Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Z hogo fogo citroënů je nová samostatná značka DS

Rafinovaná elegance a netradiční styl, to je nová značka DS. Francouzská automobilka sází na špičkový design a řemeslnou vytříbenost interiérů. Pro magazín CityLife a iDNES.cz nafotil modely nově vzniklé značky DS jako umělecká díla špičkový český módní fotograf Pavel Hejný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R43a50d95e24k 59R26a25i37d21a 5817312239

Design ještě nedělá dobré auto...Originální DS byl kromě neobvyklého designu hlavně technicky velmi pokročilé, až tak že za 20 let jeho výroby ho nemuseli příliš měnit, tohle se snaží jen těžit na slavném jméně.

0/0
1.12.2015 8:05

E19r16i84k 42S23a29n70e20t94r82i20k 4308470800254

No fotky otras takže poriadne som si nevšimol auto. Najviac ma pobavila fotka kedy s opätkom tlačí do tej koženej sedačky to by som ju hneď vyhodil z auta.

+1/0
30.11.2015 14:21

I20g17n89á71c 71M96r83k81v95i49č41k48a 2438532469405

Osobní zkušeniost s DS4: Vizuálně pěkná z venku, interiér nic extra - plnej světýlek jak na vánoce. Hlavní problém je nulová ergonomie: Dozadu se nedá nastoupit ani z toho vylízt, nízkej strop, tak možná pro malý děti. Okýnka neotvíratelný.  Vepředu: Sklo pod velkým úhlem a za dne v tom vidíte odraženou palubní desku - lišty výdechů ventilace a repráčky - opruz furt ve skle koukat na svou palubku. V noci jsou v čelním skle zase vidět svítící budíky a plačítka na panelu - opruz nadruhou. U spolujezdce nebylo výškově stavitený sedadlo a k tomu nízká střecha = pro osobu max výšky 180 cm - vyšší = smůla.  Toliko k Citroenu - více nikdy!

0/0
30.11.2015 10:25
Foto

V94l86a73d53i21m90í42r 76V71o32l17k20o 6950692807139

Citron bych si nekoupil, ale přiznám, překvapen jsem spíš pozitivně.....nečekal jsem ale zázrak. Ten tmavý model má šmrnc. Technické parametry neposuzuji, nechce se mi to hledat a porovnávat s konkurencí (neb stejně nekoupím). Design OK.

0/0
29.11.2015 21:47

J52o35s52e65f 23K97r48o26u69p73a 1459972696828

Hézké fotky, škoda, že na nich není ten automobil;-)

+1/0
29.11.2015 21:38

M17i19c65h19a56l 48T48r48i84s81k60a 2750377132787

Sem se tesil na fotky aut a vidim rukavice, brejle, hodinky a babu na strese.

+8/0
29.11.2015 19:01

J23i87ř82í 29E55r96b23e34n 1223374556507

Módní fotograf Pavel Hejný, styling Bohumila Čiháková, make-up Michaela Ohemová...

.

Hernajs, neměla by se rubrika Auto věnovat spíš autům než nějakým nagelovaným tentononcům, které bych se bál potkat po setmění na ulici?

+11/−1
29.11.2015 16:59

L17e11o62š 63S22m51u11t48n31ý 2427649665532

symbol dnešní doby,aneb jak praví klasik není důležité co umí, ale jak při tom vypadá

+3/0
29.11.2015 16:39

J90i88ř85í 93N69e72u56m85e61i78s24t85e26r 2882945813201

Ten fotograf to zazdil. Ruku v ruce s nějakým tím stylistou, nebo kdo ty hadry vybíral. To mi nikdo nevymluví.

+3/0
29.11.2015 14:48

A67l48e46š 84J83a72n40á59č36e15k 3703244856683

Kde jsou ty časy kdy citroen dělal pěkná a technicky zajímavá auta. To co se v současnosti prezentuje pod DS je hnus velebnosti, dle mě jedny z nejošklivějších aut. Poslední co se mi u citronu libí je asi C5.

+1/−9
29.11.2015 14:19

M96a92r43c60e36l 50P77a36v74l75í36k 7311844728689

tie rukavice sú na práce v domácnosti?

+3/0
29.11.2015 12:42

J40a41n 43N10o84v56á79k 9935238414625

Citroen začal místo technických řešení prodávat naleštěné prdy.

Za hlavní vlastnost auta považuje vzhled interiéru a přitom taková kvalitní řešení, jako je hydropneumatický podvozek (tedy to co mu podle mě udělalo jméno), opouští.

+8/0
29.11.2015 10:03

K79a33r55e85l 87V87a68c44h62u58t 9753212689163

Tento podvozek se uplatní jen v zemích bývalé vých.Evropy, kde se dodnes silnice dělají z "perníku", tedy nic nevydrží a jsou furt samá díra... ;-€  Všude jinde jsou silnice tak KVALITNÍ, že tento typ podvozku strácí smysl... ;-)

+1/−6
29.11.2015 11:18
Foto

M43a40r27t61i22n 25K41o97u26b36e30k 3239437908556

Já si troufám tvrdit, že třeba v New Yorku jsou silnice tak hrozný, že tady by se to muselo pod tíhou stížností okamžitě zalátat. Na Brooklynským mostě se jezdě po železný síti, co drží beton, vozovka je pryč.

0/−1
29.11.2015 11:59

J64i40ř62í 36K80o63c89u47r16e41k 6725724185618

Vozovka tam byla vždycky dělaná tou "železnou sítí" a není to jediný takový most. Jde o proudění vzduchu, aby vítr nerozkýval most tak, že to nevydrží. Jako se už stalo - Tacoma bridge

+1/0
29.11.2015 15:06

V10l33a97s12t82i33m44i64l 61T24e25n36c59e19r 4220940417330

Nesouhlasím. Provozuji Xantii s hydractivem. Doporučuji vyzkoušet na vlastní kůži. Lahůdka, nedám na ten systém dopustit.

+6/0
29.11.2015 17:02

J38o81z35e77f 22H31r30i10c11i67š53i52n 4603250180106

Ok, ale skuste si dnes nové auto na urovni Superbu a srovnejte treba s C5. 

Kdyby ten systém byl tak zázračný tak by ho lidi kupovali.

Proč je model 508 prodáváný ve 2násobných objemech proti konstrukčne identickému C5 když v C5 mužete mít navác hydractive?

Protože ten rozdíl neoceníte cenou která stoví výrobce aby to přidal do toho auta,

Je to néco jako Saaby. To vám každý fanda aut pochválil ale nikto si to nekoupil.

+2/0
29.11.2015 23:13

D23o53m96i78n78i39k 40C49e13r12n27y 5685683574249

No když jsem v létě jel do Skotska na dovolenou, tak ta kvalita byla poměrně srovnatelná a za citroen jsem byl rád a v některých městech UK to kolikrár není o moc lepší.

0/0
29.11.2015 18:51

J77o58z46e93f 95H39r78i33c95i44š38i79n 4833480530246

No jestli je 100 000ks ročně skvělý výsledek se 3mi modely tak to si nejsem úplně jistý.

Například jenom bmw x5 se prodá řádově stejně tolik. a to nemluvým o klasické 5ce nebo 3ce.

0/−1
29.11.2015 9:34

J11o82s62e39f 42Z64d11r82á34h78a18l 2190530731168

Ale BMW je trosku nekde jinde kvalitativne a hlavne se prodava po celem svete coz se o citroënu rici neda takze srovnavate hrusky s jablkama...

0/0
29.11.2015 19:14

J31o52z30e58f 55H30r46i83c14i78š24i26n 4943390840266

Krome severni ameriky se prodava DS vsude. 

DS ma ambici byt premiovou znackou a tak alespon v nekterych trzich musi drzet krok a to se nedeje a ani jim to tam moc nesmeruje, Stavili vsechno na Cinu co je asi logicky krok ale ani tam a ani ve Francii neprodavaji nejvice aut ve svem segmentu.

0/0
29.11.2015 23:03

D48a30n49i86e35l 13S56v40o52b78o38d84a 6525652711119

Dokud ta auta nebudou mít jiný dynamický základ a kvalitu budou stále jen naleštěný citroen.

+4/0
29.11.2015 9:19
Foto

T52o24m78á34š 62D12v69o20ř31á67k 3455443136786

Francouzi se rozhodli, že jejich nová značka bude luxusní. Hmmm.

Že to ale maskují, co?:-):-):-)

+3/−3
29.11.2015 9:03

M44a13r38t30i82n 49H27e74j78d72u90k 7737130630732

Tihleti metrosexuální dřevorubci začínají vyskakovat snad za každým rohem, nejlepší je, když pak člověk potká na ulici hejno a jeden je opravdu jak druhý, hošíci přes kopírák.

+3/−1
29.11.2015 8:15

M81a60r64t45i91n 41H36e25j15d26u62k 7137520310332

Tihleti metrosexuální dřevorubnci začínají vyskakovat snad za každým rohem, nejlepší je, když pak člověk potká na ulici hejno a jeden je opravdu jak druhý, hošíci přes kopírák.

0/0
29.11.2015 8:14

J71a95n 48H50r17z12a12n 9484958320793

Takovy Trabant v kuzi :-/:-/Rv

+1/−2
29.11.2015 7:34

M32a15r30c97e38l 86P59a66v31l53í12k 7751634788289

trabi mal / má textilné poťahy, slušne priedyšné, žiadna "koženka". a minimalistické vybavenie - tachometer s kontrolkou svetiel, dva "vypínače pre svetlá a stierače, skrinku pre kľúčil zapaľovania a štartovania. prepínač svetiel, smeroviek a klakson. tri pedále, páka ručnej brzdy. úplne postačovalo.

skrátka automobil(ík) presne podľa zadania, ktoré predurčilo 2CV.

0/0
29.11.2015 13:11

V50l34a77s60t26i55m78i39l 32T83e70n11c25e76r 4590790427400

A taky měl sytič - to už dnes málokdo ví, co to je. ;-D

+4/0
29.11.2015 17:13

M43i97c38h55a58l 40H59r50u55b69o91š 4770967252395

Trabant mal aj kožu - seria 444 a aj koženku - DeLuxe ;-)

0/0
29.11.2015 19:19

V50l84a92s27t91i56m47i43l 29T82e60n36c78e34r 4900810687770

Takový jízlivý dotaz - jel jste někdy ve skutečném Trabantu, nebo jenom tak blábolíte?

+3/0
29.11.2015 17:10

J34a32r68e19k 74B36o15h56d62a11l 5415174544

Dávám jim rok, maximálně dva! S jejich cenovou politikou půjdou rychle k zemi, teda jestli to Citroen nebude dotovat, pak je otázkou jak dlouho to vydrží. Přišli na trh v blbé době.

+1/0
29.11.2015 7:29

J30o25s31e59f 67V32a93l95a 9510593473113

nehodlam komentovat techniku - ale zajedte si nekam do Francie, DSky se nedaji prehlednout, designove jsou opravdu skvele.....a kdyby mi zamestnavatel chtel koupit auto a platil i opravy, tak by DSka byla jednou z variant. Francouzi si to kupuji........

+1/0
29.11.2015 21:01

J76a34n 49S76l81a77v44í69k 2181879490126

Toto nové DS je tragedie a basta (ani náhodou to není jako origo DS z ´60 let...).

+2/0
29.11.2015 7:04

V45l38a40d25i59m49í92r 23Z14a60u10š68k55a 5401932407183

Bohužel módní fotograf - hlavně z interiéru není téměř nic vidět, pozornost na sebe strhávají modelové. Myslel, jsem že článek je o autech.

+7/0
29.11.2015 6:24

J39o33s54e44f 69S96v54o37b22o91d92a 7536662529844

Hogo Fogo..Citroen ....:-P

+10/0
29.11.2015 3:58

K85a90r43e17l 82J10o82a47c97h46i41m31s93t54á45l 8726472207246

abych pravdu řekl furt vidím citroen v designu tak jaká pak značka a navíc opět Francouz elektronika katastrofa a nacou tma každou blbost která je ráda že funguje protože se zrovna vyvinula

+2/−1
29.11.2015 0:19

L73a27d51i56s17l26a47v 32K15v81a50s38n27i69č65k60a 1713397213925

Tohle všechno se dá poznat z několika fotografií ?

+2/0
29.11.2015 3:39
Foto

T19o91m90á33š 49D24v60o80ř89á11k 3775283366246

Jo.

+2/0
29.11.2015 9:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.