- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Líbí se mi taková velká auta. Ale ty ceny....
Vcelku super design, ale kazí to ty velké lemy nad koly. Ostatně stejně hrozně to má transit.
Jo jo, "výborná" záležitost. Jediné řešení, že všichni budeme jezdit v SUV počítám. Na středovém zrcátku mi to nevadí, mám tam automatické ztmavování, nicméně venkovní to nemají.
Renault a Mercedes.
Najdi 3 rozdíly:
http://www.mynextcar.com.au/wp-content/uploads/2015/05/191273910.jpg
No, on je totiž Citan derivátem Kangoo, je to první auto vytvořené v alianci Mercedesu a koncernu Renault-Nissan. Citan je podobný nejen zvenku, ale i zevnitř, používá renaultí motory a vyrábí se v renaultí fabrice ve Francii.
Citroen vyzerá ako kópia T5,len trošku šmrcovnejšia a menšia.
Ale prečo nie, ak bude cena a kvalita dobrá, verím že to bude mať úspech
Každopádně z tohoto trojlístku bych věřil Toyotě, francouz je pro mne na krátkodobé použití s problémy... :-)
to je krasna ukazka, jak lide ziji v bludu.
vsechny 3 modely maji byt vyrabeny v jedne tovarne, stejni lide, stejna vyrobni linka, stejne materialy, stejne rizeni kvalty, v tovarne ve francii - i presto podle vas bude pazout a rendl smejd a toyota kralem kvality
Co se týká velikosti tak třeba model Citroen nahrazuje stávající model Jumpy. Takže kdo ví jak vypadá jumpy...střed mezi berlingem a jumperem tak taková velikost bude těchto nových modelů..
nějak jsem z toho nevykoukal rozměry a počet sedadel. Hádám, že 9i místné to nebudou umět, vypadá to na to moc malé.
bude to jednomístný, ale hlavu bude muset držet řidič vystrčenou z okénka , holt malé auto nebo blbě hádáte
V tomto, zdá se, VW udává tón a ostatní ho jen kopírují.
No jestli někdo v tomto případě udává tón, tak momentálně Mercedes