Diskuze

Saab ožije díky Číně. Chystají se nové modely a turecký národní vůz

Čínské konsorcium National Electric Vehicle Sweden (NEVS), které v roce 2012 převzalo aktiva zkrachovalé švédské automobilky Saab, získalo zakázku na dodání 150 000 elektromobilů. Konsorcium oznámilo, že celková hodnota kontraktu činí 12 miliard dolarů (300 miliard korun).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TD

Saab dojel na jednoduchou věc.

Dělal auta, která se líbila, ale nikdo je nekupoval..

0 0
možnosti
MN

Vím že to asi nelze takto "zjednodušeně" počítat, ale 150 000 elektromobilů za 300 mld. korun, to je 2M za kus. To není zrovna málo ...

0 0
možnosti
PK

Sice to souvisi jen okrajove, ale priznivci skandinavskych aut a audioknizek snad oceni muj tip. Poslechnete si Janem Vlasakem skvele nactenou knizku Muz jmenem Ove od Fredrika Backmana.

Mala ochutnavka, at vite o cem mluvim: ;-)

http://s2.postimg.org/6vtig7emh/Bezejmenn.jpg

0 0
možnosti
JZ

Švédská vláda hodila Saab automobile přes palubu, když chtěl Spyker vládní záruky pro kontrakt s Japoncema. Ministryně, která dneska brečí v televizi, jak už nemůžou přijímat další uprchlíky, tehdy prohlásila, že je jí jedno, jestli jedna Švédská automobilka skončí, ať se tam klidně vyrábí větrný elektrárny.

Tohle je holt důsledek. Číňani využijí vývojový středisko Saabu pro další vývoj, ale konečný produkt bude vyroben v Číně, takže hloupá švédská vláda přijde o daně z prodeje. A je to tak dobře. Evropa na svou hloupost zajde.

Koneckonců Volvo taky pod Číňanama funguje. On je dneska lepší čínskej vlastník, než evropskej socialista.

2 0
možnosti
LB

Saab bylo vždy dobré auto, ale design zamrzl někde na roce 1969

0 1
možnosti
TV

Saab byl vždycky trochu jiný, než konkurence, a právě to nakonec značku pohřbilo - zákazníků, kteří chtějí být hlavně originální holt není zase tolik. Je to přitom obrovská škoda, sám mám 9-3 a to auto nabízí neskutečně pohodlný svezení, což člověk ocení hlavně na našich silnicích. Pravda, v zatáčkách se kastle trochu víc naklání, ale auto drží stopu spolehlivě. Jenom ty nafťáky, co do nich začali cpát, to je neštěstí...

3 0
možnosti
TB

T52o80m69á51š 43B47í69l97ý

20. 12. 2015 12:35

SAAB zemřel s devadesátšestkou. ;-(

Se čtyřválcem do V od Forda to bylo super auto bez chyby.

1 0
možnosti
PK

SAAB zemrel s puvodni 900, tedy tou do roku '94.

0 0
možnosti
MK

Nový turecký voz? Vyzerá to podľa obrysov, ako starý low-cost cadlliac BLS. Pre turecko dobré, SAAB má ale ďaleko naviac. Nerozumiem pomenovaniu - Turecký národný voz. Čo je na ňom teda Turecké? Jedine že by chcel mať Erdogan rovnaké promo ako kedysi Putin s Ladou Granta, len zabudol že nemajú vlastnú fabriku ;-)

2 0
možnosti
JS

J58a46n 82S51l87a82v50í16k

20. 12. 2015 5:27

Saab byl takové jiné (zajímavé) auto - značka, které se přežilo. Spojte to s GM a není co řešit plus velmi drahá švédská pracovní síla a jsme tam kde jsme. Čína nic neumí a tím je vše uzavřeno.

8 2
možnosti
JR

Možná by si to chtělo přečíst historii a pak něco psát https://cs.wikipedia.org/wiki/Saab_Automobile právě GM už v Saabu jednou bylo. ;-)

0 0
možnosti
TV

Saaba mi je líto, je to pro něj trochu ponižující a myslím, že z toho nic nebude, ale nic jiného mu nezbývá

13 0
možnosti