Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německé STK: nejspolehlivější ojeté škodovky jsou yeti a roomster

Nejspolehlivějšími ojetými modely Škody jsou Roomster a Yeti. Ve statistice německých technických kontrol TÜV se umístily mezi dvou a tříletými vozy shodně na 45. místě, když měly 6,5 procenta aut s odhalenou vážnou závadou. Žebříček uvádí celkem 132 modelů různých značek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J23a29n 63D14l66o74u85h62ý 7804609570699

To jsou dost hrozna cisla pro skoda auto!

0/0
13.11.2015 8:01

M35a93r52e26k 38J63a61n90e44č29k22a 1557466473331

Majitelé dieselů, dočkáte se i v ČR? Myslím, že odpověď je každému předem jasná ;-)

http://www.autorevue.cz/volkswagen-rozdava-americkym-majitelum-tdi-bolestne-1000-usd

0/0
10.11.2015 21:56

D51e27n18i68s 45W28i21t82z31k24u 3943731869197

a to není pěkný se posmívat ;-)

0/0
10.11.2015 22:28

M47a92r72e58k 53J88a50n76e70č90k79a 1887346793931

A tady je ten článek celej :-)

http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii

0/0
10.11.2015 21:53

P17a17v66e28l 51O44d45r71a91z22i50l 6234209307110

Ono je to logický. Kdo má sockavůz, ten asi šetří i na servisu a na STK to jede zkusit. Kdo má drahou popelnici nejlépe s vlastním řidičem, toho na prdlou žárovku nenachytaj.

Zpráva neobsahuje informace, o jaké závady šlo, ale tipl bych, že naprostá většina dvou až tříletých aut je úplně v pohodě pojízdná, takže jde o nějaké blbosti.

0/0
11.11.2015 14:57

M43a88r74t81i96n 35H48o96u91b58a 6823731559278

porad nevim, jaka je definice vazne zavady nemecke STK. je to treba nesvitici kontrolka, prosla lekarnicka, neserizene svetlo, opotrebne brzdy ????

nebo tim mysli skutecne zavady? kourivost motoru, unik oleje ...

hodnoti se zde ridic, resp. uzivatel auta, nebo skutecne technika??? jak je je mozne, ze modely jednotlivyxh znacek maji tak velky rozptyl? ze by na nektere modely vyrobce kaslal napr. vlajkova lod Superb a na nektere se zameroval napr. nicotny model Roomster???

si myslim, ze staci obycejny selsky rozum, aby si clovek udelal obrazek o tom, co znamena renomovany TUV report

0/0
10.11.2015 20:48

D87e56n93i41s 88W23i16t38z55k45u 3733121309807

kouřivost se dělá na emisích, ty mají s STK společné jedině to, že bez nich STK nedělají a proto přes emise projde každý pekáč i kdyby kouřil jak kouřová clona na bitevním poli. světlo není žádná závada a pokud opotřebené brzy brzdí, tak projde taky

0/0
10.11.2015 21:22

M46a13r74t39i55n 68H57o90u24b51a 6823671689208

A ty vis jak je to v DE? Evidentně ne. O brzdach ja nepisu

0/0
11.11.2015 22:14

D73e69n67i69s 88W54i14t64z55k81u 3313161939147

opravdu?tak si to po sobě přečti ty opotřebená brzdo

0/0
12.11.2015 21:03

T42o38m18á93š 15Z66e59m88a82n 3535288854685

Na STK je problém i prošlá lékárnička.

Naopak že auto nestartuje v mrazu STK neřeší..

0/0
10.11.2015 20:40

D96e42n51i57s 30W54i95t63z84k76u 3133221759767

ale no tak, nikdy jí po mě nechtěli, protože kdyby chtěli, tak už k nim nikdy nepřijedu

+1/0
10.11.2015 20:46

M80a56r92t17i48n 74H52o57u84b43a 6873621119608

podivne, na STK se ma kontrolovat mimo jine povinna vybava. ze byjste byl tak vazeny klient, ktery je pro ne cennejsi, nez licence, se mi nezda. spis so bude v tom, ze kecate. ostatne, co znamena nikdy neprijdu?? pro me STK znamena neco, co delam po 4 letech, pak po 2 a pak zase po 4.

0/0
10.11.2015 20:59

D84e86n24i51s 12W84i17t32z14k33u 3103611979497

to že nepřijdu znamená, že půjdu jinam. lékárničku mi nikdo nekontroluje, jinak bych nedávno u jednoho auta nezjistil, že je 8 let prošlá. nějak se mi nezdá ten tvůj interval 4-2-4

0/0
10.11.2015 21:17

P57a61v14e81l 39O89d78r41a89z45i78l 6214269487560

No to je logický, s novým autem se jde po 4 letech, potom po 2 a pak se kupuje zase nový.

0/0
11.11.2015 14:58

D18e69n67i52s 45W78i97t61z61k19u 3893681579527

takže jenom 4/2

0/0
11.11.2015 19:37

A68n17t86o75n12í10n 32S39e16b33e20r80a 7523958780719

Roomster a Fabie od roku 2009 jsou bomba. Hlavně 1.4 16v.  Dva roky jezdím, měním jen olej. Před technickou do toho vrazím cca 5 tisíc a projdu bez jediné závady. Pak zase dva roky jezdím a nestarám se. R^

0/0
10.11.2015 20:06

D90e68n67i75s 95W63i42t18z62k69u 3583981519717

tak ono by to bylo hodně smutné, kdyby 6 let staré auto neprošlo v klidu, ale nic si z toho nedělejte já procházím i s 20tiletou amerikou a nervu do ní před STK ani korunu

0/0
10.11.2015 20:20

P48a30v30e88l 30O38d91r44a23z48i33l 6774639447410

Tak to je legrace, já měl teda podstatně starší auta a před technickou jsem do toho nemusel vrazit nikdy nic... ale to nebyly škodovky.

0/0
11.11.2015 14:59

A63n36t12o82n88í28n 30S11e81b56e15r74a 7773228420519

Tak minule jsem měnil brzdy + brzdovku, svíčky, jeden díl výfuku a ještě pár prkotin. Takže spotřebák, ale dělám to až před technickou. Abych tam šel v klidu....

0/0
11.11.2015 18:30

D33e87n43i83s 89W59i63t74z49k79u 3553551299517

na 6 let starém autě díl výfuku?to musí bejt ale pekáč

0/0
11.11.2015 19:35

J27i98ř96í 76S98c43h56w25a61c52h 8278294488416

Seberova škůdka evidentně jezdí celý rok za každého počasí, ta tvoje 20 let stará "amerika" možná nasolenou sněhovou břečku nejspíše ani neviděla .....nemluvě o ročním nájezdu.....;-)

0/0
11.11.2015 21:58

P25e63t24r 31M80i95c10h89a29l 2590514131722

Pořád divné. Já jsem s Leonem jezdil denně a v 11 letech jsem ho prodal s původním výfukem.

0/0
12.11.2015 7:13

A36n43t19o72n74í80n 40S38e15b76e11r23a 7973938170359

No však taky díl výfuku na Leon nestojí dva tisíce. Tam to dávají z nerezu.

0/0
12.11.2015 18:13

D90e65n69i21s 31W58i85t65z33k73u 3323501369797

do minulého roku jezdil denně a i venku parkoval,teď jezdí denně accord z roku 2005 a má původní výfuk,ale je pravda že je původem z itálie,takže pro něj je nasolená břečka novinka ;-)

0/0
12.11.2015 21:07

J46a34n 94J69a29n81e52k 9794525478180

no tak určitě:-),jestli je to věrohodný jako jejich emise......;-D

0/0
10.11.2015 19:22

J19i86ř23í 18K81r12a92m64p38l 4936814906516

tak tato statistika se mi zdá hodně cinknutá a podivná. Evidentně Německá

+2/0
10.11.2015 17:38

M76i56l52a48n 11Š58v88a11g35r39o75v27s38k73ý 9342819205238

Já věřím pouze těm statistikám, které si sám zfalšuji.

+1/0
10.11.2015 19:41

O31n13d28ř49e97j 52F25r91a30n57c 4719501528

Statistika TUV vypovídá jen o tom, jak připravené to auto přijelo na STK. Souvislost se skutečnou kvalitou vozu je okrajová. Mnohem víc záleží na servisu, mentalitě zákazníků značky apod.

+3/−1
10.11.2015 17:00
Foto

M52i14r28o52s34l98a40v 50S88t28e10i83n56e46r 6898524373675

Velmi drahá auta jsou také stále pod dohledem značkového servisu. Moje Yeti se seznámilo poprvé se servisem při první inspekci 30 tis.km. Ovšem neznačkovým, měl jsem ale možnost, všechno vidět a kontrolovat. První TÜV mně čeká příští rok v červenci- bude to asi s 50 tis. km. Zatím nevím o jakémkoliv problému.

0/0
10.11.2015 17:23

D81e27n79i59s 87W33i37t58z10k33u 3183371419397

tak proto sis tu škodovku pořídil, už se ti nechtělo s M-B do značkového. ty jsi chtěl škudlit

0/0
10.11.2015 17:28

P83a85v33e23l 20Š31e98d81l78b71a42u83e27r 7648511152345

Za 50 tis. km snad u normálního auta problémy nejsou... S tolik haněným Fiatem jsem byl na TK po 4 letech a 166 tis. km, to taky není moc, závady žádné. Vůbec žádné. A desetileté Subaru dopadlo stejně, bez závad... Ale chápu, že pro uživatele "koncernových" výrobků je 50 tis.km bez závad úspěch...

0/0
11.11.2015 20:39

M48a91r88t89i33n 71K92o25ž93í25n 1755986171420

Přesně tak. Navíc člověk, který jezdí Mercedesem se obvykle nezdržuje s nějakým běháním po STK, emisích atd. Hodí auto do servisu, řekne že potřebuje na technickou, v servisu auto perfektně připraví (čím důkladnější příprava, tím víc servis vydělá), odvezou na STK a majitel si pak auto přijde vyzvednout. Zaplatí sice asi víc, než kdybya si to objezdil sám, ale to neřeší a má to bez starostí. V servisu by byli hlupáci kdyby se na přípravu vykašlali a auto STK neprošlo skrz čep, nebo podobnou drobnost.

+3/0
10.11.2015 17:40

P60e85t70r 98M70i23c76h42a16l 2680984471182

Přesně tak.

+1/0
10.11.2015 18:14

P26a13v15e71l 17V93o97j68á45č52e48k 6602246400970

Tady je to i s tabulkou

http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii/ch-56999#articleStart

0/0
10.11.2015 16:44

A25l16e32x82a71n39d80r 97C55h64y79t91i57l 2164852305891

Nova reportaz, vime, co znamena znacka FIAT v cizine!

FIAT v Nemecku: Fehler In Alle Teile

FIAT v Anglii: Fix It Again Tomorrow

R^

0/−3
10.11.2015 16:06

J84a63n 75S21v88e52t68l14i18k 8727259439319

No nevím. Mám Fiat Doblo rok. 2004, koupen 2007 (poté co mě ukradli Oktávku) a do dnešního dne najeto cca 216000 (z toho 186000 se mnou) a dělal jsem jen brzdy (kotouče i destičky), výfuk a 2x rozvody. A letos plynové vzpěry 5. dveří (nepočítám výměnu provozních kapalin). Takže já na FIATa nedám dopustit, Oktávka bzla na servisu mnohem dražší a neuvezla toho tolik.

+4/0
10.11.2015 16:24

J48a55n 81T78a26r10a45b26a 4756786459159

Od roku 2007 jste stihl dva rozvody? Teda chlape, to se nedivím, že vám zbylo jen na 11let starýho fiata.

+1/−2
10.11.2015 16:39

M59a16r36t11i50n 62H58o32u58b75a 6603641859368

tezko rict, jak u vaseho auta, ale bezne se rozovdy delaji podle ujetych km, nikoliv podle stari.

ale mnoho lidi po zkusenostech s VW TSI motory si opravdy mysli, ze retezy praskaji po 2,5letech, tedy presneji chvili po zaruce

0/0
10.11.2015 20:53

A62l63e77x62a65n65d64r 33C26h34y20t78i88l 2854832735191

Nevite. Statistika se nedela z jednoho kusu, vite?

0/0
11.11.2015 14:04

M83a39r16e39k 45B42u13r67z20a 7657201722727

Já nevím, ale doma máme starého Puntíka jako druhé auto už 13 let a je absolutně bez problémů, praktické a úsporné auto do města

+2/0
10.11.2015 18:37

A27l91e89x46a80n47d22r 23C79h49y35t89i12l 2904712725721

Nevite, nebo umyslne nechapete, ze spolehlivost je statisticky udaj? Zrovna tak mam kamarada s barchettou, na ktere uz menil kdeco.

0/0
11.11.2015 14:03

M47a83r65t75i34n 78H96o27u30b74a 6943551989538

na kazde auto se neco vymysli.

to nikoho netrapi,, co se rika. osobne si myslim, ze treba majitele VW, Skody, Audi a VW ted traba trapi, co na ne vymysli legislativci a vyrobce. a velmi pravdepodobne to nebude prilis vtipne

0/0
10.11.2015 20:55

A60l53e38x91a85n98d48r 13C35h95y70t59i65l 2134552405211

Na reakcich majitelu Fiata jasne vidite, ze je to velmi trapi:D

0/0
11.11.2015 14:08

P95a46v92e72l 87O16d28r92a23z92i28l 6604729277660

Přitom to akorát snižuje cenu ojetin a poptávku po kradených autech.;-)

0/0
11.11.2015 15:01

O79n95d73ř45e72j 97K84á73b33e44l57e 7691150734

Nejméně spolehlivé jsou každopádně statistiky z Německa ;-)

+13/0
10.11.2015 15:39

J22a92n 71H89e62r98o19u15d80e71k 9478192983721

Po 11 let jsem měl 4 auta. 3 škodovky a jednoho korejce... A nikdy mě nenechala škodovka v lochu a nebo vykrvácet.... peace

+2/0
10.11.2015 15:28

J16i29ř51í 62S78c13h78w69a38c19h 8668234208716

ty to střídáš skoro jak ponožky....;-)

0/0
10.11.2015 15:33

J68a37n 39H45e23r28o10u98d56e70k 9198282573741

Co dva roky :D

0/0
10.11.2015 15:34

C24y12r97i62l 98P22a67v13e91l94k90a 4116932518635

Tak to prd poznáš. Já měl 8 let Nissana Almeru a kromě zavaření výfuku a odporu v topení se nic neopravovalo (byla téměř nová při koupi). Najel jsem 140 000. Pak starší primeru 6 let, najel jsem 70 tisíc, investice do oprav za tu dobu cca 25 000,- (výfuk, startér, vana, kotouče, brzdiče, baterka a pod.) Nikdy nic fatálního. Teď mám rok mazdu 13 let starou(!), najel jsem 11 000 a měnil jen olej a stěrače. Tomu říkám spolehlivost.

+1/0
10.11.2015 15:52

L61u32k48á87š 46V45a52ň41u11r95a 1795714163723

Kamarád měl Nisana Primeru a v cca 50tis.km mu začal mizet olej z motoru. Ale rychlostí prázdná vana po 300km. A strašně dlouho trvalo, než mu ten motor v záruce vyměnili. A pokud jde o Mazdu, tak tam kolega dojel na filtr pevných částic, který odešel ještě v záruce. Reklamaci neuznali.

0/0
10.11.2015 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.