Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Z hogo fogo citroënů je nová samostatná značka DS

Rafinovaná elegance a netradiční styl, to je nová značka DS. Francouzská automobilka sází na špičkový design a řemeslnou vytříbenost interiérů. Pro magazín CityLife a iDNES.cz nafotil modely nově vzniklé značky DS jako umělecká díla špičkový český módní fotograf Pavel Hejný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R48a49d49e33k 92R74a28i39d35a 5417552809

Design ještě nedělá dobré auto...Originální DS byl kromě neobvyklého designu hlavně technicky velmi pokročilé, až tak že za 20 let jeho výroby ho nemuseli příliš měnit, tohle se snaží jen těžit na slavném jméně.

0/0
1.12.2015 8:05

E17r43i51k 35S48a48n13e43t23r56i56k 4138560610684

No fotky otras takže poriadne som si nevšimol auto. Najviac ma pobavila fotka kedy s opätkom tlačí do tej koženej sedačky to by som ju hneď vyhodil z auta.

+1/0
30.11.2015 14:21

I68g32n54á65c 69M48r15k61v28i88č71k29a 2818902629815

Osobní zkušeniost s DS4: Vizuálně pěkná z venku, interiér nic extra - plnej světýlek jak na vánoce. Hlavní problém je nulová ergonomie: Dozadu se nedá nastoupit ani z toho vylízt, nízkej strop, tak možná pro malý děti. Okýnka neotvíratelný.  Vepředu: Sklo pod velkým úhlem a za dne v tom vidíte odraženou palubní desku - lišty výdechů ventilace a repráčky - opruz furt ve skle koukat na svou palubku. V noci jsou v čelním skle zase vidět svítící budíky a plačítka na panelu - opruz nadruhou. U spolujezdce nebylo výškově stavitený sedadlo a k tomu nízká střecha = pro osobu max výšky 180 cm - vyšší = smůla.  Toliko k Citroenu - více nikdy!

0/0
30.11.2015 10:25


Foto

V90l13a22d59i30m20í54r 72V44o63l89k90o 6920452767409

Citron bych si nekoupil, ale přiznám, překvapen jsem spíš pozitivně.....nečekal jsem ale zázrak. Ten tmavý model má šmrnc. Technické parametry neposuzuji, nechce se mi to hledat a porovnávat s konkurencí (neb stejně nekoupím). Design OK.

0/0
29.11.2015 21:47

J16o59s17e79f 75K85r41o12u80p33a 1469762286318

Hézké fotky, škoda, že na nich není ten automobil;-)

+1/0
29.11.2015 21:38

M35i22c53h49a18l 47T22r10i91s34k84a 2250697342527

Sem se tesil na fotky aut a vidim rukavice, brejle, hodinky a babu na strese.

+8/0
29.11.2015 19:01

J87i75ř41í 55E12r54b14e70n 1193774966727

Módní fotograf Pavel Hejný, styling Bohumila Čiháková, make-up Michaela Ohemová...

.

Hernajs, neměla by se rubrika Auto věnovat spíš autům než nějakým nagelovaným tentononcům, které bych se bál potkat po setmění na ulici?

+11/−1
29.11.2015 16:59

L76e54o23š 20S39m26u66t32n32ý 2907969215942

symbol dnešní doby,aneb jak praví klasik není důležité co umí, ale jak při tom vypadá

+3/0
29.11.2015 16:39

J79i83ř61í 56N86e21u97m92e81i40s55t21e14r 2712795183811

Ten fotograf to zazdil. Ruku v ruce s nějakým tím stylistou, nebo kdo ty hadry vybíral. To mi nikdo nevymluví.

+3/0
29.11.2015 14:48

A39l39e50š 48J32a46n20á73č84e53k 3663294716963

Kde jsou ty časy kdy citroen dělal pěkná a technicky zajímavá auta. To co se v současnosti prezentuje pod DS je hnus velebnosti, dle mě jedny z nejošklivějších aut. Poslední co se mi u citronu libí je asi C5.

+1/−9
29.11.2015 14:19

M77a29r60c31e70l 51P24a32v66l97í79k 7941244678989

tie rukavice sú na práce v domácnosti?

+3/0
29.11.2015 12:42

J34a53n 86N24o50v61á67k 9695558574465

Citroen začal místo technických řešení prodávat naleštěné prdy.

Za hlavní vlastnost auta považuje vzhled interiéru a přitom taková kvalitní řešení, jako je hydropneumatický podvozek (tedy to co mu podle mě udělalo jméno), opouští.

+8/0
29.11.2015 10:03

K51a81r11e67l 40V72a20c43h77u90t 9533492199653

Tento podvozek se uplatní jen v zemích bývalé vých.Evropy, kde se dodnes silnice dělají z "perníku", tedy nic nevydrží a jsou furt samá díra... ;-€  Všude jinde jsou silnice tak KVALITNÍ, že tento typ podvozku strácí smysl... ;-)

+1/−6
29.11.2015 11:18
Foto

M66a17r71t51i68n 36K32o52u73b60e98k 3799157318446

Já si troufám tvrdit, že třeba v New Yorku jsou silnice tak hrozný, že tady by se to muselo pod tíhou stížností okamžitě zalátat. Na Brooklynským mostě se jezdě po železný síti, co drží beton, vozovka je pryč.

0/−1
29.11.2015 11:59

J33i10ř42í 30K98o67c16u84r80e89k 6175794145768

Vozovka tam byla vždycky dělaná tou "železnou sítí" a není to jediný takový most. Jde o proudění vzduchu, aby vítr nerozkýval most tak, že to nevydrží. Jako se už stalo - Tacoma bridge

+1/0
29.11.2015 15:06

V58l82a53s94t28i86m30i23l 97T17e50n68c59e67r 4870970667420

Nesouhlasím. Provozuji Xantii s hydractivem. Doporučuji vyzkoušet na vlastní kůži. Lahůdka, nedám na ten systém dopustit.

+6/0
29.11.2015 17:02

J64o34z85e72f 83H62r51i51c62i66š79i94n 4133560470896

Ok, ale skuste si dnes nové auto na urovni Superbu a srovnejte treba s C5. 

Kdyby ten systém byl tak zázračný tak by ho lidi kupovali.

Proč je model 508 prodáváný ve 2násobných objemech proti konstrukčne identickému C5 když v C5 mužete mít navác hydractive?

Protože ten rozdíl neoceníte cenou která stoví výrobce aby to přidal do toho auta,

Je to néco jako Saaby. To vám každý fanda aut pochválil ale nikto si to nekoupil.

+2/0
29.11.2015 23:13

D25o40m27i52n20i11k 34C78e40r17n47y 5955823324749

No když jsem v létě jel do Skotska na dovolenou, tak ta kvalita byla poměrně srovnatelná a za citroen jsem byl rád a v některých městech UK to kolikrár není o moc lepší.

0/0
29.11.2015 18:51

J40o37z90e92f 58H67r31i44c34i78š71i45n 4503700730566

No jestli je 100 000ks ročně skvělý výsledek se 3mi modely tak to si nejsem úplně jistý.

Například jenom bmw x5 se prodá řádově stejně tolik. a to nemluvým o klasické 5ce nebo 3ce.

0/−1
29.11.2015 9:34

J21o49s17e51f 11Z32d32r74á63h98a17l 2420750241548

Ale BMW je trosku nekde jinde kvalitativne a hlavne se prodava po celem svete coz se o citroënu rici neda takze srovnavate hrusky s jablkama...

0/0
29.11.2015 19:14

J68o39z90e49f 66H21r63i88c32i92š95i92n 4733470650826

Krome severni ameriky se prodava DS vsude. 

DS ma ambici byt premiovou znackou a tak alespon v nekterych trzich musi drzet krok a to se nedeje a ani jim to tam moc nesmeruje, Stavili vsechno na Cinu co je asi logicky krok ale ani tam a ani ve Francii neprodavaji nejvice aut ve svem segmentu.

0/0
29.11.2015 23:03

D18a66n60i35e55l 74S79v73o18b14o25d38a 6585592871679

Dokud ta auta nebudou mít jiný dynamický základ a kvalitu budou stále jen naleštěný citroen.

+4/0
29.11.2015 9:19
Foto

T12o16m59á30š 16D44v57o59ř83á58k 3155393586366

Francouzi se rozhodli, že jejich nová značka bude luxusní. Hmmm.

Že to ale maskují, co?:-):-):-)

+3/−3
29.11.2015 9:03

M97a26r97t75i24n 87H97e92j58d27u40k 7617940340402

Tihleti metrosexuální dřevorubci začínají vyskakovat snad za každým rohem, nejlepší je, když pak člověk potká na ulici hejno a jeden je opravdu jak druhý, hošíci přes kopírák.

+3/−1
29.11.2015 8:15

M72a14r37t82i49n 45H58e33j86d59u26k 7777950900312

Tihleti metrosexuální dřevorubnci začínají vyskakovat snad za každým rohem, nejlepší je, když pak člověk potká na ulici hejno a jeden je opravdu jak druhý, hošíci přes kopírák.

0/0
29.11.2015 8:14

J67a78n 55H88r40z41a61n 9224538300353

Takovy Trabant v kuzi :-/:-/Rv

+1/−2
29.11.2015 7:34

M56a42r88c53e48l 33P29a21v53l77í55k 7191904488919

trabi mal / má textilné poťahy, slušne priedyšné, žiadna "koženka". a minimalistické vybavenie - tachometer s kontrolkou svetiel, dva "vypínače pre svetlá a stierače, skrinku pre kľúčil zapaľovania a štartovania. prepínač svetiel, smeroviek a klakson. tri pedále, páka ručnej brzdy. úplne postačovalo.

skrátka automobil(ík) presne podľa zadania, ktoré predurčilo 2CV.

0/0
29.11.2015 13:11

V20l26a97s20t12i12m37i58l 61T16e16n92c97e20r 4910820617230

A taky měl sytič - to už dnes málokdo ví, co to je. ;-D

+4/0
29.11.2015 17:13

M36i12c90h96a15l 76H54r75u78b76o89š 4320467962915

Trabant mal aj kožu - seria 444 a aj koženku - DeLuxe ;-)

0/0
29.11.2015 19:19

V49l50a95s54t20i32m16i28l 82T37e47n41c39e30r 4100610937930

Takový jízlivý dotaz - jel jste někdy ve skutečném Trabantu, nebo jenom tak blábolíte?

+3/0
29.11.2015 17:10

J94a64r45e11k 22B20o30h65d35a32l 5595674384

Dávám jim rok, maximálně dva! S jejich cenovou politikou půjdou rychle k zemi, teda jestli to Citroen nebude dotovat, pak je otázkou jak dlouho to vydrží. Přišli na trh v blbé době.

+1/0
29.11.2015 7:29

J69o19s11e58f 69V94a37l50a 9900293823173

nehodlam komentovat techniku - ale zajedte si nekam do Francie, DSky se nedaji prehlednout, designove jsou opravdu skvele.....a kdyby mi zamestnavatel chtel koupit auto a platil i opravy, tak by DSka byla jednou z variant. Francouzi si to kupuji........

+1/0
29.11.2015 21:01

J69a67n 45S24l55a78v25í95k 2381509420556

Toto nové DS je tragedie a basta (ani náhodou to není jako origo DS z ´60 let...).

+2/0
29.11.2015 7:04

V47l37a84d34i54m96í82r 68Z25a97u76š32k38a 5701402657653

Bohužel módní fotograf - hlavně z interiéru není téměř nic vidět, pozornost na sebe strhávají modelové. Myslel, jsem že článek je o autech.

+7/0
29.11.2015 6:24

J52o14s44e61f 93S52v52o84b50o78d53a 7446712109284

Hogo Fogo..Citroen ....:-P

+10/0
29.11.2015 3:58

K75a54r21e42l 20J13o95a92c46h24i91m71s89t22á84l 8846482597396

abych pravdu řekl furt vidím citroen v designu tak jaká pak značka a navíc opět Francouz elektronika katastrofa a nacou tma každou blbost která je ráda že funguje protože se zrovna vyvinula

+2/−1
29.11.2015 0:19

L46a97d93i53s83l42a49v 14K27v39a34s52n97i58č55k83a 1593967553615

Tohle všechno se dá poznat z několika fotografií ?

+2/0
29.11.2015 3:39
Foto

T56o20m97á46š 12D80v61o71ř64á93k 3155833426236

Jo.

+2/0
29.11.2015 9:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.