Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Galerie škodovek: lidová bomba Popular i Porscheho válečné monstrum

Populary, které vydobyly Škodovce první místo na tuzemském automobilovém trhu, solidní rapid, který přejel Afriku křížem krážem, luxusní superby pro nejvyšší honoraci a válečná monstra, která Němcům byla k ničemu, to vše jsou vozy Škoda do roku 1945. Nejvýznamnějším typem tohoto období byl Popular.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61i93ř27í 10J55u49ř76i26c90a 2238673461

25-naprostá nádhera.

0/0
6.12.2015 21:23

P63a70v20l39a 45K67v84a21p35i95l19o57v31á 7389348334107

Hezký. Závodní Rapid z 38 je bomba. Škoda, že jste skončili válkou. Kdy bude pokračování?

+2/0
4.12.2015 12:21
Foto

L74u38k25á80š 90M23e63i81s52t89n82e32r 5885942939735

Které je to válečné monstrum? To jsem nějak nenašel?

+1/0
4.12.2015 10:02


L58u58k63a47s 66V19o93l19f 4159732588405

Obrázek 51 je vcelku monstrum oproti standardní produkci Škody v té době ;-)

+2/0
4.12.2015 10:38

J29i94ř61í 87E43r45b11e10n 1303454726577

To sice je, ale rozhodně se nedá říct, že by Němcům bylo k ničemu, jak tvrdí článek. Eresóčka odvedla hodně "práce" při rozbíjení ruské (železniční) infrastruktury a pak při německém úprku dokázala odtahovat náklaďáky i tanky...

0/0
4.12.2015 10:57

R55a56d91e76k 12F88o46l11p24r82e71c79h70t

Tento pohled na tahač RSO je příliš idealizovaný. Byl zklamáním, protože v úloze, pro kterou byl navrhován, naprosto zklamal. Na západě se i jako dělostřelecký tahač používal, přesto lze s nadsázkou napsat, že byl k ničemu.

Kvůli rozbíjení železnic a odtahům by bylo zbytečné ho vůbec navrhovat, ale něco dělat musel, tak se na to mohl použít. Určitě se nedá tvrdit, že při jeho absenci by celkový objem této práce byl o poznání nižší. Nebo ještě jinak, poprosil bych o zdroj, který uvádí použití RSO na východě a u jakých jednotek, a také něco bližšího o tom strhávání železnic, jak mu to šlo a zda-li to vůbec stálo zato (také jsem o tom četl, ale to ještě neznamená, že to tak bylo).

0/0
4.12.2015 11:31

M85a43r65t44i16n 75Š26t64ě33p62á57n37e93k 3887533933931

Krasna auta.

+8/0
4.12.2015 8:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.