Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda zdražila nejdůležitější modely, zdůvodňuje to zdražením dílů

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto zdražila své nejžádanější modely na českém trhu. Zákazníci od pondělí zaplatí například o 15 000 korun více za Škodu Superb, octavie zdraží o 7000 korun a fabie o pět tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a70n 47D56l82o88u84h89ý 7724899130609

600 tacu za 4 valcovou 1.4 s turbem. To bych musel bejt blazen!

+1/0
23.11.2015 23:03

J58i68ř15í 25S55c72h35w42a79c31h 8868254418426

to ale nevylučuje, že když si ji nekoupíš, tak že blázen nejsi ;-)

0/0
25.11.2015 14:07

M35a78r24t29i22n 60R88a78y71m91a77n 4502388903108

No tak to byl docela ocekavatelny krok. Penize jsou na dieselgate potreba a Cesi to stejne koupi protoze to ma ve znaku slepici s prostrelenym okem. :-)

+7/0
20.11.2015 11:22


J59i58ř20í 45B29o92č92e48k 6319854815186

jj auto se slepicí na předku a kolech zdražilo hmmm. Tak ať si ho nechaj, já němcům jejich předražený podvody platit nechci.

+1/0
23.11.2015 17:11

P16e22t43r 54R16i23h56a19k 7691708608386

a kde je hochy z cnb obavana deflace??

+1/0
20.11.2015 10:35

V24l80a85s75t37i74m27i81l 35H82a31l21b51i94c48h 8493855576388

Zřejmě dostali od Singera hlášku,že ukončí tu nucenou devalvaci koruny.

0/0
20.11.2015 8:46

J47a13k54u76b 45F26e84i63f92a28r 7309399976299

Každý si má koupit to, na co má.

Taky bych chtěl mít Lambo, ale namám na něj, tak přece nebudu brblat, že je drahé.

Jsou i levnější auta. A kdo nemá ani na to, pak hromadná doprava.

+1/0
20.11.2015 8:43

J95a63n 42H26á65l73a 8135145560357

Á, nová škoda Henlein! 238 různých zlepšení - průhledná přední skla...;-D

0/0
20.11.2015 8:34

J84a11n 90K59o67n73v70a60l41i32n57k83a 5460451691895

Simplí klefa! Můžou klidně ještě zdražit. Čecháčci jí stejně budou milovat a pořizovat si ji za nesmyslné peníze v absurdních motorizacích.

+7/0
20.11.2015 7:33

M72a80r97e60k 95M84a11l24ý 1862618311820

No jo, oproti bohatým zemím jsme pořád chudí. Takže pokud někdo chce relativně větší nové auto pro rodinu, koupí Octávku, ale nezbude mu na slušnou výbavu, tak tam má motorek jako pro Fabii, manuální klímu a gumový volant. A to je ještě ten lepší případ, protože tady jako rodinné auto často slouží i Fabie, což třeba v Německu je auto pro ženu na nákupy nebo do města a rodinná auta jsou M-B E, Passat, BMW 5, atd. Ale lepší se to...

+3/0
20.11.2015 8:59

M22i54l34o90š 77K68r75č53m66á27ř 2887325677886

odráží to, co včera ukazovala Čt, průměrná hodinová mzda v EU přes 24 eur, průměrná v ČR 6,9 Eur, ceny ovšem stejné

+5/0
20.11.2015 9:09

J16a50n 44K58o27n72v36a91l91i15n52k60a 5490831851135

Přesně tak R^

0/0
20.11.2015 9:15

M96a46r89e57k 16M17a41l78ý 1252708901120

O té průměrné mzdě v EU docela pochybuji. To by při 160 hod. bylo 3840 eur měsíčně. A to je cca. průměrná mzda v nejbohatších spolkových zemích Německa jako je Bádensko a Bavorsko. Takže silně pochybuji.

Ale to nic nemění na tom, že jsme chudí oproti těm lepším zemím EU. Ceny zboží samozřejmě stejné být musí, to je logické. Třeba ale ceny služeb jsou v ČR podstatně nižší.

0/0
20.11.2015 9:15

J72i82ř58í 39S71c88h43w65a64c68h 8878944908296

je to celkem logické, podíl nákladů na mzdy ve službách je mnohem vyšší než ve výrobku. Takže když si koupím kávu jako výrobek tak cena u nás a v Německu bude srovnatelná. Když si dám kávu v restauraci už to bude o něčem jiném.....

0/0
21.11.2015 13:30

J48a80n 40K37o84n88v49a68l80i98n73k61a 5810731701295

To máte, Marku, pravdu. Co se týče kupní síly, jsme na tom bídně. U aut to platí obzvlášť. Pro běžně vydělávajícího Němce je 25000 EUR za nové auto jiná položka než pro běžně vydělávajícího Čecha 700000 CZK. Ceny jsou stejné, ale výdělky se liší. 

Také bych si jednou rád koupil nové auto. Bohužel mám ale příliš velké nároky na pohodlí, výkon, výbavu a bezpečnost, proto si takové nové nemohu dovolit. Jezdím v ojetině, která moje požadavky splňuje, ale..... Mít tentýž vůz v novém provedení by bylo úžasné :-). Nezbývá než makat a šetřit :-/

+2/0
20.11.2015 9:12

M86a35r69e62k 18M42a74l80ý 1702158271300

Jo, jo... pro Němce 8-10 platů, pro našince tak 25-30 :-)

A s tím autem to mám stejně, nechci nové auto, které bude sice nové, ale nebude vyhovovat, taky jezdím v ojetině. Je už pomalu čas na výměnu a zas to bude ojetina.

+3/0
20.11.2015 9:19

J44a18n 50K97o37n66v35a11l50i39n81k51a 5430901831845

Tak tak. Já měl vždy obyčejná auta, pak se nám v rodině objevilo něco malinko lepšího a já k tomu přičich. Koupil jsem si to taky a od té doby mám pohled na auta zkreslený. Kdejaké dostupné nové auto mi přijde debilní - hlavně nepohodlné a slabé. Dám hodně peněz za servis, ale jezdím tak, jak chci. Až budeme mít s manželkou děti, možná si to už nebudu moct dovolit a vyměním auto za nějaký dostupný kšunt. Bude to levné a praktické, žena bude spokojená, děti se tam vejdou, akorát já budu z každé cesty naštvaný :-)  Závidím těm, kteří dokáží neřešit auto, kterým jezdí. Když vidím ty spokojené taťky, co nacpou celou rodinku do Fobie s tříhrkem a nic neřeší, smekám před nimi.

+2/0
20.11.2015 9:35

M77i89l24o71š 46S76e43t27í41k 3829869734980

Každý trochu normální chlap z toho musí být v "píp", jen to na sobě holt nedá znát. Vnitřně ale musí trpět jak zvíře. Pro mě je naprosto nepochopitelný tříválcový motor už z principu. Brr 8-o

+2/0
20.11.2015 11:23

J68a31n 67K67o15n59v39a10l45i94n55k72a 5300881151835

Ono je tím myšleno každý normální z našeho pohledu. Nevím, jak Vy, ale pro mne je auto integrální součástí mé existence. Myslím, že dotyční jedinci, kteří navenek působí spokojeně ve svých prdlavkách, ve většině i spokojení jsou. Prostě mají jiné priority. Třeba musí mít špičkový tablet nebo telefon, třeba nevynechají jediný zápas ve fotbale.... Zkrátka, viděno naší optikou, jsou to nešťastníci v debilních autech. Z jejich pohledu jsme zase my - milovníci aut - fanaticky posedlí nesmyslnou náklonností ke spotřebnímu zboží. Nemám pro to jiné vysvětlení. 

A k těm tříválcům.... Ve Wartburgu byl super R^

0/0
20.11.2015 11:29

M36i70l34o57š 96S90e55t43í79k 3539119894190

Tak Warťas - to byl ale dvoutakt, to je přece jen něco jiného.

0/−1
20.11.2015 17:15

J25i50ř92í 36S41c28h71w23a45c82h 8618824488826

dvoutakt ....to bylo přece něco jiného? Jakože akceptovatelnější tříválec? 8-o

Jestli tříválcový dvoutakt ve wartburgu byl jakože "super", tak dnešní čtyřtaktní tříválce od VW  nebo BMW jsou ve srovnání s tím generátorem náhodných výbuchů něco jako sametové šestiválce!;-)

0/0
21.11.2015 10:44

P43e51t51r 57M71i58c90h69a57l 2380764171232

Byť Wartburg nemusím, tak se ho musím zastat. On měl na jednu otáčku tři pracovní doby, kdežto čtyřtakt jenom jednu a půl.

0/0
21.11.2015 16:34

J87i86ř24í 14S68c30h83w93a11c28h 8418114268906

nezlob se, ale tato "teorie", která by snad měla naznačit, že dvoutakt by měl mít pravidelnější chod než čtyřtakt se stejným počtem válců, na mém předchozím tvrzení absolutně nic nemění, protože praxe byla poněkud jiná. Dobu kdy wartburgy a trabanty (co měly na otáčku 2 pracovní doby, což je taky více než u čtyřtaktního tříválce) člověk potkával na silnici mooockrát za den, pamatuju už jako dospělej, takže žádnými iluzemi z dětství v tomhle směru netrpím...... prostě chod dnešního čtyřtakního třívalce je oproti nim "sametová V6" to je pro mne naprosto nezpochybnitelný fakt. Nejevidentnější to bylo na volnoběh, který ve wartburgu nastal díky volnoběžce při každém ubrání plynu - generátor náhodných výbuchů je naprosto trefné přirovnání.;-)

0/0
21.11.2015 23:37

J47i53ř19í 50S18c23h56w14a90c32h 8818514988486

bude to nějak konstrukčně ošetřeno, nevím jak to konstruktéři řeší ale v podstatě na každé motorce je poznat jestli je dvoutaktní nebo čtyřtaktní a to hlavně podle mnohem vyrovnanějšího běhu na volnoběh u čtyřtaktu.

0/0
22.11.2015 0:05

P66e22t26r 28M27i40c83h98a41l 2230414981542

Já jsem měl na mysli rozložení zátěže motoru.

0/0
22.11.2015 6:19

V80l25a19d50i40m79í21r 46F59i17b30i62g60e19r 5964641421614

Ono těch lidí s depresemi je víc než by se na 1 pohled zdálo. Znám dost lidí co se jeví bezstarostně, spokojeně, vysmátě, ale ve skitečnosti zobou antidepresiva pomalu po hrstech. A nejsou to jen lidi co vydělávají méně. Lidi co mají hodně vysoký plat jsou na tom snad i hůř. Tlak v práci na ně je extrémní.

0/0
24.11.2015 5:55

J68a80n 26K81o84n10v23a70l42i91n15k39a 5770511631425

Vladimíre, v kontextu debaty trochu off topic, ale pravdu máte. Jednoho takového úzkostného člověka, co se nemá úplně blbě a přesto se žene za hranice svých možností vídám denně v zrcadle. 

Primárně byla řeč o lidech, co jsou spokojení s obyčejnými, slabými a z našeho pohledu pitomými auty. Jsou v klidu, i když sedí za volantem něčeho, co víc než auto připomíná kuchyňský spotřebič nebo zahradní techniku. Já jsem jim vyslovil svůj obdiv a to nikoliv pohrdavě, leč s velkým respektem. Myslíte, že jsou v podstatě frustrovaní a nešťastní? Každý má to své trápení a nějaké ty kostlivce ve skříni, to je pravda, ale pokud tito jsou skutečně utrápení, tak to jednoznačně nebude z auta. V dnešní době je možné pořídit v podstatě jakékoliv auto s tím, že jediné proměnné parametry jsou stáří a stav vozidla. Konkrétně - za cenu holé Škody Fabie s nanicovatým motorem je možné pořídit například ojetý Ford Mondeo 2.0TDci, VW Passat 2.0TDi atp. V extrémním případě se za tyhle peníze dá pořídit i BMW řady 7 nebo Mercedes S, což je tedy věc hraničící se sebevraždou v dané cenové kategorii, nicméně pocitově se jedná o daleko lepší kup. Proč si tedy lidé kupují nové i20ky, Fabie, Rio apod? Jiné vysvětlení než to, že jim je jedno, čím jezdí, nevidím.

0/0
24.11.2015 6:30

P41e93t50r 91M12i40c61h88a59l 2910624671182

Svatá pravda, je to o prioritách i o platech. Já kdybych neměl štěstí a spolužáka v autosalonu Škodovky, tak jezdím taky ojetinou jako předtím. A k těm prioritám - raději jsem volil základní výbavu a aspoň trochu normální motor, nepotřebuji auto plné elektroniky, které plně naložené dýchá do kopce. Pravda je, že jsem obětí dieselgate, ale nepředpokládám, že s tím já budu mít nějaký problém, ten ma VW.

0/0
20.11.2015 9:40

J43a29n 66K78o53n60v81a71l94i24n94k79a 5970861151175

Auto je hlavně o motoru. Kdejaká volovina se dá oželet, ale to, že to auto nejede, se ukecat nedá. Já jsem zarytým odpůrcem downsizingu a malých přeplňovaných motorů. Takhle nastavené to budu mít vždycky. A navíc, od doby, co jsem se naučil jezdit s třílitrem za necelých osm litrů v kombinovaném režimu, nesmí mi žádná mrňavá turbosekačka do garáže. :-)

0/0
20.11.2015 9:54

P81e65t65r 29M28i24c55h71a39l 2310174911662

Já to mám podobně, proto jsem šel do dvoulitru (s turbem). Místa je v tom celkem dost, 4 dospělí chlapi se tam vejdou úplně v klidu. A i to pohodlí vevnitř celkem ujde, byť k prémiovkám to má daleko. Ale zase cena byla úplně jinde.

Mimochodem, co se stalo s trollem Báčou? Už se tu nějak dlouho neztrapňoval. :-)

0/0
20.11.2015 10:30

J89a31n 42K15o36n22v35a36l84i27n68k91a 5460271971705

Pravda. Toho jsem tu dlouho neviděl. Uměl dost pobavit. Vždycky to tady rozproudil. Postoval nějaký troll a hned se na něj všichni vrhli. 

Na mě se zase vrhá jiný borec. Cítí povinnost rozporovat každý můj příspěvek a kdykoliv je to možné, tak se pokusí mě malinko urazit. Nedávno jsem ho už musel vulgárně usměrnit, protože měl zase svůj "den".

Za kolik jezdíš s dvoulitrem? Je to manuál?

0/0
20.11.2015 10:36

J93i24ř35í 54S16c92h35w43a48c93h 8868564368576

nazdar Jene, rozporuji jen takové příspěvky, ve kterých nemá diskutér vždy tak úplně pravdu. Nikdy jsem tě osobně neurazil, nikdy jsem tě neposlal do hajz*u, jako ty mne.... A to, že pak z toho ztrácíš nervy a stáváš se vulgárním, ehm tedy "usměrňovačem", protože jsi přesvědčen o své "svaté pravdě", je jenom tvůj problém.....;-)

0/0
20.11.2015 20:44

P46e67t24r 81M72i81c89h52a84l 2610774311642

No, Jiří, nikdo není neomylný. Tvoje obhajoba moderních tříválců pod článkem o Zetoru 25 a jeho 70 let starém motoru taky kulhala na obě nohy. :-)

0/0
21.11.2015 7:17

J96i73ř81í 11S25c84h77w25a95c61h 8848734638876

Petře, ten můj příspěvek u Zetoru byl na téma "počet válců" versus "životnost". Protože obecné poučky tvrdí, že méně válců znamená horší vyvážení a tedy i nižší životnost. Uvedl jsem to tam jako příklad toho, že ten dvouválec s 25k/litr přežil tehdejší tří či čtyřválce s 25k/litr. Takže když má dnes něco 3 válce s 70k/litr tak to apriori nemusí ihned znamenat ihned nižší žívotnost, ale naopak se může stát že to přežije čtyřválec se 70 k/litr....bohužel jsem zůstal nepochopen i z tvé strany a ty jsi tam začal srovnávat staré s novým přes litrové výkony ale toto nebylo to moje téma.;-)

0/−1
21.11.2015 10:33

P92e20t49r 64M97i78c47h58a53l 2200724441172

Jenže ten dvouválec měl 25 koní na 2 litry, ne na jeden. A jen tak mimochodem dodnes fungují i mnohem starší motory bez ohledu na počet válců. Jenže těch starých motorů je moc málo. A když kritizuji to, že moderní tříválce budou mít menší životnost než čtyřválce, tak se bavím o běžné většině případů. Až budeš vědět o tom, že stovky těchto motorů najely 300 tisíc a víc km, a dále jezdí, tak dej vědět. Čtyřválců jsou takových tisíce.

0/0
21.11.2015 11:00

P27e18t62r 56M32i50c95h61a60l 2470774121782

A ještě bych reagoval na to, že já jsem srovnával staré s novým:

tak vida, dvouválec fungující 70 let a místní "odborníci" mají problém s životností nových tříválců, o které ví velký kulový

To jsou Tvoje slova. Já jsem na to reagoval tím, že litrový výkon toho motoru je 12,5 koně a že ty moderní tříválce jsou v tomto poněkud jinde.

0/0
21.11.2015 15:14

P20e60t83r 82M50i27c84h88a79l 2130304621982

Jo a to mínus bylo omylem. Jsem na mobilu, nejsem klikař. :-)

0/0
21.11.2015 16:23

P82e16t52r 63M18i65c18h66a68l 2610484391432

Jj, vím. A už se Ti sám ozval. :-) Já s ním občas souhlasím, občas ne. Nikdo z nás nemá univerzální pravdu a je špatně, když někdo tu svou prosazuje násilím (teď nemám na mysli nikoho konkrétního). Od toho je diskuze, slušná výměna názorů. A toho třeba Báča nebyl schopen ... a psal často hodně z cesty. Nutno ale i jemu přiznat, že měl občas rozumný názor, například na stav v provozu na našich silnicích.

A k Tvému dotazu, je to šestistupňový manuál a dlouhodobě jezdím kolem 5 litrů, v létě lehce pod, v zimě zase nad. Letos když jsem se vracel z dovolené, tak na hranicích mezi Bosnou a Chorvatskem mi počítač ukazoval 3,9. Ale pak to na dálnici zase vyběhlo přes 4,5. Ale to už jsou detaily, celkově je ta spotřeba hodně slušná. Teď jenom čekám, jestli se mi ji někdo v rámci dieselgate nepokusí zmršit. :-D

0/0
21.11.2015 7:01

J76a12n 36K54o42n47v84a87l27i63n75k12a 5910871551375

Jsem stále na pochybách, zda dotyčného ignorovat, nebo se s ním přít. Někdy tak, někdy jinak. Obecně vzato i jeho lze považovat za místní kolorit - stejně jako Báču. Ten navzdory své trollovitosti alespoň netrpěl pocitem univerzální všehoznalosti. S tím má p. Šwach trošku problém. Ono to ale není nic neobvyklého. Lidé jsou často zpoza klávesnice neskutečně odvážní gerojové. V reálné konfrontaci by mohlo být všechno jinak. 

Ad spotřeba - skvělé hodnoty. Holt moderní motor - ne malý - a dobře poskládaná převodovka. Soused s OIII s 1.6TDi dokáže jezdit kolem 3,5-4,0, což je fakt na hranici nemožného. Povyk kolem dieselgate pomine a nic se nestane. Nakonec je vždy možnost přenastavení ECU zpět - případně nějaká optimalizace ve smyslu rozumného chiptuningu (v mezích únosnosti).

Moje doposud nejnižší spotřeba, co jsem dokázal, byla 5,9. Bylo to v noci po dálnici, bez rozjíždění a při konstantních rychlostech. V běžném provozu toho nedosáhnu ani omylem. Kdybych nejezdil po městě, dokážu držet průměr mezi 7 a 7,5. Bohužel můj jízdní režim je tak půl na půl, takže jsem někde kolem 8,5 - 9 v zimě. Kdybych jezdil jenom město, což už se i párkrát stalo, jsem někde 11,5 - 13, což už není moc pěkné. Potíž je i v tom, že ten můj pelech je v dané specifikaci dost těžký. V zimě si něco přižere i Webasto nezávislý příhřev. Není to klasické nezávislé topení, ale takový ohřívač vody, který v chladnu urychluje ohřev. Nikde jsem doposud nevyčetl, kolik nafty tahle blbost spálí, ale počítám, že to nějaká decka bude.

0/0
23.11.2015 6:43

P24e87t10r 57M48i44c52h97a51l 2800694441192

Já nemám problém komunikovat s kýmkoliv, pokud se dotyčný baví slušně. A v tomhle je Jiří Schwach, byť s ním někdy nesouhlasím, úplně jiná liga než byl Báča.

Spotřeba je jak o motoru, tak o stylu jízdy. Znám lidi, kteří se stejným motorem jezdí za 6 a více litrů. Málokdo umí využívat dynamiku auta. Já se řídím tím, že každé zbytečné šlápnutí na brzdu znamená energetickou ztrátu. Třeba klasické dojíždění do křižovatek, k omezením apod., jen odstavím plyn a brzdím motorem. Vždycky ale záleží na situaci a taky neodstavím auto kilometr předem, abych před omezením jel už jenom třicet. To by asi za mnou nebyli lidi spokojení.

K té O III 1,6 jezdící pod 4 litry - to je fakt hodně hraniční, ale dá se tomu věřit. Já bych taky mohl jezdit kolem 4,5 litru, ale to bych musel jezdit cca kolem 80 km/h a mnohem víc v režimu economy run - a to už tak nějak nebaví.

A co se týká Tvé spotřeby, to auto je někde jinde, jak váhou, tak motorem atd. A jezdit s tím mimo město za Tebou udávaných 7 - 7,5 litru mimo město je hodně slušné číslo. Na druhou stranu, komfort a pohodlí je pak někde úplně jinde a za to se taky platí.  Každopádně je to rozhodnutí každého člověka, jestli chce jít na kompromis a hlavně na jaký. Když vidím někde na Jadranu rodinu se dvěma už velkými dětmi (kolem 15 - 16 let), jak přijede v krátké Fabii HTP, tak jenom v údivu kroutím hlavou. Už proto, že ji máme v práci jako služební auto a 20 km v tom je tak hraniční vzdálenost i na předních sedadlech, vzadu bych v tom nechtěl sedět ani kilometr. O tom, že to nejede a ve čtyřech dospělých to (když se řidič snaží trochu jet) žere pomalu i trávu kolem cesty, snad ani nemá smysl psát.

0/0
25.11.2015 11:25

J58a22n 54K48o73n25v57a44l46i65n44k74a 5810291401495

Báča je provokatér a je zcela zjevně agresivní. U Jiříka je to latentní agrese schovaná za povýšené všeználkovství a vytváření iluze vyrovnaného férového chlapíka, který ví, co dělá a co říká. Každý je neustále puzen nějakými přiznanými ale hlavně nepřiznanými motivy uloženými hluboko v mysli. No, ale nejsme na ONA dnes, že? ;-D

0/0
25.11.2015 11:44

J70i30ř20í 79S52c80h61w90a89c98h 8338134848726

latentní agresor Ti Jene přeje příjemný den a "slunce v duši", když já tam mám to "černý peklo", tak ať alespoň někdo je dnes na tom lépe....;-)

0/0
25.11.2015 14:21

P72e12t75r 38M14i18c36h38a76l 2390214901582

No, nevím, ale latentní agresi bych si netroufal posuzovat podle internetových diskusí. Byť je fakt, že se na Tebe Jiří zaměřuje celkem často.

Jestli byl (je) Báča agresivní, to už je trochu jiná otázka. Projevoval se tak, ale možná to byla jenom ramena za klávesnici. Jisté ale je, že se projevoval jako b*b.

S poslední větou naprostý souhlas. ;-D

0/0
26.11.2015 2:28

A52n35d75r28e14j 13M36a30s70a88r91y37k 9950313646490

tak uz se nepriplaci jen za volant... tak se zdrazelo plosne.... mozna ted diky tomu volant spadne do zakladni vybavy :D

+2/0
20.11.2015 7:24

R73o62b68e45r76t 21T13o20m93e89c98z88e92k 8381364252705

VW se chová jako obrácený Jánošík: chudým bere a bohatým v USA dává.

+2/0
19.11.2015 22:26

K93a30r76e63l 12K82o20l47á42ř 2824532861883

Lidem, kteří si nejdou koupit nové auto, ale novou Škodovku je to jedno. Z něčeho se ten emisní podvod zaplatit musí. :-)

+3/0
19.11.2015 20:25

M64i66r49e26k 95G82a88j97e17r 5111926429400

Zdražení je logický krok vzhledem k tomu, že zájem je dost velký. Bez ohledu na cokoliv jiného.

+1/0
19.11.2015 20:24

M70i10l97o98š 69S16e92t54í29k 3449189684900

Zdražení je logický krok vzhledem k tomu, že VW musí někde sehnat prachy na zaplacení průseru. A proč neodřít Čechy, stejně nás stále berou jako podřadnou rasu, jen to nehlásají do světa, jako kdysi.

0/0
20.11.2015 11:27

K51a31r12e92l 67M25á30c38h32a 5590714968542

singer a podhodnocená koruna. montovna evropy s podhodnocenou měnou, draze dovezem a rádoby levně vyvezem, perpetum je lehčí

+1/0
19.11.2015 19:47

R46i26c63h92a37r43d 33N40o81c21a48r 7725767605422

Presne tak..VW potrebuje prachy na pokutu...vedeni prohnile skodovky kde se vesele uplaci a korumpuje potrebuje vice do kapsy a dalsi vec je snizeni odbytu a tim i vyroby a to v radu desitek procent...hlavne si napiste Stimmungsbarometer ci korupcni dotaznik...smutne kam to vedeni vw a skoda dotahlo....

0/−2
19.11.2015 19:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.