Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Škoda Superb kandiduje na evropské auto roku, toto jsou soupeři

O prestižní titul Auto roku 2016 se utká 35 aut. Vítěz bude známý 29. února. V seznamu semifinálového kola nechybí překvapení: mezi kandidáty není žádné italské auto, vypadla Tesla X jako posel elektromobility. Kvůli nesplnění pravidel chybí také vodíková Toyota Mirai.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T46o51m10á59š 33V25a94l92d29e24r 7183280169

Superbu bych titul přál. Z logického pohledu však nemá nárok na titul. Jsou lepší vozy. Sofistikovanější.

0/0
6.12.2015 20:21

M35a84r27e98k 46K79l12u27f16a 3568754314466

Za mne některý z Japonců (Honda, Mazda, Subaru) nebo z Jaguarů. Možná S-Max.

0/0
5.12.2015 10:34

J86a34n 50L85i46b61i57c66h 9662378285323

Trochu větší kufr, víc místa pro nohy vzadu a praktická stěrka u nádrže a výhra je zaručena, zejména když mediální masáží 90 procent redaktorů lidi utvrzuje, že žádné jiné než švindl auto ze Škodovky není ke koupi vhodné.

0/−1
4.12.2015 23:42

J44i28ř85í 19S10c90h59w17a86c52h 8808864968336

a co deštník? Bez něj ten tvůj "fór" není dostatečně "ftipný"....

0/0
5.12.2015 17:43

J18a52n 79K24l14i23m34a 7820383570412

Třetí místo bych tipoval ;-)

0/0
4.12.2015 21:33

Z70d56e51n90ě86k 12V50a98l23e36n78t20a 3665970698334

Patrioti škodivek budou lajkovat jako vzteklí ;-D.....

Tož Kábátik jim to jejich autí pěkně uplácal i na jízdní režimy se nám v 21 století konečně našel prostor ;-D;-D;-D .... R^

0/0
4.12.2015 20:50

J49i59ř88í 11S41c43h66w46a52c53h 8418544888736

a kdyby to někemu nedošlo, gdy se má jako začít řechtat, tak i pár hentononc smajlíků dáme navrch ....gdyž v tem 21. století smajlíci tak frčí....

0/0
5.12.2015 19:21

R12i56c38h67a19r14d 56K65o87v38a53n17d86a 9656192825550

Nezlobte se na me, ale co to bylo za morony, kteri vybirali tech 35 vozu?

Nedavno me svezl kolega v Jagu Ftype R a muzu Vam s klidnym svedomim rict, ze se jedna o vuz, ze ktereho po projizdce jen tak neusnete :)

0/0
4.12.2015 19:54

J73i54ř34í 33S50c94h90w94a28c13h 8198454968386

myslím, že by tě leckdo (kdo umí) svezl v podstatě v čemkoliv tak, že bys potom neusnul....(tím nemyslím projížďku po dálnici) ;-) ale o tom tato soutěž vůbec není.

0/0
5.12.2015 23:30

R48i52c84h68a68r16d 20K42o81v94a95n51d11a 9456322605200

souhlasim, ze o tom tato soutez neni, ale mne ten Jaguar ve vyberu proste chybi. Mimochodem ten kolega pise recenze na supersporty, jednou za cas na tyden vyfasuje nejake delo, namatkou audi RS7, Maclaren, Lambo, M4, apod...nicmene jsem byl pred trema tydnama ve Walesu opet na WRC, cili troufnu si rict, ze mam trocha vkusu...

0/0
7.12.2015 21:32

M71i97r28o18s14l92a82v 17S38u34c57h72y 5160279270440

Auto roku by mělo být v první řadě o inovacích a trendech pro budoucnost. Bohužel v tom hraje roli i politika. Co se superbu týče, ten vlastně jasně ukazuje trendy: auto segmentu D, tvářící se, jako by patřilo o segment výš, využívající ale motory patřící do segmentu B, snad akceptovatelné v  segmentu C.

+1/0
4.12.2015 19:03

J53o84e 47H79r54o75z10a 8607773124322

Výběr je opravdu zvláštní až nepochopitelný. Z jakého důvodu tam jsou jsou Honda Jazz, Honda HR-V, Opel Karl, Kia Sorento, Mazda 2, SsangYong Tivoli, Suzuki Vitara? Ostatní auta dejme tomu nabízí něco zajímavého v technice nebo designu, tím myslím i superb, který leckdo kritizuje, že je to v technice low cost VW; designově ale podle mě lepší než passat i A4 a ani výbavou a jízdními vlastnostmi to rozhodně není žádná prohra.

0/0
4.12.2015 16:07

R87a27d44a79n 32K29u84b11a41n14t 1543410249590

2,5 litrový šestiválec, tím bych prosím začal. A pak k tomu doplníme auto.

0/0
4.12.2015 15:53

P20e94t10r 91M24i46c50h20a13l 2300894551592

To by mě zajímalo, jak k tomu doplníš třeba Corsu. ;-D

0/0
5.12.2015 2:42

J59i93ř94í 95S30c85h57w13a83c18h 8498564418126

Corse by dal dozadu ještě jeden ;-)

0/0
5.12.2015 17:46

P72a85v30e92l 73O51d79r61a60z63i19l 6664989117960

Anketa nedává žádný smysl, nebo si snad někdo kupuje auto podle toho, jestli je to někde vyhlášené jako "auto roku"? Zvlášť s ohledem na pestrost výběru "Chtěl jsem X1, ale když vyhrála R8, tak jdu do ní.";-D

Superb byl nádhernej na fotkách. V reálu je to těžké zklamání.

+1/0
3.12.2015 10:31

L70a84d29i38s33l87a80v 55M55i51k56a 1151209624634

Je to takové splácané dohromady, jako když pejsek a kočička pekli dort,,,,,,,

0/0
3.12.2015 13:41

G97e29o38r25g 57K45o60m50b37e94r94e49c 9364951946321

X1 xDrive R^ doporucuji. Mam druhym rokem a maximalni spokojenost.

+1/0
4.12.2015 8:59

B24a72r82t54o83l60o75m84ě55j 30K38u25s 2825216861813

Náhodou ano. Člověk, který se v autech moc nevyzná má často pocit, že porota prestižní soutěže zvážila kritéria, která by jeho ani nenapadla. Pokud ještě nemá vybráno, pouze ví jakou chce kategorii a přibližně cenu, může na umístění dost záležet.

0/0
4.12.2015 14:26

O42n31d48ř61e31j 47M60a69r75e89k 2792127372925

za mě ta škodule, ty holky co u ní stojí jsou pěkný ;-)

0/−2
3.12.2015 8:04

P57a40v81e67l 12O30d58r86a78z51i98l 6104989737340

Proto je tam dávaj, aby připoutaly pozornost na sebe a působily na zákazníky prostřednictvím těch nejnižších pudů.

0/0
3.12.2015 10:29

J72a67n 94K72o55n87v14a58l44i61n48k81a 5130521561675

Nový Superb je pěkné auto. Škoda jen toho, že nedosáhne na takový ten prémiový šmak, který má třeba příbuzné Audi. Taky nabídka motorů, kde chybí šestiválec, je bídná. Je vidět, jaké má Škoda v rodině VW postavení. 

Můj favorit je nové BMW 7. V

+4/0
3.12.2015 7:50

D27e54j72a61n 36T93a34d34i18c 7402436317487

Presne tak R^

+1/0
3.12.2015 8:33

P86e95t73r 91M74i13c43h91a96l 2780584951902

Souhlas. I když on Superb trochu toho prémiového šmaku má - doma v Česku. :-)

0/0
3.12.2015 12:22

D10e64n59i73s 89W68i33t77z46k73u 3153491109647

sorry ale audi a škoda už moc příbuzné nejsou. to byste mohl psát, že nedostane prériový šmak jako na Bentley

0/0
3.12.2015 13:41

J37a61n 50K17o10n17v83a51l86i45n48k21a 5540771191315

Příbuzné jsou díky příslušnosti do portfolia VW. Zaručeně se najde aspoň pár komponent, které má Audi a škoda shodné. Svou kategorií patří Superb k Passatu a někam mezi A4 a A6. Je z nich však největší socka a to zcela plně v souladu s VW filosofií. Tak nějak to vnímám jako Renault a Dacia - není to úplně stejné příbuzenství, ale to směřování je jasné - Škoda + Seat dole, VW totéž ale trochu výš, Audi ještě výš a pak Bentley.

0/0
3.12.2015 13:59

M62a72r96e76k 30Š43t64ě84t62k95a 4571438472953

Nejsem sice vysloveně příznivec Škody, ale jaký model má Dacie jako svojí vlajkovou loď? Duster, nebo snad dokonce Logan? Oproti nim je Superb přeci jenom někde jinde. Jinak to pořadí v koncernu vypadá opravdu následovně: Audi, VW, Seat a až na samém konci Škoda, byť momentálně v nabídce luxusnější model než Seat.

0/0
3.12.2015 14:10

J19a64n 22K61o36n90v89a93l16i18n55k60a 5520141941805

To s tou Dacií tam bylo jako příměr. Renault má Low-cost odnož  a VW taky - Škodu a Seat, i když to není lowcost, který by jakkoliv dehonestoval majitele, což se u Dacie říct nedá.

0/0
3.12.2015 14:13

D46e69n14i48s 96W83i15t44z78k73u 3643921729617

pár komponent se nejde i mezi Fabií,Sharanem a Bentley, co já vím, tak bovdeny jim dodává jedna firma. i když na novou Fabii asi už kontrakt nemají

0/0
3.12.2015 14:47

J21a74n 85D73l83o21u29h63ý 7834129230179

Nove XC90 je nejvetsi pecka za poslednich x let. Na paty mu slape pouze BMW 7. Zbytek je nuda.

+4/−1
3.12.2015 6:44

J21a54n 71D34l62o28u24h57ý 7574609580419

Ve verzi 1.4 TSI to je doslova TERNO ( ironie) :-D to musi mit kazdej hujer z bruseli.

+1/0
3.12.2015 6:39

J61a39n 89K57o67n62v39a77l28i29n43k70a 5480321491215

U takového auta je cokoliv pod dva (spíš pod 2.5) litry výsměch. A je úplně jedno, kolik dokáží soudruzi z Boleslavi z těch pidimotůrků vyždímat. K charakteru auta by daleko lépe pasoval šestiválcový třílitrový motor s 200 KW a klidným projevem než nahoněný čtyřválec, co v chladném ránu drndá jak Zetor.

+3/0
3.12.2015 8:02

P77a33v62e91l 93O34d59r51a25z64i26l 6164429247290

To jsou jen řeči.

0/0
3.12.2015 10:32

J58a44n 95K26o25n58v89a85l64i81n78k45a 5710311311225

Aha. A zdůvodnění? 

Co je jako blbě? Že do velkého auta patří velký motor? Že 1.4 nebo 1.6 působí pod kapotou Superba legračně? Že čtyřválcové TDi za studena kadlá jako traktor? Že je dneska možné z malých objemů získat velký výkon? Když už něco rozporuji, měl bych mít pro to argument. :-/

+1/0
3.12.2015 10:52

M84a93r60e65k 63Š35t98ě89t45k74a 4731508342473

Tak nevím, ale třeba nový Renault Talisman - tedy protějšek, nebo chcete-li konkurent Superbu, má také benzínový čtyřválec o objemu 1,6 litru a to dokonce jako svůj vrchol, u Superbu můžete mít ještě 2,0TSI;-)

0/0
3.12.2015 14:00

J20a29n 82K33o27n55v89a42l63i55n94k53a 5270291711135

Vůbec se o tom nepřu. Velká auta dostávají teď malé motory. Mediálně je to komunikováno jako bezvadná věc. Někteří nebožáci i věří tomu, že ty malé strojky zvládnou stejnou službu jako dřívější velké stroje. Každému co jeho jest. Já osobně vnímám malý motor v autě (vyšší) střední třídy jako něco, co se nesluší. Zřejmě jsem staromódní, ale považovat pětimetrové auto s jednašestkou či dokonce jednačtyřkou za plnohodnotné nedokážu.

+2/0
3.12.2015 14:09

M46a66r31e13k 59Š52t17ě25t39k23a 4691318742893

Pravda je, že Superb nebo Talisman není možné obecně vnímat jako prémiová auta, byť se jim v mnohém začínají blížit. Na pováženou je dávat např. naftový čtyřválec o objemu 2,2 litru třeba do Jaguaru XF, tam pak opravdu nechápu na jaké zákazníky automobilka cílí, každopádně tím tak trochu ztrácí onen punc prémiového vozu:-/

0/0
3.12.2015 14:16

J20o79s66e81f 58D61o89l81e87ž66a66l 1886507431

Jenže taková je bohužel doba, čtyřválec diesel má i A6 nebo 5er...

0/0
3.12.2015 22:34

J45i90ř31í 61S32c24h70w23a97c27h 8328794158226

trojkový báwa mají i tříválce, 

vlajková loď Volva má jenom čtyřválce,

takže podle počtu válců je v podstatě superb prémiovka.....;-)

0/0
4.12.2015 0:01

J11i51ř64í 78S62c96h73w46a91c36h 8478834468796

Ano Jene jsi staromódní, z podvědomí ti neustále vylézají vzpomínky, kde jsi co přečetl, .....že pětimetrová auta váží skoro 2 tuny a 1.2 v žigulíku tvýho táty měla  60 koní, takže 1,4 bude mít o něco více, ale to na tak velký (téměř dvoutunový) auto přece nemůže stačit.  

Jenže suberb má včetně řidiče jen 1400 kg a ten "motůrek" má 150 koní. Což dává výhodnější poměr kg/k než třeba u Subaru Outback! A to jsme jen u základní motorizace.;-)

0/−1
4.12.2015 0:54

J77o79s68e24f 61D84o62l16e97ž98a18l 1766727871

Tak ale to je spíš problém obecně segmentu ve kterém Superb je, asi jediný šestiválec, na který si takhle z hlavy vzpomenu je Insignia OPC a to v podstatě taky není moc konkurent Superba a 1.4-1.6 je v této kategorii základ (bohužel) už skoro standartně.

0/0
3.12.2015 23:00

J98i60ř68í 56S19c34h13w34a68c91h 8518574178976

Jene, agresor tě zdraví!

Samozřejmě, že jsou to jen řeči. A máš tam blbě skoro všechno. Chceš zdůvodnění?

Protože něco podobného bys mohl pronášet na motorem BMW co měl jen 4 válce a 1500ccm, jako že se to do formule 1 vůbec nehodí vždyť tam jezdí 8-válce a 12-válce co mají tři litry, ten přece nemá šanci!  A je jedno co z něj soudruzi v Bavorsku vyždímají. A byl bys k smíchu! Protože ten pidimotor jim nejen stačil, on je porážel....

A co tam máš jako blbě? Toto:

1. Do velkého auta patří dostatečně výkonný motor, to že musí být velký je podmínka dnes naprosto nepovinná.....chiméra, (před 60 lety by do takového auta dávali asi tak desetilitr V12 a dle tvého názoru by se muselo u této velikosti navždy zůstat)

2. Že "nahoněný čtyřválec" (ano nenapsal jsi diesel) kadlá jako zetor? Samozřejmě benzíny nekadlají.

3. 1.4 působí stejně "legračně" jako ta baworácká čtyřválcová 1.5 ve formuli 1 vedle třílitrovýho dvanáctiválcovýho monopostu.

4. Z výše uvedeného vyplývá, že samozřejmě není jedno co soudruzi v Boleslavi z toho vyždímají.

0/0
4.12.2015 0:36

J16a84n 81K54o43n11v98a45l41i68n72k17a 5230921741915

Už jsem ti to, Jiříku, řekl jednou a dost jasně (Pokud nepamatuješ, tak je to ten příspěvek, ve kterém jsem ti napsal, kam máš jít). 

Mám svou vizi a ty tu svou. Já nikdy nebudu obdivovat auta s malými motory a ty zřejmě nikdy nepochopíš, že diskuse nejsou závod o to, kdo si rychleji a lépe vymasturbuje ego. 8-o

0/0
4.12.2015 7:29

J90i63ř46í 14S89c81h12w43a58c76h 8868354328616

Jene a přitom stačilo napsat "já mám svoji vizi a ty máš svou" a debata by byla u konce, ale ty mě přece  "rád provokuješ", že?

1. Ano Jene dobře si pamatuju, že jsi mě poslal do haj*lu a nyní tak činíš podruhé (a asi se za to stydíš). Stejně si pamatuju, že ses o mně vyjádřil jako o "latentním agresorovi" (jasně studovals psychologii). Položils na diskuzním fóru otázku "a zdůvodnění? Co je na tom blbě? Když už něco rozporuji, měl bych mít pro to argument." Já ti jen slušně odpověděl včetně argumentů, zatímco tobě nějak došly. K jakému typu agresora by ses potom přirovnal ty ve výše uvedeném kontextu?

2. Masturbaci svého ega tu provádějí především vlastníci vylítaných ojetin s "velkými motory" tím, že tu celkem trapně dehonestuji nové menší motory o kterých většinou téměř nic neví a své postřehy staví na jakýchsi doměnkách. Pro mně za mně ať si své miláčky, zbožňují ale, ať se neztrapňují nesmysly o "vysavačích" nebo "sekačkách" nebo jaký objem a jaký počet válců kam patří. Protože  při takovém přístupu bychom tu museli mít ve velkých autech předválečné 10-12 litry a sekačka by byla ta jejich 6 litrova V8 (o 6-válcovém třílitru se ani nezmiňuji, to by asi byl motorek ke stěračům;-)

3. Uvědomuješ si vůbec že ten tvůj dieselový třílitr je v podstatě downsizingový motor, jen tato etapa downsizingu začala v době, kdy sis (možná) hrál v uhláku na havíře? 

4. Poznámka na závěr k tomu "kadlání": Samozřejmě i tvůj dieselový šestiválec za studena taky kadlá jako traktor jen trochu rychleji než čtyřválec. A i když je v dieselech v tomto ohledu špička, tak do sametového běhu čtyřválcového benzínového 2.0 TSI má stále daleko. ;-)

0/0
4.12.2015 10:22

J25a54n 98K80o61n64v96a18l40i40n28k35a 5530551621445

Hm. :-/ Takového času jsi promrhal nad tím svým moudrem. Škoda ho. Kdybys radši pořádně makal a šetřil si korunky na nějaké bezvadné auto s pořádně downsizingovým a oturbeným supermotorem, aby sis ho pak mohl koupit a rozdávat ještě větší moudra než teď.

0/0
4.12.2015 11:32

J42i22ř70í 32S86c61h75w14a63c57h 8188934298216

proč? Já si našetřil na svou novou atmosféru a ta mi vydrží mých obvyklých 10 let, tato současná možná i déle (samozřejmě na tvůj "oturbený supermotor" zdaleka nemá). Od rozdávaní "mouder o oturbených supermotorech" tu mám tebe. Já ta tvá "moudra" na úrovni tvých pocitů jen upřesňuji fakty, zvláště když to výslovně vyžaduješ. Sice ti pak  nějak "dojde dech", takže na moje otázky neodpovídáš, ale to je jenom tvůj problém, já se s tím už nějak srovnám.;-)

0/0
4.12.2015 12:20

J48a82n 90K42o87n21v51a25l83i44n60k71a 5370921581375

No to si piš, že ta tvoje atmo-šikmoočka rozhodně nemá na můj třílitrový šestivál s turbem. Konečně něco, s čím se dá souhlasit a ne šaškárny a hraní si se slovíčky.

0/0
4.12.2015 13:24

J47i68ř31í 86S54c10h73w56a56c61h 8968904868426

Jene jsem rád, že jsem konečně tvoje ego potěšil (čili jak píšeš "vymasturboval") ;-) ....na tvoje downsizing turbo moje atmosférická japonská šikmoočka výkonově opravdu nemá, tedy kromě toho, že po nastartování "nekadlá" jak traktor. ;-)

S mými argumenty sice jako nesouhlasíš, ale protože argumenty nemáš, tak jen mlčíš nebo mlžíš jakýmsi "hraním se slovíčky"....OK, kdo si hraje nezlobí....;-)

0/0
4.12.2015 18:48

M53a58r35e48k 97J40a24n11e40č77k98a 1807496433381

A není to jedno, jaké auto vyhraje, protože podle toho si snad auto nikdo nekupuje, ale má vlastní hlavu a preference :-)

+1/0
3.12.2015 0:45

M38i33c37h45a41e69l 62M92e54n64s90i31k 8921506100772

Škoda! Dobří komici ;-D

Asi budu kandidovat na Muže roku!

+3/−1
2.12.2015 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.