Diskuze

VW představil úpravy „cinklých“ TDI: nový software a úprava sání

Úprava většiny naftových automobilů z německého koncernu Volkswagen, které mají problém s emisemi oxidů dusíku, bude trvat méně než hodinu. Volkswagen už má plán pro svolávání těchto vozů v Evropské unii a představil připravované úpravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J48a89n 21F91r10o32l81í71k

28. 11. 2015 11:41

To by si měl VW nechat patentovat. Jak změnit auto s EURO 3 na ERO 150? Dát  drátěnku na nádobí do sání.;-)

0 0
možnosti
DR

Tak predpokladam ze dobrovolne tam nikdo nepujde, ale pozor abyste v noci nenacapali soudruha Ťoka ze statniho dozoru jak vam to auto tajne predelava...

0 0
možnosti
PL

P62e26t40r 40L51a21n82d65a

27. 11. 2015 14:03

To zní jednoduše.

Takže, milý majiteli koncernového vozidla s motorem s cinknutým programem,

1) objednej se, vezmi si dovolenou a dostav se na vlastní náklady do servisu, kde strávíš asi 1 hodinu,

2) auto ti přeprogramují, aby odpovídalo normám, tedy trochu omezí výkon,

3) abych nezapomněl, stoupne ti k tomu omezení výkonu spotřeba.

Takže všichni hurá zúčastnit se této dobrovolné akce, když už to VW platí!!!

1 0
možnosti
LV

To je ale blabol. Ucpanim sani se nezvysi spotreba, ale snizi se vykon. Hlavne ve vyssich otackach. Dost to pripomina vrtulky, co se davaly do benzinovych motoru. Mereni vzduchu pomoci MAF ma totiz samo o sone obrovskou nepresnost mereni. Funguje na principu mereni ochlazovani ohrivane soucastky proudicim vzduchem.

0 0
možnosti
JL

Proboha, jaký má ta SW úprava vliv na emise při běžném provozu? Vůbec žádný. Tedy o co jde? SW se zapne jen tehdy, je-li zvednuta kapota. Jinak vůbec nevystupuje do hry a pokud by na mne někdo pŕišel s požadavkem na úpravu, nebudu souhlasit a budu se snažit úpravě vyhnout.

3 2
možnosti
JD

to zase bude inzerátů: Vrátíme hodnoty výkonu a spotřeby vašich motorů jako před povinnou návštěvou servisu ;-D

6 0
možnosti
JK

jednoduší by bylo zrušit měření emisí na STKR^

2 1
možnosti

P57e52t65r 30Š31t81ě33c41h

26. 11. 2015 22:11

No já myslím, že se tady míchá řešení problému technického s právním a ve skutečnosti ten technický vyřešili v EU právníci a to tak, že vlastně není potřeba měnit nic, základ je aby SW pouze neobsahoval tu protiprávní část a jak právníci zjistili, tak ty skutečné údaje prostě nejsou vlastně pak problém, protože ono to splňování určitých norem není v důležitých parametrech vázáno na konkrétní typ vozu, ale na průměr celé kompletní řady motorů daného vozu. Snížení výkonu, které je snadno měřitelné, by se okamžitě profláklo a znamenalo by reklamace, takže k němu nepochybně nedojde. Problém je, že v USA ty emise tak nechat nemůžou, protože tam jim do toho zasáhl zejména daňový problém a neuvedení těch emisí na patřičnou úroveň by znamenalo vracení příslušné daňové úlevy i s několikanásobně vyšší sankcí, což překračuje ceny těch vozů a řešení, které nesníží výkon, což by znamenalo vrácení vozů, prostě pro USA není a nebude  vsadím boty, že zaplatí pokuty a dobrovolně každému v USA, kdo se přihlásí vrátí cenu auta, což bude levnější varianta a pak to střelí jako balík upravených aut do nějakého bazaru do Evropy. Takže pokud si lámete hlavu, jak tyto představené úpravy problém technicky řeší, tak pravdu mají ti co říkají, že nijak, zázrak se nekoná

3 0
možnosti

P66e47t67r 75Č48e89r88m43á37k

26. 11. 2015 22:25

Souhlas že se míchají technické a legislativní řešení. A v zásadě je to jednoduché - technický problém neexistuje, nic jako protiprávní sw neni, je to prostě vlasnost či funkce a v ní samotné problém není. Problém je však legislativní, a to pouze v usa, kde sice jsou uznávány hodnoty dle nedc ale jsou vyžadovány další věci, mimo jiné kompletní popis funkce emisního systému. A právě v tom je ten kámen úrazu - tam vw udělalo tu minelu a tuto funkci tam neuvedlo. To je ta ryzí podstata, všechno ostatní jsou vesmě mediální bubliny a vlna neznalosti. Každopadně řešení je zhruba tak jak píšete.

4 0
možnosti
TK

no když by mi zvýšili spotřebu, tak by se změnily parametry vozu a mohl bych odstoupit od smlouvy (stejně jako když nesplní parametry emisí), nebo žádat slevu atp.

1 0
možnosti
DN

"Volkswagen prohlašuje, že zvolené úpravy mají za úkol upravit množství vypouštěných emisí, ale neměly by mít vliv na výkon a spotřebu motoru."

Konecne se nekomu podarilo vymyslet perpetum mobile.

2 5
možnosti

Perpetuum mobile jistě né. Perpetuum mobile je stroj který pracuje bez vnějšího zdroje energie.Jediná dodána energie je počáteční impuls.To opravdu VW nevymyslel to mu moc fandíte.;-)

1 0
možnosti