- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Profik ridic nebo profik v psani SMS? Resp. umi ten profi ridic ovladat telefon na profi urovni?
neco na tento zpusob by mel normalne existovat predmet na strednich skolach, protoze ta mobilmanie opravdu k pos.rani
V rychlostech nad 160 km/h, zvláště v obci, na SMS nereaguji ani nejlepším kamarádkám. Zvláště když se zrovna maluji. Nestihla bych totiž telefonovat.
Přeji dobrý den Kateřino, jednou bude doba, kdy si budete moci přečíst i SMS ve zpětném zrcátku, tomu věřím. Přeji Vám, aby jste se toho dožila.
to, že to neumí Mark Weber, ještě neznamená, že to Pepa nebo Lojza hravě nezvládnou, ne?
Můžu potvrdit. U Maybachu to taky nejde...
No jistě...pokud máte pádlo, které musíte jednou rukou držet a druhou psát...my s čudlíkama to máme přece jen jednodušší ...
Před cca 15ti lety jsem v Praze kvůli sms za volantem asi o 1/2 metru minul policejní auto. Naštěstí jsem je netrefil, nikomu a ničemu se nic nestalo.
Dost jsem se patom bavil představou, jak bych jim to asi tak vysvětloval.. :)
SMS skutečně nepochopím, stejně jako telefonování bez hands free.
I když mám hands free, tak v autě vypínám zvonění a telefon dávám mimo dohled a dosah. Neživím se řízením, takže telefony prostě počkají až zastavím.
Pokud vím, že budu chtít během jízdy telefonovat (zelená vlna, nebo oznámit, že jsem už kousek od cíle), tak sluchátko umí rychlou volbou vytočit poslední volané číslo, které vytočím před tím, než se rozjedu.
Nic není tak důležité jako zdraví, nebo život.
Máte samozřejmě pravdu pane Hrabale, ale vysvětlujte to dnešní dospívající mládeži (překlad - teenagerům). Oni nevydržív autě ani půlhodinu.bez mobilu a sms.
Dokud jsem měl normální blbej telefon tak jsem za jízdy psal, protože tlačítka jsem měl naprosto neomylně ohmatané tak, že jsem nemusel spustit silnici z očí, ale s chytrým telefonem jsem to zkusil jen jednou a v tu chvíli jsem ho měl chuť zahodit, protože je to fakt o hubu.
Potom nerozumím tomu trendu velkých dotykových displeů v nových vozech přes které řidič ovládá téměř všechny funkce. Tlačítko rádia, klimatizace apod nahmátám bez pohledu od situace na silnici.
Chtěj nás snad výrobci zabít.
Argumenty typu - nastav si vše před jízdou neberu.