- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naše první auto byla jetá 1202. Táta ho koupil v roce 74, když se narodila sestra (mě koupili 4 roky zpátky sajdnu k motorce ). 1202 se říkalo stejšna, asi to vychází z toho STW. Odvezlo to celou chatu .... během stavby a pak ještě jeden rodinej domek pánovi, kterému jsme ji prodali.
V roce 1990 jsme si s kámoškou koupily 1000MB za 3 tisíce Korun československých. To byla bomba, jezdily jsme celou dobu na slikách, protože nový pneumatiky by stály víc než to auto. Říkalo se tomu tisíc malých bolestí.
Panove a ted ceny kolik staly v te dobe. Zacneme treba skoda 1000 potom 105/120 a konce skoda Favorit.Jak dlouho delnik a jeho rodina musel setrit nez to zaslibene auto si mohl koupit??? Mam na mysli normalni delnicke profese ne smelinare nebo horniky a jine. Praci zdar
Š1000MB 39 tisíc při platu 1250 korun hrubého.
Hezké fotky.Nevěděla jsem že se škodovky montovaly i na Nov.Zélandu.Zajímavé.
V tý sanitce, obr. 4, mě vezli do špitálu.
Například stopětka tu jezdila 30 let, tak dlouho vydrží i nová Octavie? Dnešní doba si to žádá, je to už "jen" spotřební zboží, ale myslím si, že když koupíte zítra nové auto, tak za 10 let se ocitne nepoužitelné na vrakovišti a tato doba výdrže se zkracuje a zkracuje, škoda.
Moc stopětek se těch třiceti let nedožilo, poslední byly vyrobeny roku 1988 a musel bych se hodně snažit, abych za den potkal víc než tu jednu, se kterou jezdí soused důchodce v pátek na nákup a v neděli na výlet
A vzhledem k tomu, že dnes jezdí ještě spousta octavií ze začátku výroby (1996), troufám si tvrdit, že svých třiceti let se dožijí snadno. Ostatně i můj patnáct let starý ford je v mnohem lepším stavu, než v jakém byla moje stodvacítka v patnáctém roce věku...
"Stodvacítku" (úzká, na třináctkách kolech) jsem měl a docela jsem to auto měl rád. Občas se sice vyskytla nějaká ta porucha (drtivou většinu z nich jsem dokázal opravit svépomocí) , nicméně vždy jsem dojel kam jsem chtěl. Za velkou výhodu jsem považoval trakci na sněhu (bydlím na vysočině).
asi pletu ale já mám z toho dojem jak by celá škodovka začala od 70. let pomalu upadat a hroutit
Tak z fotogalerie jsem řídil Octávii, MB1000, 1203, 110R, 105 a pak jsem měl 100 a 110, následovala 120 a poté Forman.....
Moje první auto bylo 1100 MB DeLuxe. Rád na něj vzpomínám.
Dokud ty karosérie měly zaoblený tvary, tak to byla pěkný auta...
Kazdy ma jiny vkus. Mne se zase vic zamlouva italsky smrnc ovalu u uzovek 105/120 a klinu u Favorita, nez nudna ocumlanost S 100/110 (coz jsou podle me snad nejhorsi skodovky po strance designu i kvality).