Diskuze

Blanka nemá výjezd na Břevnov. Radnice doporučí manévr proti předpisům

Unikátní tunelový komplex je v provozu dva měsíce. Podle prvních studií Blanka Praze ulevila, ale na několika místech naopak dopravu zkomplikovala. Problémy na řidiče čekají v Patočkově ulici, kde z Blanky není přímý výjezd na Břevnov. Město plánuje úpravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

He? A co jako? Takových míst jsou v republice tisíce.

0 0
možnosti
JS

no bóže, když najedu na dálnici, tak taky nemůžu odbočit do první a leckdy ani do druhé či třetí dědiny....a pražáci mají neskutečný problém s pár bloky v té jejich dědině....;-) Rv

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PK

Tak se prejede zebra no, to je zase mnoho povyku pro nic.

Holt je to v hlavnim meste.Rv

0 1
možnosti

Neuvěřitelná neschopnost všech, kteří tento projekt schvalovali.

Obdobná legrace je na křižovatce pod Spořilovem.

Neschopnost!

1 0
možnosti
OL

nekdy mam pocit, ze slabinou celeho tunelu je samotny tunel. ale souhlasim, znaceni je matouci a nedostatecne.

0 0
možnosti
MJ

Takových podivných míst se dá najít více, sám jako chodec bojuji v místě, kde byl zrušen přechod, s auty, která plynule provádí U-turn.

0 0
možnosti
ZH

Výpočet potřebné délky průpletového úseku by snad měl být součástí projektové dokumentace. Pokud tam není nebo je špatně, tak by měl ten kdo to projektoval vrátit diplom.

2 0
možnosti
MH

M65a52r83e39k 80H35r66u68b71y

25. 11. 2015 0:27

Zadani Blanky nebylo ulevit doprave, ale nastavit dlouhodoby penezovod pro prazskou ODS. I proto Metrostav tak vehementne tvrdil, ze o tunel vlastne nejde;-)

1 0
možnosti

M14a77r13e52k 81Š68i38m83o97n

24. 11. 2015 19:57

Nechápu, to se jako při projektování nevědělo, že tam prostě není kudy jet? Teď jsou tam čtyři legální možnosti:

Odbočit do ulice pod Pod Drinopolem, tam se otočit a vrátit se na Patočkovu, to je ale dost komplikované a musí se to znát.

Druhá možnost je v ulici Pod Drinopolem pokračovat až do úzké ulice pod Marjánkou a po ní se připojit až do ulice Bělohorské. 

Třetí možnost je pokračovat po Patočkově 1,3 km, tam se na dost nepřehledném místě, které ani není křižovatkou, jen je tam spojka do protisměru, otočit.

Patočkova a Bělohorská se o dalších půl kilometru spojují v jednu ulici, ale odbočení doleva tam není možné. Až o dalších 200m dál je možné přejet příčně tramvajové koleje a otočit se - čtvrtá možnost. To ale máte už 2km navíc a další 2km naberete zpátky.

1 0
možnosti
Foto

Roky jsem obdivoval stavitele Blanky. Říkal jsem si, jak to musí mít pečlivě vyprojektováno, aby se třeba nakonec nestalo, že nějaký pruh povede do zdi. To by pak už nešlo opravit.

Ale tohle místo se cestě do zdi podobá.

Snad by to opravil nadjezd za pár miliard.

4 0
možnosti
MR

spis podjezd, resitelne to je... podle me byl zamer tunel napojit na patockovu, je to hlavni tah, skutecnost je takova, ze dopravni situace si vyzadala dalsi upravu..

0 0
možnosti
TM

Nenapadlo Vás rozmazat SPZ alespoň řidičům, kteří neporušují dopravní předpisy, lupo? Rv

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti