Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Z hogo fogo citroënů je nová samostatná značka DS

Rafinovaná elegance a netradiční styl, to je nová značka DS. Francouzská automobilka sází na špičkový design a řemeslnou vytříbenost interiérů. Pro magazín CityLife a iDNES.cz nafotil modely nově vzniklé značky DS jako umělecká díla špičkový český módní fotograf Pavel Hejný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R49a37d98e83k 55R45a18i31d67a 5447712129

Design ještě nedělá dobré auto...Originální DS byl kromě neobvyklého designu hlavně technicky velmi pokročilé, až tak že za 20 let jeho výroby ho nemuseli příliš měnit, tohle se snaží jen těžit na slavném jméně.

0/0
1.12.2015 8:05

E78r29i12k 62S28a14n82e65t63r38i58k 4348190170724

No fotky otras takže poriadne som si nevšimol auto. Najviac ma pobavila fotka kedy s opätkom tlačí do tej koženej sedačky to by som ju hneď vyhodil z auta.

+1/0
30.11.2015 14:21

I82g39n12á64c 81M53r96k81v48i33č92k41a 2518312619595

Osobní zkušeniost s DS4: Vizuálně pěkná z venku, interiér nic extra - plnej světýlek jak na vánoce. Hlavní problém je nulová ergonomie: Dozadu se nedá nastoupit ani z toho vylízt, nízkej strop, tak možná pro malý děti. Okýnka neotvíratelný.  Vepředu: Sklo pod velkým úhlem a za dne v tom vidíte odraženou palubní desku - lišty výdechů ventilace a repráčky - opruz furt ve skle koukat na svou palubku. V noci jsou v čelním skle zase vidět svítící budíky a plačítka na panelu - opruz nadruhou. U spolujezdce nebylo výškově stavitený sedadlo a k tomu nízká střecha = pro osobu max výšky 180 cm - vyšší = smůla.  Toliko k Citroenu - více nikdy!

0/0
30.11.2015 10:25
Foto

V40l57a80d98i56m68í36r 63V74o32l34k66o 6970712807579

Citron bych si nekoupil, ale přiznám, překvapen jsem spíš pozitivně.....nečekal jsem ale zázrak. Ten tmavý model má šmrnc. Technické parametry neposuzuji, nechce se mi to hledat a porovnávat s konkurencí (neb stejně nekoupím). Design OK.

0/0
29.11.2015 21:47

J40o94s45e97f 70K53r13o98u70p54a 1539642646248

Hézké fotky, škoda, že na nich není ten automobil;-)

+1/0
29.11.2015 21:38

M25i94c91h92a28l 10T44r98i19s87k44a 2700787782267

Sem se tesil na fotky aut a vidim rukavice, brejle, hodinky a babu na strese.

+8/0
29.11.2015 19:01

J43i71ř57í 27E77r75b86e11n 1333914566857

Módní fotograf Pavel Hejný, styling Bohumila Čiháková, make-up Michaela Ohemová...

.

Hernajs, neměla by se rubrika Auto věnovat spíš autům než nějakým nagelovaným tentononcům, které bych se bál potkat po setmění na ulici?

+11/−1
29.11.2015 16:59

L65e30o64š 59S62m24u87t65n64ý 2437559495972

symbol dnešní doby,aneb jak praví klasik není důležité co umí, ale jak při tom vypadá

+3/0
29.11.2015 16:39

J80i51ř60í 74N28e91u36m68e37i23s36t74e87r 2772235903131

Ten fotograf to zazdil. Ruku v ruce s nějakým tím stylistou, nebo kdo ty hadry vybíral. To mi nikdo nevymluví.

+3/0
29.11.2015 14:48

A44l16e62š 79J79a48n55á73č56e14k 3233444696933

Kde jsou ty časy kdy citroen dělal pěkná a technicky zajímavá auta. To co se v současnosti prezentuje pod DS je hnus velebnosti, dle mě jedny z nejošklivějších aut. Poslední co se mi u citronu libí je asi C5.

+1/−9
29.11.2015 14:19

M73a75r75c26e11l 67P18a95v32l28í71k 7391544758819

tie rukavice sú na práce v domácnosti?

+3/0
29.11.2015 12:42

J49a32n 83N30o58v80á75k 9695588344765

Citroen začal místo technických řešení prodávat naleštěné prdy.

Za hlavní vlastnost auta považuje vzhled interiéru a přitom taková kvalitní řešení, jako je hydropneumatický podvozek (tedy to co mu podle mě udělalo jméno), opouští.

+8/0
29.11.2015 10:03

K14a69r15e56l 66V74a63c47h60u58t 9863192159943

Tento podvozek se uplatní jen v zemích bývalé vých.Evropy, kde se dodnes silnice dělají z "perníku", tedy nic nevydrží a jsou furt samá díra... ;-€  Všude jinde jsou silnice tak KVALITNÍ, že tento typ podvozku strácí smysl... ;-)

+1/−6
29.11.2015 11:18
Foto

M80a25r43t32i34n 13K66o16u51b71e83k 3649637938336

Já si troufám tvrdit, že třeba v New Yorku jsou silnice tak hrozný, že tady by se to muselo pod tíhou stížností okamžitě zalátat. Na Brooklynským mostě se jezdě po železný síti, co drží beton, vozovka je pryč.

0/−1
29.11.2015 11:59

J24i50ř97í 22K40o62c60u39r56e64k 6345784955888

Vozovka tam byla vždycky dělaná tou "železnou sítí" a není to jediný takový most. Jde o proudění vzduchu, aby vítr nerozkýval most tak, že to nevydrží. Jako se už stalo - Tacoma bridge

+1/0
29.11.2015 15:06

V72l43a37s13t14i24m57i50l 65T91e27n35c42e85r 4490920717500

Nesouhlasím. Provozuji Xantii s hydractivem. Doporučuji vyzkoušet na vlastní kůži. Lahůdka, nedám na ten systém dopustit.

+6/0
29.11.2015 17:02

J32o72z78e54f 23H66r66i16c25i37š26i59n 4423260890716

Ok, ale skuste si dnes nové auto na urovni Superbu a srovnejte treba s C5. 

Kdyby ten systém byl tak zázračný tak by ho lidi kupovali.

Proč je model 508 prodáváný ve 2násobných objemech proti konstrukčne identickému C5 když v C5 mužete mít navác hydractive?

Protože ten rozdíl neoceníte cenou která stoví výrobce aby to přidal do toho auta,

Je to néco jako Saaby. To vám každý fanda aut pochválil ale nikto si to nekoupil.

+2/0
29.11.2015 23:13

D79o53m14i13n22i51k 97C55e20r74n16y 5985863294829

No když jsem v létě jel do Skotska na dovolenou, tak ta kvalita byla poměrně srovnatelná a za citroen jsem byl rád a v některých městech UK to kolikrár není o moc lepší.

0/0
29.11.2015 18:51

J26o73z88e65f 11H42r85i96c27i44š81i37n 4783800750816

No jestli je 100 000ks ročně skvělý výsledek se 3mi modely tak to si nejsem úplně jistý.

Například jenom bmw x5 se prodá řádově stejně tolik. a to nemluvým o klasické 5ce nebo 3ce.

0/−1
29.11.2015 9:34

J52o86s35e45f 12Z40d25r33á76h61a14l 2470230791478

Ale BMW je trosku nekde jinde kvalitativne a hlavne se prodava po celem svete coz se o citroënu rici neda takze srovnavate hrusky s jablkama...

0/0
29.11.2015 19:14

J32o98z63e37f 92H40r83i13c73i62š19i32n 4753430690326

Krome severni ameriky se prodava DS vsude. 

DS ma ambici byt premiovou znackou a tak alespon v nekterych trzich musi drzet krok a to se nedeje a ani jim to tam moc nesmeruje, Stavili vsechno na Cinu co je asi logicky krok ale ani tam a ani ve Francii neprodavaji nejvice aut ve svem segmentu.

0/0
29.11.2015 23:03

D72a67n86i80e63l 84S88v66o92b95o36d61a 6635282161599

Dokud ta auta nebudou mít jiný dynamický základ a kvalitu budou stále jen naleštěný citroen.

+4/0
29.11.2015 9:19
Foto

T93o45m27á98š 84D50v91o77ř77á34k 3265223356966

Francouzi se rozhodli, že jejich nová značka bude luxusní. Hmmm.

Že to ale maskují, co?:-):-):-)

+3/−3
29.11.2015 9:03

M55a10r14t93i27n 65H59e94j58d65u15k 7667100410762

Tihleti metrosexuální dřevorubci začínají vyskakovat snad za každým rohem, nejlepší je, když pak člověk potká na ulici hejno a jeden je opravdu jak druhý, hošíci přes kopírák.

+3/−1
29.11.2015 8:15

M64a96r23t68i73n 14H75e57j29d40u93k 7887610640502

Tihleti metrosexuální dřevorubnci začínají vyskakovat snad za každým rohem, nejlepší je, když pak člověk potká na ulici hejno a jeden je opravdu jak druhý, hošíci přes kopírák.

0/0
29.11.2015 8:14

J58a90n 20H91r91z42a44n 9964688210113

Takovy Trabant v kuzi :-/:-/Rv

+1/−2
29.11.2015 7:34

M37a39r59c98e53l 72P36a80v63l65í52k 7171594488369

trabi mal / má textilné poťahy, slušne priedyšné, žiadna "koženka". a minimalistické vybavenie - tachometer s kontrolkou svetiel, dva "vypínače pre svetlá a stierače, skrinku pre kľúčil zapaľovania a štartovania. prepínač svetiel, smeroviek a klakson. tri pedále, páka ručnej brzdy. úplne postačovalo.

skrátka automobil(ík) presne podľa zadania, ktoré predurčilo 2CV.

0/0
29.11.2015 13:11

V69l19a14s64t11i18m45i66l 55T22e74n66c96e78r 4940850227400

A taky měl sytič - to už dnes málokdo ví, co to je. ;-D

+4/0
29.11.2015 17:13

M43i54c76h14a55l 13H23r34u95b22o42š 4980527832315

Trabant mal aj kožu - seria 444 a aj koženku - DeLuxe ;-)

0/0
29.11.2015 19:19

V82l38a78s95t59i74m43i81l 26T84e41n56c93e40r 4940510347180

Takový jízlivý dotaz - jel jste někdy ve skutečném Trabantu, nebo jenom tak blábolíte?

+3/0
29.11.2015 17:10

J62a81r44e79k 66B94o78h67d87a75l 5465244704

Dávám jim rok, maximálně dva! S jejich cenovou politikou půjdou rychle k zemi, teda jestli to Citroen nebude dotovat, pak je otázkou jak dlouho to vydrží. Přišli na trh v blbé době.

+1/0
29.11.2015 7:29

J89o91s38e27f 81V45a20l78a 9580263693453

nehodlam komentovat techniku - ale zajedte si nekam do Francie, DSky se nedaji prehlednout, designove jsou opravdu skvele.....a kdyby mi zamestnavatel chtel koupit auto a platil i opravy, tak by DSka byla jednou z variant. Francouzi si to kupuji........

+1/0
29.11.2015 21:01

J56a60n 72S27l82a70v13í78k 2261179130646

Toto nové DS je tragedie a basta (ani náhodou to není jako origo DS z ´60 let...).

+2/0
29.11.2015 7:04

V86l58a20d17i83m37í29r 20Z36a91u12š39k22a 5941832727753

Bohužel módní fotograf - hlavně z interiéru není téměř nic vidět, pozornost na sebe strhávají modelové. Myslel, jsem že článek je o autech.

+7/0
29.11.2015 6:24

J91o92s45e86f 28S93v77o95b96o84d95a 7306162679354

Hogo Fogo..Citroen ....:-P

+10/0
29.11.2015 3:58

K14a78r16e73l 60J82o58a47c89h76i43m27s48t76á42l 8206942217856

abych pravdu řekl furt vidím citroen v designu tak jaká pak značka a navíc opět Francouz elektronika katastrofa a nacou tma každou blbost která je ráda že funguje protože se zrovna vyvinula

+2/−1
29.11.2015 0:19

L80a30d83i70s19l62a23v 32K86v17a22s51n10i86č32k32a 1473437113235

Tohle všechno se dá poznat z několika fotografií ?

+2/0
29.11.2015 3:39
Foto

T37o11m25á12š 68D79v26o44ř84á12k 3725203496856

Jo.

+2/0
29.11.2015 9:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.