Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velká škodovka do přírody se má jmenovat Kodiak

Sedmimístné SUV, jehož výroba bude probíhat v Kvasinách, se podle informací německého magazínu Auto Bild bude jmenovat Kodiak. Nový model Škody se představí na podzim 2016, prototypy teď testují na českých silnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B92r86o35n11i98s15l46a50v 42P67l35á50š60e82k 9492720272988

tak protáhlý Yeti-opravdu nové auto;-(8-o

+1/−1
29.12.2015 15:58

J48a16n 12K41o56h66l 4723477901634

A článek jste četl?

0/0
31.12.2015 12:17

D46a26l30i54b12o52r 17H75o40d71i40s 1713956415833

Takový auto by si zasloužilo posuvné zadní dveře.

0/0
29.12.2015 11:37

T98o55m74á12š 56B83a20u79e94r 5606803470299

Tato zrůdnost ,,maskovaná" za Yetiho se může jmenovat Yeti XL. Pokud trvají na jménu Kodiak, tak by se mini yeti na podvozku fábie mohl jmenovat ,,BRTNÍK" ;-D

+3/−1
28.12.2015 22:12
Foto

B48r44ň47á62k 88M25a95z39z24y 3289746293203

Zajimavy je i novej Seat P......s :)

0/0
25.12.2015 13:33

J19a10n 31H66a63l17i56k 8666545196889

Včera jsem tohle auto potkal u pekáren Odkolek na butovicích a kromě toho že je to prodloužený yeti to teda moc velká pecka není. A jestli se to bude jmenovat Kodiak tak teda potěš.... co třeba rovnou Kozačka nebo Nimrod? Za mne pro škodovku krok do prázdna. Kdo má být cílovým zákazníkem? A nebo budeme zase bojovat cenou a bude z toho lepší Duster? Čili krok zpět..... palec dolůRv

0/−3
24.12.2015 10:39

R37o20b68e85r45t 82P34a63c18i69n22a 7514569445421

Už se to tu psalo xkrát, ale evidentně marně. To co jste mohl potkat je skutečně upravená kastle z Yetiho. Je napasovaná na testovaný podvozek a s designem nového auta nemá co dělat.

+3/0
27.12.2015 22:20

J80a23n 19D78l45o65u11h35ý 7264559720489

A co treba Skoda Hermelin :-D pohodlnejsi nez Niva :-D

0/0
23.12.2015 8:52

J92a36n 37D39l21o34u78h75ý 7534429700759

Hura! Oktavka v litru, to bude delo! Sen kazdeho ridice! Ja myslim, ze to je stale moc, takovej pullitr by byl lepsi, dalo by se to aspos srovnavat s motorkama :-D

+1/0
23.12.2015 8:40
Foto

P16a57v61e77l 63S73t67r49a52k54o37š 6217111520835

Krabice... nuda... v roce 2016 to bude mít tenhle design na trhu těžké.

0/−1
22.12.2015 17:22

J71i80ř46í 30S91c18h54w93a51c82h 8908464978236

tedy až na to, že to auto bude vypadat poněkud jinak, chtělo by to číst člákek celý a vnímat čtené....;-)

+2/0
22.12.2015 21:42

J72a65k74u64b 56F11e81i90f43a84r 7739109446369

A bude se umět Kodiak postavit na zadní? :-P

+6/0
22.12.2015 13:26

J91a82n 53G66o39e87t58z 5830443867759

Mně se líbí Citigo a Rapid.

+2/−2
22.12.2015 12:44

J33a32n 66D25l78o49u11h11ý 7744869960369

Citigo neni spatne, ale kdyz jsem ho chtel koupit, tak po testovaci jizde a detailnimu srovnani na papire je to auto horsi nez 12 let stara Agila ve 4 valci 1.2l. Citigo je zdechle, spotrebu mensi nema, kufr je mensi, zadni sedadla nejdou sklopit do roviny, sedadla nemaji posuvne operky. Nejak me presla chut, davat za horsi auto pres 200000kc. Agila stala v plne palbe 250 s dph. Zatim v tomto segmentu je nejlepsi suzuki Splash

0/0
23.12.2015 8:48

Z39d19e19n97ě97k 79H11a92n98z35l 1111376222944

Nakonec bude vše jinak

0/−1
22.12.2015 12:01

Z42d61e63n35ě95k 41H51a97n41z31l 1411896412204

Lepší než číslice

0/−1
22.12.2015 9:21

P85e13t17r 96M82i73c54h67a58l 2850644831182

Po přečtení nadpisu jsem si vzpomněl na Pelíšky ... :-)

+4/0
22.12.2015 9:05

J85a48n 21K36o34n62v25a23l14i68n32k88a 5640151961295

Kodiak? Už vidím ty přezdívky - nejspíše to bude Kaďák. K Fóbii, Koktě, Supovi a Goučku se to bude hodit ;-D

0/0
22.12.2015 8:15

T76o87m22á76š 92V94e26s60e56l68ý 5625198760779

také mě hneed napadlo, že k renaultímu Kaďarovi přibude škodováckej Kaďák ;-D

0/0
22.12.2015 10:28

D54e49n57i29s 25W73i78t15z27k84u 3713861959477

postrádám smysl toho článku, zřejmě je potřeba splnit určitý počet článků do konce roku, jinak nebudou vyplaceny provize za reklamu

0/−2
22.12.2015 7:26

L12u98k62á96š 65C55a80b92r69n67o57c39h 4795588278566

tipnu si - ze by proto, ze nejvetsi ceska firma chysta novy typ auta, co jeste nevyrabela a podle diskuze to zajima dost lidi?

+3/0
22.12.2015 9:16

D84e70n73i56s 48W16i25t85z10k79u 3443141109267

a proto musí být článek každý týden? chystáme velkého SUV, už víme jak se bude jmenovat, unikla fotka levého předního světla, unikla fotka pravého předního světla, unikla fotka držáku na deštník atd.nic jiného než reklama to není, pro fandy do aut nemá článek žádnou hodnotu a jako reklamní by měl být i označen

0/−2
22.12.2015 12:06

L39u90k94á62š 63C89a22b80r26n17o19c96h 4195768708976

jenze on kazdy tyden neni, tak neplacejte nesmysly ....

+2/0
22.12.2015 12:09

D26e93n44i52s 38W33i80t80z60k12u 3293281919657

7.12. článek, 14.12. článek, teď je to po osmi dnech, tak to se omlouvám, tentokrát přesně týden nenaplnili

0/0
22.12.2015 14:19

P38e51t11e73r 14S92e48s66t76a11k 2492743738638

Mam takovy dojem, ze nazev Kodiak ma uz zaregistrovany Chevrolet/GMC.

0/0
22.12.2015 1:15

D78e77n18i97s 91W65i36t15z80k29u 3453771889757

to máte jedno, u VW se vždycky kradli cizí nápady

+1/−3
22.12.2015 7:24

D43e70n34i83s 39W24i43t14z13k70u 3193921969767

chrysler 300M -Passat cc,Chrysler Vision-seat Toledo čumák a Vision C název atd

0/0
22.12.2015 12:09

K28r69y87š58t54o71f 81L68a46n92í22k 1219450925725

blby jmeno. proc ne rovnou grizzly?

0/−2
21.12.2015 23:47

L22u97k70á32š 24C82a47b85r15n69o70c92h 4695838218316

musite hledat vyznam za tim jmenem ...

0/0
22.12.2015 9:23

M72i94c47h56a35l 57M62o18t52y81č30k58a 4873890651119

presne tak https://cs.wikipedia.org/wiki/Medv%C4%9Bd_kodiak

0/0
22.12.2015 11:25

L45u43k79á55š 36C54a20b70r57n98o94c88h 4695608608956

tak schvalne jestli na to Lanik prijde, proc kodiak a ne grizzly ;-D

0/0
22.12.2015 12:07

M50a55r65e84k 87J39a64n69e25č49k72a 1357916813841

Co je tohle za odpornou krabici, že by nataženej Yeti? Pohledné SUV dělá očividně Škodovce problém.

0/−11
21.12.2015 23:36
Foto

I69v36a89n 46K42o39p10t59a 5247942511677

Ze by mula?

+7/0
22.12.2015 0:13

M64i95c12h22a11l 36M64o73t10y59č10k40a 4293930171309

u kazdyho clanku o tomhle prototypu se objevi chytrak, kterej ten clanek asi ani necetl, achjo.

+1/0
22.12.2015 11:26

J43i72ř34í 11P31a19n58t55l40í59k 8113803544133

Vzdycky dostanu facku pri cteni o skodovkach - v dobrem slova smyslu. Pokukuju po novem Subaru outback a mam chvile, kdy premyslim jestli neporidit misto zakladniho motoru 2.5 vetsi 3.6 (v USA) . Tak se zase klonim k 2.5 ted - kdyz skodovka muze jezdit z 1.0

0/0
21.12.2015 23:02

Z96b29y90n37ě51k 68H87o83l98í35k 1417807535490

Outback 2,5 l: 1-100 km/h za 10,2 s, kombi spotřeba 7,0 l/100km

Octavia 1,2 l: 1-100 km/h za 10,3 s, kombi spotřeba 4,9 l/100km

+1/−1
21.12.2015 23:15

T42o81m26á98š 65V74e57s92e85l92ý 5225348460119

jasně, Octavia s 1.2 určitě bude mít reálnou spotřebu 4,9 ;-D

+4/0
21.12.2015 23:19

Z40b55y33n67ě53k 18H32o57l71í41k 1197187935110

pro všechna auta prodávaná v evropě se používá normovaná spotřeba podle NEDC (New European Driving Cycle) 93/116/ECE.

to znamená, že se mohou lišit od spotřeby v reálném provozu, ale budou se za stejných podmínek lišit všechna auta stejně

0/0
21.12.2015 23:26

T90o80m60á88š 36V41e56s73e83l52ý 5875688190849

to je ale zásadní omyl - srovnatelné to je u motorů se stejnou technologií, jinak se to liší velmi výrazně. S osmiventilovým atmosférickým dvoulitrem celkem pohodlně dosáhnete toho co je k němu uváděno, s moderním turboprckem se ani nepřiblížíte nejen k tomu co je u něj uváděno, ale s dost vysokou pravděpodobností ani k tomu dvoulitru.

+3/0
21.12.2015 23:40

Z94b54y35n21ě22k 64H25o55l27í18k 1327807185320

proč?

0/0
21.12.2015 23:41

T73o31m96á73š 93V96e14s59e61l64ý 5595618570529

to já nevím, nejsem motorář. Ale vzhledem k tomu že největší skok nastal při přechodu ze dvou na čtyři ventily na válec předpokládám, že problém bude v nutnosti moderní motory mnohem víc točit.

0/0
22.12.2015 11:36

J85i23ř82í 57S62c95h46w58a76c92h 8628764918686

S tím točením je to přesně naopak

je to hlavně způsobu využití, při malém zatížení jsou novější t-motory schopny více šetřit. Potřebný výkon leckdy dodají hluboko pod 2000 ot. NEDC je právě o velmi malém zatížení. Takže když se pojede pianko s turbem tak se spotřeba stlačí např na 5-6, starý osmiventil pojede za 7-8. Pokud se na to šlape tak oba pojedou za cca stejnou spotřebu, třeba 10....přičemž turbo se bude točit do cca 4500 a stará atmosféra do cca 6000 ot. Samozřejmě u obou není problém dostat spotřebu ještě výše

+1/0
22.12.2015 15:49

J98i52ř65í 61S20c59h98w88a55c83h 8198574298446

omluva-oprava: výše se psalo o Octavii, já ji zaměnil za Fabii, která je díky ještě o něco menší hmotnosti na tom s dynamikou ještě lépe

0/0
22.12.2015 16:06

J91i76ř67í 35S50c42h96w63a22c84h 8328414388216

sorry a ještě to pošlu do špatného vlákna, to patřilo Pantíkovi o vlákno níže.....

0/0
22.12.2015 16:14

T54o14m15á94š 53V47e96s51e15l59ý 5715128680769

asi mám trochu problém s tím "malým zatížením" ;-)

0/0
22.12.2015 22:17

J65i62ř22í 70S28c78h33w35a59c64h 8228794828766

malé zatížení = malý "odběr výkonu" = piánko jízda s minimální dynamikou a vytáčením motoru, jízda alias "důchodce" ;-)

0/0
23.12.2015 10:02

T20o36m50á64š 54V93e93s11e45l22ý 5165248840299

no právě ;-D

0/0
23.12.2015 10:16

J74i98ř58í 83S79c83h92w92a16c97h 8158784558416

to nic ale nemění na tom, že srovnatelná atmosféra se pro "vydolování" koníků z motoru musí točit vice než ten turbomotor

0/0
28.12.2015 0:21

Z33b32y27n43ě21k 55H85o59l65í77k 1117337645590

něco kategoricky tvrdíte a na dotaz "proč" odpovíte, že nevíte... to je fakt mazec;-D

0/0
22.12.2015 19:18

T47o37m50á53š 78V73e51s79e79l29ý 5865758770159

no a teď si představte, že poznám křivou zeď, přestože ji neumím postavit.

+2/0
22.12.2015 22:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.