Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tříkolka pro dospěláky. Vyzkoušeli jsme driftovací velorex

Slingshot, což v překladu znamená prak, se díky speciální konstrukci se třemi koly řadí někam mezi auto a motocykl. S historickým Velorexem má stejný jen počet kol. Tahle věc má totiž přes 170 koní a díky manuální převodovce umí do zatáček jezdit krásně bokem. Na český trh tato tříkolka přijela z Ameriky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K86a29r56e62l 74P41a41n95c80e67r 7721280718704

Problem s motorem spravi hlinikovy ( slitina Alu, Mn ++) setrvacnik, mam to v Preludu a je to rozdil.

0/0
17.1.2016 7:48

J15i66ř93í 92Š63e37j90n61o86h70a 4572733934303

Geniání projekt sloučil nevýhody auta i motorky do jednoho stroje.

Máte problém projet ucpaným městem a s náledným parkování jako v autě ale v dešti zmoknete a při nehodě si natlučete jako na motorce.

Přitom spotřeba a cena je také vysoká jako u auta.

No nekupte to !:-)

+1/0
15.12.2015 15:07

P62e50t22r 15M40a93l91i62š92k70a 6471515701223

Mě se to moc nelíbí. Je to takový divný slepenec. Čumák celkem pěkný designovaný pak dvě sedačky a zbytek někdo odřezal.

+2/0
11.12.2015 17:47


J62a40k95u25b 42K79o39s 3706352420854

Jednu jistotu člověk má, když si tuhle nepraktickou a předraženou blbost koupí. Každej kanál je jeho :-)

+2/0
11.12.2015 17:40

J15i11ř47í 21Š86e59j70n12o82h18a 4292913604623

A taky už to asi nikdy neprodáte.

+1/0
15.12.2015 15:08

J97i70n73d97ř90i48c28h 86S60t40i88b22ů15r63e89k 2158911256791

Velorex jsme doma měli. Na tu dobu OK. Ale tohle...ač to vypadá hezky, tak pořád nevidím důvod to koupit. Když chci velký výkon na malou váhu, koupím motorku. Když chci drift, koupím postarší benzínové BMW s větším obsahem a se zadním náhonem, kde díky dvěma zadním gumám zažiju, kromě driftu, i celkem slušný odpich se zabořením do sedačky. Tenhle hybrid ale musí klouzat jak na sněhu v podstatě nonstop.

0/0
11.12.2015 14:56

J28a35n 92N53o51v16á20k 4766487863149

A víte, proč to v každé zatáčce jede bokem?? Protože to má vzadu jen jednu pneumatiku. Osobně bych tam dal alespoň 315 mm širokou "botu".

0/−1
11.12.2015 12:28

P43e48t44r 61D44o18u65p72a44l 5921668275499

Za 800 tisíc mám už 2016 Mustang.

+1/−1
11.12.2015 11:08

V16á31c73l54a16v 22M77a26š13e21k 5420376142268

Neuvěřitelné, kolik lidí tady kritizuje cenu a nepraktičnost téhle hračky. Ale nebojte, svoje kupce si to najde. Já, kdybych už nezvládal motorku, tak do toho jdu.

+1/0
11.12.2015 10:37

J71a78k98u56b 96F49e76i52f29a80r 7489289796869

Hračka, nic víc.

0/0
11.12.2015 10:16

K61a17r52e47l 30H41o65r69á36k 2198869393373

Ale také nic míň.

0/0
25.12.2015 11:22

J12a34r39o91s44l80a64v 30K86a27d92l19e80c 5951129862411

Proč? V kabrioletu nepotřebuji helmu a pokud ji někdo vyžaduje, pak si ji může nasadit i v Meďáku... slepá vývojová ulička, nic víc.

+2/0
11.12.2015 9:20

P39e96t33r 34P79a29l61e78č11e59k 3230125524892

Nějak nevím....driftovat po kruháči nepotřebuju, to považuju za zbytečné frajeřinky.....navíc je to i docela předražené....Kdybych chtěl hračku na výlety a nevěděl co s penězi tak mne by zajímal spíše Monotracer.

0/−2
11.12.2015 8:47

D68a66v22i73d 27R88y88c14h47e25t65s73k89ý 9596371480450

To je hrozný jak neefektivní je ten přenos výkonu na silnici, proč to někdo vyrobil?

Tak jak to vypadá? 

No šéfe dali jsme tam nejširší gumu a pořád to hrabe, dokonce i na tempomat. 

Perfektní! Ihned od výroby!

+1/−1
11.12.2015 8:43

V63l81a94d79i89m16í13r 32H14a76v22r42á30n50e28k 7446366330527

Není to moc Antone Pavloviči....? :-)

+1/−1
11.12.2015 8:39

J67a31n 83D97l52o34u58h17ý 7674159390129

Mno nevim nevim, jako imagovka je to zajimave, ale 820 tacu? To radsi KTM

+1/−1
11.12.2015 8:07
Foto

J51a61n 24G59o29e57t20z 5780603197519

To bych si tedy nekoupil ...

0/−1
11.12.2015 8:02
Foto

L23u21k75á70š 26N74o46v39o62t35n83ý 6796237788838

Za 820 tisíc... No a v čem je to lepší než špičková motorka, která stojí třetinu? 8-o

0/−2
11.12.2015 7:52

J51i54ř40í 98Š44e26j74n74o69h80a 4162893974853

Když je řidič "na šrot", tak na semaforech nepadá s nebudí nežádoucí pozornost policie.

Nic jiného mě nanapadá.

Jakékoli auto to ale zařídí taky.

0/0
15.12.2015 15:12

J25i53ř91í 58Š79e70j85n75o63h41a 4422313754753

Řidič nemusí mít smysl pro rovnováhu a přitom si užívá "vítr kolem přilby".

Sěmjmem s e tomu, ale v seniorském věku to nemusí být úplně marné. Když o tom, a o sobě, tak přemýšlím.

0/0
15.12.2015 15:15

T75o66m81á11š 79B45u15r65a 1479606

Tedy nerad bych se mýlil, ale otevřená (!) tříkolka (kam se to hrabe na zavřený Velorex džínový) s obstarožní pohonnou jednotkou vpředu (!!) s designem rybářské plastové pramice bratru za 850 tisícovek - to asi nezaznamená dle mého ve zdejší kotlině a přilehlých úvalech nějak oslnivé prodejní výsledky. Už jenom pro tu cenu, za kterou lze pořídit slušný a o mnoho pohodlnější klasický sedan. Nebo přepočtem zhruba deset oněch dvoutaktních textílií.

+1/−2
11.12.2015 7:22

R74a35d47i46m 15H89a20v83l47í52č47e80k 7910310428188

Autore: PRO dospěláky, ne po...

0/0
11.12.2015 6:36

J97o75s90e98f 65D22o50u97d97e13r97a 5154200626807

Hlavně aby s tím nepotkal Mr. Beana. Ten je na tříkolky pes:-P

+2/0
11.12.2015 6:22

J59a16n 40K82a54l32a48b70z72a 6312571828329

Nějak pořád nechápu k čemu je toto vozítko dobré? Pro invalidy co nemohou na motorku?

+1/−1
11.12.2015 6:21

M38a94r73t60i67n 71Č47e39r74n48ý 7931614831

Když pominu fakt, že je to  příšerně hnusny tak na blbnuti to bude fajn. Jen si myslím, že vzhledem k motoru vpředu a hnanemu zadnímu kolu vás do krizovky dostane každá prudci akcelerace a nebo zrnko písku u silnice.

+1/−1
11.12.2015 0:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.