Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Japonská technika na italský způsob. Fiata se představuje

Fiat + Miata = Fiata, tak budou vyznavači italských a japonských roadsterů asi říkat novince představené na autosalonu v Los Angeles. Fiat 124 Spider je zpátky, má pohon zadních kol a pod kapotou turbomotor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71a70n 61D33l74o69u88h82ý 7274919380529

Radsi atmosferickej 2 litr nez 1.4 v turbu! Nic se tam nepise o vyvazeni. Mazda ma 50:50, coz vyrazne ovlivnuje riditelnost auta.

0/0
20.11.2015 7:12

R25u53d95i 85G68a89š28p33a61r 3219199199143

Ten motor má fiat 500X i s tím štelováním těch režimů a s tím autem to hejbe velmi slušně, bude to pěkný svezení.

0/0
19.11.2015 21:50

J64a18n 68F95r61i60d53r52i30c48h 6335768509833

KUPUJU [>-]

0/0
19.11.2015 21:41


J54i92ř90í 58K79o48č13í 9714839252597

Nádherný auto,dlouho jsem nic tak povedenýho neviděl.

+2/0
19.11.2015 16:35

Z60d52e29n19ě61k 30F86l64i41n84t98a 9932153721184

Teda ale ten čumák to má geniální.... stejně tak jako se mi dodnes neskutečně líbí čumák 124ky (tam teda i zadek a ten otvor na tankování seshora, to je taky stylovka :-))

+1/0
19.11.2015 16:28
Foto

L28u16k41á52š 87M48e93i22s59t71n26e20r 5255232569815

Asi bych dal přednost atmosférickému motoru, ale líbí se mi obě auta. Fiat možná o trošku víc.R^

+3/0
19.11.2015 10:17

J15a88n 71K34o31n74v35a59l84i17n82k21a 5540981851855

Osobně bych volil Mazdu. Přijde mi vyváženější a hezčí. A taky nemá pod kapotou kolovrátek s fujarou.

+3/0
19.11.2015 9:06

P70e29t96r 39M41a37r20š66á39l68e47k 9445192714519

Povedl se, vypadá líp než MX5. Chtělo by to ještě pod kapotu 1,75t.

+9/0
19.11.2015 7:15

L83u12b40o88m25í10r 83V96l40č15e92k 5138412202110

Mazda vypadá mnohem líp.

+2/−3
19.11.2015 7:34

I14v71a39n 34Z54y92k59á51n 9360763779156

přesně ... ten čumák u Fiaty, resp. jeho maska je hodně plastová = levná na pohled. Zbytek auta je OK, ale tím předkem to zabili. Jsem ale zvědavý, jak vyjde srovnání jízdního pocitu atmo vs. turbo. K tomuhle cabriu ty vyšší otáčky patří od nepaměti. Na druhou stranu bude to dobrá výzva pro obě koncepce v tomhle sesterském srovnání.

+2/−1
19.11.2015 8:30

P36e89t49r 23F64e98i18g24l 5198693840852

Tak vzhled je o vkusu, pokud se nepletu ;-)...mně se tohle líbí a líbí se mi i Mazda...pokud mám vzít v potaz, že je to auto na výlety, tak bych volil podle ceny...na těch pár svezení bych zvládl i Fiat i Mazdu...

+3/0
19.11.2015 8:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.