Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Škoda Superb kandiduje na evropské auto roku, toto jsou soupeři

O prestižní titul Auto roku 2016 se utká 35 aut. Vítěz bude známý 29. února. V seznamu semifinálového kola nechybí překvapení: mezi kandidáty není žádné italské auto, vypadla Tesla X jako posel elektromobility. Kvůli nesplnění pravidel chybí také vodíková Toyota Mirai.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T39o57m22á34š 50V74a92l24d60e55r 7143240629

Superbu bych titul přál. Z logického pohledu však nemá nárok na titul. Jsou lepší vozy. Sofistikovanější.

0/0
6.12.2015 20:21

M83a78r39e54k 18K21l61u44f10a 3848394194856

Za mne některý z Japonců (Honda, Mazda, Subaru) nebo z Jaguarů. Možná S-Max.

0/0
5.12.2015 10:34

J41a56n 50L25i81b79i67c31h 9382178385363

Trochu větší kufr, víc místa pro nohy vzadu a praktická stěrka u nádrže a výhra je zaručena, zejména když mediální masáží 90 procent redaktorů lidi utvrzuje, že žádné jiné než švindl auto ze Škodovky není ke koupi vhodné.

0/−1
4.12.2015 23:42


J88i57ř75í 12S40c73h14w66a48c52h 8958654768796

a co deštník? Bez něj ten tvůj "fór" není dostatečně "ftipný"....

0/0
5.12.2015 17:43

J97a36n 39K71l82i25m63a 7520613660202

Třetí místo bych tipoval ;-)

0/0
4.12.2015 21:33

Z32d44e94n62ě49k 31V25a81l31e14n67t96a 3545640158294

Patrioti škodivek budou lajkovat jako vzteklí ;-D.....

Tož Kábátik jim to jejich autí pěkně uplácal i na jízdní režimy se nám v 21 století konečně našel prostor ;-D;-D;-D .... R^

0/0
4.12.2015 20:50

J81i87ř60í 83S47c11h81w40a90c65h 8348234718466

a kdyby to někemu nedošlo, gdy se má jako začít řechtat, tak i pár hentononc smajlíků dáme navrch ....gdyž v tem 21. století smajlíci tak frčí....

0/0
5.12.2015 19:21

R94i19c90h10a50r69d 71K85o12v73a50n94d57a 9926682415270

Nezlobte se na me, ale co to bylo za morony, kteri vybirali tech 35 vozu?

Nedavno me svezl kolega v Jagu Ftype R a muzu Vam s klidnym svedomim rict, ze se jedna o vuz, ze ktereho po projizdce jen tak neusnete :)

0/0
4.12.2015 19:54

J83i96ř12í 19S84c18h57w16a54c24h 8458564958856

myslím, že by tě leckdo (kdo umí) svezl v podstatě v čemkoliv tak, že bys potom neusnul....(tím nemyslím projížďku po dálnici) ;-) ale o tom tato soutěž vůbec není.

0/0
5.12.2015 23:30

R45i89c97h82a17r85d 54K51o46v93a37n48d80a 9676202945650

souhlasim, ze o tom tato soutez neni, ale mne ten Jaguar ve vyberu proste chybi. Mimochodem ten kolega pise recenze na supersporty, jednou za cas na tyden vyfasuje nejake delo, namatkou audi RS7, Maclaren, Lambo, M4, apod...nicmene jsem byl pred trema tydnama ve Walesu opet na WRC, cili troufnu si rict, ze mam trocha vkusu...

0/0
7.12.2015 21:32

M14i42r29o51s51l39a55v 12S19u81c61h45y 5830739700810

Auto roku by mělo být v první řadě o inovacích a trendech pro budoucnost. Bohužel v tom hraje roli i politika. Co se superbu týče, ten vlastně jasně ukazuje trendy: auto segmentu D, tvářící se, jako by patřilo o segment výš, využívající ale motory patřící do segmentu B, snad akceptovatelné v  segmentu C.

+1/0
4.12.2015 19:03

J45o38e 66H94r32o65z21a 8927963794392

Výběr je opravdu zvláštní až nepochopitelný. Z jakého důvodu tam jsou jsou Honda Jazz, Honda HR-V, Opel Karl, Kia Sorento, Mazda 2, SsangYong Tivoli, Suzuki Vitara? Ostatní auta dejme tomu nabízí něco zajímavého v technice nebo designu, tím myslím i superb, který leckdo kritizuje, že je to v technice low cost VW; designově ale podle mě lepší než passat i A4 a ani výbavou a jízdními vlastnostmi to rozhodně není žádná prohra.

0/0
4.12.2015 16:07

T13o80m32á13š 31H48o85u22š70k71a 2555963764287

2,5 litrový šestiválec, tím bych prosím začal. A pak k tomu doplníme auto.

0/0
4.12.2015 15:53

P25e68t79r 40M33i20c75h93a82l 2120194381122

To by mě zajímalo, jak k tomu doplníš třeba Corsu. ;-D

0/0
5.12.2015 2:42

J74i47ř12í 61S24c70h54w45a64c41h 8118734758546

Corse by dal dozadu ještě jeden ;-)

0/0
5.12.2015 17:46

P38a92v57e19l 55O80d58r48a44z26i48l 6304839357860

Anketa nedává žádný smysl, nebo si snad někdo kupuje auto podle toho, jestli je to někde vyhlášené jako "auto roku"? Zvlášť s ohledem na pestrost výběru "Chtěl jsem X1, ale když vyhrála R8, tak jdu do ní.";-D

Superb byl nádhernej na fotkách. V reálu je to těžké zklamání.

+1/0
3.12.2015 10:31

L90a42d94i40s28l33a26v 98M59i90k28a 1181199264684

Je to takové splácané dohromady, jako když pejsek a kočička pekli dort,,,,,,,

0/0
3.12.2015 13:41

G28e57o81r49g 67K77o45m36b15e75r57e58c 9644611496391

X1 xDrive R^ doporucuji. Mam druhym rokem a maximalni spokojenost.

+1/0
4.12.2015 8:59

B98a60r36t75o11l34o80m23ě36j 30K22u65s 2725346801953

Náhodou ano. Člověk, který se v autech moc nevyzná má často pocit, že porota prestižní soutěže zvážila kritéria, která by jeho ani nenapadla. Pokud ještě nemá vybráno, pouze ví jakou chce kategorii a přibližně cenu, může na umístění dost záležet.

0/0
4.12.2015 14:26

O67n69d73ř62e68j 35M43a83r44e70k 2912597622885

za mě ta škodule, ty holky co u ní stojí jsou pěkný ;-)

0/−2
3.12.2015 8:04

P55a22v31e29l 67O69d98r19a41z84i37l 6944479127200

Proto je tam dávaj, aby připoutaly pozornost na sebe a působily na zákazníky prostřednictvím těch nejnižších pudů.

0/0
3.12.2015 10:29

J49a25n 83K58o46n28v22a44l11i17n29k56a 5160391181935

Nový Superb je pěkné auto. Škoda jen toho, že nedosáhne na takový ten prémiový šmak, který má třeba příbuzné Audi. Taky nabídka motorů, kde chybí šestiválec, je bídná. Je vidět, jaké má Škoda v rodině VW postavení. 

Můj favorit je nové BMW 7. V

+4/0
3.12.2015 7:50

D81e50j23a21n 27T13a70d62i46c 7372236137207

Presne tak R^

+1/0
3.12.2015 8:33

P49e82t34r 97M40i92c23h77a79l 2100684691332

Souhlas. I když on Superb trochu toho prémiového šmaku má - doma v Česku. :-)

0/0
3.12.2015 12:22

D42e56n19i22s 39W80i87t46z69k39u 3113341329287

sorry ale audi a škoda už moc příbuzné nejsou. to byste mohl psát, že nedostane prériový šmak jako na Bentley

0/0
3.12.2015 13:41

J67a23n 70K69o20n48v95a73l77i88n16k16a 5500301171465

Příbuzné jsou díky příslušnosti do portfolia VW. Zaručeně se najde aspoň pár komponent, které má Audi a škoda shodné. Svou kategorií patří Superb k Passatu a někam mezi A4 a A6. Je z nich však největší socka a to zcela plně v souladu s VW filosofií. Tak nějak to vnímám jako Renault a Dacia - není to úplně stejné příbuzenství, ale to směřování je jasné - Škoda + Seat dole, VW totéž ale trochu výš, Audi ještě výš a pak Bentley.

0/0
3.12.2015 13:59

M39a32r48e18k 89Š90t81ě51t52k40a 4901328742693

Nejsem sice vysloveně příznivec Škody, ale jaký model má Dacie jako svojí vlajkovou loď? Duster, nebo snad dokonce Logan? Oproti nim je Superb přeci jenom někde jinde. Jinak to pořadí v koncernu vypadá opravdu následovně: Audi, VW, Seat a až na samém konci Škoda, byť momentálně v nabídce luxusnější model než Seat.

0/0
3.12.2015 14:10

J25a87n 11K81o91n13v10a79l71i59n30k34a 5140141121165

To s tou Dacií tam bylo jako příměr. Renault má Low-cost odnož  a VW taky - Škodu a Seat, i když to není lowcost, který by jakkoliv dehonestoval majitele, což se u Dacie říct nedá.

0/0
3.12.2015 14:13

D46e74n68i72s 45W85i92t89z77k27u 3483141879517

pár komponent se nejde i mezi Fabií,Sharanem a Bentley, co já vím, tak bovdeny jim dodává jedna firma. i když na novou Fabii asi už kontrakt nemají

0/0
3.12.2015 14:47

J61a73n 55D82l50o83u74h19ý 7664769230809

Nove XC90 je nejvetsi pecka za poslednich x let. Na paty mu slape pouze BMW 7. Zbytek je nuda.

+4/−1
3.12.2015 6:44

J14a97n 39D11l38o82u41h65ý 7984379290739

Ve verzi 1.4 TSI to je doslova TERNO ( ironie) :-D to musi mit kazdej hujer z bruseli.

+1/0
3.12.2015 6:39

J37a80n 72K20o37n73v63a69l57i89n22k74a 5730351221595

U takového auta je cokoliv pod dva (spíš pod 2.5) litry výsměch. A je úplně jedno, kolik dokáží soudruzi z Boleslavi z těch pidimotůrků vyždímat. K charakteru auta by daleko lépe pasoval šestiválcový třílitrový motor s 200 KW a klidným projevem než nahoněný čtyřválec, co v chladném ránu drndá jak Zetor.

+3/0
3.12.2015 8:02

P63a24v34e53l 81O90d82r72a18z28i28l 6764819967390

To jsou jen řeči.

0/0
3.12.2015 10:32

J26a22n 86K80o30n59v14a29l86i45n97k10a 5120181551855

Aha. A zdůvodnění? 

Co je jako blbě? Že do velkého auta patří velký motor? Že 1.4 nebo 1.6 působí pod kapotou Superba legračně? Že čtyřválcové TDi za studena kadlá jako traktor? Že je dneska možné z malých objemů získat velký výkon? Když už něco rozporuji, měl bych mít pro to argument. :-/

+1/0
3.12.2015 10:52

M76a87r21e16k 42Š41t19ě86t92k35a 4841178502943

Tak nevím, ale třeba nový Renault Talisman - tedy protějšek, nebo chcete-li konkurent Superbu, má také benzínový čtyřválec o objemu 1,6 litru a to dokonce jako svůj vrchol, u Superbu můžete mít ještě 2,0TSI;-)

0/0
3.12.2015 14:00

J69a63n 54K25o76n32v55a20l14i15n50k89a 5330811731295

Vůbec se o tom nepřu. Velká auta dostávají teď malé motory. Mediálně je to komunikováno jako bezvadná věc. Někteří nebožáci i věří tomu, že ty malé strojky zvládnou stejnou službu jako dřívější velké stroje. Každému co jeho jest. Já osobně vnímám malý motor v autě (vyšší) střední třídy jako něco, co se nesluší. Zřejmě jsem staromódní, ale považovat pětimetrové auto s jednašestkou či dokonce jednačtyřkou za plnohodnotné nedokážu.

+2/0
3.12.2015 14:09

M52a57r19e56k 54Š80t87ě65t16k35a 4261648422113

Pravda je, že Superb nebo Talisman není možné obecně vnímat jako prémiová auta, byť se jim v mnohém začínají blížit. Na pováženou je dávat např. naftový čtyřválec o objemu 2,2 litru třeba do Jaguaru XF, tam pak opravdu nechápu na jaké zákazníky automobilka cílí, každopádně tím tak trochu ztrácí onen punc prémiového vozu:-/

0/0
3.12.2015 14:16

J79o66s32e68f 13D24o66l90e77ž76a77l 1856627761

Jenže taková je bohužel doba, čtyřválec diesel má i A6 nebo 5er...

0/0
3.12.2015 22:34

J77i81ř65í 36S53c84h13w95a19c71h 8488664768846

trojkový báwa mají i tříválce, 

vlajková loď Volva má jenom čtyřválce,

takže podle počtu válců je v podstatě superb prémiovka.....;-)

0/0
4.12.2015 0:01

J56i85ř94í 84S15c72h98w19a75c62h 8358474828306

Ano Jene jsi staromódní, z podvědomí ti neustále vylézají vzpomínky, kde jsi co přečetl, .....že pětimetrová auta váží skoro 2 tuny a 1.2 v žigulíku tvýho táty měla  60 koní, takže 1,4 bude mít o něco více, ale to na tak velký (téměř dvoutunový) auto přece nemůže stačit.  

Jenže suberb má včetně řidiče jen 1400 kg a ten "motůrek" má 150 koní. Což dává výhodnější poměr kg/k než třeba u Subaru Outback! A to jsme jen u základní motorizace.;-)

0/−1
4.12.2015 0:54

J89o54s59e39f 56D83o43l16e10ž10a45l 1806787831

Tak ale to je spíš problém obecně segmentu ve kterém Superb je, asi jediný šestiválec, na který si takhle z hlavy vzpomenu je Insignia OPC a to v podstatě taky není moc konkurent Superba a 1.4-1.6 je v této kategorii základ (bohužel) už skoro standartně.

0/0
3.12.2015 23:00

J65i16ř74í 10S96c98h39w78a95c78h 8928474208366

Jene, agresor tě zdraví!

Samozřejmě, že jsou to jen řeči. A máš tam blbě skoro všechno. Chceš zdůvodnění?

Protože něco podobného bys mohl pronášet na motorem BMW co měl jen 4 válce a 1500ccm, jako že se to do formule 1 vůbec nehodí vždyť tam jezdí 8-válce a 12-válce co mají tři litry, ten přece nemá šanci!  A je jedno co z něj soudruzi v Bavorsku vyždímají. A byl bys k smíchu! Protože ten pidimotor jim nejen stačil, on je porážel....

A co tam máš jako blbě? Toto:

1. Do velkého auta patří dostatečně výkonný motor, to že musí být velký je podmínka dnes naprosto nepovinná.....chiméra, (před 60 lety by do takového auta dávali asi tak desetilitr V12 a dle tvého názoru by se muselo u této velikosti navždy zůstat)

2. Že "nahoněný čtyřválec" (ano nenapsal jsi diesel) kadlá jako zetor? Samozřejmě benzíny nekadlají.

3. 1.4 působí stejně "legračně" jako ta baworácká čtyřválcová 1.5 ve formuli 1 vedle třílitrovýho dvanáctiválcovýho monopostu.

4. Z výše uvedeného vyplývá, že samozřejmě není jedno co soudruzi v Boleslavi z toho vyždímají.

0/0
4.12.2015 0:36

J35a79n 10K70o13n92v59a82l66i62n52k26a 5890451111985

Už jsem ti to, Jiříku, řekl jednou a dost jasně (Pokud nepamatuješ, tak je to ten příspěvek, ve kterém jsem ti napsal, kam máš jít). 

Mám svou vizi a ty tu svou. Já nikdy nebudu obdivovat auta s malými motory a ty zřejmě nikdy nepochopíš, že diskuse nejsou závod o to, kdo si rychleji a lépe vymasturbuje ego. 8-o

0/0
4.12.2015 7:29

J51i96ř56í 98S59c11h98w34a54c22h 8668814618366

Jene a přitom stačilo napsat "já mám svoji vizi a ty máš svou" a debata by byla u konce, ale ty mě přece  "rád provokuješ", že?

1. Ano Jene dobře si pamatuju, že jsi mě poslal do haj*lu a nyní tak činíš podruhé (a asi se za to stydíš). Stejně si pamatuju, že ses o mně vyjádřil jako o "latentním agresorovi" (jasně studovals psychologii). Položils na diskuzním fóru otázku "a zdůvodnění? Co je na tom blbě? Když už něco rozporuji, měl bych mít pro to argument." Já ti jen slušně odpověděl včetně argumentů, zatímco tobě nějak došly. K jakému typu agresora by ses potom přirovnal ty ve výše uvedeném kontextu?

2. Masturbaci svého ega tu provádějí především vlastníci vylítaných ojetin s "velkými motory" tím, že tu celkem trapně dehonestuji nové menší motory o kterých většinou téměř nic neví a své postřehy staví na jakýchsi doměnkách. Pro mně za mně ať si své miláčky, zbožňují ale, ať se neztrapňují nesmysly o "vysavačích" nebo "sekačkách" nebo jaký objem a jaký počet válců kam patří. Protože  při takovém přístupu bychom tu museli mít ve velkých autech předválečné 10-12 litry a sekačka by byla ta jejich 6 litrova V8 (o 6-válcovém třílitru se ani nezmiňuji, to by asi byl motorek ke stěračům;-)

3. Uvědomuješ si vůbec že ten tvůj dieselový třílitr je v podstatě downsizingový motor, jen tato etapa downsizingu začala v době, kdy sis (možná) hrál v uhláku na havíře? 

4. Poznámka na závěr k tomu "kadlání": Samozřejmě i tvůj dieselový šestiválec za studena taky kadlá jako traktor jen trochu rychleji než čtyřválec. A i když je v dieselech v tomto ohledu špička, tak do sametového běhu čtyřválcového benzínového 2.0 TSI má stále daleko. ;-)

0/0
4.12.2015 10:22

J13a89n 43K64o81n14v32a98l27i64n34k71a 5780651621385

Hm. :-/ Takového času jsi promrhal nad tím svým moudrem. Škoda ho. Kdybys radši pořádně makal a šetřil si korunky na nějaké bezvadné auto s pořádně downsizingovým a oturbeným supermotorem, aby sis ho pak mohl koupit a rozdávat ještě větší moudra než teď.

0/0
4.12.2015 11:32

J10i65ř32í 40S93c51h82w54a26c56h 8758434388916

proč? Já si našetřil na svou novou atmosféru a ta mi vydrží mých obvyklých 10 let, tato současná možná i déle (samozřejmě na tvůj "oturbený supermotor" zdaleka nemá). Od rozdávaní "mouder o oturbených supermotorech" tu mám tebe. Já ta tvá "moudra" na úrovni tvých pocitů jen upřesňuji fakty, zvláště když to výslovně vyžaduješ. Sice ti pak  nějak "dojde dech", takže na moje otázky neodpovídáš, ale to je jenom tvůj problém, já se s tím už nějak srovnám.;-)

0/0
4.12.2015 12:20

J13a47n 23K55o71n81v19a64l66i71n34k78a 5840231861625

No to si piš, že ta tvoje atmo-šikmoočka rozhodně nemá na můj třílitrový šestivál s turbem. Konečně něco, s čím se dá souhlasit a ne šaškárny a hraní si se slovíčky.

0/0
4.12.2015 13:24

J65i81ř32í 61S38c98h93w29a54c31h 8458434558516

Jene jsem rád, že jsem konečně tvoje ego potěšil (čili jak píšeš "vymasturboval") ;-) ....na tvoje downsizing turbo moje atmosférická japonská šikmoočka výkonově opravdu nemá, tedy kromě toho, že po nastartování "nekadlá" jak traktor. ;-)

S mými argumenty sice jako nesouhlasíš, ale protože argumenty nemáš, tak jen mlčíš nebo mlžíš jakýmsi "hraním se slovíčky"....OK, kdo si hraje nezlobí....;-)

0/0
4.12.2015 18:48

M72a42r29e46k 46J82a15n54e35č57k62a 1307396713641

A není to jedno, jaké auto vyhraje, protože podle toho si snad auto nikdo nekupuje, ale má vlastní hlavu a preference :-)

+1/0
3.12.2015 0:45

M59i83c91h13a45e90l 10M12e61n74s36i18k 8561496880312

Škoda! Dobří komici ;-D

Asi budu kandidovat na Muže roku!

+3/−1
2.12.2015 23:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.