Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda zdražila nejdůležitější modely, zdůvodňuje to zdražením dílů

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto zdražila své nejžádanější modely na českém trhu. Zákazníci od pondělí zaplatí například o 15 000 korun více za Škodu Superb, octavie zdraží o 7000 korun a fabie o pět tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17a65n 54D20l35o65u32h61ý 7694479700249

600 tacu za 4 valcovou 1.4 s turbem. To bych musel bejt blazen!

+1/0
23.11.2015 23:03

J13i49ř82í 17S67c31h78w38a86c34h 8968464248796

to ale nevylučuje, že když si ji nekoupíš, tak že blázen nejsi ;-)

0/0
25.11.2015 14:07

M84a88r17t96i31n 73R63a79y52m62a31n 4752868713898

No tak to byl docela ocekavatelny krok. Penize jsou na dieselgate potreba a Cesi to stejne koupi protoze to ma ve znaku slepici s prostrelenym okem. :-)

+7/0
20.11.2015 11:22

J98i85ř71í 17B62o56č96e93k 6479494155716

jj auto se slepicí na předku a kolech zdražilo hmmm. Tak ať si ho nechaj, já němcům jejich předražený podvody platit nechci.

+1/0
23.11.2015 17:11

P41e30t41r 56R72i21h84a46k 7711618508496

a kde je hochy z cnb obavana deflace??

+1/0
20.11.2015 10:35

V50l16a33s96t30i84m91i44l 17H47a86l48b35i39c60h 8333865946698

Zřejmě dostali od Singera hlášku,že ukončí tu nucenou devalvaci koruny.

0/0
20.11.2015 8:46

J56a25k11u32b 59F21e15i57f64a11r 7349279476449

Každý si má koupit to, na co má.

Taky bych chtěl mít Lambo, ale namám na něj, tak přece nebudu brblat, že je drahé.

Jsou i levnější auta. A kdo nemá ani na to, pak hromadná doprava.

+1/0
20.11.2015 8:43

J31a66n 56H33á10l73a 8615575700647

Á, nová škoda Henlein! 238 různých zlepšení - průhledná přední skla...;-D

0/0
20.11.2015 8:34

J92a42n 91K31o43n59v61a59l76i90n92k34a 5480821721845

Simplí klefa! Můžou klidně ještě zdražit. Čecháčci jí stejně budou milovat a pořizovat si ji za nesmyslné peníze v absurdních motorizacích.

+7/0
20.11.2015 7:33

M24a37r37e42k 81M29a49l13ý 1132728141980

No jo, oproti bohatým zemím jsme pořád chudí. Takže pokud někdo chce relativně větší nové auto pro rodinu, koupí Octávku, ale nezbude mu na slušnou výbavu, tak tam má motorek jako pro Fabii, manuální klímu a gumový volant. A to je ještě ten lepší případ, protože tady jako rodinné auto často slouží i Fabie, což třeba v Německu je auto pro ženu na nákupy nebo do města a rodinná auta jsou M-B E, Passat, BMW 5, atd. Ale lepší se to...

+3/0
20.11.2015 8:59

M85i31l18o98š 54K46r39č27m28á83ř 2247145497736

odráží to, co včera ukazovala Čt, průměrná hodinová mzda v EU přes 24 eur, průměrná v ČR 6,9 Eur, ceny ovšem stejné

+5/0
20.11.2015 9:09

J50a55n 51K96o27n73v59a24l58i34n29k37a 5810721911885

Přesně tak R^

0/0
20.11.2015 9:15

M27a70r54e61k 72M55a82l92ý 1782118521550

O té průměrné mzdě v EU docela pochybuji. To by při 160 hod. bylo 3840 eur měsíčně. A to je cca. průměrná mzda v nejbohatších spolkových zemích Německa jako je Bádensko a Bavorsko. Takže silně pochybuji.

Ale to nic nemění na tom, že jsme chudí oproti těm lepším zemím EU. Ceny zboží samozřejmě stejné být musí, to je logické. Třeba ale ceny služeb jsou v ČR podstatně nižší.

0/0
20.11.2015 9:15

J66i40ř23í 32S92c17h78w93a60c16h 8548404488716

je to celkem logické, podíl nákladů na mzdy ve službách je mnohem vyšší než ve výrobku. Takže když si koupím kávu jako výrobek tak cena u nás a v Německu bude srovnatelná. Když si dám kávu v restauraci už to bude o něčem jiném.....

0/0
21.11.2015 13:30

J82a78n 27K64o66n34v39a65l52i58n86k11a 5940711571275

To máte, Marku, pravdu. Co se týče kupní síly, jsme na tom bídně. U aut to platí obzvlášť. Pro běžně vydělávajícího Němce je 25000 EUR za nové auto jiná položka než pro běžně vydělávajícího Čecha 700000 CZK. Ceny jsou stejné, ale výdělky se liší. 

Také bych si jednou rád koupil nové auto. Bohužel mám ale příliš velké nároky na pohodlí, výkon, výbavu a bezpečnost, proto si takové nové nemohu dovolit. Jezdím v ojetině, která moje požadavky splňuje, ale..... Mít tentýž vůz v novém provedení by bylo úžasné :-). Nezbývá než makat a šetřit :-/

+2/0
20.11.2015 9:12

M87a38r19e44k 24M53a72l81ý 1822898721350

Jo, jo... pro Němce 8-10 platů, pro našince tak 25-30 :-)

A s tím autem to mám stejně, nechci nové auto, které bude sice nové, ale nebude vyhovovat, taky jezdím v ojetině. Je už pomalu čas na výměnu a zas to bude ojetina.

+3/0
20.11.2015 9:19

J33a36n 66K19o76n34v32a86l15i77n85k39a 5360411771555

Tak tak. Já měl vždy obyčejná auta, pak se nám v rodině objevilo něco malinko lepšího a já k tomu přičich. Koupil jsem si to taky a od té doby mám pohled na auta zkreslený. Kdejaké dostupné nové auto mi přijde debilní - hlavně nepohodlné a slabé. Dám hodně peněz za servis, ale jezdím tak, jak chci. Až budeme mít s manželkou děti, možná si to už nebudu moct dovolit a vyměním auto za nějaký dostupný kšunt. Bude to levné a praktické, žena bude spokojená, děti se tam vejdou, akorát já budu z každé cesty naštvaný :-)  Závidím těm, kteří dokáží neřešit auto, kterým jezdí. Když vidím ty spokojené taťky, co nacpou celou rodinku do Fobie s tříhrkem a nic neřeší, smekám před nimi.

+2/0
20.11.2015 9:35

M17i93l92o60š 46S27e66t98í36k 3389259914380

Každý trochu normální chlap z toho musí být v "píp", jen to na sobě holt nedá znát. Vnitřně ale musí trpět jak zvíře. Pro mě je naprosto nepochopitelný tříválcový motor už z principu. Brr 8-o

+2/0
20.11.2015 11:23

J75a98n 75K24o62n62v71a26l39i19n33k22a 5100781311525

Ono je tím myšleno každý normální z našeho pohledu. Nevím, jak Vy, ale pro mne je auto integrální součástí mé existence. Myslím, že dotyční jedinci, kteří navenek působí spokojeně ve svých prdlavkách, ve většině i spokojení jsou. Prostě mají jiné priority. Třeba musí mít špičkový tablet nebo telefon, třeba nevynechají jediný zápas ve fotbale.... Zkrátka, viděno naší optikou, jsou to nešťastníci v debilních autech. Z jejich pohledu jsme zase my - milovníci aut - fanaticky posedlí nesmyslnou náklonností ke spotřebnímu zboží. Nemám pro to jiné vysvětlení. 

A k těm tříválcům.... Ve Wartburgu byl super R^

0/0
20.11.2015 11:29

M72i79l98o67š 70S47e83t48í80k 3379859374620

Tak Warťas - to byl ale dvoutakt, to je přece jen něco jiného.

0/−1
20.11.2015 17:15

J49i10ř68í 17S12c71h35w19a70c23h 8268394378896

dvoutakt ....to bylo přece něco jiného? Jakože akceptovatelnější tříválec? 8-o

Jestli tříválcový dvoutakt ve wartburgu byl jakože "super", tak dnešní čtyřtaktní tříválce od VW  nebo BMW jsou ve srovnání s tím generátorem náhodných výbuchů něco jako sametové šestiválce!;-)

0/0
21.11.2015 10:44

P48e96t95r 47M36i39c96h63a43l 2940874961172

Byť Wartburg nemusím, tak se ho musím zastat. On měl na jednu otáčku tři pracovní doby, kdežto čtyřtakt jenom jednu a půl.

0/0
21.11.2015 16:34

J30i60ř80í 70S96c21h39w22a89c61h 8608574708816

nezlob se, ale tato "teorie", která by snad měla naznačit, že dvoutakt by měl mít pravidelnější chod než čtyřtakt se stejným počtem válců, na mém předchozím tvrzení absolutně nic nemění, protože praxe byla poněkud jiná. Dobu kdy wartburgy a trabanty (co měly na otáčku 2 pracovní doby, což je taky více než u čtyřtaktního tříválce) člověk potkával na silnici mooockrát za den, pamatuju už jako dospělej, takže žádnými iluzemi z dětství v tomhle směru netrpím...... prostě chod dnešního čtyřtakního třívalce je oproti nim "sametová V6" to je pro mne naprosto nezpochybnitelný fakt. Nejevidentnější to bylo na volnoběh, který ve wartburgu nastal díky volnoběžce při každém ubrání plynu - generátor náhodných výbuchů je naprosto trefné přirovnání.;-)

0/0
21.11.2015 23:37

J38i12ř66í 81S37c42h56w44a51c83h 8898584978656

bude to nějak konstrukčně ošetřeno, nevím jak to konstruktéři řeší ale v podstatě na každé motorce je poznat jestli je dvoutaktní nebo čtyřtaktní a to hlavně podle mnohem vyrovnanějšího běhu na volnoběh u čtyřtaktu.

0/0
22.11.2015 0:05

P84e66t73r 29M15i63c15h57a88l 2510294281972

Já jsem měl na mysli rozložení zátěže motoru.

0/0
22.11.2015 6:19

V76l58a44d45i88m65í57r 67F61i75b22i59g64e59r 5844191951804

Ono těch lidí s depresemi je víc než by se na 1 pohled zdálo. Znám dost lidí co se jeví bezstarostně, spokojeně, vysmátě, ale ve skitečnosti zobou antidepresiva pomalu po hrstech. A nejsou to jen lidi co vydělávají méně. Lidi co mají hodně vysoký plat jsou na tom snad i hůř. Tlak v práci na ně je extrémní.

0/0
24.11.2015 5:55

J23a73n 36K33o87n41v52a16l75i79n22k25a 5620181441785

Vladimíre, v kontextu debaty trochu off topic, ale pravdu máte. Jednoho takového úzkostného člověka, co se nemá úplně blbě a přesto se žene za hranice svých možností vídám denně v zrcadle. 

Primárně byla řeč o lidech, co jsou spokojení s obyčejnými, slabými a z našeho pohledu pitomými auty. Jsou v klidu, i když sedí za volantem něčeho, co víc než auto připomíná kuchyňský spotřebič nebo zahradní techniku. Já jsem jim vyslovil svůj obdiv a to nikoliv pohrdavě, leč s velkým respektem. Myslíte, že jsou v podstatě frustrovaní a nešťastní? Každý má to své trápení a nějaké ty kostlivce ve skříni, to je pravda, ale pokud tito jsou skutečně utrápení, tak to jednoznačně nebude z auta. V dnešní době je možné pořídit v podstatě jakékoliv auto s tím, že jediné proměnné parametry jsou stáří a stav vozidla. Konkrétně - za cenu holé Škody Fabie s nanicovatým motorem je možné pořídit například ojetý Ford Mondeo 2.0TDci, VW Passat 2.0TDi atp. V extrémním případě se za tyhle peníze dá pořídit i BMW řady 7 nebo Mercedes S, což je tedy věc hraničící se sebevraždou v dané cenové kategorii, nicméně pocitově se jedná o daleko lepší kup. Proč si tedy lidé kupují nové i20ky, Fabie, Rio apod? Jiné vysvětlení než to, že jim je jedno, čím jezdí, nevidím.

0/0
24.11.2015 6:30

P84e16t48r 10M92i49c96h33a89l 2610684491142

Svatá pravda, je to o prioritách i o platech. Já kdybych neměl štěstí a spolužáka v autosalonu Škodovky, tak jezdím taky ojetinou jako předtím. A k těm prioritám - raději jsem volil základní výbavu a aspoň trochu normální motor, nepotřebuji auto plné elektroniky, které plně naložené dýchá do kopce. Pravda je, že jsem obětí dieselgate, ale nepředpokládám, že s tím já budu mít nějaký problém, ten ma VW.

0/0
20.11.2015 9:40

J29a48n 92K69o81n15v33a50l34i56n14k45a 5580811861495

Auto je hlavně o motoru. Kdejaká volovina se dá oželet, ale to, že to auto nejede, se ukecat nedá. Já jsem zarytým odpůrcem downsizingu a malých přeplňovaných motorů. Takhle nastavené to budu mít vždycky. A navíc, od doby, co jsem se naučil jezdit s třílitrem za necelých osm litrů v kombinovaném režimu, nesmí mi žádná mrňavá turbosekačka do garáže. :-)

0/0
20.11.2015 9:54

P59e58t50r 29M79i10c13h57a80l 2530724751132

Já to mám podobně, proto jsem šel do dvoulitru (s turbem). Místa je v tom celkem dost, 4 dospělí chlapi se tam vejdou úplně v klidu. A i to pohodlí vevnitř celkem ujde, byť k prémiovkám to má daleko. Ale zase cena byla úplně jinde.

Mimochodem, co se stalo s trollem Báčou? Už se tu nějak dlouho neztrapňoval. :-)

0/0
20.11.2015 10:30

J42a36n 71K13o12n55v41a29l55i80n13k20a 5380591581445

Pravda. Toho jsem tu dlouho neviděl. Uměl dost pobavit. Vždycky to tady rozproudil. Postoval nějaký troll a hned se na něj všichni vrhli. 

Na mě se zase vrhá jiný borec. Cítí povinnost rozporovat každý můj příspěvek a kdykoliv je to možné, tak se pokusí mě malinko urazit. Nedávno jsem ho už musel vulgárně usměrnit, protože měl zase svůj "den".

Za kolik jezdíš s dvoulitrem? Je to manuál?

0/0
20.11.2015 10:36

J64i44ř67í 20S83c39h12w27a29c33h 8298444448886

nazdar Jene, rozporuji jen takové příspěvky, ve kterých nemá diskutér vždy tak úplně pravdu. Nikdy jsem tě osobně neurazil, nikdy jsem tě neposlal do hajz*u, jako ty mne.... A to, že pak z toho ztrácíš nervy a stáváš se vulgárním, ehm tedy "usměrňovačem", protože jsi přesvědčen o své "svaté pravdě", je jenom tvůj problém.....;-)

0/0
20.11.2015 20:44

P46e90t30r 41M42i55c35h55a30l 2140774471192

No, Jiří, nikdo není neomylný. Tvoje obhajoba moderních tříválců pod článkem o Zetoru 25 a jeho 70 let starém motoru taky kulhala na obě nohy. :-)

0/0
21.11.2015 7:17

J50i49ř54í 23S25c19h15w65a28c13h 8348534828786

Petře, ten můj příspěvek u Zetoru byl na téma "počet válců" versus "životnost". Protože obecné poučky tvrdí, že méně válců znamená horší vyvážení a tedy i nižší životnost. Uvedl jsem to tam jako příklad toho, že ten dvouválec s 25k/litr přežil tehdejší tří či čtyřválce s 25k/litr. Takže když má dnes něco 3 válce s 70k/litr tak to apriori nemusí ihned znamenat ihned nižší žívotnost, ale naopak se může stát že to přežije čtyřválec se 70 k/litr....bohužel jsem zůstal nepochopen i z tvé strany a ty jsi tam začal srovnávat staré s novým přes litrové výkony ale toto nebylo to moje téma.;-)

0/−1
21.11.2015 10:33

P35e96t83r 66M52i69c62h91a68l 2380124311882

Jenže ten dvouválec měl 25 koní na 2 litry, ne na jeden. A jen tak mimochodem dodnes fungují i mnohem starší motory bez ohledu na počet válců. Jenže těch starých motorů je moc málo. A když kritizuji to, že moderní tříválce budou mít menší životnost než čtyřválce, tak se bavím o běžné většině případů. Až budeš vědět o tom, že stovky těchto motorů najely 300 tisíc a víc km, a dále jezdí, tak dej vědět. Čtyřválců jsou takových tisíce.

0/0
21.11.2015 11:00

P42e64t63r 35M33i78c20h81a79l 2890314721272

A ještě bych reagoval na to, že já jsem srovnával staré s novým:

tak vida, dvouválec fungující 70 let a místní "odborníci" mají problém s životností nových tříválců, o které ví velký kulový

To jsou Tvoje slova. Já jsem na to reagoval tím, že litrový výkon toho motoru je 12,5 koně a že ty moderní tříválce jsou v tomto poněkud jinde.

0/0
21.11.2015 15:14

P37e91t27r 87M95i87c58h76a98l 2570454471342

Jo a to mínus bylo omylem. Jsem na mobilu, nejsem klikař. :-)

0/0
21.11.2015 16:23

P76e55t58r 80M25i21c93h30a71l 2100644771102

Jj, vím. A už se Ti sám ozval. :-) Já s ním občas souhlasím, občas ne. Nikdo z nás nemá univerzální pravdu a je špatně, když někdo tu svou prosazuje násilím (teď nemám na mysli nikoho konkrétního). Od toho je diskuze, slušná výměna názorů. A toho třeba Báča nebyl schopen ... a psal často hodně z cesty. Nutno ale i jemu přiznat, že měl občas rozumný názor, například na stav v provozu na našich silnicích.

A k Tvému dotazu, je to šestistupňový manuál a dlouhodobě jezdím kolem 5 litrů, v létě lehce pod, v zimě zase nad. Letos když jsem se vracel z dovolené, tak na hranicích mezi Bosnou a Chorvatskem mi počítač ukazoval 3,9. Ale pak to na dálnici zase vyběhlo přes 4,5. Ale to už jsou detaily, celkově je ta spotřeba hodně slušná. Teď jenom čekám, jestli se mi ji někdo v rámci dieselgate nepokusí zmršit. :-D

0/0
21.11.2015 7:01

J73a71n 95K55o17n62v93a35l42i70n73k79a 5420241711225

Jsem stále na pochybách, zda dotyčného ignorovat, nebo se s ním přít. Někdy tak, někdy jinak. Obecně vzato i jeho lze považovat za místní kolorit - stejně jako Báču. Ten navzdory své trollovitosti alespoň netrpěl pocitem univerzální všehoznalosti. S tím má p. Šwach trošku problém. Ono to ale není nic neobvyklého. Lidé jsou často zpoza klávesnice neskutečně odvážní gerojové. V reálné konfrontaci by mohlo být všechno jinak. 

Ad spotřeba - skvělé hodnoty. Holt moderní motor - ne malý - a dobře poskládaná převodovka. Soused s OIII s 1.6TDi dokáže jezdit kolem 3,5-4,0, což je fakt na hranici nemožného. Povyk kolem dieselgate pomine a nic se nestane. Nakonec je vždy možnost přenastavení ECU zpět - případně nějaká optimalizace ve smyslu rozumného chiptuningu (v mezích únosnosti).

Moje doposud nejnižší spotřeba, co jsem dokázal, byla 5,9. Bylo to v noci po dálnici, bez rozjíždění a při konstantních rychlostech. V běžném provozu toho nedosáhnu ani omylem. Kdybych nejezdil po městě, dokážu držet průměr mezi 7 a 7,5. Bohužel můj jízdní režim je tak půl na půl, takže jsem někde kolem 8,5 - 9 v zimě. Kdybych jezdil jenom město, což už se i párkrát stalo, jsem někde 11,5 - 13, což už není moc pěkné. Potíž je i v tom, že ten můj pelech je v dané specifikaci dost těžký. V zimě si něco přižere i Webasto nezávislý příhřev. Není to klasické nezávislé topení, ale takový ohřívač vody, který v chladnu urychluje ohřev. Nikde jsem doposud nevyčetl, kolik nafty tahle blbost spálí, ale počítám, že to nějaká decka bude.

0/0
23.11.2015 6:43

P42e16t27r 87M97i11c63h33a98l 2730194781962

Já nemám problém komunikovat s kýmkoliv, pokud se dotyčný baví slušně. A v tomhle je Jiří Schwach, byť s ním někdy nesouhlasím, úplně jiná liga než byl Báča.

Spotřeba je jak o motoru, tak o stylu jízdy. Znám lidi, kteří se stejným motorem jezdí za 6 a více litrů. Málokdo umí využívat dynamiku auta. Já se řídím tím, že každé zbytečné šlápnutí na brzdu znamená energetickou ztrátu. Třeba klasické dojíždění do křižovatek, k omezením apod., jen odstavím plyn a brzdím motorem. Vždycky ale záleží na situaci a taky neodstavím auto kilometr předem, abych před omezením jel už jenom třicet. To by asi za mnou nebyli lidi spokojení.

K té O III 1,6 jezdící pod 4 litry - to je fakt hodně hraniční, ale dá se tomu věřit. Já bych taky mohl jezdit kolem 4,5 litru, ale to bych musel jezdit cca kolem 80 km/h a mnohem víc v režimu economy run - a to už tak nějak nebaví.

A co se týká Tvé spotřeby, to auto je někde jinde, jak váhou, tak motorem atd. A jezdit s tím mimo město za Tebou udávaných 7 - 7,5 litru mimo město je hodně slušné číslo. Na druhou stranu, komfort a pohodlí je pak někde úplně jinde a za to se taky platí.  Každopádně je to rozhodnutí každého člověka, jestli chce jít na kompromis a hlavně na jaký. Když vidím někde na Jadranu rodinu se dvěma už velkými dětmi (kolem 15 - 16 let), jak přijede v krátké Fabii HTP, tak jenom v údivu kroutím hlavou. Už proto, že ji máme v práci jako služební auto a 20 km v tom je tak hraniční vzdálenost i na předních sedadlech, vzadu bych v tom nechtěl sedět ani kilometr. O tom, že to nejede a ve čtyřech dospělých to (když se řidič snaží trochu jet) žere pomalu i trávu kolem cesty, snad ani nemá smysl psát.

0/0
25.11.2015 11:25

J62a20n 94K23o86n79v52a50l82i53n98k44a 5840841101825

Báča je provokatér a je zcela zjevně agresivní. U Jiříka je to latentní agrese schovaná za povýšené všeználkovství a vytváření iluze vyrovnaného férového chlapíka, který ví, co dělá a co říká. Každý je neustále puzen nějakými přiznanými ale hlavně nepřiznanými motivy uloženými hluboko v mysli. No, ale nejsme na ONA dnes, že? ;-D

0/0
25.11.2015 11:44

J95i31ř18í 39S93c46h88w11a71c17h 8728564428526

latentní agresor Ti Jene přeje příjemný den a "slunce v duši", když já tam mám to "černý peklo", tak ať alespoň někdo je dnes na tom lépe....;-)

0/0
25.11.2015 14:21

P24e37t77r 78M21i68c46h11a84l 2410884641442

No, nevím, ale latentní agresi bych si netroufal posuzovat podle internetových diskusí. Byť je fakt, že se na Tebe Jiří zaměřuje celkem často.

Jestli byl (je) Báča agresivní, to už je trochu jiná otázka. Projevoval se tak, ale možná to byla jenom ramena za klávesnici. Jisté ale je, že se projevoval jako b*b.

S poslední větou naprostý souhlas. ;-D

0/0
26.11.2015 2:28

A44n97d66r78e47j 97M90a22s57a88r34y95k 9250303926500

tak uz se nepriplaci jen za volant... tak se zdrazelo plosne.... mozna ted diky tomu volant spadne do zakladni vybavy :D

+2/0
20.11.2015 7:24

R78o16b95e18r39t 38T71o65m15e72c40z45e94k 8451754492385

VW se chová jako obrácený Jánošík: chudým bere a bohatým v USA dává.

+2/0
19.11.2015 22:26

K54a13r14e38l 34K57o51l39á66ř 2474532811953

Lidem, kteří si nejdou koupit nové auto, ale novou Škodovku je to jedno. Z něčeho se ten emisní podvod zaplatit musí. :-)

+3/0
19.11.2015 20:25

M47i53r59e16k 35G91a56j15e16r 5361116729740

Zdražení je logický krok vzhledem k tomu, že zájem je dost velký. Bez ohledu na cokoliv jiného.

+1/0
19.11.2015 20:24

M66i54l27o21š 23S84e67t23í74k 3899459504810

Zdražení je logický krok vzhledem k tomu, že VW musí někde sehnat prachy na zaplacení průseru. A proč neodřít Čechy, stejně nás stále berou jako podřadnou rasu, jen to nehlásají do světa, jako kdysi.

0/0
20.11.2015 11:27

K48a66r98e70l 33M22á33c76h91a 5910444398502

singer a podhodnocená koruna. montovna evropy s podhodnocenou měnou, draze dovezem a rádoby levně vyvezem, perpetum je lehčí

+1/0
19.11.2015 19:47

R56i80c95h48a75r13d 64N59o89c95a22r 7555347675242

Presne tak..VW potrebuje prachy na pokutu...vedeni prohnile skodovky kde se vesele uplaci a korumpuje potrebuje vice do kapsy a dalsi vec je snizeni odbytu a tim i vyroby a to v radu desitek procent...hlavne si napiste Stimmungsbarometer ci korupcni dotaznik...smutne kam to vedeni vw a skoda dotahlo....

0/−2
19.11.2015 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.