Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tajný tip bazarového šmejdila: přehlížený diamant Mitsubishi Lancer

Lancer je přesně ten exot, o kterého obyčejný návštěvník bazaru nezavadí. Ale znalec ví, že to přehlížené mitsubishi je skvělý úlovek. Je to auto ze staré japonské školy, až na trochu větší sklony ke korozi je z hlediska spolehlivosti téměř neprůstřelný. Nejlevnější kousky seženete od 150 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V39l51a81d37a 59S86i54r54o81t39e89k 5164175718550

Problem s LPG u Mitsu je v tom, že tě potom natahnou na servise a cokoliv by si chtel uhrat na zaruku te odpalkuji s tim, že je to opotrebenim. Mam ASX s LPG ) ( stejny motor ) a stači si pročist jejich forum zdvihatka, podlozky vod ventily apod. Hezkou myslenku a napad zazdi tragicky pristup Mitsubishi ...

0/0
28.1.2016 8:56

D30e63n17i47s 16W72i66t70z97k75u 3283151169727

pokud si každých 15 tis km necháš seštelovat ventily, tak by to nemělo dělat problém

0/0
28.1.2016 15:39

J16a65n 36D78l48o27u42h48ý 7134269600789

Dneska ma nejake auto vyrobene po roce 2006 ventily bez hydrostelu ? Tam se nic nesteluje, ale meni se hydrostely a to neni uplne levna zalezitost. Jinak problem toho ASX bude spis v tom, ze tam urcite neni namontovany tzv. "primazavani". Bez diskuze: funguje to a setri to ventily, sedla atd.. Odzkouseno na EcoTecu - po primazavani ma opet motor standartni zvuk a projev pri plnem zatizeni. To same Duratec - bez primazavani se rozlucte s ventily na 1 nebo 4 valci. Oprava cca za 15 tacu. Jeste si vyplati si zaplatit elektronicky rizene - nemusi se to stelovat kazdy 2 mesice, jak to mechanicke.R^

0/0
28.1.2016 17:20

J42a32n 65U38l41m 7200229596472

Proč ne? Ale sen českých rodin je stříbrná škoda octavia combi TDi ;-D

+2/−1
28.1.2016 6:37

P46a95t72r69i10k 32K13o75u63b92a 3262562780625

R^;-D

0/−1
28.1.2016 13:16

J34a82n 43D10l16o28u50h24ý 7884159660699

Ochcafka f TDIcku na hlinach R^

0/−2
28.1.2016 17:21

M49a19r28t42i95n 48V77o40j95á53č75e41k 9123317681776

no na AAA mají v podstatě jen 3 lancery 09-10 a zrovna ty lepší 1,8i s poměrně nízkým nájezdem

0/0
27.1.2016 23:55

M13a93r57e13k 77J39a49n80e62č57k86a 1757136463881

Škoda, kdyby nadále do něj dávali aspoň tu 1.8, tak za ty peníze nemá konkurenci, když pominu některé low-cost parodie. Co by mě ale zajímalo, jestli agresivní sajrajt solanka, coby hlavní prostředek u nás v ČR na udržování sjízdnosti cest v zimě je pouze u nás takový republikový fenomén, nebo celoevropský.

0/0
27.1.2016 22:37

D66e85n15i12s 13W62i52t18z22k67u 3463881669557

přitáhl jsem si Accorda z Itálie, jezdil v Lombardii a ve chvíli, kdy jsem viděl podvozek, tak bylo rozhodnuto. žádná sůl, žádný slaný vzduch od moře a 9 let starý podvozek je takřka netknutý

0/0
27.1.2016 22:41

M42a25r58e27k 60J59a94n83e85č42k52a 1267906113701

Je pravda, že v některé části Itálie auto sníh ani nevidělo. Nicméně co jsem slyšel, tak údajně ani tam, kde v Itálii pravidelně sněží, solanku nepoužívají. V jiných státech netuším. Bonus té solanky je i to, že je tak agresivní, že narušuje i povrchy cest a pak stačí přetížené kamiony a výmoly na cestách se pak objevují jako houby po dešti.

0/0
27.1.2016 23:46

J11a42n 35U11l20m 7720749606292

ale zase jsou to prasata a ty auta jsou většinou brutálně vybydlený

0/−1
28.1.2016 6:41

D37e96n53i22s 81W10i86t18z33k65u 3953531799567

to záleží co kupuješ, když tam jedeš pro low-cost, tak je asi blbost čekat voňavku.

0/0
28.1.2016 7:17

J35a30n 39D48l93o12u30h79ý 7784659530619

Tak jedno moje auto je Opel z roku 2003 a jezdenej kazdou zimu, kazdy den (auto v zime zasadne nikdy nemeju) a i dnes je podvozek stale jako novy. Ani zrnko koroze. Jedine co je rezave jak leseni na stavbe je koule na vozejk;-D

0/0
28.1.2016 17:24

J56i64ř37í 36S32c16h24w47a54c85h 8978754568886

je to fenomén tam kde prostě sněží a solí se....takže určité části Evropy to není problém

0/0
27.1.2016 22:50

M88a39r44e89k 24J62a76n76e38č57k40a 1257496393881

Neřekl bych, že v jiných státech je sůl na cesty automaticky pravidlem.

0/0
27.1.2016 23:47

J87a12n 51D91l11o30u30h63ý 7714189410259

I v cesku je to region od regionu. U nas se soli jenom kdyz je naledi, jinak se jenom prohrnuje. Ale jakmile se dostanu na silnici 1. tridy, tak je vzdy nasoleno.R^

0/0
28.1.2016 17:26

V52o34j28t16ě90c93h 18T13r53u32h89l76á23ř 2275659496

Mám sedan v 1.6. Ano není to zrovna nejvýkonější, ale zase to tolik nežere a rozhodně nemůžu říct, že by to bylo líné právě naopak.

Největší výhodou je určitě pohodlí cestujících. Každy kdo mi do toho sednul především na zadní sedačky, tak hned jak je to hrozně pohodlné a několikrát mi tam i usli. Do té doby než jsem za to zatáhl.

r.v. 2010 a ano je to jenom 5-6 let staré auto 150k najeto, ale bez problémů.

Příští bude opět Mišák.

0/0
27.1.2016 14:32

V74o59j55t76ě65c17h 38T46r68u85h67l86á46ř 2465429696

Jinak dodatek se sklopenýma zadníma sedačkama jsem narval celé dveře.na délku

0/0
27.1.2016 14:33

V92o97j15t67ě96c41h 87T90r30u32h96l93á92ř 2485479786

Ale víte co je nejlepší na mitsubishi? Ta přední Maska (to je orgasmus).

+1/−1
27.1.2016 14:34

P40a53t50r53i51k 90K49o92u77b51a 3492832640715

Rozhodne lepsi volba jak tupa Octavie s Fabii.

+5/−3
27.1.2016 14:10

Z44b67y64n12ě39k 75H83o95l56í76k 1537867795340

jasne, do 3 tisíc ot/min mají tyhle miciny dynamiku jako htpéčka a když to točíš, tak to žere 10 litrů. auta k ničemu.

+1/−3
27.1.2016 17:56

J28i46ř25í 45S87c73h92w97a98c63h 8388484568606

Zbyňku s tou haťapou to zase nepřeháněj ;-)

Tato Micina s 1.6/86kW je na tom s dynamikou podobně jako "tupa" Fabia/Rapid s 1.2 TSI/66kW.

.....ale samozřejmě "tupa" Fabia/Rapid s 1.2TSI/81kW tomu spolehlivě "napráskají", ať Báča trolí jak chce, je mu to prd platný....

+1/−1
27.1.2016 22:47

Z25b15y91n94ě22k 77H81o23l38í31k 1137797235370

tyhle středně-výkonný atmosféry jsou dole totálně mrtvý, a vytáčení je tak na víkendovou zábavu s kamarády ze střední :-)

na běžný použití pro dospělý lidi totální opruz.

0/0
28.1.2016 18:59

J24a73n 69U55l44m 7720489906712

To ani nelze porovnávat, to je 100 a 1

+1/0
28.1.2016 6:43

T25o65m27á55š 97C78h89r19a40s76t30n66ý 2171294911703

No jo, prej je vošklivej. Je svůj, je jedinečný, a hlavně, je to výkonné jako svého času Zero od stejného producenta. Upřímně, 1.6 BEZ TURBA s 86kw? Tolik nedosahovala ani 1.6 FSI od VW s milovaním turbíčkem...

0/−3
27.1.2016 12:34

J73i41r33i 34F47i62n74k 6457709937288

1.6 FSI byla atmosféra bez turba. Měla ale už přímý vstřik...

+1/0
27.1.2016 12:47

T49o11m34á82š 90C69h69r29a55s31t16n65ý 2571204751153

Tak na stránkách motorů píšou že 1.6 FSI (EA211)má turbokompresor :/ Nevím, ostatně, její 70KW vs. 85/6 Lanceru je trochu rozdíl.

0/0
27.1.2016 13:00

P10a33v28e82l 95L48o87h37b52e55r29g96e82r 5416921180445

FSI - atmosféra s přímým vstříkem. TFSI- přímý vstřik s turbem. Oboje katastrofa na tvorbu karbonu.

+3/0
27.1.2016 13:03

J14i54ř47í 45S57c79h65w82a45c11h 8118144228766

co je na tom výkonu extrémního? Honda před 20 lety dostávala ze sériové atmo 1.6 okolo 110-120 kW, u vrcholných verzí až 135 kW ;-)

+1/0
27.1.2016 13:12

M12a40r95e27k 34H94r88u28b25y 6817502861518

Jenze to uz nekoupite, protoze Euro6.

Znate to o holubech na strese, ze?;-)

0/0
27.1.2016 13:38

Z80b42y75n98ě12k 18H81o25l26í67k 1697957785800

a těch 86kW má kde? v 7000 ot/min?;-D;-D;-D

0/0
27.1.2016 17:59

L46u47d67v32í53k 16G54a28j92d70o64š90í76k 2485853294512

Za mě:

Je to nízký sedan, takže NEZÁJEM. Kdo jednou vyzkouší nastupování do vyššího vozu, už nikdy nízký vůz chtít nebude i kdyby byl supervýhodný. Možná ještě kombík, ale sedan určitě ne.

+3/−1
27.1.2016 11:11

J56i39r63i 82F41i58n58k 6297709457768

Za mě:

Auto je od toho jezdilo a aby jezdilo dobře. Vysoké auto s vyšším těžištěm nikdy nebude mít tak dobré jízdní vlastnosti jako obdobné auto klasické koncepce. Vyšší spotřeba u vyšších aut je jen bonus.

Až si budu vybírat auto podle toho že se mi do něj době nastupuju, tak si budu muset přiznat že jsem:

a) starej

b) tlustej

c) prostě zchátralej a zdevastovanej (třebas i v mladém věku)

+8/−1
27.1.2016 11:18

L10u32d23v12í17k 37G28a31j46d11o13š48í82k 2585873694542

Jen by mě zajímalo, jak jste přišel na to, že nižší auto má i nižší spotřebu. Moje vysoké auto, co momentálně mám, má zatím nejnižší spotřebu ze všech aut co jsem dosud měl.

Elektronika dnes výhody nízkého těžiště prakticky anuluje a pokud nejezdíte na silniciích formuli, tak jízdní vlastnosti vysokého auta nejsou žádné omezení. S a), b), c) máte jistě pravdu. Na druhou stranu člověk je tvor od přírody pohodlný a od lepšího k horšímu se vrací opravdu nerad. Možná když budete jezdit trochu déle s vyšším autem, tak pochopíte, že to není jen o stáří a zchátralosti. Krom toho to stáří nakonec čeká na každého (pokud nejezdí jako magor a do té doby se za volantem nezabije).

+2/0
28.1.2016 11:38

J82i24ř21í 59S35c90h31w19a58c38h 8898174138486

dovolím si odpovědět za kolegu:

1. vyšší auto = vyšší hmotnost, větší čelní plocha = vyšší aerodynamický odpor to vše dohromady = vyšší spotřeba (při stejném motoru, což asi není váš případ porovnávání vašich aut)

2. je nutno předpokládat, že nižší auto má stejnou elektroniku, takže auto s vyšším těžištěm bude na tom vždy hůře, vyšší těžiště a vyšší hmotnost se nakonec vždy nějak negativně projeví, fyzikální zákony nedokáže eliminovat žádná elekronika.

0/−1
28.1.2016 12:40

J21i56ř95í 97S32c34h86w89a53c34h 8838214248376

nejsem mladý, pár let jsem jezdil i v autě s vyšším posezem, kam se pohodlně nastupovalo. Ale nyní na "stará kolena" jsem se vrátil k autu "nízké konstrukce", do kterého sice cca 5 sekund "obtížněji" nasedám a 5 sekund "obtížněji" vystupuji, abych mezitím dlouhé minuty či hodiny využíval (při stejné nákupní ceně) jistějšího kontaktu se silnicí, vyšší dynamiky, při menší spotřebě.

0/−1
27.1.2016 12:38

T18o27m81á38š 20V74e69s81e75l32ý 5265178120519

já čekal, že za 5 sekund tam máte stovku ;-)

+2/0
27.1.2016 20:01

J81a45n 96K22o86n71v23a40l78i20n75k22a 5570831911855

Zase řeči ve stylu - mám to tak já, takže je to pravda - blábol. Vyšší auta mají své výhody pro osoby, které mají sníženou pohyblivost nebo díky jiným svým neduhům potřebují sedět výše než ostatní. Já osobně si ve vyšším autě připadám jako bych seděl na záchodě nebo na posedu. Kdykoliv jedu v manželčině Fusionu, který je oproti podobným autům o něco vyšší, připadám si jako v dodávce. Moje auto je nízké díky sníženému podvozku a sedadlo mám až dole. Jedině tak se dá skvěle vnímat odezva kol od vozovky. Ale každý, jak chce, že...

0/−1
27.1.2016 13:50

M72a44r46e96k 34J47a24n61e98č85k65a 1827466303371

A sedany jsou jako automaticky nižší než kombíky? :-) Koukám, že podle vás automaticky všichni chtějí vysoký vůz, další blud. Tak třeba v mém případě to mám přesně opačně, protože ve vysokých vozech si automaticky připadám jako v dodávce, protože mi tam chybí ten kontakt s vozovkou a navíc vysoké sezení mě vysloveně vadí.

0/−1
27.1.2016 22:22

J49a57n 64U73l46m 7310429396772

Taky jsem zvyklej na MPV, ale do takovýho nízkýho Ferrari bych se klidně nechal zlákat...

0/0
28.1.2016 6:46

M40i94r39o20s25l78a95v 59Š15i63m73k42o 7245253772475

Jak zabránit korozi podvozku za pár korun a věnovat tomu jenom trochu času? Zakonzervovat ho vazelinou, vydrží to pěkných pár let. Kupuji ojetiny celý život a funguje to !

0/0
27.1.2016 11:07

D98e98n86i49s 57W60i41t92z53k92u 3743371559527

já mám doma kýbl tlumexu a je to lepší než vazelína

+1/0
27.1.2016 11:23

J37i17ř70í 10S74c91h17w45a30c13h 8568554678666

Denisi a v jak širokém okruhu ten "tlumex v kýblu" antikorozně působí? ;-)

0/0
27.1.2016 22:55

D34e77n44i93s 89W41i31t16z63k91u 3783401189887

přes okraj kýblu to nepřeleze ;-)

0/0
27.1.2016 23:05

T61o63m47á13š 16V22e87s46e85l71ý 5865698750989

"Lancer má asi jediný plošně známý neduh, a to je náchylnost ke korozi podvozku, což je vlastní více japonským vozům poslední dekády."

No nevím, já tedy u aut považuji stav absolutně bez koroze za nejdůležitější kritérium při výběru - cokoli jiného se dá vcelku levně vyměnit, jen ta kastle zůstává...

+2/0
27.1.2016 11:00

A34l94e42š 22B39e37n45e97š 3346185122777

Jo, přesně - pokud koupím ojetinu za 150 000Kč která je 8 let stará a za 2 roky vykvete, tak je to prakticky neprodejný. Pak se nikdo nemůže divit, že si toho v bazaru nikdo nevšimne. Sám jsem za podobný prachy kupoval ojetinu a prví co bylo, aby to mělo dobře antikorozně vyrobenou karoserii.

+1/0
27.1.2016 14:06

M17a43r27e39k 77H68r37u25b66y 6897942671928

Koukam, ze Lancer muze byt zajimavy spis jako funglovka ;-)R^

0/0
27.1.2016 10:09

J14i29ř31í 70S32c16h53w54a58c28h 8928254788166

ano ty akční ceny jsou nyní dost zajímavý, ale jen pro "klidné" řidiče, kteří se spokojí s průměrnou dynamikou. Pokud by někdo chtěl výkonnější benzín, než 1.6/86 kW, má smůlu

+2/0
27.1.2016 10:30

M23a56r49e33k 20H66r18u86b79y 6437172631538

1.6/86 kW atmo benzin v priblizovadle za tuhle cenu temer nema konkurenci. Nebude to srdcovka, ale dric treba na kazdodenni dojizdeni do prace.R^

0/0
27.1.2016 13:36

A52n46t30o64n66í26n 54K49ř41á77p 8144307873801

Na přelomu 2014/2015 se dal nový sehnat pod 300tisíc. Dala se i uhádat drobná sleva (metalíza zdarma). Motor 1.6 vůbec není špatný!! Jen je třeba se s ním naučit. Sám Lancera používám pro dojíždění do práce (20km) a koncem roku 2014 jsem nenašel auto s lepším poměrem cena - užitná hodnota. Zatím jsem maximálně spokojen.

0/0
28.1.2016 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.