auto do servisu, řekne že potřebuje na technickou, v servisu auto perfektně připraví (čím důkladnější příprava, tím víc servis vydělá), odvezou na STK a majitel si pak auto přijde vyzvednout. Zaplatí sice asi víc, než kdybya si to objezdil sám, ale to neřeší a má to bez starostí. V servisu by byli hlupáci kdyby se na přípravu vykašlali a auto STK neprošlo skrz čep, nebo podobnou drobnost.

+3/0
10.11.2015 17:40

P13e97t74r 81M56i78c98h92a22l 2930634161952

Přesně tak.

+1/0
10.11.2015 18:14

P87a67v31e64l 64V77o59j80á44č23e14k 6742936580550

Tady je to i s tabulkou

http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii/ch-56999#articleStart

0/0
10.11.2015 16:44

A32l94e65x22a53n14d80r 11C51h62y37t95i17l 2304492305301

Nova reportaz, vime, co znamena znacka FIAT v cizine!

FIAT v Nemecku: Fehler In Alle Teile

FIAT v Anglii: Fix It Again Tomorrow

R^

0/−3
10.11.2015 16:06

J83a61n 11S64v21e11t77l24i58k 8917319629609

No nevím. Mám Fiat Doblo rok. 2004, koupen 2007 (poté co mě ukradli Oktávku) a do dnešního dne najeto cca 216000 (z toho 186000 se mnou) a dělal jsem jen brzdy (kotouče i destičky), výfuk a 2x rozvody. A letos plynové vzpěry 5. dveří (nepočítám výměnu provozních kapalin). Takže já na FIATa nedám dopustit, Oktávka bzla na servisu mnohem dražší a neuvezla toho tolik.

+4/0
10.11.2015 16:24

J77a80n 83T50a47r89a98b96a 4936516839859

Od roku 2007 jste stihl dva rozvody? Teda chlape, to se nedivím, že vám zbylo jen na 11let starýho fiata.

+1/−2
10.11.2015 16:39

M29a23r12t50i63n 73H24o73u83b54a 6203951539678

tezko rict, jak u vaseho auta, ale bezne se rozovdy delaji podle ujetych km, nikoliv podle stari.

ale mnoho lidi po zkusenostech s VW TSI motory si opravdy mysli, ze retezy praskaji po 2,5letech, tedy presneji chvili po zaruce

0/0
10.11.2015 20:53

A82l64e43x38a54n87d79r 87C11h58y24t32i79l 2114402305851

Nevite. Statistika se nedela z jednoho kusu, vite?

0/0
11.11.2015 14:04

M67a58r79e35k 80B64u22r18z38a 7567481862937

Já nevím, ale doma máme starého Puntíka jako druhé auto už 13 let a je absolutně bez problémů, praktické a úsporné auto do města

+2/0
10.11.2015 18:37

A35l73e53x93a31n25d42r 59C23h39y96t49i34l 2104902485511

Nevite, nebo umyslne nechapete, ze spolehlivost je statisticky udaj? Zrovna tak mam kamarada s barchettou, na ktere uz menil kdeco.

0/0
11.11.2015 14:03

M43a71r53t33i34n 38H93o87u57b83a 6783261469598

na kazde auto se neco vymysli.

to nikoho netrapi,, co se rika. osobne si myslim, ze treba majitele VW, Skody, Audi a VW ted traba trapi, co na ne vymysli legislativci a vyrobce. a velmi pravdepodobne to nebude prilis vtipne

0/0
10.11.2015 20:55

A32l48e24x64a88n58d35r 17C18h15y53t17i45l 2504372405391

Na reakcich majitelu Fiata jasne vidite, ze je to velmi trapi:D

0/0
11.11.2015 14:08

P21a26v88e15l 14O24d50r11a49z25i98l 6434669587800

Přitom to akorát snižuje cenu ojetin a poptávku po kradených autech.;-)

0/0
11.11.2015 15:01

O95n92d46ř26e85j 84K36á59b92e18l63e 7441280794

Nejméně spolehlivé jsou každopádně statistiky z Německa ;-)

+13/0
10.11.2015 15:39

J30a57n 46H30e52r48o14u29d69e27k 9438102243861

Po 11 let jsem měl 4 auta. 3 škodovky a jednoho korejce... A nikdy mě nenechala škodovka v lochu a nebo vykrvácet.... peace

+2/0
10.11.2015 15:28

J19i20ř18í 74S47c93h35w49a57c89h 8238534368896

ty to střídáš skoro jak ponožky....;-)

0/0
10.11.2015 15:33

J39a21n 95H59e15r82o68u93d51e95k 9468152413901

Co dva roky :D

0/0
10.11.2015 15:34

C72y76r98i51l 84P21a71v83e96l55k69a 4796852948185

Tak to prd poznáš. Já měl 8 let Nissana Almeru a kromě zavaření výfuku a odporu v topení se nic neopravovalo (byla téměř nová při koupi). Najel jsem 140 000. Pak starší primeru 6 let, najel jsem 70 tisíc, investice do oprav za tu dobu cca 25 000,- (výfuk, startér, vana, kotouče, brzdiče, baterka a pod.) Nikdy nic fatálního. Teď mám rok mazdu 13 let starou(!), najel jsem 11 000 a měnil jen olej a stěrače. Tomu říkám spolehlivost.

+1/0
10.11.2015 15:52

L88u39k38á94š 77V38a39ň15u47r49a 1185134493263

Kamarád měl Nisana Primeru a v cca 50tis.km mu začal mizet olej z motoru. Ale rychlostí prázdná vana po 300km. A strašně dlouho trvalo, než mu ten motor v záruce vyměnili. A pokud jde o Mazdu, tak tam kolega dojel na filtr pevných částic, který odešel ještě v záruce. Reklamaci neuznali.

0/0
10.11.2015 15:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.