- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takto pomyleny a naivni clanek jsem necetl uz dlouho.
Doporucuji se lepet seznamit s pravnimi realiemi USA, a pak mozna pochopite jak strasnou blbost jste napsal.
Ale je mi jasne, ze kdyby v managementu VW byl nejaky cesky vykuk, tak by na to urcite vyzral. A proto asi v tom managementu neni...
Je to Škoda, že se ta chyba stala,protože auta od VW jsou fakt kvalitní.
co sa prejavilo aj preskakujucimi rozvodmi na benzinovych TSI ..
Jedna nepresnost a jedna chyba:
"Pak sám přišel zcela nepochopitelně s prohlášením, že odhalil nesrovnalosti u benzinových motorů ve vykazovaných emisích oxidu uhličitého CO2."
To prohlaseni se tyce i naftovych motoru.
"Pandořinu skříňku popsanou CO2. O oxidech dusíku se přitom v souvislosti s kauzu zpočátku přímo nemluvilo. Celá záležitost rozpoutaná v zámoří se točí kolem emisí oxidů dusíku (NOx)."
Patrne tam melo byt: O oxidech UHLIKU se přitom v souvislosti s kauzu zpočátku přímo nemluvilo.
Za vše může nenažranost, které podřizují vše. Lžou, podvádějí, uplácejí, jen aby víc vydělali a získali víc ovcí. Blbý je, že naši novináři jsou tak hloupý, že ani moc uplácet nepotřebují! Jak to, že v ČR pozoruji daleko víc shovívavosti k těmto podvodníkům než v Německu?
Kecy v kleci. VW nedělalo nic co by nebylo v tomto odvětví běžné, a právě německé úřady konstatovaly že nic nelegálního se nestalo. Naopak čeští novináři opět projevili svou "odbornost" a papouškujou kdejakej nesmysl a akorát tím straší lidi.
Problém je,že právě VW podporoval neustálé zvyšošování ECO nesmyslů a norem aby byl "jako" nejekologičtější,opak je však pravdou.Prostě stále lhát a lhát je naučil už ministr propagandy.Dnes jsem viděl Oktávii nějakého prodejce poleponou nápisama ECO po celém autě.Občas se ale lhaní nevyplácí a dopadne to jak domeček z karet.Už jenom to stálé vyřvávání že jsou ve všem "nej" mě naprosto odrazovalo od této značky.
Ja na tuto aferu kašlu. Právě znovu kupuju škodovku v naftě, ve spotřebě, spolehlivosti a výkonu se motorům vw nic nevyrovná. A jakej je v jednotce software je mi jedno, protože si motor stejně nechám načipovat a vypnout agr ventil, takže se na ty zelený opatření můžu zvysoka...
Za aféru Volskwagenu může prolhanost a nenažranost jeho manažerů (a hloupost jejich podřízených).
Měli se držet přísloví "když už žereš, aspoň nemlaskej"
A ja uz jsem se bal, ze chyba je ve dodavani vymyslenych vysledku, nebo dokonce (zdraham se pomyslet) v Bruselu a jejich snaze narizenim porusovat prirodni zakony.
A ona je chyba jenom v marketingu. Vazne se mi ulevilo.
Takze staci vytisknout par barevnych plakatu, objednat par jasavych televiznich reklam a problem zmizi
ano může se stát, že vhodným postupem se technický problém vyřeší, ale nevhodným postupem vznikly mediální "problémy", které jsou logickým či technickým způsobem neřešitelné......
Pravdou je že mediální výstupy VW na začátku téhle anabáze logiku postrádají... Z ryze lokálního problému na us trhu (který se navíc netýkal funkce toho sw jako takové, ale toho že nebyla řádně popsána) nechal media vytvořit celou kauzu a výrazně tím uškodil svému jménu.
To co dělají teď už logiku má - to že z hlediska legality není v evropě vw za co postihovat tak nějak potvrdily už všechny důležité instituce, takže zbývá ten mediální obraz, a tomu je jejich postup adekvátní - aktualizace sw (což je jinak běžná záležitost) se označí za řešení, a celý příběh tak vlastně končí stejně jako začal - na stránkách medií.