Diskuze

Autofotka týdne: Nové, výhradně přeplňované Porsche 911 je v Česku

Když opustilo Porsche 911 vzduchové chlazení svých legendárních plochých motorů, byl z toho v roce 1997 poprask. Podobný přelom zažila ikonická carrera letos. Boxery uložené za zadní nápravou totiž napříč celou modelovou řadou dostaly turbo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, doufám, že za ty prachy to má aspoň větší kufr než Oktávka v kombajnu, jinak je to neprodejný

0 0
možnosti
JS

Tvrzení, že k přechodu na turbomotory Porsche donutil (jenom) tlak na snižování emisí je IMHO poněkud mylné....

Zajímalo by mě, pokud to tady někdo ví, o kolik se asi sníží ten poplatek za CO2, když výrobce jako je Porsche, Ferrari, Bentley, Lamborghini sníží papírovou spotřebu o nějakých 5-10%? Jak se to u auta, co stojí okolo tři miliónů, asi tak může projevit. Podle mně naprosto zanedbatelně. Takže tento přechod na turbomotory má nějaké další důvody a to především technické. Například potřeba u nových generací neustále o něco navyšovat výkon má u 6 válcové (relativně nízkootáčkové) atmosféry taky nějaké hranice....

0 0
možnosti
JD

Porsche na každé základní 911 ušetří oproti atmosféře něco přes 2000 euro za vyrobený vůz, jestli jsem teda našel správné údaje. Samozřejmě, že tlak na emise nemusí být jediným faktorem, který je k tomu nutí, ale zcela jistě je to faktor hlavní, ty jejich motory měly ještě stále celkem velkou výkonovou rezervu ostatně maj atmosférický V6, který má ještě o nějakých 100 koní více. Do příštího Boxsteru/Caymanu údajně plánují dát oturbené čtyřválce a to určitě nedělají kvůli tomu, že by z té atmosféry už nemohli dostat větší výkon.

1 0
možnosti
JK

Nic není jako dřív, nic není jak bejvávalo...

1 0
možnosti
MK

No drive mely sportovni auta casto motory s turbem, adorace atmosfer prisla az v poslednich desetiletich....

0 0
možnosti
Foto

Konecne volant s padly a ovladanim radia i tel. na volantu , dosud byl multifunkcni volant jen v nehezkem provedeni s tlacitky +- na kazde strane volantu

0 0
možnosti
JU

J86i26ř25í 21U72r85b20a41n

13. 12. 2015 12:03

Je to pořád klasika, nádherná, ale model 2015 se mi líbil víc. Tím, že natáhli ty vnější klíny karoserie, to působí příliš agresívně. To nemá Porsche 911 zapotřebí:)

0 0
možnosti
VN

ty obslehnuty zadni lampy z Astonu si mohli vymyslet svoje Rv na prvni pohled to trkne do oci.

1 1
možnosti
JD

Jakej Aston Vám to připomíná?

0 0
možnosti
JP

Vypadá pořád krásně. Co se mi nelíbí jsou ta turba a downsizing. Příští generace bude mít motor 2.0 a tři turba :-/

9 0
možnosti
JF

Souhlas, stejně je to jen honba za tabulkovými spotřebami a emisemi, které pak nemají s realitou pranic společného.

1 0
možnosti
OF

V Kotvě se teda práší koukám!

Jinak facelift decentní, nicméně povedený. Jsem zvědavý naživo. Ohledně motoru - těžko soudit.

3 0
možnosti