Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Japonská technika na italský způsob. Fiata se představuje

Fiat + Miata = Fiata, tak budou vyznavači italských a japonských roadsterů asi říkat novince představené na autosalonu v Los Angeles. Fiat 124 Spider je zpátky, má pohon zadních kol a pod kapotou turbomotor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a96n 56D78l53o69u95h14ý 7394119430889

Radsi atmosferickej 2 litr nez 1.4 v turbu! Nic se tam nepise o vyvazeni. Mazda ma 50:50, coz vyrazne ovlivnuje riditelnost auta.

0/0
20.11.2015 7:12

R93u61d58i 97G86a27š48p58a32r 3639579619333

Ten motor má fiat 500X i s tím štelováním těch režimů a s tím autem to hejbe velmi slušně, bude to pěkný svezení.

0/0
19.11.2015 21:50

J57a94n 94F45r21i46d91r70i86c52h 6625318689873

KUPUJU [>-]

0/0
19.11.2015 21:41

J71i17ř58í 53K15o94č62í 9314109332887

Nádherný auto,dlouho jsem nic tak povedenýho neviděl.

+2/0
19.11.2015 16:35

Z48d12e78n61ě92k 78F42l98i26n29t22a 9112193931884

Teda ale ten čumák to má geniální.... stejně tak jako se mi dodnes neskutečně líbí čumák 124ky (tam teda i zadek a ten otvor na tankování seshora, to je taky stylovka :-))

+1/0
19.11.2015 16:28
Foto

L95u96k32á73š 15M45e65i58s60t85n24e14r 5135562379945

Asi bych dal přednost atmosférickému motoru, ale líbí se mi obě auta. Fiat možná o trošku víc.R^

+3/0
19.11.2015 10:17

J72a93n 21K32o97n88v90a35l59i82n87k68a 5700511941575

Osobně bych volil Mazdu. Přijde mi vyváženější a hezčí. A taky nemá pod kapotou kolovrátek s fujarou.

+3/0
19.11.2015 9:06

P44e20t15r 65M33a76r59š82á13l46e30k 9105162644379

Povedl se, vypadá líp než MX5. Chtělo by to ještě pod kapotu 1,75t.

+9/0
19.11.2015 7:15

L95u68b90o26m37í24r 81V66l97č17e41k 5488552612760

Mazda vypadá mnohem líp.

+2/−3
19.11.2015 7:34

I88v89a44n 28Z56y68k45á31n 9380483269616

přesně ... ten čumák u Fiaty, resp. jeho maska je hodně plastová = levná na pohled. Zbytek auta je OK, ale tím předkem to zabili. Jsem ale zvědavý, jak vyjde srovnání jízdního pocitu atmo vs. turbo. K tomuhle cabriu ty vyšší otáčky patří od nepaměti. Na druhou stranu bude to dobrá výzva pro obě koncepce v tomhle sesterském srovnání.

+2/−1
19.11.2015 8:30

P49e93t51r 70F34e52i27g60l 5728113590782

Tak vzhled je o vkusu, pokud se nepletu ;-)...mně se tohle líbí a líbí se mi i Mazda...pokud mám vzít v potaz, že je to auto na výlety, tak bych volil podle ceny...na těch pár svezení bych zvládl i Fiat i Mazdu...

+3/0
19.11.2015 8:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.