Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velká škodovka do přírody se má jmenovat Kodiak

Sedmimístné SUV, jehož výroba bude probíhat v Kvasinách, se podle informací německého magazínu Auto Bild bude jmenovat Kodiak. Nový model Škody se představí na podzim 2016, prototypy teď testují na českých silnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B74r36o57n53i61s96l71a77v 47P61l38á95š55e51k 9752580192218

tak protáhlý Yeti-opravdu nové auto;-(8-o

+1/−1
29.12.2015 15:58

J57a36n 68K51o60h33l 4443227231384

A článek jste četl?

0/0
31.12.2015 12:17

D37a82l95i38b41o52r 27H43o30d24i59s 1913196295703

Takový auto by si zasloužilo posuvné zadní dveře.

0/0
29.12.2015 11:37

T71o55m64á27š 36B16a98u56e35r 5616353470339

Tato zrůdnost ,,maskovaná" za Yetiho se může jmenovat Yeti XL. Pokud trvají na jménu Kodiak, tak by se mini yeti na podvozku fábie mohl jmenovat ,,BRTNÍK" ;-D

+3/−1
28.12.2015 22:12
Foto

B75r33ň18á48k 82M43a49z64z64y 3989636133343

Zajimavy je i novej Seat P......s :)

0/0
25.12.2015 13:33

J42a38n 93H61a64l26i48k 8796885776799

Včera jsem tohle auto potkal u pekáren Odkolek na butovicích a kromě toho že je to prodloužený yeti to teda moc velká pecka není. A jestli se to bude jmenovat Kodiak tak teda potěš.... co třeba rovnou Kozačka nebo Nimrod? Za mne pro škodovku krok do prázdna. Kdo má být cílovým zákazníkem? A nebo budeme zase bojovat cenou a bude z toho lepší Duster? Čili krok zpět..... palec dolůRv

0/−3
24.12.2015 10:39

R93o86b31e38r35t 70P76a16c15i92n67a 7954169205181

Už se to tu psalo xkrát, ale evidentně marně. To co jste mohl potkat je skutečně upravená kastle z Yetiho. Je napasovaná na testovaný podvozek a s designem nového auta nemá co dělat.

+3/0
27.12.2015 22:20

J75a79n 16D16l55o10u24h12ý 7734709610729

A co treba Skoda Hermelin :-D pohodlnejsi nez Niva :-D

0/0
23.12.2015 8:52

J95a19n 97D52l86o54u37h54ý 7954229210389

Hura! Oktavka v litru, to bude delo! Sen kazdeho ridice! Ja myslim, ze to je stale moc, takovej pullitr by byl lepsi, dalo by se to aspos srovnavat s motorkama :-D

+1/0
23.12.2015 8:40
Foto

P93a32v57e97l 40S73t41r86a51k55o50š 6687731810325

Krabice... nuda... v roce 2016 to bude mít tenhle design na trhu těžké.

0/−1
22.12.2015 17:22

J78i79ř84í 56S67c72h96w79a96c16h 8508794508776

tedy až na to, že to auto bude vypadat poněkud jinak, chtělo by to číst člákek celý a vnímat čtené....;-)

+2/0
22.12.2015 21:42

J65a22k62u67b 76F22e32i51f25a70r 7989389746319

A bude se umět Kodiak postavit na zadní? :-P

+6/0
22.12.2015 13:26

J49a67n 38G77o15e32t57z 5730213647539

Mně se líbí Citigo a Rapid.

+2/−2
22.12.2015 12:44

J64a95n 52D60l90o89u93h89ý 7184859430879

Citigo neni spatne, ale kdyz jsem ho chtel koupit, tak po testovaci jizde a detailnimu srovnani na papire je to auto horsi nez 12 let stara Agila ve 4 valci 1.2l. Citigo je zdechle, spotrebu mensi nema, kufr je mensi, zadni sedadla nejdou sklopit do roviny, sedadla nemaji posuvne operky. Nejak me presla chut, davat za horsi auto pres 200000kc. Agila stala v plne palbe 250 s dph. Zatim v tomto segmentu je nejlepsi suzuki Splash

0/0
23.12.2015 8:48

Z10d95e68n98ě37k 63H23a56n38z97l 1741396382774

Nakonec bude vše jinak

0/−1
22.12.2015 12:01

Z71d74e28n30ě90k 10H96a24n21z26l 1791906342804

Lepší než číslice

0/−1
22.12.2015 9:21

P15e47t65r 45M16i79c37h81a45l 2330304201972

Po přečtení nadpisu jsem si vzpomněl na Pelíšky ... :-)

+4/0
22.12.2015 9:05

J18a24n 65K30o23n31v23a27l28i71n87k93a 5420891851835

Kodiak? Už vidím ty přezdívky - nejspíše to bude Kaďák. K Fóbii, Koktě, Supovi a Goučku se to bude hodit ;-D

0/0
22.12.2015 8:15

T52o29m45á39š 41V50e90s42e39l32ý 5585498890389

také mě hneed napadlo, že k renaultímu Kaďarovi přibude škodováckej Kaďák ;-D

0/0
22.12.2015 10:28

D93e98n80i12s 88W10i55t94z65k68u 3203631869747

postrádám smysl toho článku, zřejmě je potřeba splnit určitý počet článků do konce roku, jinak nebudou vyplaceny provize za reklamu

0/−2
22.12.2015 7:26

L50u72k89á51š 96C92a13b83r79n65o66c33h 4335908898726

tipnu si - ze by proto, ze nejvetsi ceska firma chysta novy typ auta, co jeste nevyrabela a podle diskuze to zajima dost lidi?

+3/0
22.12.2015 9:16

D73e37n88i77s 87W23i40t10z85k38u 3573621769297

a proto musí být článek každý týden? chystáme velkého SUV, už víme jak se bude jmenovat, unikla fotka levého předního světla, unikla fotka pravého předního světla, unikla fotka držáku na deštník atd.nic jiného než reklama to není, pro fandy do aut nemá článek žádnou hodnotu a jako reklamní by měl být i označen

0/−2
22.12.2015 12:06

L77u63k25á65š 87C59a68b96r92n45o89c25h 4105458328756

jenze on kazdy tyden neni, tak neplacejte nesmysly ....

+2/0
22.12.2015 12:09

D31e13n75i95s 45W35i96t96z88k37u 3413881659677

7.12. článek, 14.12. článek, teď je to po osmi dnech, tak to se omlouvám, tentokrát přesně týden nenaplnili

0/0
22.12.2015 14:19

P45e50t16e60r 86S12e17s67t13a40k 2132763448538

Mam takovy dojem, ze nazev Kodiak ma uz zaregistrovany Chevrolet/GMC.

0/0
22.12.2015 1:15

D86e71n23i93s 77W19i17t53z85k80u 3823511669277

to máte jedno, u VW se vždycky kradli cizí nápady

+1/−3
22.12.2015 7:24

D75e60n27i78s 41W34i10t49z18k48u 3573291679637

chrysler 300M -Passat cc,Chrysler Vision-seat Toledo čumák a Vision C název atd

0/0
22.12.2015 12:09

K10r45y91š68t90o53f 20L26a24n47í21k 1569600905635

blby jmeno. proc ne rovnou grizzly?

0/−2
21.12.2015 23:47

L35u77k44á45š 89C90a51b22r34n44o19c52h 4475638738466

musite hledat vyznam za tim jmenem ...

0/0
22.12.2015 9:23

M57i50c52h53a50l 87M23o60t22y16č59k46a 4793660831739

presne tak https://cs.wikipedia.org/wiki/Medv%C4%9Bd_kodiak

0/0
22.12.2015 11:25

L19u84k82á70š 22C82a77b72r57n32o67c33h 4815108728616

tak schvalne jestli na to Lanik prijde, proc kodiak a ne grizzly ;-D

0/0
22.12.2015 12:07

M50a10r63e15k 17J47a23n46e63č83k33a 1827406153421

Co je tohle za odpornou krabici, že by nataženej Yeti? Pohledné SUV dělá očividně Škodovce problém.

0/−11
21.12.2015 23:36
Foto

I66v60a44n 43K61o80p12t33a 5747722781947

Ze by mula?

+7/0
22.12.2015 0:13

M27i30c88h77a22l 43M97o95t78y13č78k65a 4713710451179

u kazdyho clanku o tomhle prototypu se objevi chytrak, kterej ten clanek asi ani necetl, achjo.

+1/0
22.12.2015 11:26

J38i59ř93í 42P51a88n10t72l46í65k 8203803474763

Vzdycky dostanu facku pri cteni o skodovkach - v dobrem slova smyslu. Pokukuju po novem Subaru outback a mam chvile, kdy premyslim jestli neporidit misto zakladniho motoru 2.5 vetsi 3.6 (v USA) . Tak se zase klonim k 2.5 ted - kdyz skodovka muze jezdit z 1.0

0/0
21.12.2015 23:02

Z87b42y37n51ě94k 26H73o15l20í49k 1427197635620

Outback 2,5 l: 1-100 km/h za 10,2 s, kombi spotřeba 7,0 l/100km

Octavia 1,2 l: 1-100 km/h za 10,3 s, kombi spotřeba 4,9 l/100km

+1/−1
21.12.2015 23:15

T80o78m71á89š 44V94e94s24e77l46ý 5525378290259

jasně, Octavia s 1.2 určitě bude mít reálnou spotřebu 4,9 ;-D

+4/0
21.12.2015 23:19

Z41b55y32n26ě57k 11H24o46l37í29k 1757287425320

pro všechna auta prodávaná v evropě se používá normovaná spotřeba podle NEDC (New European Driving Cycle) 93/116/ECE.

to znamená, že se mohou lišit od spotřeby v reálném provozu, ale budou se za stejných podmínek lišit všechna auta stejně

0/0
21.12.2015 23:26

T48o54m98á42š 35V47e91s66e93l30ý 5465528810729

to je ale zásadní omyl - srovnatelné to je u motorů se stejnou technologií, jinak se to liší velmi výrazně. S osmiventilovým atmosférickým dvoulitrem celkem pohodlně dosáhnete toho co je k němu uváděno, s moderním turboprckem se ani nepřiblížíte nejen k tomu co je u něj uváděno, ale s dost vysokou pravděpodobností ani k tomu dvoulitru.

+3/0
21.12.2015 23:40

Z63b90y97n66ě95k 57H73o64l26í25k 1617627475440

proč?

0/0
21.12.2015 23:41

T50o52m23á25š 62V71e75s33e46l20ý 5125818330739

to já nevím, nejsem motorář. Ale vzhledem k tomu že největší skok nastal při přechodu ze dvou na čtyři ventily na válec předpokládám, že problém bude v nutnosti moderní motory mnohem víc točit.

0/0
22.12.2015 11:36

J61i11ř79í 15S28c51h81w46a30c18h 8328834588836

S tím točením je to přesně naopak

je to hlavně způsobu využití, při malém zatížení jsou novější t-motory schopny více šetřit. Potřebný výkon leckdy dodají hluboko pod 2000 ot. NEDC je právě o velmi malém zatížení. Takže když se pojede pianko s turbem tak se spotřeba stlačí např na 5-6, starý osmiventil pojede za 7-8. Pokud se na to šlape tak oba pojedou za cca stejnou spotřebu, třeba 10....přičemž turbo se bude točit do cca 4500 a stará atmosféra do cca 6000 ot. Samozřejmě u obou není problém dostat spotřebu ještě výše

+1/0
22.12.2015 15:49

J37i83ř80í 72S98c56h26w51a16c30h 8888194968406

omluva-oprava: výše se psalo o Octavii, já ji zaměnil za Fabii, která je díky ještě o něco menší hmotnosti na tom s dynamikou ještě lépe

0/0
22.12.2015 16:06

J53i87ř63í 24S34c98h13w24a45c56h 8438954628146

sorry a ještě to pošlu do špatného vlákna, to patřilo Pantíkovi o vlákno níže.....

0/0
22.12.2015 16:14

T31o14m92á78š 23V90e95s62e39l39ý 5815768570199

asi mám trochu problém s tím "malým zatížením" ;-)

0/0
22.12.2015 22:17

J94i59ř25í 19S53c51h92w41a54c17h 8588584808226

malé zatížení = malý "odběr výkonu" = piánko jízda s minimální dynamikou a vytáčením motoru, jízda alias "důchodce" ;-)

0/0
23.12.2015 10:02

T47o34m39á13š 93V22e29s11e36l20ý 5955158430899

no právě ;-D

0/0
23.12.2015 10:16

J58i34ř42í 56S50c92h29w85a40c33h 8528214208886

to nic ale nemění na tom, že srovnatelná atmosféra se pro "vydolování" koníků z motoru musí točit vice než ten turbomotor

0/0
28.12.2015 0:21

Z59b85y29n63ě20k 82H25o14l10í78k 1827457895920

něco kategoricky tvrdíte a na dotaz "proč" odpovíte, že nevíte... to je fakt mazec;-D

0/0
22.12.2015 19:18

T32o14m22á47š 17V12e82s29e74l12ý 5175878910619

no a teď si představte, že poznám křivou zeď, přestože ji neumím postavit.

+2/0
22.12.2015 22:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.