Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda zdražila nejdůležitější modely, zdůvodňuje to zdražením dílů

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto zdražila své nejžádanější modely na českém trhu. Zákazníci od pondělí zaplatí například o 15 000 korun více za Škodu Superb, octavie zdraží o 7000 korun a fabie o pět tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42a34n 60D21l44o11u67h31ý 7744249130969

600 tacu za 4 valcovou 1.4 s turbem. To bych musel bejt blazen!

+1/0
23.11.2015 23:03

J46i74ř82í 44S71c28h17w59a16c20h 8278154588816

to ale nevylučuje, že když si ji nekoupíš, tak že blázen nejsi ;-)

0/0
25.11.2015 14:07

M54a10r80t50i25n 63R29a31y46m72a25n 4742968243958

No tak to byl docela ocekavatelny krok. Penize jsou na dieselgate potreba a Cesi to stejne koupi protoze to ma ve znaku slepici s prostrelenym okem. :-)

+7/0
20.11.2015 11:22

J14i61ř24í 91B73o30č26e43k 6989684725796

jj auto se slepicí na předku a kolech zdražilo hmmm. Tak ať si ho nechaj, já němcům jejich předražený podvody platit nechci.

+1/0
23.11.2015 17:11

P20e67t81r 28R50i92h39a51k 7851758748436

a kde je hochy z cnb obavana deflace??

+1/0
20.11.2015 10:35

V62l81a81s55t60i96m97i13l 42H62a90l23b23i53c44h 8893805796648

Zřejmě dostali od Singera hlášku,že ukončí tu nucenou devalvaci koruny.

0/0
20.11.2015 8:46

J16a25k93u55b 50F36e15i42f56a55r 7309669616759

Každý si má koupit to, na co má.

Taky bych chtěl mít Lambo, ale namám na něj, tak přece nebudu brblat, že je drahé.

Jsou i levnější auta. A kdo nemá ani na to, pak hromadná doprava.

+1/0
20.11.2015 8:43

J47a27n 40H66á43l60a 8535175750817

Á, nová škoda Henlein! 238 různých zlepšení - průhledná přední skla...;-D

0/0
20.11.2015 8:34

J17a34n 29K36o36n78v85a17l95i94n93k78a 5550661861985

Simplí klefa! Můžou klidně ještě zdražit. Čecháčci jí stejně budou milovat a pořizovat si ji za nesmyslné peníze v absurdních motorizacích.

+7/0
20.11.2015 7:33

M20a70r92e69k 85M16a70l56ý 1612768951710

No jo, oproti bohatým zemím jsme pořád chudí. Takže pokud někdo chce relativně větší nové auto pro rodinu, koupí Octávku, ale nezbude mu na slušnou výbavu, tak tam má motorek jako pro Fabii, manuální klímu a gumový volant. A to je ještě ten lepší případ, protože tady jako rodinné auto často slouží i Fabie, což třeba v Německu je auto pro ženu na nákupy nebo do města a rodinná auta jsou M-B E, Passat, BMW 5, atd. Ale lepší se to...

+3/0
20.11.2015 8:59

M50i23l30o54š 70K86r78č68m28á79ř 2237295297506

odráží to, co včera ukazovala Čt, průměrná hodinová mzda v EU přes 24 eur, průměrná v ČR 6,9 Eur, ceny ovšem stejné

+5/0
20.11.2015 9:09

J80a54n 78K52o33n60v20a76l72i53n96k15a 5870461481225

Přesně tak R^

0/0
20.11.2015 9:15

M64a78r27e18k 20M33a53l80ý 1572118941100

O té průměrné mzdě v EU docela pochybuji. To by při 160 hod. bylo 3840 eur měsíčně. A to je cca. průměrná mzda v nejbohatších spolkových zemích Německa jako je Bádensko a Bavorsko. Takže silně pochybuji.

Ale to nic nemění na tom, že jsme chudí oproti těm lepším zemím EU. Ceny zboží samozřejmě stejné být musí, to je logické. Třeba ale ceny služeb jsou v ČR podstatně nižší.

0/0
20.11.2015 9:15

J29i50ř51í 22S56c65h85w29a74c16h 8968534488886

je to celkem logické, podíl nákladů na mzdy ve službách je mnohem vyšší než ve výrobku. Takže když si koupím kávu jako výrobek tak cena u nás a v Německu bude srovnatelná. Když si dám kávu v restauraci už to bude o něčem jiném.....

0/0
21.11.2015 13:30

J12a53n 80K27o88n73v79a80l41i10n64k49a 5330721431555

To máte, Marku, pravdu. Co se týče kupní síly, jsme na tom bídně. U aut to platí obzvlášť. Pro běžně vydělávajícího Němce je 25000 EUR za nové auto jiná položka než pro běžně vydělávajícího Čecha 700000 CZK. Ceny jsou stejné, ale výdělky se liší. 

Také bych si jednou rád koupil nové auto. Bohužel mám ale příliš velké nároky na pohodlí, výkon, výbavu a bezpečnost, proto si takové nové nemohu dovolit. Jezdím v ojetině, která moje požadavky splňuje, ale..... Mít tentýž vůz v novém provedení by bylo úžasné :-). Nezbývá než makat a šetřit :-/

+2/0
20.11.2015 9:12

M97a51r13e19k 80M72a33l56ý 1622758891810

Jo, jo... pro Němce 8-10 platů, pro našince tak 25-30 :-)

A s tím autem to mám stejně, nechci nové auto, které bude sice nové, ale nebude vyhovovat, taky jezdím v ojetině. Je už pomalu čas na výměnu a zas to bude ojetina.

+3/0
20.11.2015 9:19

J36a45n 14K21o20n65v84a64l77i14n29k77a 5200551691695

Tak tak. Já měl vždy obyčejná auta, pak se nám v rodině objevilo něco malinko lepšího a já k tomu přičich. Koupil jsem si to taky a od té doby mám pohled na auta zkreslený. Kdejaké dostupné nové auto mi přijde debilní - hlavně nepohodlné a slabé. Dám hodně peněz za servis, ale jezdím tak, jak chci. Až budeme mít s manželkou děti, možná si to už nebudu moct dovolit a vyměním auto za nějaký dostupný kšunt. Bude to levné a praktické, žena bude spokojená, děti se tam vejdou, akorát já budu z každé cesty naštvaný :-)  Závidím těm, kteří dokáží neřešit auto, kterým jezdí. Když vidím ty spokojené taťky, co nacpou celou rodinku do Fobie s tříhrkem a nic neřeší, smekám před nimi.

+2/0
20.11.2015 9:35

M80i55l11o45š 95S12e71t51í55k 3959859914710

Každý trochu normální chlap z toho musí být v "píp", jen to na sobě holt nedá znát. Vnitřně ale musí trpět jak zvíře. Pro mě je naprosto nepochopitelný tříválcový motor už z principu. Brr 8-o

+2/0
20.11.2015 11:23

J18a92n 42K20o14n90v58a73l29i45n22k62a 5760701421735

Ono je tím myšleno každý normální z našeho pohledu. Nevím, jak Vy, ale pro mne je auto integrální součástí mé existence. Myslím, že dotyční jedinci, kteří navenek působí spokojeně ve svých prdlavkách, ve většině i spokojení jsou. Prostě mají jiné priority. Třeba musí mít špičkový tablet nebo telefon, třeba nevynechají jediný zápas ve fotbale.... Zkrátka, viděno naší optikou, jsou to nešťastníci v debilních autech. Z jejich pohledu jsme zase my - milovníci aut - fanaticky posedlí nesmyslnou náklonností ke spotřebnímu zboží. Nemám pro to jiné vysvětlení. 

A k těm tříválcům.... Ve Wartburgu byl super R^

0/0
20.11.2015 11:29

M97i89l13o61š 77S85e92t93í44k 3809899484110

Tak Warťas - to byl ale dvoutakt, to je přece jen něco jiného.

0/−1
20.11.2015 17:15

J48i67ř20í 87S77c84h42w20a84c77h 8448644788326

dvoutakt ....to bylo přece něco jiného? Jakože akceptovatelnější tříválec? 8-o

Jestli tříválcový dvoutakt ve wartburgu byl jakože "super", tak dnešní čtyřtaktní tříválce od VW  nebo BMW jsou ve srovnání s tím generátorem náhodných výbuchů něco jako sametové šestiválce!;-)

0/0
21.11.2015 10:44

P81e81t98r 83M49i94c80h22a32l 2860124681562

Byť Wartburg nemusím, tak se ho musím zastat. On měl na jednu otáčku tři pracovní doby, kdežto čtyřtakt jenom jednu a půl.

0/0
21.11.2015 16:34

J24i55ř27í 20S55c77h82w79a44c72h 8938664818636

nezlob se, ale tato "teorie", která by snad měla naznačit, že dvoutakt by měl mít pravidelnější chod než čtyřtakt se stejným počtem válců, na mém předchozím tvrzení absolutně nic nemění, protože praxe byla poněkud jiná. Dobu kdy wartburgy a trabanty (co měly na otáčku 2 pracovní doby, což je taky více než u čtyřtaktního tříválce) člověk potkával na silnici mooockrát za den, pamatuju už jako dospělej, takže žádnými iluzemi z dětství v tomhle směru netrpím...... prostě chod dnešního čtyřtakního třívalce je oproti nim "sametová V6" to je pro mne naprosto nezpochybnitelný fakt. Nejevidentnější to bylo na volnoběh, který ve wartburgu nastal díky volnoběžce při každém ubrání plynu - generátor náhodných výbuchů je naprosto trefné přirovnání.;-)

0/0
21.11.2015 23:37

J87i65ř79í 27S82c43h31w24a71c62h 8988894648616

bude to nějak konstrukčně ošetřeno, nevím jak to konstruktéři řeší ale v podstatě na každé motorce je poznat jestli je dvoutaktní nebo čtyřtaktní a to hlavně podle mnohem vyrovnanějšího běhu na volnoběh u čtyřtaktu.

0/0
22.11.2015 0:05

P53e86t96r 64M90i82c72h62a70l 2310264541322

Já jsem měl na mysli rozložení zátěže motoru.

0/0
22.11.2015 6:19

V54l97a11d64i20m55í37r 97F57i44b31i32g50e72r 5794341131484

Ono těch lidí s depresemi je víc než by se na 1 pohled zdálo. Znám dost lidí co se jeví bezstarostně, spokojeně, vysmátě, ale ve skitečnosti zobou antidepresiva pomalu po hrstech. A nejsou to jen lidi co vydělávají méně. Lidi co mají hodně vysoký plat jsou na tom snad i hůř. Tlak v práci na ně je extrémní.

0/0
24.11.2015 5:55

J92a77n 92K25o82n29v16a68l26i72n14k91a 5260561611275

Vladimíre, v kontextu debaty trochu off topic, ale pravdu máte. Jednoho takového úzkostného člověka, co se nemá úplně blbě a přesto se žene za hranice svých možností vídám denně v zrcadle. 

Primárně byla řeč o lidech, co jsou spokojení s obyčejnými, slabými a z našeho pohledu pitomými auty. Jsou v klidu, i když sedí za volantem něčeho, co víc než auto připomíná kuchyňský spotřebič nebo zahradní techniku. Já jsem jim vyslovil svůj obdiv a to nikoliv pohrdavě, leč s velkým respektem. Myslíte, že jsou v podstatě frustrovaní a nešťastní? Každý má to své trápení a nějaké ty kostlivce ve skříni, to je pravda, ale pokud tito jsou skutečně utrápení, tak to jednoznačně nebude z auta. V dnešní době je možné pořídit v podstatě jakékoliv auto s tím, že jediné proměnné parametry jsou stáří a stav vozidla. Konkrétně - za cenu holé Škody Fabie s nanicovatým motorem je možné pořídit například ojetý Ford Mondeo 2.0TDci, VW Passat 2.0TDi atp. V extrémním případě se za tyhle peníze dá pořídit i BMW řady 7 nebo Mercedes S, což je tedy věc hraničící se sebevraždou v dané cenové kategorii, nicméně pocitově se jedná o daleko lepší kup. Proč si tedy lidé kupují nové i20ky, Fabie, Rio apod? Jiné vysvětlení než to, že jim je jedno, čím jezdí, nevidím.

0/0
24.11.2015 6:30

P76e90t27r 63M96i34c53h16a25l 2880484301682

Svatá pravda, je to o prioritách i o platech. Já kdybych neměl štěstí a spolužáka v autosalonu Škodovky, tak jezdím taky ojetinou jako předtím. A k těm prioritám - raději jsem volil základní výbavu a aspoň trochu normální motor, nepotřebuji auto plné elektroniky, které plně naložené dýchá do kopce. Pravda je, že jsem obětí dieselgate, ale nepředpokládám, že s tím já budu mít nějaký problém, ten ma VW.

0/0
20.11.2015 9:40

J60a32n 89K89o96n23v16a38l75i15n85k81a 5900481681805

Auto je hlavně o motoru. Kdejaká volovina se dá oželet, ale to, že to auto nejede, se ukecat nedá. Já jsem zarytým odpůrcem downsizingu a malých přeplňovaných motorů. Takhle nastavené to budu mít vždycky. A navíc, od doby, co jsem se naučil jezdit s třílitrem za necelých osm litrů v kombinovaném režimu, nesmí mi žádná mrňavá turbosekačka do garáže. :-)

0/0
20.11.2015 9:54

P84e39t38r 15M92i21c61h57a21l 2310394801672

Já to mám podobně, proto jsem šel do dvoulitru (s turbem). Místa je v tom celkem dost, 4 dospělí chlapi se tam vejdou úplně v klidu. A i to pohodlí vevnitř celkem ujde, byť k prémiovkám to má daleko. Ale zase cena byla úplně jinde.

Mimochodem, co se stalo s trollem Báčou? Už se tu nějak dlouho neztrapňoval. :-)

0/0
20.11.2015 10:30

J71a76n 14K27o29n95v13a53l68i36n65k64a 5130691611505

Pravda. Toho jsem tu dlouho neviděl. Uměl dost pobavit. Vždycky to tady rozproudil. Postoval nějaký troll a hned se na něj všichni vrhli. 

Na mě se zase vrhá jiný borec. Cítí povinnost rozporovat každý můj příspěvek a kdykoliv je to možné, tak se pokusí mě malinko urazit. Nedávno jsem ho už musel vulgárně usměrnit, protože měl zase svůj "den".

Za kolik jezdíš s dvoulitrem? Je to manuál?

0/0
20.11.2015 10:36

J58i21ř52í 62S66c56h17w63a89c40h 8548394778376

nazdar Jene, rozporuji jen takové příspěvky, ve kterých nemá diskutér vždy tak úplně pravdu. Nikdy jsem tě osobně neurazil, nikdy jsem tě neposlal do hajz*u, jako ty mne.... A to, že pak z toho ztrácíš nervy a stáváš se vulgárním, ehm tedy "usměrňovačem", protože jsi přesvědčen o své "svaté pravdě", je jenom tvůj problém.....;-)

0/0
20.11.2015 20:44

P48e11t84r 98M93i47c24h15a86l 2300484841802

No, Jiří, nikdo není neomylný. Tvoje obhajoba moderních tříválců pod článkem o Zetoru 25 a jeho 70 let starém motoru taky kulhala na obě nohy. :-)

0/0
21.11.2015 7:17

J85i68ř78í 36S56c58h86w58a79c80h 8698244188196

Petře, ten můj příspěvek u Zetoru byl na téma "počet válců" versus "životnost". Protože obecné poučky tvrdí, že méně válců znamená horší vyvážení a tedy i nižší životnost. Uvedl jsem to tam jako příklad toho, že ten dvouválec s 25k/litr přežil tehdejší tří či čtyřválce s 25k/litr. Takže když má dnes něco 3 válce s 70k/litr tak to apriori nemusí ihned znamenat ihned nižší žívotnost, ale naopak se může stát že to přežije čtyřválec se 70 k/litr....bohužel jsem zůstal nepochopen i z tvé strany a ty jsi tam začal srovnávat staré s novým přes litrové výkony ale toto nebylo to moje téma.;-)

0/−1
21.11.2015 10:33

P56e20t65r 15M72i98c39h57a37l 2250114841622

Jenže ten dvouválec měl 25 koní na 2 litry, ne na jeden. A jen tak mimochodem dodnes fungují i mnohem starší motory bez ohledu na počet válců. Jenže těch starých motorů je moc málo. A když kritizuji to, že moderní tříválce budou mít menší životnost než čtyřválce, tak se bavím o běžné většině případů. Až budeš vědět o tom, že stovky těchto motorů najely 300 tisíc a víc km, a dále jezdí, tak dej vědět. Čtyřválců jsou takových tisíce.

0/0
21.11.2015 11:00

P56e20t95r 47M75i46c18h32a82l 2140704741122

A ještě bych reagoval na to, že já jsem srovnával staré s novým:

tak vida, dvouválec fungující 70 let a místní "odborníci" mají problém s životností nových tříválců, o které ví velký kulový

To jsou Tvoje slova. Já jsem na to reagoval tím, že litrový výkon toho motoru je 12,5 koně a že ty moderní tříválce jsou v tomto poněkud jinde.

0/0
21.11.2015 15:14

P31e78t61r 52M14i28c34h32a15l 2950394201822

Jo a to mínus bylo omylem. Jsem na mobilu, nejsem klikař. :-)

0/0
21.11.2015 16:23

P79e17t86r 39M30i97c40h56a11l 2950334691722

Jj, vím. A už se Ti sám ozval. :-) Já s ním občas souhlasím, občas ne. Nikdo z nás nemá univerzální pravdu a je špatně, když někdo tu svou prosazuje násilím (teď nemám na mysli nikoho konkrétního). Od toho je diskuze, slušná výměna názorů. A toho třeba Báča nebyl schopen ... a psal často hodně z cesty. Nutno ale i jemu přiznat, že měl občas rozumný názor, například na stav v provozu na našich silnicích.

A k Tvému dotazu, je to šestistupňový manuál a dlouhodobě jezdím kolem 5 litrů, v létě lehce pod, v zimě zase nad. Letos když jsem se vracel z dovolené, tak na hranicích mezi Bosnou a Chorvatskem mi počítač ukazoval 3,9. Ale pak to na dálnici zase vyběhlo přes 4,5. Ale to už jsou detaily, celkově je ta spotřeba hodně slušná. Teď jenom čekám, jestli se mi ji někdo v rámci dieselgate nepokusí zmršit. :-D

0/0
21.11.2015 7:01

J76a42n 71K48o87n81v10a12l33i37n36k57a 5620581791435

Jsem stále na pochybách, zda dotyčného ignorovat, nebo se s ním přít. Někdy tak, někdy jinak. Obecně vzato i jeho lze považovat za místní kolorit - stejně jako Báču. Ten navzdory své trollovitosti alespoň netrpěl pocitem univerzální všehoznalosti. S tím má p. Šwach trošku problém. Ono to ale není nic neobvyklého. Lidé jsou často zpoza klávesnice neskutečně odvážní gerojové. V reálné konfrontaci by mohlo být všechno jinak. 

Ad spotřeba - skvělé hodnoty. Holt moderní motor - ne malý - a dobře poskládaná převodovka. Soused s OIII s 1.6TDi dokáže jezdit kolem 3,5-4,0, což je fakt na hranici nemožného. Povyk kolem dieselgate pomine a nic se nestane. Nakonec je vždy možnost přenastavení ECU zpět - případně nějaká optimalizace ve smyslu rozumného chiptuningu (v mezích únosnosti).

Moje doposud nejnižší spotřeba, co jsem dokázal, byla 5,9. Bylo to v noci po dálnici, bez rozjíždění a při konstantních rychlostech. V běžném provozu toho nedosáhnu ani omylem. Kdybych nejezdil po městě, dokážu držet průměr mezi 7 a 7,5. Bohužel můj jízdní režim je tak půl na půl, takže jsem někde kolem 8,5 - 9 v zimě. Kdybych jezdil jenom město, což už se i párkrát stalo, jsem někde 11,5 - 13, což už není moc pěkné. Potíž je i v tom, že ten můj pelech je v dané specifikaci dost těžký. V zimě si něco přižere i Webasto nezávislý příhřev. Není to klasické nezávislé topení, ale takový ohřívač vody, který v chladnu urychluje ohřev. Nikde jsem doposud nevyčetl, kolik nafty tahle blbost spálí, ale počítám, že to nějaká decka bude.

0/0
23.11.2015 6:43

P32e87t90r 51M45i36c35h52a75l 2270414531132

Já nemám problém komunikovat s kýmkoliv, pokud se dotyčný baví slušně. A v tomhle je Jiří Schwach, byť s ním někdy nesouhlasím, úplně jiná liga než byl Báča.

Spotřeba je jak o motoru, tak o stylu jízdy. Znám lidi, kteří se stejným motorem jezdí za 6 a více litrů. Málokdo umí využívat dynamiku auta. Já se řídím tím, že každé zbytečné šlápnutí na brzdu znamená energetickou ztrátu. Třeba klasické dojíždění do křižovatek, k omezením apod., jen odstavím plyn a brzdím motorem. Vždycky ale záleží na situaci a taky neodstavím auto kilometr předem, abych před omezením jel už jenom třicet. To by asi za mnou nebyli lidi spokojení.

K té O III 1,6 jezdící pod 4 litry - to je fakt hodně hraniční, ale dá se tomu věřit. Já bych taky mohl jezdit kolem 4,5 litru, ale to bych musel jezdit cca kolem 80 km/h a mnohem víc v režimu economy run - a to už tak nějak nebaví.

A co se týká Tvé spotřeby, to auto je někde jinde, jak váhou, tak motorem atd. A jezdit s tím mimo město za Tebou udávaných 7 - 7,5 litru mimo město je hodně slušné číslo. Na druhou stranu, komfort a pohodlí je pak někde úplně jinde a za to se taky platí.  Každopádně je to rozhodnutí každého člověka, jestli chce jít na kompromis a hlavně na jaký. Když vidím někde na Jadranu rodinu se dvěma už velkými dětmi (kolem 15 - 16 let), jak přijede v krátké Fabii HTP, tak jenom v údivu kroutím hlavou. Už proto, že ji máme v práci jako služební auto a 20 km v tom je tak hraniční vzdálenost i na předních sedadlech, vzadu bych v tom nechtěl sedět ani kilometr. O tom, že to nejede a ve čtyřech dospělých to (když se řidič snaží trochu jet) žere pomalu i trávu kolem cesty, snad ani nemá smysl psát.

0/0
25.11.2015 11:25

J89a32n 59K55o80n58v60a54l71i33n90k32a 5100781141635

Báča je provokatér a je zcela zjevně agresivní. U Jiříka je to latentní agrese schovaná za povýšené všeználkovství a vytváření iluze vyrovnaného férového chlapíka, který ví, co dělá a co říká. Každý je neustále puzen nějakými přiznanými ale hlavně nepřiznanými motivy uloženými hluboko v mysli. No, ale nejsme na ONA dnes, že? ;-D

0/0
25.11.2015 11:44

J11i93ř50í 77S96c30h62w10a80c81h 8358964458236

latentní agresor Ti Jene přeje příjemný den a "slunce v duši", když já tam mám to "černý peklo", tak ať alespoň někdo je dnes na tom lépe....;-)

0/0
25.11.2015 14:21

P44e16t82r 70M78i33c45h34a13l 2130984841702

No, nevím, ale latentní agresi bych si netroufal posuzovat podle internetových diskusí. Byť je fakt, že se na Tebe Jiří zaměřuje celkem často.

Jestli byl (je) Báča agresivní, to už je trochu jiná otázka. Projevoval se tak, ale možná to byla jenom ramena za klávesnici. Jisté ale je, že se projevoval jako b*b.

S poslední větou naprostý souhlas. ;-D

0/0
26.11.2015 2:28

A43n28d27r53e13j 34M72a70s63a39r58y62k 9220353396920

tak uz se nepriplaci jen za volant... tak se zdrazelo plosne.... mozna ted diky tomu volant spadne do zakladni vybavy :D

+2/0
20.11.2015 7:24

R79o76b78e28r74t 86T77o86m93e95c43z83e77k 8581254742925

VW se chová jako obrácený Jánošík: chudým bere a bohatým v USA dává.

+2/0
19.11.2015 22:26

K31a76r38e47l 62K17o52l42á87ř 2714442291403

Lidem, kteří si nejdou koupit nové auto, ale novou Škodovku je to jedno. Z něčeho se ten emisní podvod zaplatit musí. :-)

+3/0
19.11.2015 20:25

M29i69r33e98k 73G19a28j17e91r 5241536409750

Zdražení je logický krok vzhledem k tomu, že zájem je dost velký. Bez ohledu na cokoliv jiného.

+1/0
19.11.2015 20:24

M26i40l76o37š 78S60e10t47í47k 3419179254510

Zdražení je logický krok vzhledem k tomu, že VW musí někde sehnat prachy na zaplacení průseru. A proč neodřít Čechy, stejně nás stále berou jako podřadnou rasu, jen to nehlásají do světa, jako kdysi.

0/0
20.11.2015 11:27

K39a25r20e32l 54M89á25c58h75a 5120634178352

singer a podhodnocená koruna. montovna evropy s podhodnocenou měnou, draze dovezem a rádoby levně vyvezem, perpetum je lehčí

+1/0
19.11.2015 19:47

R25i11c82h13a68r46d 32N19o76c75a25r 7565937175492

Presne tak..VW potrebuje prachy na pokutu...vedeni prohnile skodovky kde se vesele uplaci a korumpuje potrebuje vice do kapsy a dalsi vec je snizeni odbytu a tim i vyroby a to v radu desitek procent...hlavne si napiste Stimmungsbarometer ci korupcni dotaznik...smutne kam to vedeni vw a skoda dotahlo....

0/−2
19.11.2015 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.