Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tajný tip bazarového šmejdila: přehlížený diamant Mitsubishi Lancer

Lancer je přesně ten exot, o kterého obyčejný návštěvník bazaru nezavadí. Ale znalec ví, že to přehlížené mitsubishi je skvělý úlovek. Je to auto ze staré japonské školy, až na trochu větší sklony ke korozi je z hlediska spolehlivosti téměř neprůstřelný. Nejlevnější kousky seženete od 150 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V39l98a97d65a 63S18i66r14o57t28e11k 5834265288140

Problem s LPG u Mitsu je v tom, že tě potom natahnou na servise a cokoliv by si chtel uhrat na zaruku te odpalkuji s tim, že je to opotrebenim. Mam ASX s LPG ) ( stejny motor ) a stači si pročist jejich forum zdvihatka, podlozky vod ventily apod. Hezkou myslenku a napad zazdi tragicky pristup Mitsubishi ...

0/0
28.1.2016 8:56

D31e14n64i52s 45W42i25t49z98k11u 3683621669117

pokud si každých 15 tis km necháš seštelovat ventily, tak by to nemělo dělat problém

0/0
28.1.2016 15:39

J84a90n 80D72l25o43u12h69ý 7394359480449

Dneska ma nejake auto vyrobene po roce 2006 ventily bez hydrostelu ? Tam se nic nesteluje, ale meni se hydrostely a to neni uplne levna zalezitost. Jinak problem toho ASX bude spis v tom, ze tam urcite neni namontovany tzv. "primazavani". Bez diskuze: funguje to a setri to ventily, sedla atd.. Odzkouseno na EcoTecu - po primazavani ma opet motor standartni zvuk a projev pri plnem zatizeni. To same Duratec - bez primazavani se rozlucte s ventily na 1 nebo 4 valci. Oprava cca za 15 tacu. Jeste si vyplati si zaplatit elektronicky rizene - nemusi se to stelovat kazdy 2 mesice, jak to mechanicke.R^

0/0
28.1.2016 17:20

J93a33n 36U71l95m 7340459116462

Proč ne? Ale sen českých rodin je stříbrná škoda octavia combi TDi ;-D

+2/−1
28.1.2016 6:37

P25a15t27r52i54k 23K59o97u63b94a 3552102130715

R^;-D

0/−1
28.1.2016 13:16

J36a29n 21D11l84o12u60h74ý 7394149100479

Ochcafka f TDIcku na hlinach R^

0/−2
28.1.2016 17:21

M90a22r36t15i43n 27V64o64j69á85č63e30k 9703297511716

no na AAA mají v podstatě jen 3 lancery 09-10 a zrovna ty lepší 1,8i s poměrně nízkým nájezdem

0/0
27.1.2016 23:55

M75a39r92e44k 90J61a98n51e84č33k59a 1987856503751

Škoda, kdyby nadále do něj dávali aspoň tu 1.8, tak za ty peníze nemá konkurenci, když pominu některé low-cost parodie. Co by mě ale zajímalo, jestli agresivní sajrajt solanka, coby hlavní prostředek u nás v ČR na udržování sjízdnosti cest v zimě je pouze u nás takový republikový fenomén, nebo celoevropský.

0/0
27.1.2016 22:37

D23e51n16i31s 46W70i58t61z37k44u 3473121509657

přitáhl jsem si Accorda z Itálie, jezdil v Lombardii a ve chvíli, kdy jsem viděl podvozek, tak bylo rozhodnuto. žádná sůl, žádný slaný vzduch od moře a 9 let starý podvozek je takřka netknutý

0/0
27.1.2016 22:41

M90a39r64e59k 88J98a98n21e65č55k39a 1227836293191

Je pravda, že v některé části Itálie auto sníh ani nevidělo. Nicméně co jsem slyšel, tak údajně ani tam, kde v Itálii pravidelně sněží, solanku nepoužívají. V jiných státech netuším. Bonus té solanky je i to, že je tak agresivní, že narušuje i povrchy cest a pak stačí přetížené kamiony a výmoly na cestách se pak objevují jako houby po dešti.

0/0
27.1.2016 23:46

J66a65n 77U28l19m 7490779646972

ale zase jsou to prasata a ty auta jsou většinou brutálně vybydlený

0/−1
28.1.2016 6:41

D15e10n26i77s 64W10i52t59z58k85u 3933931949497

to záleží co kupuješ, když tam jedeš pro low-cost, tak je asi blbost čekat voňavku.

0/0
28.1.2016 7:17

J96a51n 76D12l85o59u91h33ý 7854389510699

Tak jedno moje auto je Opel z roku 2003 a jezdenej kazdou zimu, kazdy den (auto v zime zasadne nikdy nemeju) a i dnes je podvozek stale jako novy. Ani zrnko koroze. Jedine co je rezave jak leseni na stavbe je koule na vozejk;-D

0/0
28.1.2016 17:24

J77i69ř82í 40S26c22h74w66a53c87h 8818304558656

je to fenomén tam kde prostě sněží a solí se....takže určité části Evropy to není problém

0/0
27.1.2016 22:50

M13a78r63e97k 35J25a71n25e80č75k42a 1467906143151

Neřekl bych, že v jiných státech je sůl na cesty automaticky pravidlem.

0/0
27.1.2016 23:47

J80a24n 86D36l93o31u82h75ý 7274689800289

I v cesku je to region od regionu. U nas se soli jenom kdyz je naledi, jinak se jenom prohrnuje. Ale jakmile se dostanu na silnici 1. tridy, tak je vzdy nasoleno.R^

0/0
28.1.2016 17:26

V38o94j18t68ě56c55h 30T56r22u68h86l12á35ř 2975619876

Mám sedan v 1.6. Ano není to zrovna nejvýkonější, ale zase to tolik nežere a rozhodně nemůžu říct, že by to bylo líné právě naopak.

Největší výhodou je určitě pohodlí cestujících. Každy kdo mi do toho sednul především na zadní sedačky, tak hned jak je to hrozně pohodlné a několikrát mi tam i usli. Do té doby než jsem za to zatáhl.

r.v. 2010 a ano je to jenom 5-6 let staré auto 150k najeto, ale bez problémů.

Příští bude opět Mišák.

0/0
27.1.2016 14:32

V16o96j78t30ě69c60h 72T73r93u92h60l43á29ř 2125469396

Jinak dodatek se sklopenýma zadníma sedačkama jsem narval celé dveře.na délku

0/0
27.1.2016 14:33

V54o95j43t30ě72c17h 85T89r70u57h91l22á36ř 2835119956

Ale víte co je nejlepší na mitsubishi? Ta přední Maska (to je orgasmus).

+1/−1
27.1.2016 14:34

P68a94t69r29i89k 59K57o76u32b44a 3742622930855

Rozhodne lepsi volba jak tupa Octavie s Fabii.

+5/−3
27.1.2016 14:10

Z37b20y31n57ě57k 38H63o41l25í98k 1217877595220

jasne, do 3 tisíc ot/min mají tyhle miciny dynamiku jako htpéčka a když to točíš, tak to žere 10 litrů. auta k ničemu.

+1/−3
27.1.2016 17:56

J67i59ř47í 19S91c64h74w33a42c27h 8498934488666

Zbyňku s tou haťapou to zase nepřeháněj ;-)

Tato Micina s 1.6/86kW je na tom s dynamikou podobně jako "tupa" Fabia/Rapid s 1.2 TSI/66kW.

.....ale samozřejmě "tupa" Fabia/Rapid s 1.2TSI/81kW tomu spolehlivě "napráskají", ať Báča trolí jak chce, je mu to prd platný....

+1/−1
27.1.2016 22:47

Z97b37y41n33ě95k 84H29o81l89í77k 1367717415360

tyhle středně-výkonný atmosféry jsou dole totálně mrtvý, a vytáčení je tak na víkendovou zábavu s kamarády ze střední :-)

na běžný použití pro dospělý lidi totální opruz.

0/0
28.1.2016 18:59

J79a69n 18U11l98m 7440189716962

To ani nelze porovnávat, to je 100 a 1

+1/0
28.1.2016 6:43

T64o70m39á20š 13C76h14r18a63s89t96n43ý 2861664861913

No jo, prej je vošklivej. Je svůj, je jedinečný, a hlavně, je to výkonné jako svého času Zero od stejného producenta. Upřímně, 1.6 BEZ TURBA s 86kw? Tolik nedosahovala ani 1.6 FSI od VW s milovaním turbíčkem...

0/−3
27.1.2016 12:34

J74i91r85i 69F68i82n30k 6327479537718

1.6 FSI byla atmosféra bez turba. Měla ale už přímý vstřik...

+1/0
27.1.2016 12:47

T19o47m93á13š 57C35h40r76a62s65t73n26ý 2141844691723

Tak na stránkách motorů píšou že 1.6 FSI (EA211)má turbokompresor :/ Nevím, ostatně, její 70KW vs. 85/6 Lanceru je trochu rozdíl.

0/0
27.1.2016 13:00

P80a44v92e91l 13L30o18h34b51e32r11g37e81r 5506161720585

FSI - atmosféra s přímým vstříkem. TFSI- přímý vstřik s turbem. Oboje katastrofa na tvorbu karbonu.

+3/0
27.1.2016 13:03

J15i94ř69í 68S85c49h17w55a89c34h 8368114758806

co je na tom výkonu extrémního? Honda před 20 lety dostávala ze sériové atmo 1.6 okolo 110-120 kW, u vrcholných verzí až 135 kW ;-)

+1/0
27.1.2016 13:12

M83a97r20e48k 87H54r60u68b87y 6397692601348

Jenze to uz nekoupite, protoze Euro6.

Znate to o holubech na strese, ze?;-)

0/0
27.1.2016 13:38

Z34b12y94n21ě58k 11H66o98l89í10k 1137947935840

a těch 86kW má kde? v 7000 ot/min?;-D;-D;-D

0/0
27.1.2016 17:59

L46u22d94v81í33k 75G51a26j39d70o12š28í27k 2975453164402

Za mě:

Je to nízký sedan, takže NEZÁJEM. Kdo jednou vyzkouší nastupování do vyššího vozu, už nikdy nízký vůz chtít nebude i kdyby byl supervýhodný. Možná ještě kombík, ale sedan určitě ne.

+3/−1
27.1.2016 11:11

J98i35r24i 82F52i94n22k 6767109197808

Za mě:

Auto je od toho jezdilo a aby jezdilo dobře. Vysoké auto s vyšším těžištěm nikdy nebude mít tak dobré jízdní vlastnosti jako obdobné auto klasické koncepce. Vyšší spotřeba u vyšších aut je jen bonus.

Až si budu vybírat auto podle toho že se mi do něj době nastupuju, tak si budu muset přiznat že jsem:

a) starej

b) tlustej

c) prostě zchátralej a zdevastovanej (třebas i v mladém věku)

+8/−1
27.1.2016 11:18

L93u96d16v53í92k 68G24a56j91d56o45š84í82k 2175723334192

Jen by mě zajímalo, jak jste přišel na to, že nižší auto má i nižší spotřebu. Moje vysoké auto, co momentálně mám, má zatím nejnižší spotřebu ze všech aut co jsem dosud měl.

Elektronika dnes výhody nízkého těžiště prakticky anuluje a pokud nejezdíte na silniciích formuli, tak jízdní vlastnosti vysokého auta nejsou žádné omezení. S a), b), c) máte jistě pravdu. Na druhou stranu člověk je tvor od přírody pohodlný a od lepšího k horšímu se vrací opravdu nerad. Možná když budete jezdit trochu déle s vyšším autem, tak pochopíte, že to není jen o stáří a zchátralosti. Krom toho to stáří nakonec čeká na každého (pokud nejezdí jako magor a do té doby se za volantem nezabije).

+2/0
28.1.2016 11:38

J40i82ř68í 63S83c69h14w68a79c12h 8928274828156

dovolím si odpovědět za kolegu:

1. vyšší auto = vyšší hmotnost, větší čelní plocha = vyšší aerodynamický odpor to vše dohromady = vyšší spotřeba (při stejném motoru, což asi není váš případ porovnávání vašich aut)

2. je nutno předpokládat, že nižší auto má stejnou elektroniku, takže auto s vyšším těžištěm bude na tom vždy hůře, vyšší těžiště a vyšší hmotnost se nakonec vždy nějak negativně projeví, fyzikální zákony nedokáže eliminovat žádná elekronika.

0/−1
28.1.2016 12:40

J33i66ř69í 32S41c63h58w34a58c82h 8888234828626

nejsem mladý, pár let jsem jezdil i v autě s vyšším posezem, kam se pohodlně nastupovalo. Ale nyní na "stará kolena" jsem se vrátil k autu "nízké konstrukce", do kterého sice cca 5 sekund "obtížněji" nasedám a 5 sekund "obtížněji" vystupuji, abych mezitím dlouhé minuty či hodiny využíval (při stejné nákupní ceně) jistějšího kontaktu se silnicí, vyšší dynamiky, při menší spotřebě.

0/−1
27.1.2016 12:38

T50o40m75á79š 70V12e45s27e49l27ý 5195378120839

já čekal, že za 5 sekund tam máte stovku ;-)

+2/0
27.1.2016 20:01

J23a66n 30K38o19n50v22a27l23i83n40k68a 5600161331845

Zase řeči ve stylu - mám to tak já, takže je to pravda - blábol. Vyšší auta mají své výhody pro osoby, které mají sníženou pohyblivost nebo díky jiným svým neduhům potřebují sedět výše než ostatní. Já osobně si ve vyšším autě připadám jako bych seděl na záchodě nebo na posedu. Kdykoliv jedu v manželčině Fusionu, který je oproti podobným autům o něco vyšší, připadám si jako v dodávce. Moje auto je nízké díky sníženému podvozku a sedadlo mám až dole. Jedině tak se dá skvěle vnímat odezva kol od vozovky. Ale každý, jak chce, že...

0/−1
27.1.2016 13:50

M73a69r86e50k 28J48a35n22e55č79k69a 1167266513221

A sedany jsou jako automaticky nižší než kombíky? :-) Koukám, že podle vás automaticky všichni chtějí vysoký vůz, další blud. Tak třeba v mém případě to mám přesně opačně, protože ve vysokých vozech si automaticky připadám jako v dodávce, protože mi tam chybí ten kontakt s vozovkou a navíc vysoké sezení mě vysloveně vadí.

0/−1
27.1.2016 22:22

J14a60n 73U20l91m 7620599146412

Taky jsem zvyklej na MPV, ale do takovýho nízkýho Ferrari bych se klidně nechal zlákat...

0/0
28.1.2016 6:46

M50i32r27o90s49l11a51v 38Š92i64m52k49o 7505613642735

Jak zabránit korozi podvozku za pár korun a věnovat tomu jenom trochu času? Zakonzervovat ho vazelinou, vydrží to pěkných pár let. Kupuji ojetiny celý život a funguje to !

0/0
27.1.2016 11:07

D40e17n81i39s 80W16i11t70z70k35u 3183851949417

já mám doma kýbl tlumexu a je to lepší než vazelína

+1/0
27.1.2016 11:23

J32i23ř65í 54S10c95h30w44a72c53h 8378414228606

Denisi a v jak širokém okruhu ten "tlumex v kýblu" antikorozně působí? ;-)

0/0
27.1.2016 22:55

D98e72n63i98s 18W46i60t54z76k73u 3603441309567

přes okraj kýblu to nepřeleze ;-)

0/0
27.1.2016 23:05

T29o23m92á64š 42V60e42s38e82l94ý 5615688520959

"Lancer má asi jediný plošně známý neduh, a to je náchylnost ke korozi podvozku, což je vlastní více japonským vozům poslední dekády."

No nevím, já tedy u aut považuji stav absolutně bez koroze za nejdůležitější kritérium při výběru - cokoli jiného se dá vcelku levně vyměnit, jen ta kastle zůstává...

+2/0
27.1.2016 11:00

A44l37e11š 49B92e49n71e97š 3716185762587

Jo, přesně - pokud koupím ojetinu za 150 000Kč která je 8 let stará a za 2 roky vykvete, tak je to prakticky neprodejný. Pak se nikdo nemůže divit, že si toho v bazaru nikdo nevšimne. Sám jsem za podobný prachy kupoval ojetinu a prví co bylo, aby to mělo dobře antikorozně vyrobenou karoserii.

+1/0
27.1.2016 14:06

M79a76r46e90k 92H64r74u73b24y 6597602721978

Koukam, ze Lancer muze byt zajimavy spis jako funglovka ;-)R^

0/0
27.1.2016 10:09

J60i28ř69í 88S67c46h49w92a64c19h 8488724218506

ano ty akční ceny jsou nyní dost zajímavý, ale jen pro "klidné" řidiče, kteří se spokojí s průměrnou dynamikou. Pokud by někdo chtěl výkonnější benzín, než 1.6/86 kW, má smůlu

+2/0
27.1.2016 10:30

M80a84r31e50k 83H86r82u80b64y 6917902111958

1.6/86 kW atmo benzin v priblizovadle za tuhle cenu temer nema konkurenci. Nebude to srdcovka, ale dric treba na kazdodenni dojizdeni do prace.R^

0/0
27.1.2016 13:36

A93n78t81o83n76í38n 50K41ř31á11p 8184147703371

Na přelomu 2014/2015 se dal nový sehnat pod 300tisíc. Dala se i uhádat drobná sleva (metalíza zdarma). Motor 1.6 vůbec není špatný!! Jen je třeba se s ním naučit. Sám Lancera používám pro dojíždění do práce (20km) a koncem roku 2014 jsem nenašel auto s lepším poměrem cena - užitná hodnota. Zatím jsem maximálně spokojen.

0/0
28.1.2016 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.