Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolka pro dospěláky. Vyzkoušeli jsme driftovací velorex

Slingshot, což v překladu znamená prak, se díky speciální konstrukci se třemi koly řadí někam mezi auto a motocykl. S historickým Velorexem má stejný jen počet kol. Tahle věc má totiž přes 170 koní a díky manuální převodovce umí do zatáček jezdit krásně bokem. Na český trh tato tříkolka přijela z Ameriky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K97a48r79e75l 68P16a89n12c63e16r 7561320588614

Problem s motorem spravi hlinikovy ( slitina Alu, Mn ++) setrvacnik, mam to v Preludu a je to rozdil.

0/0
17.1.2016 7:48

J82i39ř93í 95Š45e94j55n22o58h64a 4182223964493

Geniání projekt sloučil nevýhody auta i motorky do jednoho stroje.

Máte problém projet ucpaným městem a s náledným parkování jako v autě ale v dešti zmoknete a při nehodě si natlučete jako na motorce.

Přitom spotřeba a cena je také vysoká jako u auta.

No nekupte to !:-)

+1/0
15.12.2015 15:07

P51e18t13r 55M69a86l28i32š59k10a 6491655561783

Mě se to moc nelíbí. Je to takový divný slepenec. Čumák celkem pěkný designovaný pak dvě sedačky a zbytek někdo odřezal.

+2/0
11.12.2015 17:47


J45a35k73u75b 98K73o79s 3736662670564

Jednu jistotu člověk má, když si tuhle nepraktickou a předraženou blbost koupí. Každej kanál je jeho :-)

+2/0
11.12.2015 17:40

J41i11ř84í 89Š25e67j55n18o49h59a 4552133114613

A taky už to asi nikdy neprodáte.

+1/0
15.12.2015 15:08

J71i43n59d79ř93i55c79h 48S75t76i33b90ů41r23e32k 2698771506441

Velorex jsme doma měli. Na tu dobu OK. Ale tohle...ač to vypadá hezky, tak pořád nevidím důvod to koupit. Když chci velký výkon na malou váhu, koupím motorku. Když chci drift, koupím postarší benzínové BMW s větším obsahem a se zadním náhonem, kde díky dvěma zadním gumám zažiju, kromě driftu, i celkem slušný odpich se zabořením do sedačky. Tenhle hybrid ale musí klouzat jak na sněhu v podstatě nonstop.

0/0
11.12.2015 14:56

J98a37n 84N42o42v44á42k 4936567163289

A víte, proč to v každé zatáčce jede bokem?? Protože to má vzadu jen jednu pneumatiku. Osobně bych tam dal alespoň 315 mm širokou "botu".

0/−1
11.12.2015 12:28

P89e32t71r 23D36o40u30p93a72l 5221758925359

Za 800 tisíc mám už 2016 Mustang.

+1/−1
11.12.2015 11:08

V18á65c34l35a41v 85M79a81š14e67k 5120336862108

Neuvěřitelné, kolik lidí tady kritizuje cenu a nepraktičnost téhle hračky. Ale nebojte, svoje kupce si to najde. Já, kdybych už nezvládal motorku, tak do toho jdu.

+1/0
11.12.2015 10:37

J26a45k60u61b 32F41e56i85f11a28r 7279869906499

Hračka, nic víc.

0/0
11.12.2015 10:16

K83a77r32e32l 44H58o33r75á20k 2168619703363

Ale také nic míň.

0/0
25.12.2015 11:22

J46a84r63o69s89l48a39v 13K58a21d60l53e61c 5771329642151

Proč? V kabrioletu nepotřebuji helmu a pokud ji někdo vyžaduje, pak si ji může nasadit i v Meďáku... slepá vývojová ulička, nic víc.

+2/0
11.12.2015 9:20

P17e54t93r 39P97a36l45e78č88e37k 3760495344542

Nějak nevím....driftovat po kruháči nepotřebuju, to považuju za zbytečné frajeřinky.....navíc je to i docela předražené....Kdybych chtěl hračku na výlety a nevěděl co s penězi tak mne by zajímal spíše Monotracer.

0/−2
11.12.2015 8:47

D98a61v15i20d 10R46y57c37h47e60t45s35k65ý 9716781820790

To je hrozný jak neefektivní je ten přenos výkonu na silnici, proč to někdo vyrobil?

Tak jak to vypadá? 

No šéfe dali jsme tam nejširší gumu a pořád to hrabe, dokonce i na tempomat. 

Perfektní! Ihned od výroby!

+1/−1
11.12.2015 8:43

V11l20a14d98i17m75í95r 48H58a28v90r10á21n62e62k 7336666600907

Není to moc Antone Pavloviči....? :-)

+1/−1
11.12.2015 8:39

J56a67n 31D28l57o79u16h42ý 7924719690739

Mno nevim nevim, jako imagovka je to zajimave, ale 820 tacu? To radsi KTM

+1/−1
11.12.2015 8:07
Foto

J10a16n 56G75o38e30t54z 5900843187719

To bych si tedy nekoupil ...

0/−1
11.12.2015 8:02
Foto

L50u28k66á36š 36N97o81v12o98t20n86ý 6366227788918

Za 820 tisíc... No a v čem je to lepší než špičková motorka, která stojí třetinu? 8-o

0/−2
11.12.2015 7:52

J55i29ř10í 43Š12e75j88n53o89h93a 4632853344123

Když je řidič "na šrot", tak na semaforech nepadá s nebudí nežádoucí pozornost policie.

Nic jiného mě nanapadá.

Jakékoli auto to ale zařídí taky.

0/0
15.12.2015 15:12

J21i68ř15í 47Š95e79j98n90o52h79a 4442213694693

Řidič nemusí mít smysl pro rovnováhu a přitom si užívá "vítr kolem přilby".

Sěmjmem s e tomu, ale v seniorském věku to nemusí být úplně marné. Když o tom, a o sobě, tak přemýšlím.

0/0
15.12.2015 15:15

T62o22m78á44š 96B46u73r35a 4902516154

Tedy nerad bych se mýlil, ale otevřená (!) tříkolka (kam se to hrabe na zavřený Velorex džínový) s obstarožní pohonnou jednotkou vpředu (!!) s designem rybářské plastové pramice bratru za 850 tisícovek - to asi nezaznamená dle mého ve zdejší kotlině a přilehlých úvalech nějak oslnivé prodejní výsledky. Už jenom pro tu cenu, za kterou lze pořídit slušný a o mnoho pohodlnější klasický sedan. Nebo přepočtem zhruba deset oněch dvoutaktních textílií.

+1/−2
11.12.2015 7:22

R94a61d73i75m 41H71a21v57l98í86č50e81k 7870250978928

Autore: PRO dospěláky, ne po...

0/0
11.12.2015 6:36

J64o75s30e98f 90D16o29u90d77e24r29a 5884860376847

Hlavně aby s tím nepotkal Mr. Beana. Ten je na tříkolky pes:-P

+2/0
11.12.2015 6:22

J77a62n 42K11a28l34a24b20z17a 6322621698819

Nějak pořád nechápu k čemu je toto vozítko dobré? Pro invalidy co nemohou na motorku?

+1/−1
11.12.2015 6:21

M22a40r90t28i97n 53Č18e59r69n52ý 7231884411

Když pominu fakt, že je to  příšerně hnusny tak na blbnuti to bude fajn. Jen si myslím, že vzhledem k motoru vpředu a hnanemu zadnímu kolu vás do krizovky dostane každá prudci akcelerace a nebo zrnko písku u silnice.

+1/−1
11.12.2015 0:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.