Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

OBRAZEM: Volvo S90 je zhmotnění krásy, pod kapotou má jen čtyřválce

Největší a nejhonosnější volvo se představuje. Výrazný sošný design vyšperkovaný propracovanými detaily z něj dělá sochu na kolech. Nepřehlédnutelný koráb ukrývá moderní techniku, která klade důraz hlavně na bezpečnost. Pod kapotou jsou výhradně čtyřválce, tak už to u moderních volv chodí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pekny to je ale ten zadek je jak z jineho auta...

0 0
možnosti

M11a37r53e13k 93H29r56u47b37y

4. 12. 2015 23:26

Tak trochu jine Audi ;-) Sestivalec chybi Rv

0 1
možnosti

tak nevím, sice se pláče po šestiválci, jakože pro jeho "sametový běh" aby následně v 90% padla volba na diesel.....jehož běh je proti čtyřválcovému benzínu poněkud traktorový ;-), že by ten "samet" nebyl až tak prioritní? ;-)

1 0
možnosti

J11a77n 93D43l23o63u85h61ý

4. 12. 2015 8:18

Ten zadek by meli prepracovat. Sestivalec je povinnost. Ja bych slavnou EU obesel. Vyrobim a prodam auto bez motoru a motor prodavam jako dcerina spolecnost zvlast ( ta auto zkompletuje ). Fyzicky ale auto bez motoru jiz bude zakaznika. Automobilka tim splni emisni limity na celou flotilu a zakaznik si koupi bez bruseli 6 valec. Divne, ze na to jeste neprisli!!!

2 1
možnosti

EU přece žádný šesti či osmiválce nezakazuje...... ;-)

0 1
možnosti

Auto je pekné, už len treba vyskúšať....ale myslím si že švédi nepustia do sveta nepodarok...:-P

1 0
možnosti

Hmmmm ...... to se Číňanům povedlo!!!

Volvo vzkvétá více než pod Fordem.

2 0
možnosti

J14a74n 47N24o31v26á55k

3. 12. 2015 21:00

1. Design povedený až na zadek. Sice originální, ale těžký trochu mimo celkový design, který je lehký a dynamický.

2. Interier povedený místy trochu monolit bez detailu.

3. Motor sice downsize, ale podle parametrů povedenej. V provozu se uvidí.

4. Konkurence BMW 5, MB E, Audi A6 jsou v celkové vyladěnosti vč. motorů dál.

5. Typický zákazník Volva - ( zubař, právník :-)  ) , starší, usedlý, praktický, zajištěný rodinný typ, trochu maloměšťák, který stojí nohama na zemi a chce za svoje peníze co nejvíce a nemá důvod bažit po prémiovkách, protože mu to přijde jako vyhazování peněz. :-) na tenis, golf a výlet na kolech si zajede i v tomhle a má pocit dobře utracenejch peněz. 

6. Celkově bych známkoval 2 až 2- ( BMW5 Audi A6 MB E = 1-)

0 5
možnosti

J28a11n 19D84l61o31u14h69ý

4. 12. 2015 8:20

Mno volvo neni premiovka poze tehdy, pujdeteli si koupit novy lonsky model...

1 0
možnosti
Foto

V moderních časech jsou menší firmy, jako Volvo spíše outsideři. Za mého mládí, kdy větžšina vozů rezavěla už na prospektech, bývalo Volvo a Saab vzorem vozidla, vzdorujícího soli.

To je už dávná minulost, mezitím Švédové rezavějí také, motory kupují tam, kde se jich vyrábí velké množství a nanejvýše něco vytůní na příslušenství.

Šnace malých, k těm počítám zatím i Škodu, je mít něco jiného, než konkurence- svého vlastního tvůrčího ducha. Pak se najdou i lidé, kteří jsou ochotní zaplatit o trochu víc ale odlišit se od té masy, která holduje korejskému nebo bavorskému baroku.

0 2
možnosti
Foto

Bohužel, chybičky se vloudily-  většina vozů, Šance malých, ale snad bylo jasné co míním.

0 0
možnosti

Nová Volva se mi líbí, ale ty motory patří spíš do Oktávky než do "prémiového" vozu..

1 1
možnosti

no tak holt Oktávka má motory jako prémiovka ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...