- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zajímal se někdo nad tím kolik tun CO2 vyprodukuje letadlo ?
Praha-Paříž a zpět = 11 tun CO2
http://www.csa.cz/cs/portal/quicklinks/about-us/emise.htm?send=1&from=PRG&to=CDG&return_inc=1
Myslím, že automobilky by měly zodpovídat i za počet kilometrů ujetých jimi vyrobeným autem. Když se v odhadu seknou, tak za každej kilometr zaplatěj hezky 10 eurocentů pokutu EU. Co vlastně EU dělá s těma penězma, co vybere na pokutách?
"Energie na sto kilometrů jízdy vyžaduje 130kilogramovou baterii. Taková energie je uložená v 1,4 litru benzinu nebo 2,1 kilech čokolády." To znamená, že na sto km stačí 1.4litru benzinu? To je novinka.
Jo 0,2 procenta. To je blbost. Možná, že když se sečtou papírové data. Ale některý spalovací motory pracují zároveň jako dýmovnice. V praze jich jezdí tak 2 procenta a jejich emise 100tisíckrát překračují normy. Takže až budete umírat na rakovinu poděkujte taky majitelum těchto dýmovnic. Hlody z kanceláře. To chce jít do terénu a pozorovat.
Spalovací éra končí, nastává éra elektřiny.... Přechod na spalování z éry páry taky plno lidí nechtělo :)
o vidíte, a přitom parní stroje jsou ledaskde dodnes (ps. hádejte, jak se vyrábí elektřina v jaderné elektrárně?)
Opravdu směšné... Říct o elektromobilech tohle :-D Tesla S má dojezd 480km navíc se může dobíjet během jízdy... Stačí zabudovat pár drátů do dálnice... Ale radši vymyslíme kuličkové pero místo použití tužky...
Oprava: 85tunový bagr je na kabelu, ale 16 tunový ve Švýcarsku je opravdu na baterky http://www.20min.ch/schweiz/zentralschweiz/story/18417632
Asi máte pocit, že 16t bagr je příkladem obřího stoje na baterky. Jenže zrovna i velký bagr potřebuje stejně malý výkon motoru jako osobní auto (např 13ti tunový LIEBHERR má motor jen 62 kW, tedy jako fábie). Popojíždí jen občas, pomalu a na malé vzdálenosti a na vlastní rameno stačí jen pár kW a většinu času je v režimu bez zatížení, takže zde může být elektropohon výhodou. V osobním autě je to horší, tam to má smysl pouze v hustém městském provozu. Jak ale vyjedete na dálnici, tak prostě těch cca v 30 kW potřebujete trvale, a to je z baterek průšvih.
Údaj 0,2% se týká příspěvku emisí spalovacích motorů k celkovému obsahu oxidu uhličitého v atmosféře. Pakliže někdo tvrdí, že je ten údaj platí pro celkově vypouštěné emise je to holý nesmysl, protože z celkové světové spotřeby různých energetických zdrojů činí ropa 30%. Z tohoto objemu připadá dnes na dopravu cca 70% a z toho je 53% na osobní auta, což odpovídá přes 11% a ne jak expert uvádí 0,2%!!
Již dnes můžete elektrickým autem ujet přes 600 km na jedno nabití (např. Lekkermobil), cena baterek se bude prudce snižovat s růstem výroby. Ve Rakousku je v provozu 85 tunový bagr na baterky http://allgemeinebauzeitung.de/abz/oeko-miner-im-steinbruch-85-tonnen-elektrobagger-bringt-doppelten-vorteil-13550.html.
Takže nazdar.
Ale v tomto okamžiku ten elektromobil v Evropě dobíjíte elektřinou, jejíž výroba se také neobejde bez produkce CO2.
Jak to ty lidi žerou :)
Škoda Auto zjistila, že auta skoro neprokukují CO2.
Philip Morris(a Academy of Tobbaco studies) zjistil, že kouření nezpůsobuje žádnou nemoc.
Česká Zbrojovka zjistila, že legálně držené střelné zbraně nikomu neublížily.
Jan Becher a Stock zjistí, že chlastání prospívá zdraví.
McDonalds a fast food nesouvisí s epidemií obezity..
ještě popřít gravitaci
Chtělo by to emisní limity na lidský dech. To bude prča. A ty poplatky. Jenom to nikdo neříkejte Babišovi, aby tím nechtěl nyplnit rozpočet :)
Proč dechem? Stačí zdanit vyžraná prasata jako v Japonsku. 520miliard jak z praku.