Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolka pro dospěláky. Vyzkoušeli jsme driftovací velorex

Slingshot, což v překladu znamená prak, se díky speciální konstrukci se třemi koly řadí někam mezi auto a motocykl. S historickým Velorexem má stejný jen počet kol. Tahle věc má totiž přes 170 koní a díky manuální převodovce umí do zatáček jezdit krásně bokem. Na český trh tato tříkolka přijela z Ameriky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K18a13r91e72l 47P33a58n39c57e59r 7281420628534

Problem s motorem spravi hlinikovy ( slitina Alu, Mn ++) setrvacnik, mam to v Preludu a je to rozdil.

0/0
17.1.2016 7:48

J96i97ř26í 90Š92e35j95n80o23h30a 4722403424233

Geniání projekt sloučil nevýhody auta i motorky do jednoho stroje.

Máte problém projet ucpaným městem a s náledným parkování jako v autě ale v dešti zmoknete a při nehodě si natlučete jako na motorce.

Přitom spotřeba a cena je také vysoká jako u auta.

No nekupte to !:-)

+1/0
15.12.2015 15:07

P87e91t46r 36M32a42l73i86š54k63a 6641545471693

Mě se to moc nelíbí. Je to takový divný slepenec. Čumák celkem pěkný designovaný pak dvě sedačky a zbytek někdo odřezal.

+2/0
11.12.2015 17:47

J92a89k54u69b 78K71o75s 3476222790764

Jednu jistotu člověk má, když si tuhle nepraktickou a předraženou blbost koupí. Každej kanál je jeho :-)

+2/0
11.12.2015 17:40

J23i54ř36í 89Š71e98j16n89o44h51a 4642233914193

A taky už to asi nikdy neprodáte.

+1/0
15.12.2015 15:08

J30i79n19d53ř62i36c47h 86S35t87i32b75ů13r60e70k 2478491796651

Velorex jsme doma měli. Na tu dobu OK. Ale tohle...ač to vypadá hezky, tak pořád nevidím důvod to koupit. Když chci velký výkon na malou váhu, koupím motorku. Když chci drift, koupím postarší benzínové BMW s větším obsahem a se zadním náhonem, kde díky dvěma zadním gumám zažiju, kromě driftu, i celkem slušný odpich se zabořením do sedačky. Tenhle hybrid ale musí klouzat jak na sněhu v podstatě nonstop.

0/0
11.12.2015 14:56

J59a19n 87N47o96v81á63k 4576637133279

A víte, proč to v každé zatáčce jede bokem?? Protože to má vzadu jen jednu pneumatiku. Osobně bych tam dal alespoň 315 mm širokou "botu".

0/−1
11.12.2015 12:28

P37e76t62r 59D58o90u65p92a59l 5531388355289

Za 800 tisíc mám už 2016 Mustang.

+1/−1
11.12.2015 11:08

V48á66c95l95a55v 28M95a11š84e56k 5410106412418

Neuvěřitelné, kolik lidí tady kritizuje cenu a nepraktičnost téhle hračky. Ale nebojte, svoje kupce si to najde. Já, kdybych už nezvládal motorku, tak do toho jdu.

+1/0
11.12.2015 10:37

J21a70k97u77b 83F83e17i59f55a22r 7529129786809

Hračka, nic víc.

0/0
11.12.2015 10:16

K56a30r22e30l 82H68o97r40á85k 2668129443163

Ale také nic míň.

0/0
25.12.2015 11:22

J26a52r29o30s58l26a59v 54K31a60d75l53e50c 5211879202821

Proč? V kabrioletu nepotřebuji helmu a pokud ji někdo vyžaduje, pak si ji může nasadit i v Meďáku... slepá vývojová ulička, nic víc.

+2/0
11.12.2015 9:20

P53e52t49r 25P54a64l44e20č26e72k 3420805844412

Nějak nevím....driftovat po kruháči nepotřebuju, to považuju za zbytečné frajeřinky.....navíc je to i docela předražené....Kdybych chtěl hračku na výlety a nevěděl co s penězi tak mne by zajímal spíše Monotracer.

0/−2
11.12.2015 8:47

D74a48v77i90d 16R36y91c92h84e29t36s34k69ý 9456761420570

To je hrozný jak neefektivní je ten přenos výkonu na silnici, proč to někdo vyrobil?

Tak jak to vypadá? 

No šéfe dali jsme tam nejširší gumu a pořád to hrabe, dokonce i na tempomat. 

Perfektní! Ihned od výroby!

+1/−1
11.12.2015 8:43

V19l29a13d23i58m94í89r 70H87a84v19r42á53n26e72k 7466286100157

Není to moc Antone Pavloviči....? :-)

+1/−1
11.12.2015 8:39

J29a80n 83D89l59o66u29h88ý 7294939970439

Mno nevim nevim, jako imagovka je to zajimave, ale 820 tacu? To radsi KTM

+1/−1
11.12.2015 8:07

J83a25n 32G60o80e27t25z 5520863297289

To bych si tedy nekoupil ...

0/−1
11.12.2015 8:02
Foto

L50u82k60á41š 13N62o86v50o44t70n69ý 6376387458238

Za 820 tisíc... No a v čem je to lepší než špičková motorka, která stojí třetinu? 8-o

0/−2
11.12.2015 7:52

J63i91ř75í 11Š50e92j85n74o58h38a 4922223654113

Když je řidič "na šrot", tak na semaforech nepadá s nebudí nežádoucí pozornost policie.

Nic jiného mě nanapadá.

Jakékoli auto to ale zařídí taky.

0/0
15.12.2015 15:12

J84i61ř84í 98Š62e42j17n97o35h26a 4352423534623

Řidič nemusí mít smysl pro rovnováhu a přitom si užívá "vítr kolem přilby".

Sěmjmem s e tomu, ale v seniorském věku to nemusí být úplně marné. Když o tom, a o sobě, tak přemýšlím.

0/0
15.12.2015 15:15

T72o24m86á93š 24B67u63r33a 4762846774

Tedy nerad bych se mýlil, ale otevřená (!) tříkolka (kam se to hrabe na zavřený Velorex džínový) s obstarožní pohonnou jednotkou vpředu (!!) s designem rybářské plastové pramice bratru za 850 tisícovek - to asi nezaznamená dle mého ve zdejší kotlině a přilehlých úvalech nějak oslnivé prodejní výsledky. Už jenom pro tu cenu, za kterou lze pořídit slušný a o mnoho pohodlnější klasický sedan. Nebo přepočtem zhruba deset oněch dvoutaktních textílií.

+1/−2
11.12.2015 7:22

R35a64d17i12m 13H20a50v31l48í59č18e83k 7370740138158

Autore: PRO dospěláky, ne po...

0/0
11.12.2015 6:36

J64o65s58e74f 18D48o32u12d43e50r97a 5964960476607

Hlavně aby s tím nepotkal Mr. Beana. Ten je na tříkolky pes:-P

+2/0
11.12.2015 6:22

J83a98n 31K36a77l98a95b31z16a 6842211148129

Nějak pořád nechápu k čemu je toto vozítko dobré? Pro invalidy co nemohou na motorku?

+1/−1
11.12.2015 6:21

M63a40r58t29i21n 61Č97e66r27n20ý 7691854411

Když pominu fakt, že je to  příšerně hnusny tak na blbnuti to bude fajn. Jen si myslím, že vzhledem k motoru vpředu a hnanemu zadnímu kolu vás do krizovky dostane každá prudci akcelerace a nebo zrnko písku u silnice.

+1/−1
11.12.2015 0:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.