- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zachraňovat mohli i Mercedesy, koupené z podpor pro uvězněné disidenty. I Warszawa , kterou vlastnil Karol WojtyŁa byla vydražena a stojí kdesi v kůlně.
Kolem auta, ve kterém byl zraněn Heydrich, je také řada pověstí.
Was war, das war. Pozdě bycha honiti. Jména jsou jenom kouř, který se rychle rozplyne.
tohle zrzavcovo auto bych klíďo za 5 tácků koupil a veřejně za velkých ovací přihlížejících podpálil
Občan Golf. Havlovo „revoluční“ auto zachránili nadšenci z kopřiv,nevím proč ho zachraňovali,dějiny ukáží co to bylo za člověka,a mluvit o penězích ,které chtěl majitel nemusí rozložit ,rozkrást a zadlužit stát na to měl gramatik velikou zásluhu,ne nadarmo ho ušáci vystavili v kongresu,sloužil jim moc dobře,rozpustil armádu,rozbil zbrojní průmysl,rozbil obchodní svazky z ruskem,kam v okmžitě pronikli jeho ušáci a západ,skartoval svezky stb,zapečetil 3 000 svazkú,mohl bych pokračovat,ale však to víte sami,jen modré straky,pohlouplí studenti a kavárna tovidět nechce
a vsechno to, co jste tu vyjmenoval mate podeprene dukazy, ktere by nejak obstaly a nebo jsou to jen reci, co jste nekde slysel a trochu si je pribarvil a posilate dal? Sirit pomluvy je skutecne jednoduche. plivat spinu na cloveka, ktery je mrtvy a navic ktery by ani nemel chut se branit, je jeste jednodussi...
Spis to vupada, ze jste plny zasti a zavidite Havlovi to, co udelal.
Zde všichni probírají jak "na VW" měl, neměl atd...Otázka zní i jinak. Bude po opravě právě tento VW dobrou investicí, neboť muzeum/nemuzeum, jedná se přeci (viz i požadovaná cena za ten "vrak") vždy o investici, zde do auta, které je jinak tuctové, ale "má historii".
Havel si nevybral být disidentem. Byl mu tento osud předurčen jednak výchovou a druhak původem, který byl vryt do kádrového posudku bez možnosti studovat atd. A bylo krásné, jak stbáky a podobnou mrzkou lůzu sral tím, že i přes měnovou reformu a všeobecné zbídačení země měli v rodině stále dost financí na nákup věci z tuzexu, o kterých si mohli i okresní tajemníci strany jen zdát :)
Havel měl Golfa, a některým čtenářům iDnes málem praskne žíla....
Kdyby měl kolo, tak tady určitě všichni napíšou hanopisy, že to jistě bylo protekční kolo, a že v tý době kolo bez známosti nešlo sehnat.....
I tu šalinkartu by mu záviděli.
Tihle bojovníci proti režimu, kteří trpěli tím, že jim komunisté nedovolovali pracovat v pozicích, na které měli nárok, museli jezdit v mercedesech a tuzexových vozech. Byl to jeden z trestů, kterými jim komunistický režim znepříjemńoval život. A pan Havel musel bydlet dokonce na vltavském nábřeží v centru Prahy. To bych nepřála nikomu.
Kolik měl vlastně aut v roce 1989 ? Pokud si pamatuji, tak hned po zvolení prezidentem říkal v nějakém rozhovoru, že bude jezdit dál svojí starou Škodovkou a to i do "práce" na hrad.
Asi to máte nějaké pomotané. Havel škodovku nikdy neměl a na hradě bydlel.
Ještě tu chybí story / urban legend, jak po koupi golfu zašli za Havlem jeho sledovači s T613 a požádali ho, jesli by si golfa nemohli vyzkoušet. Prý jim Havel vyhověl a byla rally Golf vs. T613 :-)
docela bych veril tomu, ze k tomu dal Havel svoleni. On byl skutecne cista duse. Takovi, jako on se rodi jen obcas. Skoda, ze jsou pak vsichni takovi obycejnymi lidmi nenavideni za svou odlisnost. Lepsiho prezidenta mit uz nebudeme a nebo, tak az za dlouho, mozna Havlovu dalsi inkarnaci.