Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Galerie škodovek: lidová bomba Popular i Porscheho válečné monstrum

Populary, které vydobyly Škodovce první místo na tuzemském automobilovém trhu, solidní rapid, který přejel Afriku křížem krážem, luxusní superby pro nejvyšší honoraci a válečná monstra, která Němcům byla k ničemu, to vše jsou vozy Škoda do roku 1945. Nejvýznamnějším typem tohoto období byl Popular.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25i82ř37í 17J29u44ř81i25c71a 2708973171

25-naprostá nádhera.

0/0
6.12.2015 21:23

P28a16v76l52a 78K63v65a84p32i33l15o95v18á 7299778274557

Hezký. Závodní Rapid z 38 je bomba. Škoda, že jste skončili válkou. Kdy bude pokračování?

+2/0
4.12.2015 12:21
Foto

L64u20k13á81š 91M31e79i79s83t48n84e64r 5325652209595

Které je to válečné monstrum? To jsem nějak nenašel?

+1/0
4.12.2015 10:02

L63u13k97a53s 70V11o29l74f 4649342908765

Obrázek 51 je vcelku monstrum oproti standardní produkci Škody v té době ;-)

+2/0
4.12.2015 10:38

J40i97ř98í 66E64r68b17e59n 1933354356847

To sice je, ale rozhodně se nedá říct, že by Němcům bylo k ničemu, jak tvrdí článek. Eresóčka odvedla hodně "práce" při rozbíjení ruské (železniční) infrastruktury a pak při německém úprku dokázala odtahovat náklaďáky i tanky...

0/0
4.12.2015 10:57

R95a71d93e25k 79F30o98l66p93r46e54c26h78t

Tento pohled na tahač RSO je příliš idealizovaný. Byl zklamáním, protože v úloze, pro kterou byl navrhován, naprosto zklamal. Na západě se i jako dělostřelecký tahač používal, přesto lze s nadsázkou napsat, že byl k ničemu.

Kvůli rozbíjení železnic a odtahům by bylo zbytečné ho vůbec navrhovat, ale něco dělat musel, tak se na to mohl použít. Určitě se nedá tvrdit, že při jeho absenci by celkový objem této práce byl o poznání nižší. Nebo ještě jinak, poprosil bych o zdroj, který uvádí použití RSO na východě a u jakých jednotek, a také něco bližšího o tom strhávání železnic, jak mu to šlo a zda-li to vůbec stálo zato (také jsem o tom četl, ale to ještě neznamená, že to tak bylo).

0/0
4.12.2015 11:31

M72a83r62t90i38n 26Š66t39ě12p48á84n48e27k 3987623583591

Krasna auta.

+8/0
4.12.2015 8:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.