Diskuze
Dvousetkoňové bestie z Milána: zuřivá Italka, zběsilá Ninja a dragstery
Děkujeme za pochopení.
P34a52v71e22l 96J58e66ř15á66b67e85k
Když na ty motorky koukám, tak hezký.
200 k dobrý - skoro s tím jít k silničářům a pomoci jim frézovat povrch silnice
Ale taky se ptám, jestli se s tím nechá jezdit do sousední vesnice k tý protivný bábě co pořád řve, když jí ze stromu rveme třešně nebo švestky.
Zlatej "kozí dech" s tím se dalo ujet i pomocné stráži VB. Když bylo nejhůř, hodil se do kopřiv, zalehlo za šípek, ze zakošile se vyndaly hrušky a spokojeně přečkalo, až intenzivní pátrání po okolí vesnice skončilo.
S touhle motorkou ta jedině dojet k marketu a to ovoce si tam potupně koupit.
J66i44ř64í 48S55c46h30w14a90c37h
tak nevím, 10-15 letý "fakan" nejezdí na 200 koňové motorce a když je mu tak 25-100 let, kdy na tu motorku už může mít, tak už snad nejezdí "rvát" cizí ovoce do sousední vesnice.....pokud ano, tak .....
J69i89r10i 23F27i77n38k
Tak multoška konečně dostala kola na drátech a 19´´dopředu k tomu. Tím pádem padá poslední důvod proč ji nekoupit.
Až na ty prachy, teda, pochopitelně...
K51a22r28e19l 33H34o19r83á37k
Jděte už do háje s dvousetkoňovými bestiemi!
Kdyby raději udělali pořádné motory do autobusů MHD, aby se nemuseli ploužit padesátkou!
O63t68m20a16r 67B55r68a23n19c67u77z89s12k87ý
Co to je za komentar? ??
V43l36a70d64i61s71l97a78v 80N37o46h25e54j67l
jak rika klasik "koni neni nikdy dost"
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...