Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolka pro dospěláky. Vyzkoušeli jsme driftovací velorex

Slingshot, což v překladu znamená prak, se díky speciální konstrukci se třemi koly řadí někam mezi auto a motocykl. S historickým Velorexem má stejný jen počet kol. Tahle věc má totiž přes 170 koní a díky manuální převodovce umí do zatáček jezdit krásně bokem. Na český trh tato tříkolka přijela z Ameriky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K24a54r17e24l 24P29a46n29c40e37r 7611460388294

Problem s motorem spravi hlinikovy ( slitina Alu, Mn ++) setrvacnik, mam to v Preludu a je to rozdil.

0/0
17.1.2016 7:48

J19i42ř75í 55Š96e36j79n93o34h50a 4222263664793

Geniání projekt sloučil nevýhody auta i motorky do jednoho stroje.

Máte problém projet ucpaným městem a s náledným parkování jako v autě ale v dešti zmoknete a při nehodě si natlučete jako na motorce.

Přitom spotřeba a cena je také vysoká jako u auta.

No nekupte to !:-)

+1/0
15.12.2015 15:07

P56e96t96r 94M12a85l56i65š89k46a 6221325231513

Mě se to moc nelíbí. Je to takový divný slepenec. Čumák celkem pěkný designovaný pak dvě sedačky a zbytek někdo odřezal.

+2/0
11.12.2015 17:47

J14a24k76u97b 92K11o38s 3376532510424

Jednu jistotu člověk má, když si tuhle nepraktickou a předraženou blbost koupí. Každej kanál je jeho :-)

+2/0
11.12.2015 17:40

J44i64ř43í 59Š82e72j11n13o78h48a 4832403644503

A taky už to asi nikdy neprodáte.

+1/0
15.12.2015 15:08

J61i76n84d18ř84i13c66h 51S29t35i45b28ů72r78e27k 2688531536681

Velorex jsme doma měli. Na tu dobu OK. Ale tohle...ač to vypadá hezky, tak pořád nevidím důvod to koupit. Když chci velký výkon na malou váhu, koupím motorku. Když chci drift, koupím postarší benzínové BMW s větším obsahem a se zadním náhonem, kde díky dvěma zadním gumám zažiju, kromě driftu, i celkem slušný odpich se zabořením do sedačky. Tenhle hybrid ale musí klouzat jak na sněhu v podstatě nonstop.

0/0
11.12.2015 14:56

J50a91n 31N40o63v48á31k 4206727643409

A víte, proč to v každé zatáčce jede bokem?? Protože to má vzadu jen jednu pneumatiku. Osobně bych tam dal alespoň 315 mm širokou "botu".

0/−1
11.12.2015 12:28

P45e43t52r 73D93o74u76p65a33l 5591618765179

Za 800 tisíc mám už 2016 Mustang.

+1/−1
11.12.2015 11:08

V62á47c64l83a15v 69M65a70š20e95k 5660916692548

Neuvěřitelné, kolik lidí tady kritizuje cenu a nepraktičnost téhle hračky. Ale nebojte, svoje kupce si to najde. Já, kdybych už nezvládal motorku, tak do toho jdu.

+1/0
11.12.2015 10:37

J54a53k45u81b 56F78e63i94f98a83r 7309149326939

Hračka, nic víc.

0/0
11.12.2015 10:16

K76a86r45e90l 39H54o32r11á11k 2658359663943

Ale také nic míň.

0/0
25.12.2015 11:22

J73a74r33o55s16l12a14v 31K21a78d23l79e30c 5381979522641

Proč? V kabrioletu nepotřebuji helmu a pokud ji někdo vyžaduje, pak si ji může nasadit i v Meďáku... slepá vývojová ulička, nic víc.

+2/0
11.12.2015 9:20

P10e84t64r 42P76a43l19e31č10e40k 3100325524432

Nějak nevím....driftovat po kruháči nepotřebuju, to považuju za zbytečné frajeřinky.....navíc je to i docela předražené....Kdybych chtěl hračku na výlety a nevěděl co s penězi tak mne by zajímal spíše Monotracer.

0/−2
11.12.2015 8:47

D25a30v22i68d 30R34y60c73h97e30t88s54k75ý 9656761590330

To je hrozný jak neefektivní je ten přenos výkonu na silnici, proč to někdo vyrobil?

Tak jak to vypadá? 

No šéfe dali jsme tam nejširší gumu a pořád to hrabe, dokonce i na tempomat. 

Perfektní! Ihned od výroby!

+1/−1
11.12.2015 8:43

V93l12a58d11i34m80í39r 41H96a88v46r84á11n73e31k 7876356790647

Není to moc Antone Pavloviči....? :-)

+1/−1
11.12.2015 8:39

J98a25n 39D31l40o48u21h66ý 7224879870429

Mno nevim nevim, jako imagovka je to zajimave, ale 820 tacu? To radsi KTM

+1/−1
11.12.2015 8:07

J64a32n 79G75o37e49t84z 5240943407399

To bych si tedy nekoupil ...

0/−1
11.12.2015 8:02
Foto

L88u36k70á36š 23N28o24v33o86t40n96ý 6946347778728

Za 820 tisíc... No a v čem je to lepší než špičková motorka, která stojí třetinu? 8-o

0/−2
11.12.2015 7:52

J36i69ř85í 69Š71e28j19n11o14h29a 4772923554603

Když je řidič "na šrot", tak na semaforech nepadá s nebudí nežádoucí pozornost policie.

Nic jiného mě nanapadá.

Jakékoli auto to ale zařídí taky.

0/0
15.12.2015 15:12

J84i93ř49í 13Š84e10j42n13o76h83a 4532923724643

Řidič nemusí mít smysl pro rovnováhu a přitom si užívá "vítr kolem přilby".

Sěmjmem s e tomu, ale v seniorském věku to nemusí být úplně marné. Když o tom, a o sobě, tak přemýšlím.

0/0
15.12.2015 15:15

T54o34m35á84š 50B59u76r57a 4532196694

Tedy nerad bych se mýlil, ale otevřená (!) tříkolka (kam se to hrabe na zavřený Velorex džínový) s obstarožní pohonnou jednotkou vpředu (!!) s designem rybářské plastové pramice bratru za 850 tisícovek - to asi nezaznamená dle mého ve zdejší kotlině a přilehlých úvalech nějak oslnivé prodejní výsledky. Už jenom pro tu cenu, za kterou lze pořídit slušný a o mnoho pohodlnější klasický sedan. Nebo přepočtem zhruba deset oněch dvoutaktních textílií.

+1/−2
11.12.2015 7:22

R66a69d27i69m 32H92a50v30l76í36č54e12k 7540310918728

Autore: PRO dospěláky, ne po...

0/0
11.12.2015 6:36

J93o66s18e85f 28D35o45u46d58e94r52a 5174150106187

Hlavně aby s tím nepotkal Mr. Beana. Ten je na tříkolky pes:-P

+2/0
11.12.2015 6:22

J46a95n 92K24a42l71a85b17z61a 6602521528869

Nějak pořád nechápu k čemu je toto vozítko dobré? Pro invalidy co nemohou na motorku?

+1/−1
11.12.2015 6:21

M28a79r32t40i29n 67Č14e62r85n11ý 7831484441

Když pominu fakt, že je to  příšerně hnusny tak na blbnuti to bude fajn. Jen si myslím, že vzhledem k motoru vpředu a hnanemu zadnímu kolu vás do krizovky dostane každá prudci akcelerace a nebo zrnko písku u silnice.

+1/−1
11.12.2015 0:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.