- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud budou poruchové jako měchové nic moc.
Osazeno to ve všech autech na D1 a umět to napojit na rozhodnou síť tak ČEZ zkrachuje.
o pouziti piezoelektrickych krystalu v tlumicich se psalo uz v r. 1970
a víte jaký může mít takový piezokrystal zdvih?
tj. jak moc ho lze stlačit (v procentech tloušťky)?
To je ale kravina.
Nedovedu si představit z čeho budou vyrobené ty převody aby fungovaly stejně kvalitně jako klasické tlumiče - a jakou budou mít výdrž/jak častá a drahá bude jejich výměna?
A ta energie, kterou tlumiče pohltí, se vezme odkud? Vyrobí ji silnice?
Pohyb ramena tlumiče je tu za pomoci sestavy ozubených kol převáděn k malému elektrickému motor-generátoru, který při tlumení vytváří elektrickou energii
Při cestě z Kralup na D8 může tedy auto suplovat druhý blok v Dukovanech.
Na D1 z toho budou lítat blesky. I am Flash, the fastest man alive!
Na D1 se to bude téměř blížit perpetuu mobile :)