- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Firma ČZ se stala obětí Klausovy privatizace v 90. letech. Prodej firmy italským podvodníkům ze společnosti Cagiva, kteří je lacino koupili a hned zrušili výrobu, včetně 2taktních 350 motorů, které dělala ČZ pro JAWU. S tou je to podobné, Klausova privatizace Jihostroji Velešín, ovládanému přestárlými bolševíky znamená dodnes tragické přežívání této firmy s hlavním produktem znovuzresuscitované 350ky. Smutné je, že na ní Jihostroj nadojil více než 50 miliónů Kč z kapes daňových poplatníků od min. průmyslu, jakože na vývoj nového motoru 1000 ccm
Jo a Jawa vymyslela jako první poloautomatickou spojku. Unikát jako hycomat, jenže uvedení do výroby jim trvalo 3 roky +, Suzuki to koupila a do 6 měsíců byly na trhu jejich motorky s tím. A doslova zaplavily svobodný, konkurenční trh.
Stejná věc 1000x jinak. ČZ 75, kontaktní čočky, CD....vše zničilo plánované monopolní hospodářství RVHP a lidi co chodili k volbám(92%). Předtím jste držel hubu.
Knížka se neprodává nebo co bylo důvodem k sepsání článku? Vyšla odhadem tak před rokem a půl a všichni už ji mají v knihovničce, takže mi uniká ta echt opožděná slavobrána...
Koupilo si jen pár nadšenců. Proč ne, ČeZety byly dobré. Jenže to dílo se nezaplatilo, Tak proto ta reklama.
Čo bolo - to bolo Ale pěkný článek a jistě i kniha.
Skoda ze tam nedali hned aj link, kde sa ta knizka da objednat, uz by bola na ceste...
ČZ dobrý, ale takhle dlouhou reklamu na jednu knížku jsem ještě nečetl.
Zase bez označení.