- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
He? A co jako? Takových míst jsou v republice tisíce.
no bóže, když najedu na dálnici, tak taky nemůžu odbočit do první a leckdy ani do druhé či třetí dědiny....a pražáci mají neskutečný problém s pár bloky v té jejich dědině....
Tak se prejede zebra no, to je zase mnoho povyku pro nic.
Holt je to v hlavnim meste.
Neuvěřitelná neschopnost všech, kteří tento projekt schvalovali.
Obdobná legrace je na křižovatce pod Spořilovem.
Neschopnost!
nekdy mam pocit, ze slabinou celeho tunelu je samotny tunel. ale souhlasim, znaceni je matouci a nedostatecne.
Takových podivných míst se dá najít více, sám jako chodec bojuji v místě, kde byl zrušen přechod, s auty, která plynule provádí U-turn.
Výpočet potřebné délky průpletového úseku by snad měl být součástí projektové dokumentace. Pokud tam není nebo je špatně, tak by měl ten kdo to projektoval vrátit diplom.
Zadani Blanky nebylo ulevit doprave, ale nastavit dlouhodoby penezovod pro prazskou ODS. I proto Metrostav tak vehementne tvrdil, ze o tunel vlastne nejde
Nechápu, to se jako při projektování nevědělo, že tam prostě není kudy jet? Teď jsou tam čtyři legální možnosti:
Odbočit do ulice pod Pod Drinopolem, tam se otočit a vrátit se na Patočkovu, to je ale dost komplikované a musí se to znát.
Druhá možnost je v ulici Pod Drinopolem pokračovat až do úzké ulice pod Marjánkou a po ní se připojit až do ulice Bělohorské.
Třetí možnost je pokračovat po Patočkově 1,3 km, tam se na dost nepřehledném místě, které ani není křižovatkou, jen je tam spojka do protisměru, otočit.
Patočkova a Bělohorská se o dalších půl kilometru spojují v jednu ulici, ale odbočení doleva tam není možné. Až o dalších 200m dál je možné přejet příčně tramvajové koleje a otočit se - čtvrtá možnost. To ale máte už 2km navíc a další 2km naberete zpátky.
Roky jsem obdivoval stavitele Blanky. Říkal jsem si, jak to musí mít pečlivě vyprojektováno, aby se třeba nakonec nestalo, že nějaký pruh povede do zdi. To by pak už nešlo opravit.
Ale tohle místo se cestě do zdi podobá.
Snad by to opravil nadjezd za pár miliard.
spis podjezd, resitelne to je... podle me byl zamer tunel napojit na patockovu, je to hlavni tah, skutecnost je takova, ze dopravni situace si vyzadala dalsi upravu..
Nenapadlo Vás rozmazat SPZ alespoň řidičům, kteří neporušují dopravní předpisy, lupo?