Diskuze

Od ledna se může zrychlit na části silnic první třídy z 90 na 110

Začátkem roku 2016 by mohla na některých silnicích prvních tříd začít platit vyšší povolená rychlost 110 kilometrů v hodině místo dosavadních 90 km/hod. Počítá s tím nové pojetí dálniční sítě, v jehož rámci budou téměř všechny rychlostní silnice zahrnuty mezi dálnice druhé kategorie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je zase ilustrační fotografie jak víno... ;-O

0 0
možnosti

Co tak zvýšit rychlost na různých městských okruzích s mimoúrovňovým křížením a připojovacími pruhy z 80 na 100?

0 1
možnosti

P83a22v98e81l 82N40o48v51á33k

14. 11. 2015 19:36

Velka chyba. Tam, kde je dnes 90 a jde to, jezdi lide stejne 110. Pri zvyseni limitu se tam bude jezdit za stejnych podminek 130. Kdybychom byli Kanada a zvysovali bychom limit, melo by to s ohledem na vzdalenosti smysl. Ale v ty nasi malicky zemicce, kterou lze prejet celou za pet sest hodin, usetrime cas v radu minut, protoze useku, kde se da prakticky jezdit rychleji, je relativne malo. A je to chyba i is ohledem na to, jak nedisciplinovani a agresivni jsme ridici.

4 3
možnosti

Vůbec nejde o ušetření minut. Jde o to, PROČ jet pomalu, pokud to JDE jet rychle. Prázdná silnice, rovná, suchá, moderní vozidlo, divoká prasata po většině takových silnici či dálnic taky neběhají. Dejme tomu nízký provoz. PROČ jet pomalu? Jen proto, že to před 20-30 lety navrhnul nějaký poslanec? A neargumentovat prosím tím, že někdo nedá přednost nebo vjede do pruhu, kde v daný moment nemá co dělat. To bychom taky mohli říkat, že spadne na dálnici letadlo nebo tam zrovna půjde domov důchodců, který zabloudil.

3 3
možnosti

V Rakousku/De se jezdí legálně 100 po okreskách silnicích které mnohdy nemají žádnou normu!

U nás se dosud jezdilo 90 po silnicích s hlavními parametry odpovídajícími dálnicím - 2+2 pruhy oddělené, mimoúrovňové křižení, nájezdové pruhy a odstavný pruh.

Proto je u nás tolik "pirátů" - blbé zákony se snadno porušují.

Nechápu to strašení z toho že se konečně povolí rychlost, která se blíží rychlosti přiměřené.

9 2
možnosti

Jezdím po dálnici kolem 120km/h a předjíždím docela dost aut. Jenže taky se na mě tlačí auta, která jedou víc jak 130km/h. Silnice pro motorová vozidla nesplňují parametry pro dálnice, dokonce se zvažovalo, že se z některých dálnic musí udělat silnice pro motorová vozidla, protože nesplňují parametry dálnic. A najednou z těch silnic co nesplňují parametry dálnice se dálnice dělají. A stejné je to s hlavními silnicemi. Dnes kde je 90km/h se jezdí 110km/h. Když tam bude 110km/h, tak tam budou někteří jezdit 130km/h a na to už ty silnice nejsou stavěné.

6 5
možnosti

J49o54s89e78f 10K34l65a19t

14. 11. 2015 16:56

Takže patříte k těm frajerům,co jedou 120 v levém pruhu?(když se na vás tlačí, kdybyste jel v pravém,tak se nikdo netlačí,ale předjede)

5 2
možnosti

Ach jo, v normálním státě by byl asi snadný život..

2 0
možnosti

Jak už jednou kdysi kdosi řekl: České silnice jsou vybudované na jedničku.

Problém ovšem nastane, když zařadíte dvojku.

21 0
možnosti

A za pár let se budou socani před volbami bít v prsa, o kolik kilometrů dálnic postavili oproti minulým vládám. A bude to takový pěkný graf, jako když se Kažimír na Slovensku chlubil, že jejich vláda snížila cenu plynu o 90 %.

https://www.youtube.com/watch?v=h2y4Q-5i5HQ

4 2
možnosti

No vida a hned jsou srovnány průměrné náklady na km dálnice s Evropou.

7 0
možnosti

"Chystá se i například značka označení emisní zóny nebo cedule upozorňující na výskyt a pohyb jiných zvířat než jen vysoké zvěře a skotu"

Normální člověk pochopí, že značka s krávou říkala pozor zvířata (a myšlena byla všechna domácí) a značka pozor zvěř upozorńovala na výskyt divoké zvěře. Co je na to nepochpitelného ? Jaký je rozdíl, jestli mě dle značky ohrožuje kůň nebo kráva ??

9 0
možnosti

No ale už je velký rozdíl, jestli mě ohrožuje žába nebo šnek. Žába zdrhne o hodně rychlejc. A to za extra značku stojí, ne? ;-)

2 0
možnosti