Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tajný tip bazarového šmejdila: přehlížený diamant Mitsubishi Lancer

Lancer je přesně ten exot, o kterého obyčejný návštěvník bazaru nezavadí. Ale znalec ví, že to přehlížené mitsubishi je skvělý úlovek. Je to auto ze staré japonské školy, až na trochu větší sklony ke korozi je z hlediska spolehlivosti téměř neprůstřelný. Nejlevnější kousky seženete od 150 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V21l85a16d30a 81S55i37r78o61t69e28k 5434355208290

Problem s LPG u Mitsu je v tom, že tě potom natahnou na servise a cokoliv by si chtel uhrat na zaruku te odpalkuji s tim, že je to opotrebenim. Mam ASX s LPG ) ( stejny motor ) a stači si pročist jejich forum zdvihatka, podlozky vod ventily apod. Hezkou myslenku a napad zazdi tragicky pristup Mitsubishi ...

0/0
28.1.2016 8:56

D13e33n11i23s 29W15i39t35z78k80u 3223481419267

pokud si každých 15 tis km necháš seštelovat ventily, tak by to nemělo dělat problém

0/0
28.1.2016 15:39

J49a36n 22D39l10o17u64h40ý 7404199690799

Dneska ma nejake auto vyrobene po roce 2006 ventily bez hydrostelu ? Tam se nic nesteluje, ale meni se hydrostely a to neni uplne levna zalezitost. Jinak problem toho ASX bude spis v tom, ze tam urcite neni namontovany tzv. "primazavani". Bez diskuze: funguje to a setri to ventily, sedla atd.. Odzkouseno na EcoTecu - po primazavani ma opet motor standartni zvuk a projev pri plnem zatizeni. To same Duratec - bez primazavani se rozlucte s ventily na 1 nebo 4 valci. Oprava cca za 15 tacu. Jeste si vyplati si zaplatit elektronicky rizene - nemusi se to stelovat kazdy 2 mesice, jak to mechanicke.R^

0/0
28.1.2016 17:20

J53a57n 90U78l93m 7650949216752

Proč ne? Ale sen českých rodin je stříbrná škoda octavia combi TDi ;-D

+2/−1
28.1.2016 6:37

P52a45t92r34i94k 80K59o36u48b69a 3162952610215

R^;-D

0/−1
28.1.2016 13:16

J42a16n 13D34l13o64u71h92ý 7904529480619

Ochcafka f TDIcku na hlinach R^

0/−2
28.1.2016 17:21

M81a43r10t85i56n 53V29o49j95á90č28e14k 9153357141146

no na AAA mají v podstatě jen 3 lancery 09-10 a zrovna ty lepší 1,8i s poměrně nízkým nájezdem

0/0
27.1.2016 23:55

M90a49r62e83k 90J45a57n72e90č40k91a 1567136593531

Škoda, kdyby nadále do něj dávali aspoň tu 1.8, tak za ty peníze nemá konkurenci, když pominu některé low-cost parodie. Co by mě ale zajímalo, jestli agresivní sajrajt solanka, coby hlavní prostředek u nás v ČR na udržování sjízdnosti cest v zimě je pouze u nás takový republikový fenomén, nebo celoevropský.

0/0
27.1.2016 22:37

D49e84n42i98s 25W36i61t22z62k75u 3213241519867

přitáhl jsem si Accorda z Itálie, jezdil v Lombardii a ve chvíli, kdy jsem viděl podvozek, tak bylo rozhodnuto. žádná sůl, žádný slaný vzduch od moře a 9 let starý podvozek je takřka netknutý

0/0
27.1.2016 22:41

M97a28r76e59k 67J11a51n89e64č69k45a 1857376943251

Je pravda, že v některé části Itálie auto sníh ani nevidělo. Nicméně co jsem slyšel, tak údajně ani tam, kde v Itálii pravidelně sněží, solanku nepoužívají. V jiných státech netuším. Bonus té solanky je i to, že je tak agresivní, že narušuje i povrchy cest a pak stačí přetížené kamiony a výmoly na cestách se pak objevují jako houby po dešti.

0/0
27.1.2016 23:46

J60a72n 45U46l46m 7780299716362

ale zase jsou to prasata a ty auta jsou většinou brutálně vybydlený

0/−1
28.1.2016 6:41

D87e76n39i36s 98W18i79t31z16k84u 3913211249957

to záleží co kupuješ, když tam jedeš pro low-cost, tak je asi blbost čekat voňavku.

0/0
28.1.2016 7:17

J45a58n 12D59l30o72u62h39ý 7974669950129

Tak jedno moje auto je Opel z roku 2003 a jezdenej kazdou zimu, kazdy den (auto v zime zasadne nikdy nemeju) a i dnes je podvozek stale jako novy. Ani zrnko koroze. Jedine co je rezave jak leseni na stavbe je koule na vozejk;-D

0/0
28.1.2016 17:24

J13i74ř77í 14S18c78h55w50a71c90h 8718244898556

je to fenomén tam kde prostě sněží a solí se....takže určité části Evropy to není problém

0/0
27.1.2016 22:50

M88a24r78e51k 13J13a45n75e10č87k44a 1297986983721

Neřekl bych, že v jiných státech je sůl na cesty automaticky pravidlem.

0/0
27.1.2016 23:47

J58a77n 72D39l96o15u15h52ý 7124769220649

I v cesku je to region od regionu. U nas se soli jenom kdyz je naledi, jinak se jenom prohrnuje. Ale jakmile se dostanu na silnici 1. tridy, tak je vzdy nasoleno.R^

0/0
28.1.2016 17:26

V73o34j53t85ě86c68h 73T82r48u59h56l62á92ř 2655369736

Mám sedan v 1.6. Ano není to zrovna nejvýkonější, ale zase to tolik nežere a rozhodně nemůžu říct, že by to bylo líné právě naopak.

Největší výhodou je určitě pohodlí cestujících. Každy kdo mi do toho sednul především na zadní sedačky, tak hned jak je to hrozně pohodlné a několikrát mi tam i usli. Do té doby než jsem za to zatáhl.

r.v. 2010 a ano je to jenom 5-6 let staré auto 150k najeto, ale bez problémů.

Příští bude opět Mišák.

0/0
27.1.2016 14:32

V89o68j87t79ě56c76h 22T22r98u83h91l50á83ř 2705769746

Jinak dodatek se sklopenýma zadníma sedačkama jsem narval celé dveře.na délku

0/0
27.1.2016 14:33

V89o47j71t51ě55c11h 56T59r34u25h33l97á31ř 2195469416

Ale víte co je nejlepší na mitsubishi? Ta přední Maska (to je orgasmus).

+1/−1
27.1.2016 14:34

P77a40t62r42i87k 42K18o96u21b41a 3862122750325

Rozhodne lepsi volba jak tupa Octavie s Fabii.

+5/−3
27.1.2016 14:10

Z97b77y82n80ě71k 54H93o84l27í88k 1217387545400

jasne, do 3 tisíc ot/min mají tyhle miciny dynamiku jako htpéčka a když to točíš, tak to žere 10 litrů. auta k ničemu.

+1/−3
27.1.2016 17:56

J52i24ř89í 88S47c60h72w52a18c44h 8868574398736

Zbyňku s tou haťapou to zase nepřeháněj ;-)

Tato Micina s 1.6/86kW je na tom s dynamikou podobně jako "tupa" Fabia/Rapid s 1.2 TSI/66kW.

.....ale samozřejmě "tupa" Fabia/Rapid s 1.2TSI/81kW tomu spolehlivě "napráskají", ať Báča trolí jak chce, je mu to prd platný....

+1/−1
27.1.2016 22:47

Z39b24y24n54ě82k 12H27o55l25í50k 1467917475920

tyhle středně-výkonný atmosféry jsou dole totálně mrtvý, a vytáčení je tak na víkendovou zábavu s kamarády ze střední :-)

na běžný použití pro dospělý lidi totální opruz.

0/0
28.1.2016 18:59

J23a73n 30U58l86m 7760539966512

To ani nelze porovnávat, to je 100 a 1

+1/0
28.1.2016 6:43

T96o64m25á59š 54C68h47r92a24s24t29n54ý 2131744661543

No jo, prej je vošklivej. Je svůj, je jedinečný, a hlavně, je to výkonné jako svého času Zero od stejného producenta. Upřímně, 1.6 BEZ TURBA s 86kw? Tolik nedosahovala ani 1.6 FSI od VW s milovaním turbíčkem...

0/−3
27.1.2016 12:34

J51i23r96i 97F48i51n54k 6227789397448

1.6 FSI byla atmosféra bez turba. Měla ale už přímý vstřik...

+1/0
27.1.2016 12:47

T24o37m69á61š 30C42h72r26a88s67t52n71ý 2851764561323

Tak na stránkách motorů píšou že 1.6 FSI (EA211)má turbokompresor :/ Nevím, ostatně, její 70KW vs. 85/6 Lanceru je trochu rozdíl.

0/0
27.1.2016 13:00

P76a28v48e19l 97L62o14h45b62e56r97g12e54r 5206131790255

FSI - atmosféra s přímým vstříkem. TFSI- přímý vstřik s turbem. Oboje katastrofa na tvorbu karbonu.

+3/0
27.1.2016 13:03

J34i33ř64í 53S61c97h22w40a57c76h 8868984518206

co je na tom výkonu extrémního? Honda před 20 lety dostávala ze sériové atmo 1.6 okolo 110-120 kW, u vrcholných verzí až 135 kW ;-)

+1/0
27.1.2016 13:12

M31a91r29e76k 93H40r29u45b60y 6337342971738

Jenze to uz nekoupite, protoze Euro6.

Znate to o holubech na strese, ze?;-)

0/0
27.1.2016 13:38

Z43b69y71n78ě63k 71H56o61l52í91k 1787247305350

a těch 86kW má kde? v 7000 ot/min?;-D;-D;-D

0/0
27.1.2016 17:59

L78u50d84v26í46k 21G45a76j20d35o42š19í49k 2945883714412

Za mě:

Je to nízký sedan, takže NEZÁJEM. Kdo jednou vyzkouší nastupování do vyššího vozu, už nikdy nízký vůz chtít nebude i kdyby byl supervýhodný. Možná ještě kombík, ale sedan určitě ne.

+3/−1
27.1.2016 11:11

J29i63r33i 78F69i85n97k 6327369947578

Za mě:

Auto je od toho jezdilo a aby jezdilo dobře. Vysoké auto s vyšším těžištěm nikdy nebude mít tak dobré jízdní vlastnosti jako obdobné auto klasické koncepce. Vyšší spotřeba u vyšších aut je jen bonus.

Až si budu vybírat auto podle toho že se mi do něj době nastupuju, tak si budu muset přiznat že jsem:

a) starej

b) tlustej

c) prostě zchátralej a zdevastovanej (třebas i v mladém věku)

+8/−1
27.1.2016 11:18

L77u98d49v61í72k 14G50a93j75d16o87š86í37k 2655593454462

Jen by mě zajímalo, jak jste přišel na to, že nižší auto má i nižší spotřebu. Moje vysoké auto, co momentálně mám, má zatím nejnižší spotřebu ze všech aut co jsem dosud měl.

Elektronika dnes výhody nízkého těžiště prakticky anuluje a pokud nejezdíte na silniciích formuli, tak jízdní vlastnosti vysokého auta nejsou žádné omezení. S a), b), c) máte jistě pravdu. Na druhou stranu člověk je tvor od přírody pohodlný a od lepšího k horšímu se vrací opravdu nerad. Možná když budete jezdit trochu déle s vyšším autem, tak pochopíte, že to není jen o stáří a zchátralosti. Krom toho to stáří nakonec čeká na každého (pokud nejezdí jako magor a do té doby se za volantem nezabije).

+2/0
28.1.2016 11:38

J54i32ř60í 72S80c59h59w60a95c56h 8198644868936

dovolím si odpovědět za kolegu:

1. vyšší auto = vyšší hmotnost, větší čelní plocha = vyšší aerodynamický odpor to vše dohromady = vyšší spotřeba (při stejném motoru, což asi není váš případ porovnávání vašich aut)

2. je nutno předpokládat, že nižší auto má stejnou elektroniku, takže auto s vyšším těžištěm bude na tom vždy hůře, vyšší těžiště a vyšší hmotnost se nakonec vždy nějak negativně projeví, fyzikální zákony nedokáže eliminovat žádná elekronika.

0/−1
28.1.2016 12:40

J19i26ř87í 98S20c84h79w45a44c54h 8938954348416

nejsem mladý, pár let jsem jezdil i v autě s vyšším posezem, kam se pohodlně nastupovalo. Ale nyní na "stará kolena" jsem se vrátil k autu "nízké konstrukce", do kterého sice cca 5 sekund "obtížněji" nasedám a 5 sekund "obtížněji" vystupuji, abych mezitím dlouhé minuty či hodiny využíval (při stejné nákupní ceně) jistějšího kontaktu se silnicí, vyšší dynamiky, při menší spotřebě.

0/−1
27.1.2016 12:38

T75o95m22á20š 49V60e77s13e43l84ý 5965488890119

já čekal, že za 5 sekund tam máte stovku ;-)

+2/0
27.1.2016 20:01

J76a57n 40K39o87n22v77a69l49i66n48k59a 5650191871165

Zase řeči ve stylu - mám to tak já, takže je to pravda - blábol. Vyšší auta mají své výhody pro osoby, které mají sníženou pohyblivost nebo díky jiným svým neduhům potřebují sedět výše než ostatní. Já osobně si ve vyšším autě připadám jako bych seděl na záchodě nebo na posedu. Kdykoliv jedu v manželčině Fusionu, který je oproti podobným autům o něco vyšší, připadám si jako v dodávce. Moje auto je nízké díky sníženému podvozku a sedadlo mám až dole. Jedině tak se dá skvěle vnímat odezva kol od vozovky. Ale každý, jak chce, že...

0/−1
27.1.2016 13:50

M78a83r35e28k 83J10a44n98e24č35k26a 1167826123111

A sedany jsou jako automaticky nižší než kombíky? :-) Koukám, že podle vás automaticky všichni chtějí vysoký vůz, další blud. Tak třeba v mém případě to mám přesně opačně, protože ve vysokých vozech si automaticky připadám jako v dodávce, protože mi tam chybí ten kontakt s vozovkou a navíc vysoké sezení mě vysloveně vadí.

0/−1
27.1.2016 22:22

J70a94n 78U67l86m 7230639186212

Taky jsem zvyklej na MPV, ale do takovýho nízkýho Ferrari bych se klidně nechal zlákat...

0/0
28.1.2016 6:46

M62i16r55o54s70l88a94v 67Š24i36m16k23o 7235713262765

Jak zabránit korozi podvozku za pár korun a věnovat tomu jenom trochu času? Zakonzervovat ho vazelinou, vydrží to pěkných pár let. Kupuji ojetiny celý život a funguje to !

0/0
27.1.2016 11:07

D22e41n25i62s 95W70i85t46z64k77u 3643861509117

já mám doma kýbl tlumexu a je to lepší než vazelína

+1/0
27.1.2016 11:23

J92i24ř75í 23S64c77h53w88a37c34h 8408574908566

Denisi a v jak širokém okruhu ten "tlumex v kýblu" antikorozně působí? ;-)

0/0
27.1.2016 22:55

D95e87n57i32s 62W90i73t80z48k54u 3253901299187

přes okraj kýblu to nepřeleze ;-)

0/0
27.1.2016 23:05

T88o91m34á17š 27V22e43s90e47l98ý 5175478320339

"Lancer má asi jediný plošně známý neduh, a to je náchylnost ke korozi podvozku, což je vlastní více japonským vozům poslední dekády."

No nevím, já tedy u aut považuji stav absolutně bez koroze za nejdůležitější kritérium při výběru - cokoli jiného se dá vcelku levně vyměnit, jen ta kastle zůstává...

+2/0
27.1.2016 11:00

A13l90e32š 48B78e39n50e76š 3306425332587

Jo, přesně - pokud koupím ojetinu za 150 000Kč která je 8 let stará a za 2 roky vykvete, tak je to prakticky neprodejný. Pak se nikdo nemůže divit, že si toho v bazaru nikdo nevšimne. Sám jsem za podobný prachy kupoval ojetinu a prví co bylo, aby to mělo dobře antikorozně vyrobenou karoserii.

+1/0
27.1.2016 14:06

M37a21r75e30k 97H72r58u44b98y 6457102321408

Koukam, ze Lancer muze byt zajimavy spis jako funglovka ;-)R^

0/0
27.1.2016 10:09

J78i23ř14í 50S57c25h24w68a49c76h 8578324768216

ano ty akční ceny jsou nyní dost zajímavý, ale jen pro "klidné" řidiče, kteří se spokojí s průměrnou dynamikou. Pokud by někdo chtěl výkonnější benzín, než 1.6/86 kW, má smůlu

+2/0
27.1.2016 10:30

M88a67r22e71k 91H82r67u84b31y 6257262111438

1.6/86 kW atmo benzin v priblizovadle za tuhle cenu temer nema konkurenci. Nebude to srdcovka, ale dric treba na kazdodenni dojizdeni do prace.R^

0/0
27.1.2016 13:36

A87n86t33o67n89í98n 18K10ř26á45p 8354717263181

Na přelomu 2014/2015 se dal nový sehnat pod 300tisíc. Dala se i uhádat drobná sleva (metalíza zdarma). Motor 1.6 vůbec není špatný!! Jen je třeba se s ním naučit. Sám Lancera používám pro dojíždění do práce (20km) a koncem roku 2014 jsem nenašel auto s lepším poměrem cena - užitná hodnota. Zatím jsem maximálně spokojen.

0/0
28.1.2016 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.