Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Japonská technika na italský způsob. Fiata se představuje

Fiat + Miata = Fiata, tak budou vyznavači italských a japonských roadsterů asi říkat novince představené na autosalonu v Los Angeles. Fiat 124 Spider je zpátky, má pohon zadních kol a pod kapotou turbomotor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22a39n 81D62l58o84u58h40ý 7124299250859

Radsi atmosferickej 2 litr nez 1.4 v turbu! Nic se tam nepise o vyvazeni. Mazda ma 50:50, coz vyrazne ovlivnuje riditelnost auta.

0/0
20.11.2015 7:12

R43u52d29i 87G20a25š60p82a96r 3259789189163

Ten motor má fiat 500X i s tím štelováním těch režimů a s tím autem to hejbe velmi slušně, bude to pěkný svezení.

0/0
19.11.2015 21:50

J31a22n 30F23r45i74d82r93i36c19h 6255978179963

KUPUJU [>-]

0/0
19.11.2015 21:41

J30i93ř60í 63K32o12č24í 9304139232617

Nádherný auto,dlouho jsem nic tak povedenýho neviděl.

+2/0
19.11.2015 16:35

Z13d21e63n91ě64k 97F92l17i79n63t57a 9482253141224

Teda ale ten čumák to má geniální.... stejně tak jako se mi dodnes neskutečně líbí čumák 124ky (tam teda i zadek a ten otvor na tankování seshora, to je taky stylovka :-))

+1/0
19.11.2015 16:28
Foto

L28u65k48á90š 64M64e18i10s39t78n83e63r 5755962519385

Asi bych dal přednost atmosférickému motoru, ale líbí se mi obě auta. Fiat možná o trošku víc.R^

+3/0
19.11.2015 10:17

J56a31n 30K38o94n29v45a86l93i21n84k87a 5400801121955

Osobně bych volil Mazdu. Přijde mi vyváženější a hezčí. A taky nemá pod kapotou kolovrátek s fujarou.

+3/0
19.11.2015 9:06

P98e23t11r 84M50a29r59š85á16l69e35k 9455422774639

Povedl se, vypadá líp než MX5. Chtělo by to ještě pod kapotu 1,75t.

+9/0
19.11.2015 7:15

L21u60b27o70m54í14r 28V34l87č84e45k 5948652512170

Mazda vypadá mnohem líp.

+2/−3
19.11.2015 7:34

I25v87a59n 33Z76y69k36á26n 9910233539656

přesně ... ten čumák u Fiaty, resp. jeho maska je hodně plastová = levná na pohled. Zbytek auta je OK, ale tím předkem to zabili. Jsem ale zvědavý, jak vyjde srovnání jízdního pocitu atmo vs. turbo. K tomuhle cabriu ty vyšší otáčky patří od nepaměti. Na druhou stranu bude to dobrá výzva pro obě koncepce v tomhle sesterském srovnání.

+2/−1
19.11.2015 8:30

P27e44t11r 74F42e89i91g60l 5108553440162

Tak vzhled je o vkusu, pokud se nepletu ;-)...mně se tohle líbí a líbí se mi i Mazda...pokud mám vzít v potaz, že je to auto na výlety, tak bych volil podle ceny...na těch pár svezení bych zvládl i Fiat i Mazdu...

+3/0
19.11.2015 8:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.