Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německé STK: nejspolehlivější ojeté škodovky jsou yeti a roomster

Nejspolehlivějšími ojetými modely Škody jsou Roomster a Yeti. Ve statistice německých technických kontrol TÜV se umístily mezi dvou a tříletými vozy shodně na 45. místě, když měly 6,5 procenta aut s odhalenou vážnou závadou. Žebříček uvádí celkem 132 modelů různých značek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60a10n 45D10l54o23u51h55ý 7484729980499

To jsou dost hrozna cisla pro skoda auto!

0/0
13.11.2015 8:01

M32a62r48e98k 72J17a77n51e47č12k78a 1497326483131

Majitelé dieselů, dočkáte se i v ČR? Myslím, že odpověď je každému předem jasná ;-)

http://www.autorevue.cz/volkswagen-rozdava-americkym-majitelum-tdi-bolestne-1000-usd

0/0
10.11.2015 21:56

D76e22n93i13s 57W42i44t42z61k35u 3233941279637

a to není pěkný se posmívat ;-)

0/0
10.11.2015 22:28

M53a18r19e34k 14J90a57n91e46č67k37a 1567526603181

A tady je ten článek celej :-)

http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii

0/0
10.11.2015 21:53

P62a42v30e14l 90O12d52r70a59z14i46l 6734299137650

Ono je to logický. Kdo má sockavůz, ten asi šetří i na servisu a na STK to jede zkusit. Kdo má drahou popelnici nejlépe s vlastním řidičem, toho na prdlou žárovku nenachytaj.

Zpráva neobsahuje informace, o jaké závady šlo, ale tipl bych, že naprostá většina dvou až tříletých aut je úplně v pohodě pojízdná, takže jde o nějaké blbosti.

0/0
11.11.2015 14:57

M21a81r64t55i29n 48H35o41u23b24a 6983841649128

porad nevim, jaka je definice vazne zavady nemecke STK. je to treba nesvitici kontrolka, prosla lekarnicka, neserizene svetlo, opotrebne brzdy ????

nebo tim mysli skutecne zavady? kourivost motoru, unik oleje ...

hodnoti se zde ridic, resp. uzivatel auta, nebo skutecne technika??? jak je je mozne, ze modely jednotlivyxh znacek maji tak velky rozptyl? ze by na nektere modely vyrobce kaslal napr. vlajkova lod Superb a na nektere se zameroval napr. nicotny model Roomster???

si myslim, ze staci obycejny selsky rozum, aby si clovek udelal obrazek o tom, co znamena renomovany TUV report

0/0
10.11.2015 20:48

D65e89n14i86s 89W11i27t59z61k95u 3583621169667

kouřivost se dělá na emisích, ty mají s STK společné jedině to, že bez nich STK nedělají a proto přes emise projde každý pekáč i kdyby kouřil jak kouřová clona na bitevním poli. světlo není žádná závada a pokud opotřebené brzy brzdí, tak projde taky

0/0
10.11.2015 21:22

M62a53r86t21i27n 27H63o70u45b70a 6953611429938

A ty vis jak je to v DE? Evidentně ne. O brzdach ja nepisu

0/0
11.11.2015 22:14

D94e72n76i86s 52W84i94t12z79k83u 3243251759197

opravdu?tak si to po sobě přečti ty opotřebená brzdo

0/0
12.11.2015 21:03

T64o14m92á33š 89Z72e34m56a61n 3555978534835

Na STK je problém i prošlá lékárnička.

Naopak že auto nestartuje v mrazu STK neřeší..

0/0
10.11.2015 20:40

D48e36n43i51s 28W15i64t27z67k11u 3843841289237

ale no tak, nikdy jí po mě nechtěli, protože kdyby chtěli, tak už k nim nikdy nepřijedu

+1/0
10.11.2015 20:46

M77a58r84t40i43n 12H47o93u35b16a 6903681199138

podivne, na STK se ma kontrolovat mimo jine povinna vybava. ze byjste byl tak vazeny klient, ktery je pro ne cennejsi, nez licence, se mi nezda. spis so bude v tom, ze kecate. ostatne, co znamena nikdy neprijdu?? pro me STK znamena neco, co delam po 4 letech, pak po 2 a pak zase po 4.

0/0
10.11.2015 20:59

D31e47n30i35s 96W86i50t27z41k56u 3803731579147

to že nepřijdu znamená, že půjdu jinam. lékárničku mi nikdo nekontroluje, jinak bych nedávno u jednoho auta nezjistil, že je 8 let prošlá. nějak se mi nezdá ten tvůj interval 4-2-4

0/0
10.11.2015 21:17

P98a86v34e32l 14O86d16r43a82z95i23l 6234499467880

No to je logický, s novým autem se jde po 4 letech, potom po 2 a pak se kupuje zase nový.

0/0
11.11.2015 14:58

D48e25n22i23s 94W17i63t78z46k64u 3923251909177

takže jenom 4/2

0/0
11.11.2015 19:37

A66n97t86o30n72í46n 31S16e14b43e86r98a 7433418850519

Roomster a Fabie od roku 2009 jsou bomba. Hlavně 1.4 16v.  Dva roky jezdím, měním jen olej. Před technickou do toho vrazím cca 5 tisíc a projdu bez jediné závady. Pak zase dva roky jezdím a nestarám se. R^

0/0
10.11.2015 20:06

D10e72n36i76s 94W67i42t57z45k89u 3133781709527

tak ono by to bylo hodně smutné, kdyby 6 let staré auto neprošlo v klidu, ale nic si z toho nedělejte já procházím i s 20tiletou amerikou a nervu do ní před STK ani korunu

0/0
10.11.2015 20:20

P67a32v23e27l 91O87d55r24a62z25i25l 6114939157190

Tak to je legrace, já měl teda podstatně starší auta a před technickou jsem do toho nemusel vrazit nikdy nic... ale to nebyly škodovky.

0/0
11.11.2015 14:59

A61n30t64o44n14í77n 50S24e27b79e88r13a 7293878250119

Tak minule jsem měnil brzdy + brzdovku, svíčky, jeden díl výfuku a ještě pár prkotin. Takže spotřebák, ale dělám to až před technickou. Abych tam šel v klidu....

0/0
11.11.2015 18:30

D41e12n34i72s 43W40i21t28z68k59u 3223271229247

na 6 let starém autě díl výfuku?to musí bejt ale pekáč

0/0
11.11.2015 19:35

J79i51ř40í 62S39c79h51w58a15c18h 8628544718136

Seberova škůdka evidentně jezdí celý rok za každého počasí, ta tvoje 20 let stará "amerika" možná nasolenou sněhovou břečku nejspíše ani neviděla .....nemluvě o ročním nájezdu.....;-)

0/0
11.11.2015 21:58

P74e18t65r 20M43i36c98h10a62l 2130844881862

Pořád divné. Já jsem s Leonem jezdil denně a v 11 letech jsem ho prodal s původním výfukem.

0/0
12.11.2015 7:13

A34n33t85o19n90í12n 10S67e74b33e76r57a 7613718600609

No však taky díl výfuku na Leon nestojí dva tisíce. Tam to dávají z nerezu.

0/0
12.11.2015 18:13

D75e67n34i77s 65W56i65t84z14k60u 3113801529517

do minulého roku jezdil denně a i venku parkoval,teď jezdí denně accord z roku 2005 a má původní výfuk,ale je pravda že je původem z itálie,takže pro něj je nasolená břečka novinka ;-)

0/0
12.11.2015 21:07

J40a10n 36J94a61n70e80k 9844755458800

no tak určitě:-),jestli je to věrohodný jako jejich emise......;-D

0/0
10.11.2015 19:22

J10i73ř49í 90K86r65a78m47p37l 4126514186316

tak tato statistika se mi zdá hodně cinknutá a podivná. Evidentně Německá

+2/0
10.11.2015 17:38

M61i55l66a39n 52Š16v97a48g65r92o80v34s26k60ý 9452649975148

Já věřím pouze těm statistikám, které si sám zfalšuji.

+1/0
10.11.2015 19:41

O85n49d11ř30e74j 64F20r63a68n24c 4249731148

Statistika TUV vypovídá jen o tom, jak připravené to auto přijelo na STK. Souvislost se skutečnou kvalitou vozu je okrajová. Mnohem víc záleží na servisu, mentalitě zákazníků značky apod.

+3/−1
10.11.2015 17:00
Foto

M12i97r83o86s39l18a34v 27S46t91e74i12n35e83r 6968154403615

Velmi drahá auta jsou také stále pod dohledem značkového servisu. Moje Yeti se seznámilo poprvé se servisem při první inspekci 30 tis.km. Ovšem neznačkovým, měl jsem ale možnost, všechno vidět a kontrolovat. První TÜV mně čeká příští rok v červenci- bude to asi s 50 tis. km. Zatím nevím o jakémkoliv problému.

0/0
10.11.2015 17:23

D85e91n47i52s 13W44i22t53z45k63u 3873941449797

tak proto sis tu škodovku pořídil, už se ti nechtělo s M-B do značkového. ty jsi chtěl škudlit

0/0
10.11.2015 17:28

P50a77v17e30l 24Š62e61d76l68b95a61u31e63r 7388101622845

Za 50 tis. km snad u normálního auta problémy nejsou... S tolik haněným Fiatem jsem byl na TK po 4 letech a 166 tis. km, to taky není moc, závady žádné. Vůbec žádné. A desetileté Subaru dopadlo stejně, bez závad... Ale chápu, že pro uživatele "koncernových" výrobků je 50 tis.km bez závad úspěch...

0/0
11.11.2015 20:39

M79a70r18t83i21n 28K20o60ž40í82n 1935946791810

Přesně tak. Navíc člověk, který jezdí Mercedesem se obvykle nezdržuje s nějakým běháním po STK, emisích atd. Hodí auto do servisu, řekne že potřebuje na technickou, v servisu auto perfektně připraví (čím důkladnější příprava, tím víc servis vydělá), odvezou na STK a majitel si pak auto přijde vyzvednout. Zaplatí sice asi víc, než kdybya si to objezdil sám, ale to neřeší a má to bez starostí. V servisu by byli hlupáci kdyby se na přípravu vykašlali a auto STK neprošlo skrz čep, nebo podobnou drobnost.

+3/0
10.11.2015 17:40

P82e13t78r 67M54i42c28h97a20l 2470324401692

Přesně tak.

+1/0
10.11.2015 18:14

P83a17v82e90l 88V16o63j35á20č63e18k 6412936940120

Tady je to i s tabulkou

http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii/ch-56999#articleStart

0/0
10.11.2015 16:44

A14l12e31x93a73n10d80r 48C80h34y31t94i39l 2464512205731

Nova reportaz, vime, co znamena znacka FIAT v cizine!

FIAT v Nemecku: Fehler In Alle Teile

FIAT v Anglii: Fix It Again Tomorrow

R^

0/−3
10.11.2015 16:06

J73a94n 79S89v55e75t21l14i89k 8747289779679

No nevím. Mám Fiat Doblo rok. 2004, koupen 2007 (poté co mě ukradli Oktávku) a do dnešního dne najeto cca 216000 (z toho 186000 se mnou) a dělal jsem jen brzdy (kotouče i destičky), výfuk a 2x rozvody. A letos plynové vzpěry 5. dveří (nepočítám výměnu provozních kapalin). Takže já na FIATa nedám dopustit, Oktávka bzla na servisu mnohem dražší a neuvezla toho tolik.

+4/0
10.11.2015 16:24

J13a46n 10T34a13r18a43b29a 4186746209169

Od roku 2007 jste stihl dva rozvody? Teda chlape, to se nedivím, že vám zbylo jen na 11let starýho fiata.

+1/−2
10.11.2015 16:39

M11a51r18t81i42n 39H80o27u65b31a 6303301169338

tezko rict, jak u vaseho auta, ale bezne se rozovdy delaji podle ujetych km, nikoliv podle stari.

ale mnoho lidi po zkusenostech s VW TSI motory si opravdy mysli, ze retezy praskaji po 2,5letech, tedy presneji chvili po zaruce

0/0
10.11.2015 20:53

A21l74e27x61a95n89d73r 62C56h62y91t91i45l 2274162655401

Nevite. Statistika se nedela z jednoho kusu, vite?

0/0
11.11.2015 14:04

M74a70r24e45k 68B19u61r81z92a 7857471852847

Já nevím, ale doma máme starého Puntíka jako druhé auto už 13 let a je absolutně bez problémů, praktické a úsporné auto do města

+2/0
10.11.2015 18:37

A79l78e13x82a11n19d18r 43C57h57y20t21i77l 2544342785471

Nevite, nebo umyslne nechapete, ze spolehlivost je statisticky udaj? Zrovna tak mam kamarada s barchettou, na ktere uz menil kdeco.

0/0
11.11.2015 14:03

M87a80r48t25i64n 88H40o62u95b39a 6583521439178

na kazde auto se neco vymysli.

to nikoho netrapi,, co se rika. osobne si myslim, ze treba majitele VW, Skody, Audi a VW ted traba trapi, co na ne vymysli legislativci a vyrobce. a velmi pravdepodobne to nebude prilis vtipne

0/0
10.11.2015 20:55

A80l75e18x76a16n21d66r 23C33h63y31t66i37l 2664862575971

Na reakcich majitelu Fiata jasne vidite, ze je to velmi trapi:D

0/0
11.11.2015 14:08

P83a36v67e17l 10O96d14r41a62z48i92l 6694559217130

Přitom to akorát snižuje cenu ojetin a poptávku po kradených autech.;-)

0/0
11.11.2015 15:01

O97n14d75ř13e96j 78K26á12b40e75l23e 7341900104

Nejméně spolehlivé jsou každopádně statistiky z Německa ;-)

+13/0
10.11.2015 15:39

J67a73n 35H38e51r10o54u59d79e22k 9678172783111

Po 11 let jsem měl 4 auta. 3 škodovky a jednoho korejce... A nikdy mě nenechala škodovka v lochu a nebo vykrvácet.... peace

+2/0
10.11.2015 15:28

J79i14ř74í 40S92c74h55w33a68c81h 8818934858576

ty to střídáš skoro jak ponožky....;-)

0/0
10.11.2015 15:33

J50a15n 68H30e90r17o70u47d34e95k 9308812603971

Co dva roky :D

0/0
10.11.2015 15:34

C59y26r32i83l 20P18a33v39e95l19k59a 4606162918275

Tak to prd poznáš. Já měl 8 let Nissana Almeru a kromě zavaření výfuku a odporu v topení se nic neopravovalo (byla téměř nová při koupi). Najel jsem 140 000. Pak starší primeru 6 let, najel jsem 70 tisíc, investice do oprav za tu dobu cca 25 000,- (výfuk, startér, vana, kotouče, brzdiče, baterka a pod.) Nikdy nic fatálního. Teď mám rok mazdu 13 let starou(!), najel jsem 11 000 a měnil jen olej a stěrače. Tomu říkám spolehlivost.

+1/0
10.11.2015 15:52

L69u69k28á59š 72V32a70ň62u48r57a 1205714423363

Kamarád měl Nisana Primeru a v cca 50tis.km mu začal mizet olej z motoru. Ale rychlostí prázdná vana po 300km. A strašně dlouho trvalo, než mu ten motor v záruce vyměnili. A pokud jde o Mazdu, tak tam kolega dojel na filtr pevných částic, který odešel ještě v záruce. Reklamaci neuznali.

0/0
10.11.2015 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.