- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to těžko - se asi moc nedíváte na scifi... se třeba mrkněte na Total Recall ;)
Já se těším až se vybatolím z hospody, sednu do auta, řeknu domů a spokojeně usnu.
Kdo je v případe nehody odpovědny ? co se stane, když by treba policie odklonila dopravu po polní cestě, nebo treba byla na silnici obrovská louže?
V článku je napsáno, že tam řidič sedí, ale neřídí. Ten by v případě potřeby převzal ruční řízení
aby nám ta auta bez řidičů časem náhodou nezačala "samovolně" přejíždět nepohodlné občany
Není se co divit že to zkouší na našich silnicích.
Vzhledem k počtu primitivů co si říkají řidič, je to silná zkouška
umu jejich zařízení
U nás se vývojem autonomních vozidel zabývají prakticky jen 2 firmy. A to Valeo v Praze a Continental v Brandýse nad Labem. Vzhledem k tomu, že Continental s Audi spolupracuje úplně minimálně bych tak rozhodně tipoval Valeo. Jejich vývojové centrum v Hlubětíně má zhruba 250 vývojářů a málokdo ví, že například Google je ve srovnání s nimi ve vývoji hodně pozadu....
250 vývojářů? Haha
http://www.bloomberg.com/features/2015-george-hotz-self-driving-car/
A TOHLE MÁ SSPECIÁLNÍ POVINÝ RUČENÍ?tohle vidět tak mě klepne. a kdo to bude platit? a sem autíčkář
No verim ze casem nejake slevy na povinnem ruceni budou, ale mam dojem ze na to pojistovny jeste nejsou pripravene. Takze asi zatim budou calovat jako za auta s ridicem.
no když si představím jaké ofuky dělala Evropská komise kvůli tomu, když automobilky přišly s novinkou,,, že točivý moment z volantu nebude na řídící nápravu přenášen přes hřídel, ale elektronicky, což mělo vylepšit ESP k dokonalosti, tak si myslím že tohle i když se technicky zvládne, nebude na evropských silnicích tak blízká budoucnost.