Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Škoda Superb kandiduje na evropské auto roku, toto jsou soupeři

O prestižní titul Auto roku 2016 se utká 35 aut. Vítěz bude známý 29. února. V seznamu semifinálového kola nechybí překvapení: mezi kandidáty není žádné italské auto, vypadla Tesla X jako posel elektromobility. Kvůli nesplnění pravidel chybí také vodíková Toyota Mirai.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T15o81m24á41š 10V74a57l29d63e97r 7303760849

Superbu bych titul přál. Z logického pohledu však nemá nárok na titul. Jsou lepší vozy. Sofistikovanější.

0/0
6.12.2015 20:21

M25a92r94e84k 58K75l10u28f80a 3578344374246

Za mne některý z Japonců (Honda, Mazda, Subaru) nebo z Jaguarů. Možná S-Max.

0/0
5.12.2015 10:34

J39a21n 90L84i74b94i96c38h 9862618285663

Trochu větší kufr, víc místa pro nohy vzadu a praktická stěrka u nádrže a výhra je zaručena, zejména když mediální masáží 90 procent redaktorů lidi utvrzuje, že žádné jiné než švindl auto ze Škodovky není ke koupi vhodné.

0/−1
4.12.2015 23:42

J96i26ř97í 90S10c40h59w84a51c15h 8108784188546

a co deštník? Bez něj ten tvůj "fór" není dostatečně "ftipný"....

0/0
5.12.2015 17:43

J59a33n 33K88l14i84m85a 7500893520172

Třetí místo bych tipoval ;-)

0/0
4.12.2015 21:33

Z45d12e88n27ě64k 18V33a39l18e13n11t82a 3665340958644

Patrioti škodivek budou lajkovat jako vzteklí ;-D.....

Tož Kábátik jim to jejich autí pěkně uplácal i na jízdní režimy se nám v 21 století konečně našel prostor ;-D;-D;-D .... R^

0/0
4.12.2015 20:50

J13i63ř33í 21S21c75h30w45a73c14h 8978574428796

a kdyby to někemu nedošlo, gdy se má jako začít řechtat, tak i pár hentononc smajlíků dáme navrch ....gdyž v tem 21. století smajlíci tak frčí....

0/0
5.12.2015 19:21

R56i36c55h82a63r38d 69K67o86v95a76n48d98a 9516572505660

Nezlobte se na me, ale co to bylo za morony, kteri vybirali tech 35 vozu?

Nedavno me svezl kolega v Jagu Ftype R a muzu Vam s klidnym svedomim rict, ze se jedna o vuz, ze ktereho po projizdce jen tak neusnete :)

0/0
4.12.2015 19:54

J63i17ř30í 81S85c65h40w94a69c81h 8538524598206

myslím, že by tě leckdo (kdo umí) svezl v podstatě v čemkoliv tak, že bys potom neusnul....(tím nemyslím projížďku po dálnici) ;-) ale o tom tato soutěž vůbec není.

0/0
5.12.2015 23:30

R75i96c37h55a74r36d 82K69o67v93a45n76d36a 9446722755780

souhlasim, ze o tom tato soutez neni, ale mne ten Jaguar ve vyberu proste chybi. Mimochodem ten kolega pise recenze na supersporty, jednou za cas na tyden vyfasuje nejake delo, namatkou audi RS7, Maclaren, Lambo, M4, apod...nicmene jsem byl pred trema tydnama ve Walesu opet na WRC, cili troufnu si rict, ze mam trocha vkusu...

0/0
7.12.2015 21:32

M87i32r46o43s49l21a97v 69S69u24c86h93y 5560269240360

Auto roku by mělo být v první řadě o inovacích a trendech pro budoucnost. Bohužel v tom hraje roli i politika. Co se superbu týče, ten vlastně jasně ukazuje trendy: auto segmentu D, tvářící se, jako by patřilo o segment výš, využívající ale motory patřící do segmentu B, snad akceptovatelné v  segmentu C.

+1/0
4.12.2015 19:03

J85o10e 51H70r94o81z23a 8837923494362

Výběr je opravdu zvláštní až nepochopitelný. Z jakého důvodu tam jsou jsou Honda Jazz, Honda HR-V, Opel Karl, Kia Sorento, Mazda 2, SsangYong Tivoli, Suzuki Vitara? Ostatní auta dejme tomu nabízí něco zajímavého v technice nebo designu, tím myslím i superb, který leckdo kritizuje, že je to v technice low cost VW; designově ale podle mě lepší než passat i A4 a ani výbavou a jízdními vlastnostmi to rozhodně není žádná prohra.

0/0
4.12.2015 16:07

R45a19d38a94n 32K92u12b64a30n22t 1753350849390

2,5 litrový šestiválec, tím bych prosím začal. A pak k tomu doplníme auto.

0/0
4.12.2015 15:53

P85e15t21r 94M75i21c76h31a49l 2500434311142

To by mě zajímalo, jak k tomu doplníš třeba Corsu. ;-D

0/0
5.12.2015 2:42

J82i16ř19í 62S49c10h84w61a60c40h 8298644118536

Corse by dal dozadu ještě jeden ;-)

0/0
5.12.2015 17:46

P61a93v24e19l 74O66d41r18a76z11i87l 6274389587240

Anketa nedává žádný smysl, nebo si snad někdo kupuje auto podle toho, jestli je to někde vyhlášené jako "auto roku"? Zvlášť s ohledem na pestrost výběru "Chtěl jsem X1, ale když vyhrála R8, tak jdu do ní.";-D

Superb byl nádhernej na fotkách. V reálu je to těžké zklamání.

+1/0
3.12.2015 10:31

L68a87d61i11s87l29a58v 21M58i36k35a 1981769354734

Je to takové splácané dohromady, jako když pejsek a kočička pekli dort,,,,,,,

0/0
3.12.2015 13:41

G91e39o73r66g 25K37o35m40b67e64r72e74c 9394171746311

X1 xDrive R^ doporucuji. Mam druhym rokem a maximalni spokojenost.

+1/0
4.12.2015 8:59

B71a36r47t90o51l66o63m22ě34j 13K81u64s 2825496661643

Náhodou ano. Člověk, který se v autech moc nevyzná má často pocit, že porota prestižní soutěže zvážila kritéria, která by jeho ani nenapadla. Pokud ještě nemá vybráno, pouze ví jakou chce kategorii a přibližně cenu, může na umístění dost záležet.

0/0
4.12.2015 14:26

O82n12d18ř57e52j 70M42a86r42e57k 2922467252545

za mě ta škodule, ty holky co u ní stojí jsou pěkný ;-)

0/−2
3.12.2015 8:04

P28a13v82e14l 62O71d38r43a32z35i75l 6614429227540

Proto je tam dávaj, aby připoutaly pozornost na sebe a působily na zákazníky prostřednictvím těch nejnižších pudů.

0/0
3.12.2015 10:29

J69a56n 28K96o17n91v37a97l27i77n11k93a 5600571921735

Nový Superb je pěkné auto. Škoda jen toho, že nedosáhne na takový ten prémiový šmak, který má třeba příbuzné Audi. Taky nabídka motorů, kde chybí šestiválec, je bídná. Je vidět, jaké má Škoda v rodině VW postavení. 

Můj favorit je nové BMW 7. V

+4/0
3.12.2015 7:50

D27e96j79a83n 78T80a77d85i93c 7352486787827

Presne tak R^

+1/0
3.12.2015 8:33

P80e90t37r 29M41i72c10h73a48l 2170614901142

Souhlas. I když on Superb trochu toho prémiového šmaku má - doma v Česku. :-)

0/0
3.12.2015 12:22

D65e35n61i77s 77W84i38t60z58k63u 3623381759877

sorry ale audi a škoda už moc příbuzné nejsou. to byste mohl psát, že nedostane prériový šmak jako na Bentley

0/0
3.12.2015 13:41

J78a41n 12K81o52n57v25a45l86i72n73k28a 5840921981775

Příbuzné jsou díky příslušnosti do portfolia VW. Zaručeně se najde aspoň pár komponent, které má Audi a škoda shodné. Svou kategorií patří Superb k Passatu a někam mezi A4 a A6. Je z nich však největší socka a to zcela plně v souladu s VW filosofií. Tak nějak to vnímám jako Renault a Dacia - není to úplně stejné příbuzenství, ale to směřování je jasné - Škoda + Seat dole, VW totéž ale trochu výš, Audi ještě výš a pak Bentley.

0/0
3.12.2015 13:59

M88a27r91e73k 25Š51t34ě26t56k62a 4501318322363

Nejsem sice vysloveně příznivec Škody, ale jaký model má Dacie jako svojí vlajkovou loď? Duster, nebo snad dokonce Logan? Oproti nim je Superb přeci jenom někde jinde. Jinak to pořadí v koncernu vypadá opravdu následovně: Audi, VW, Seat a až na samém konci Škoda, byť momentálně v nabídce luxusnější model než Seat.

0/0
3.12.2015 14:10

J73a90n 65K83o31n42v46a34l19i43n88k30a 5480881141595

To s tou Dacií tam bylo jako příměr. Renault má Low-cost odnož  a VW taky - Škodu a Seat, i když to není lowcost, který by jakkoliv dehonestoval majitele, což se u Dacie říct nedá.

0/0
3.12.2015 14:13

D10e45n61i79s 73W45i46t11z72k36u 3173851359897

pár komponent se nejde i mezi Fabií,Sharanem a Bentley, co já vím, tak bovdeny jim dodává jedna firma. i když na novou Fabii asi už kontrakt nemají

0/0
3.12.2015 14:47

J17a93n 22D59l98o81u61h10ý 7704669410649

Nove XC90 je nejvetsi pecka za poslednich x let. Na paty mu slape pouze BMW 7. Zbytek je nuda.

+4/−1
3.12.2015 6:44

J17a58n 84D93l13o45u21h95ý 7614149680529

Ve verzi 1.4 TSI to je doslova TERNO ( ironie) :-D to musi mit kazdej hujer z bruseli.

+1/0
3.12.2015 6:39

J61a37n 54K63o21n93v34a60l98i29n36k94a 5180871881315

U takového auta je cokoliv pod dva (spíš pod 2.5) litry výsměch. A je úplně jedno, kolik dokáží soudruzi z Boleslavi z těch pidimotůrků vyždímat. K charakteru auta by daleko lépe pasoval šestiválcový třílitrový motor s 200 KW a klidným projevem než nahoněný čtyřválec, co v chladném ránu drndá jak Zetor.

+3/0
3.12.2015 8:02

P96a10v73e94l 48O19d38r86a26z77i33l 6714739387370

To jsou jen řeči.

0/0
3.12.2015 10:32

J12a34n 68K97o70n37v96a88l75i41n79k64a 5870311891855

Aha. A zdůvodnění? 

Co je jako blbě? Že do velkého auta patří velký motor? Že 1.4 nebo 1.6 působí pod kapotou Superba legračně? Že čtyřválcové TDi za studena kadlá jako traktor? Že je dneska možné z malých objemů získat velký výkon? Když už něco rozporuji, měl bych mít pro to argument. :-/

+1/0
3.12.2015 10:52

M24a55r89e97k 61Š39t73ě14t51k98a 4661478422693

Tak nevím, ale třeba nový Renault Talisman - tedy protějšek, nebo chcete-li konkurent Superbu, má také benzínový čtyřválec o objemu 1,6 litru a to dokonce jako svůj vrchol, u Superbu můžete mít ještě 2,0TSI;-)

0/0
3.12.2015 14:00

J61a85n 70K90o33n70v48a89l28i93n10k20a 5960621671545

Vůbec se o tom nepřu. Velká auta dostávají teď malé motory. Mediálně je to komunikováno jako bezvadná věc. Někteří nebožáci i věří tomu, že ty malé strojky zvládnou stejnou službu jako dřívější velké stroje. Každému co jeho jest. Já osobně vnímám malý motor v autě (vyšší) střední třídy jako něco, co se nesluší. Zřejmě jsem staromódní, ale považovat pětimetrové auto s jednašestkou či dokonce jednačtyřkou za plnohodnotné nedokážu.

+2/0
3.12.2015 14:09

M49a65r36e91k 19Š26t82ě39t74k71a 4591648552713

Pravda je, že Superb nebo Talisman není možné obecně vnímat jako prémiová auta, byť se jim v mnohém začínají blížit. Na pováženou je dávat např. naftový čtyřválec o objemu 2,2 litru třeba do Jaguaru XF, tam pak opravdu nechápu na jaké zákazníky automobilka cílí, každopádně tím tak trochu ztrácí onen punc prémiového vozu:-/

0/0
3.12.2015 14:16

J69o59s55e16f 78D92o93l95e97ž28a47l 1336377951

Jenže taková je bohužel doba, čtyřválec diesel má i A6 nebo 5er...

0/0
3.12.2015 22:34

J97i51ř42í 20S46c96h59w11a20c50h 8608454138406

trojkový báwa mají i tříválce, 

vlajková loď Volva má jenom čtyřválce,

takže podle počtu válců je v podstatě superb prémiovka.....;-)

0/0
4.12.2015 0:01

J26i61ř20í 83S44c56h33w49a64c90h 8828734608526

Ano Jene jsi staromódní, z podvědomí ti neustále vylézají vzpomínky, kde jsi co přečetl, .....že pětimetrová auta váží skoro 2 tuny a 1.2 v žigulíku tvýho táty měla  60 koní, takže 1,4 bude mít o něco více, ale to na tak velký (téměř dvoutunový) auto přece nemůže stačit.  

Jenže suberb má včetně řidiče jen 1400 kg a ten "motůrek" má 150 koní. Což dává výhodnější poměr kg/k než třeba u Subaru Outback! A to jsme jen u základní motorizace.;-)

0/−1
4.12.2015 0:54

J67o17s54e85f 88D86o40l33e39ž48a28l 1586217681

Tak ale to je spíš problém obecně segmentu ve kterém Superb je, asi jediný šestiválec, na který si takhle z hlavy vzpomenu je Insignia OPC a to v podstatě taky není moc konkurent Superba a 1.4-1.6 je v této kategorii základ (bohužel) už skoro standartně.

0/0
3.12.2015 23:00

J49i15ř54í 43S89c62h79w45a18c63h 8888794728586

Jene, agresor tě zdraví!

Samozřejmě, že jsou to jen řeči. A máš tam blbě skoro všechno. Chceš zdůvodnění?

Protože něco podobného bys mohl pronášet na motorem BMW co měl jen 4 válce a 1500ccm, jako že se to do formule 1 vůbec nehodí vždyť tam jezdí 8-válce a 12-válce co mají tři litry, ten přece nemá šanci!  A je jedno co z něj soudruzi v Bavorsku vyždímají. A byl bys k smíchu! Protože ten pidimotor jim nejen stačil, on je porážel....

A co tam máš jako blbě? Toto:

1. Do velkého auta patří dostatečně výkonný motor, to že musí být velký je podmínka dnes naprosto nepovinná.....chiméra, (před 60 lety by do takového auta dávali asi tak desetilitr V12 a dle tvého názoru by se muselo u této velikosti navždy zůstat)

2. Že "nahoněný čtyřválec" (ano nenapsal jsi diesel) kadlá jako zetor? Samozřejmě benzíny nekadlají.

3. 1.4 působí stejně "legračně" jako ta baworácká čtyřválcová 1.5 ve formuli 1 vedle třílitrovýho dvanáctiválcovýho monopostu.

4. Z výše uvedeného vyplývá, že samozřejmě není jedno co soudruzi v Boleslavi z toho vyždímají.

0/0
4.12.2015 0:36

J86a50n 37K71o45n16v43a12l95i74n56k25a 5980911311705

Už jsem ti to, Jiříku, řekl jednou a dost jasně (Pokud nepamatuješ, tak je to ten příspěvek, ve kterém jsem ti napsal, kam máš jít). 

Mám svou vizi a ty tu svou. Já nikdy nebudu obdivovat auta s malými motory a ty zřejmě nikdy nepochopíš, že diskuse nejsou závod o to, kdo si rychleji a lépe vymasturbuje ego. 8-o

0/0
4.12.2015 7:29

J64i85ř44í 63S10c58h46w49a82c96h 8718314988906

Jene a přitom stačilo napsat "já mám svoji vizi a ty máš svou" a debata by byla u konce, ale ty mě přece  "rád provokuješ", že?

1. Ano Jene dobře si pamatuju, že jsi mě poslal do haj*lu a nyní tak činíš podruhé (a asi se za to stydíš). Stejně si pamatuju, že ses o mně vyjádřil jako o "latentním agresorovi" (jasně studovals psychologii). Položils na diskuzním fóru otázku "a zdůvodnění? Co je na tom blbě? Když už něco rozporuji, měl bych mít pro to argument." Já ti jen slušně odpověděl včetně argumentů, zatímco tobě nějak došly. K jakému typu agresora by ses potom přirovnal ty ve výše uvedeném kontextu?

2. Masturbaci svého ega tu provádějí především vlastníci vylítaných ojetin s "velkými motory" tím, že tu celkem trapně dehonestuji nové menší motory o kterých většinou téměř nic neví a své postřehy staví na jakýchsi doměnkách. Pro mně za mně ať si své miláčky, zbožňují ale, ať se neztrapňují nesmysly o "vysavačích" nebo "sekačkách" nebo jaký objem a jaký počet válců kam patří. Protože  při takovém přístupu bychom tu museli mít ve velkých autech předválečné 10-12 litry a sekačka by byla ta jejich 6 litrova V8 (o 6-válcovém třílitru se ani nezmiňuji, to by asi byl motorek ke stěračům;-)

3. Uvědomuješ si vůbec že ten tvůj dieselový třílitr je v podstatě downsizingový motor, jen tato etapa downsizingu začala v době, kdy sis (možná) hrál v uhláku na havíře? 

4. Poznámka na závěr k tomu "kadlání": Samozřejmě i tvůj dieselový šestiválec za studena taky kadlá jako traktor jen trochu rychleji než čtyřválec. A i když je v dieselech v tomto ohledu špička, tak do sametového běhu čtyřválcového benzínového 2.0 TSI má stále daleko. ;-)

0/0
4.12.2015 10:22

J95a18n 24K81o46n88v21a55l22i15n35k46a 5190791861745

Hm. :-/ Takového času jsi promrhal nad tím svým moudrem. Škoda ho. Kdybys radši pořádně makal a šetřil si korunky na nějaké bezvadné auto s pořádně downsizingovým a oturbeným supermotorem, aby sis ho pak mohl koupit a rozdávat ještě větší moudra než teď.

0/0
4.12.2015 11:32

J63i87ř23í 46S97c12h45w18a57c37h 8138864888486

proč? Já si našetřil na svou novou atmosféru a ta mi vydrží mých obvyklých 10 let, tato současná možná i déle (samozřejmě na tvůj "oturbený supermotor" zdaleka nemá). Od rozdávaní "mouder o oturbených supermotorech" tu mám tebe. Já ta tvá "moudra" na úrovni tvých pocitů jen upřesňuji fakty, zvláště když to výslovně vyžaduješ. Sice ti pak  nějak "dojde dech", takže na moje otázky neodpovídáš, ale to je jenom tvůj problém, já se s tím už nějak srovnám.;-)

0/0
4.12.2015 12:20

J43a21n 13K15o77n47v10a26l55i42n59k19a 5720381371635

No to si piš, že ta tvoje atmo-šikmoočka rozhodně nemá na můj třílitrový šestivál s turbem. Konečně něco, s čím se dá souhlasit a ne šaškárny a hraní si se slovíčky.

0/0
4.12.2015 13:24

J49i65ř62í 17S43c83h17w61a91c92h 8718154338196

Jene jsem rád, že jsem konečně tvoje ego potěšil (čili jak píšeš "vymasturboval") ;-) ....na tvoje downsizing turbo moje atmosférická japonská šikmoočka výkonově opravdu nemá, tedy kromě toho, že po nastartování "nekadlá" jak traktor. ;-)

S mými argumenty sice jako nesouhlasíš, ale protože argumenty nemáš, tak jen mlčíš nebo mlžíš jakýmsi "hraním se slovíčky"....OK, kdo si hraje nezlobí....;-)

0/0
4.12.2015 18:48

M84a34r66e72k 70J24a42n14e12č48k73a 1467426803861

A není to jedno, jaké auto vyhraje, protože podle toho si snad auto nikdo nekupuje, ale má vlastní hlavu a preference :-)

+1/0
3.12.2015 0:45

M88i39c16h80a93e86l 47M33e80n15s59i13k 8511226830742

Škoda! Dobří komici ;-D

Asi budu kandidovat na Muže roku!

+3/−1
2.12.2015 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.