Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Galerie škodovek: lidová bomba Popular i Porscheho válečné monstrum

Populary, které vydobyly Škodovce první místo na tuzemském automobilovém trhu, solidní rapid, který přejel Afriku křížem krážem, luxusní superby pro nejvyšší honoraci a válečná monstra, která Němcům byla k ničemu, to vše jsou vozy Škoda do roku 1945. Nejvýznamnějším typem tohoto období byl Popular.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94i22ř51í 79J53u15ř23i51c94a 2448893401

25-naprostá nádhera.

0/0
6.12.2015 21:23

P16a47v27l37a 73K62v96a65p66i15l51o92v85á 7939378884117

Hezký. Závodní Rapid z 38 je bomba. Škoda, že jste skončili válkou. Kdy bude pokračování?

+2/0
4.12.2015 12:21
Foto

L23u36k74á45š 21M78e81i52s21t69n84e94r 5505402679345

Které je to válečné monstrum? To jsem nějak nenašel?

+1/0
4.12.2015 10:02

L29u50k96a35s 28V91o15l28f 4199282898705

Obrázek 51 je vcelku monstrum oproti standardní produkci Škody v té době ;-)

+2/0
4.12.2015 10:38

J57i92ř58í 77E33r50b81e18n 1243934946687

To sice je, ale rozhodně se nedá říct, že by Němcům bylo k ničemu, jak tvrdí článek. Eresóčka odvedla hodně "práce" při rozbíjení ruské (železniční) infrastruktury a pak při německém úprku dokázala odtahovat náklaďáky i tanky...

0/0
4.12.2015 10:57

R44a84d62e91k 21F70o26l73p82r67e66c53h40t

Tento pohled na tahač RSO je příliš idealizovaný. Byl zklamáním, protože v úloze, pro kterou byl navrhován, naprosto zklamal. Na západě se i jako dělostřelecký tahač používal, přesto lze s nadsázkou napsat, že byl k ničemu.

Kvůli rozbíjení železnic a odtahům by bylo zbytečné ho vůbec navrhovat, ale něco dělat musel, tak se na to mohl použít. Určitě se nedá tvrdit, že při jeho absenci by celkový objem této práce byl o poznání nižší. Nebo ještě jinak, poprosil bych o zdroj, který uvádí použití RSO na východě a u jakých jednotek, a také něco bližšího o tom strhávání železnic, jak mu to šlo a zda-li to vůbec stálo zato (také jsem o tom četl, ale to ještě neznamená, že to tak bylo).

0/0
4.12.2015 11:31

M62a81r31t31i56n 36Š91t88ě21p93á27n20e17k 3717103583591

Krasna auta.

+8/0
4.12.2015 8:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.