- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problem s motorem spravi hlinikovy ( slitina Alu, Mn ++) setrvacnik, mam to v Preludu a je to rozdil.
Geniání projekt sloučil nevýhody auta i motorky do jednoho stroje.
Máte problém projet ucpaným městem a s náledným parkování jako v autě ale v dešti zmoknete a při nehodě si natlučete jako na motorce.
Přitom spotřeba a cena je také vysoká jako u auta.
No nekupte to !
Mě se to moc nelíbí. Je to takový divný slepenec. Čumák celkem pěkný designovaný pak dvě sedačky a zbytek někdo odřezal.
Jednu jistotu člověk má, když si tuhle nepraktickou a předraženou blbost koupí. Každej kanál je jeho
Velorex jsme doma měli. Na tu dobu OK. Ale tohle...ač to vypadá hezky, tak pořád nevidím důvod to koupit. Když chci velký výkon na malou váhu, koupím motorku. Když chci drift, koupím postarší benzínové BMW s větším obsahem a se zadním náhonem, kde díky dvěma zadním gumám zažiju, kromě driftu, i celkem slušný odpich se zabořením do sedačky. Tenhle hybrid ale musí klouzat jak na sněhu v podstatě nonstop.
A víte, proč to v každé zatáčce jede bokem?? Protože to má vzadu jen jednu pneumatiku. Osobně bych tam dal alespoň 315 mm širokou "botu".
Neuvěřitelné, kolik lidí tady kritizuje cenu a nepraktičnost téhle hračky. Ale nebojte, svoje kupce si to najde. Já, kdybych už nezvládal motorku, tak do toho jdu.
Proč? V kabrioletu nepotřebuji helmu a pokud ji někdo vyžaduje, pak si ji může nasadit i v Meďáku... slepá vývojová ulička, nic víc.