- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak teď by mě zajímalo jakým mechanismem přetáhnou zákazníka BMW na............ Hyundai
A vcelku gramotní Čecháčci to teď nandali moderně myslícím Korejcům. ŠKODA FOREVER- horší auto snad vyrobit nejde
Tohle nejsou mobily , to by si měli uvědomit asi nechápou že renomované značky maj za sebou stoletou historii a výzkum .
to je zase novinka :)
http://www.autohit.cz/novinky/34553-hyundai-pripravuje-luxusni-znacku
Ok, klidně Genesis, proč ne, ale rozhodně ne jako konkurence prémiovkám (BMW, Mercedes, Jaguar,...). Nejde postavit nový auto bez image a prohlásit "budu vám konkurovat, třeste se". V tomhle segmentu fakt ne. Tomu se každý potenciální kupující musí zasmát. Kluci z Korei se budou muset min. 10-20 let snažit, aby je někdo začal brát v prémiovém segmentu vážně.
Genesis je konkurence možná tak k Superbu.
Máte pravdu směšně nafouknutá škodovácká tříkolka může konkurovat Superbiku. V českých očích asi ano
Koukám pan Hlobil je asi vyslanej hjundéééé
Osobně chválím vzhled a hlavně nabídku motorů. Eurohujerům by asi nejvíce vyhovovala 1.4 triturbo, ale tady jsou opravdu pěkné stroje. Šesti a osmiválce Ač jsem fanouškem modrobílé vrtule, musím říct, že tohle auto bych opravdu bral. Líbí se mi ta snaha o odklon od mainstreamu - to se v dnešní době cení. Problémem bude v Evropě cena. Pokud to nebude výrazně (alespoň o půl mega) levnější než Bmw7 nebo S klasse v podobné konfiguraci, na dračku to nepůjde.
Těm "eurohujerům" je srdečně jedno kolik válců či turbodmychadel má motor. Takže do auta co váží 2.5 tuny nikdo v Evropě žádnou 1.4 triturbo nedává.
jaka nova nobl znacka?! Genesis je tady v us uz od '09! pane redaktore, ucivo prvniho rocniku sefredaktorske skoly(lol): kdyz neco nevim, tak si to vygugluju!!..
jasně že 1g už jezdí, ale teď jí oddělili a je to samostatná značka, něco jako DS
Ta cena je v porovnani s bmw,mercedes,audi nesmyslna.
Prémiové značky získaly svoji pověst kvalitou, tradicí a léty vývoje svých vozů. Je za nimi řada ptentů a unikátních řešení, které zdílí celý automobilový průmysl. K prémiovosti se dopracovali právě těmi roky odslouženými v zájmu celého automobilového průmyslu.
Jak si může nějaká zasraná, kopírovací, lowendová firma myslet, že se dostane mezi prémiové značky po haluzi. Pokud bych byl natolik bohatý a v pozici člověka, který potřebuje velkou reprezentativní limuzínu, "hjundai" by mne ani nenapadl.
a právě proto jí oddělili od Hyundai a je samostatná