Diskuze

Záhadný prototyp: v Česku se testuje auto, které nepotřebuje řidiče

Ta prapodivná konstrukce značí jediné: bílé Audi A7 se speciální registrační značkou, kterou v Česku používají prototypy, má na střeše výbavu, díky které umí jezdit bez řidiče.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P32a86v67e55l 56Ř91a54p51e39k

19. 12. 2015 21:04

slepá ulička evoluce dopravy

0 1
možnosti

:-) to těžko - se asi moc nedíváte na scifi... se třeba mrkněte na Total Recall ;)

0 0
možnosti

Já se těším až se vybatolím z hospody, sednu do auta, řeknu domů a spokojeně usnu.

1 0
možnosti
Foto

Kdo je v případe nehody odpovědny ? co se stane, když by treba policie odklonila dopravu po polní cestě, nebo treba byla na silnici obrovská louže?

0 0
možnosti

M28i61l11o10š 17Z71e52m87í93n

18. 12. 2015 11:14

V článku je napsáno, že tam řidič sedí, ale neřídí. Ten by v případě potřeby převzal ruční řízení ;-)

0 0
možnosti

Auto bez řidiče? Takových je ...

7 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

aby nám ta auta bez řidičů časem náhodou nezačala "samovolně" přejíždět nepohodlné občany

0 0
možnosti

E41m24i83l 64K96o49h84u60t

17. 12. 2015 14:59

Není se co divit že to zkouší na našich silnicích.

Vzhledem k počtu primitivů co si říkají řidič, je to silná zkouška

umu jejich zařízení ;-)

2 0
možnosti

U nás se vývojem autonomních vozidel zabývají prakticky jen 2 firmy. A to Valeo v Praze a Continental v Brandýse nad Labem. Vzhledem k tomu, že Continental s Audi spolupracuje úplně minimálně bych tak rozhodně tipoval Valeo. Jejich vývojové centrum v Hlubětíně má zhruba 250 vývojářů a málokdo ví, že například Google je ve srovnání s nimi ve vývoji hodně pozadu....

0 0
možnosti

:-PA TOHLE MÁ SSPECIÁLNÍ POVINÝ RUČENÍ?;-(tohle vidět tak mě klepne. a kdo to bude platit? a sem autíčkář

1 1
možnosti

T89o42m29a96s 12H26a55c64e86k

19. 12. 2015 7:30

No verim ze casem nejake slevy na povinnem ruceni budou, ale mam dojem ze na to pojistovny jeste nejsou pripravene. Takze asi zatim budou calovat jako za auta s ridicem.

0 0
možnosti

no když si představím jaké ofuky dělala Evropská komise kvůli tomu, když automobilky přišly s novinkou,,, že točivý moment z volantu nebude na řídící nápravu přenášen přes hřídel, ale elektronicky, což mělo vylepšit ESP k dokonalosti, tak si myslím že tohle i když se technicky zvládne, nebude na evropských silnicích tak blízká budoucnost.

0 1
možnosti