Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Galerie škodovek: lidová bomba Popular i Porscheho válečné monstrum

Populary, které vydobyly Škodovce první místo na tuzemském automobilovém trhu, solidní rapid, který přejel Afriku křížem krážem, luxusní superby pro nejvyšší honoraci a válečná monstra, která Němcům byla k ničemu, to vše jsou vozy Škoda do roku 1945. Nejvýznamnějším typem tohoto období byl Popular.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69i11ř79í 20J11u66ř14i38c90a 2848173141

25-naprostá nádhera.

0/0
6.12.2015 21:23

P41a11v73l88a 54K62v40a98p19i90l30o92v83á 7759798504847

Hezký. Závodní Rapid z 38 je bomba. Škoda, že jste skončili válkou. Kdy bude pokračování?

+2/0
4.12.2015 12:21
Foto

L61u58k13á61š 55M90e43i82s41t76n94e78r 5735222129855

Které je to válečné monstrum? To jsem nějak nenašel?

+1/0
4.12.2015 10:02


L75u63k71a34s 55V40o50l72f 4469772798865

Obrázek 51 je vcelku monstrum oproti standardní produkci Škody v té době ;-)

+2/0
4.12.2015 10:38

J36i34ř85í 62E52r38b35e13n 1523854196407

To sice je, ale rozhodně se nedá říct, že by Němcům bylo k ničemu, jak tvrdí článek. Eresóčka odvedla hodně "práce" při rozbíjení ruské (železniční) infrastruktury a pak při německém úprku dokázala odtahovat náklaďáky i tanky...

0/0
4.12.2015 10:57

R15a22d84e45k 29F45o78l28p17r58e10c26h78t

Tento pohled na tahač RSO je příliš idealizovaný. Byl zklamáním, protože v úloze, pro kterou byl navrhován, naprosto zklamal. Na západě se i jako dělostřelecký tahač používal, přesto lze s nadsázkou napsat, že byl k ničemu.

Kvůli rozbíjení železnic a odtahům by bylo zbytečné ho vůbec navrhovat, ale něco dělat musel, tak se na to mohl použít. Určitě se nedá tvrdit, že při jeho absenci by celkový objem této práce byl o poznání nižší. Nebo ještě jinak, poprosil bych o zdroj, který uvádí použití RSO na východě a u jakých jednotek, a také něco bližšího o tom strhávání železnic, jak mu to šlo a zda-li to vůbec stálo zato (také jsem o tom četl, ale to ještě neznamená, že to tak bylo).

0/0
4.12.2015 11:31

M60a16r28t62i87n 19Š23t62ě95p15á52n19e26k 3307823763811

Krasna auta.

+8/0
4.12.2015 8:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.