Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velká škodovka do přírody se má jmenovat Kodiak

Sedmimístné SUV, jehož výroba bude probíhat v Kvasinách, se podle informací německého magazínu Auto Bild bude jmenovat Kodiak. Nový model Škody se představí na podzim 2016, prototypy teď testují na českých silnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B20r50o37n50i17s56l94a40v 92P13l40á25š10e51k 9412130512948

tak protáhlý Yeti-opravdu nové auto;-(8-o

+1/−1
29.12.2015 15:58

J16a51n 63K74o10h33l 4823707671174

A článek jste četl?

0/0
31.12.2015 12:17

D70a89l37i12b95o35r 20H80o74d59i16s 1773136515823

Takový auto by si zasloužilo posuvné zadní dveře.

0/0
29.12.2015 11:37


T83o75m38á65š 35B10a17u39e60r 5886753730459

Tato zrůdnost ,,maskovaná" za Yetiho se může jmenovat Yeti XL. Pokud trvají na jménu Kodiak, tak by se mini yeti na podvozku fábie mohl jmenovat ,,BRTNÍK" ;-D

+3/−1
28.12.2015 22:12
Foto

B50r14ň66á45k 88M86a68z12z75y 3389286733403

Zajimavy je i novej Seat P......s :)

0/0
25.12.2015 13:33

J60a37n 91H88a38l48i21k 8916255566539

Včera jsem tohle auto potkal u pekáren Odkolek na butovicích a kromě toho že je to prodloužený yeti to teda moc velká pecka není. A jestli se to bude jmenovat Kodiak tak teda potěš.... co třeba rovnou Kozačka nebo Nimrod? Za mne pro škodovku krok do prázdna. Kdo má být cílovým zákazníkem? A nebo budeme zase bojovat cenou a bude z toho lepší Duster? Čili krok zpět..... palec dolůRv

0/−3
24.12.2015 10:39

R15o41b17e63r59t 76P22a30c61i73n39a 7704919695881

Už se to tu psalo xkrát, ale evidentně marně. To co jste mohl potkat je skutečně upravená kastle z Yetiho. Je napasovaná na testovaný podvozek a s designem nového auta nemá co dělat.

+3/0
27.12.2015 22:20

J25a82n 79D18l47o19u90h93ý 7494789470719

A co treba Skoda Hermelin :-D pohodlnejsi nez Niva :-D

0/0
23.12.2015 8:52

J59a37n 61D53l34o56u22h40ý 7564799150529

Hura! Oktavka v litru, to bude delo! Sen kazdeho ridice! Ja myslim, ze to je stale moc, takovej pullitr by byl lepsi, dalo by se to aspos srovnavat s motorkama :-D

+1/0
23.12.2015 8:40
Foto

P98a25v97e22l 66S30t65r98a28k49o32š 6387211170195

Krabice... nuda... v roce 2016 to bude mít tenhle design na trhu těžké.

0/−1
22.12.2015 17:22

J44i24ř47í 66S83c21h14w61a91c10h 8308154248786

tedy až na to, že to auto bude vypadat poněkud jinak, chtělo by to číst člákek celý a vnímat čtené....;-)

+2/0
22.12.2015 21:42

J39a42k45u76b 37F19e32i21f78a37r 7289239486529

A bude se umět Kodiak postavit na zadní? :-P

+6/0
22.12.2015 13:26
Foto

J20a15n 32G41o27e46t77z 5250183227319

Mně se líbí Citigo a Rapid.

+2/−2
22.12.2015 12:44

J40a93n 62D16l21o45u25h50ý 7294889170869

Citigo neni spatne, ale kdyz jsem ho chtel koupit, tak po testovaci jizde a detailnimu srovnani na papire je to auto horsi nez 12 let stara Agila ve 4 valci 1.2l. Citigo je zdechle, spotrebu mensi nema, kufr je mensi, zadni sedadla nejdou sklopit do roviny, sedadla nemaji posuvne operky. Nejak me presla chut, davat za horsi auto pres 200000kc. Agila stala v plne palbe 250 s dph. Zatim v tomto segmentu je nejlepsi suzuki Splash

0/0
23.12.2015 8:48

Z61d83e96n86ě32k 44H20a47n70z72l 1601516862764

Nakonec bude vše jinak

0/−1
22.12.2015 12:01

Z87d86e77n11ě23k 33H32a55n96z24l 1681156662904

Lepší než číslice

0/−1
22.12.2015 9:21

P13e71t29r 63M13i28c70h57a29l 2590544791972

Po přečtení nadpisu jsem si vzpomněl na Pelíšky ... :-)

+4/0
22.12.2015 9:05

J73a60n 66K42o21n28v43a57l37i72n28k74a 5830631151865

Kodiak? Už vidím ty přezdívky - nejspíše to bude Kaďák. K Fóbii, Koktě, Supovi a Goučku se to bude hodit ;-D

0/0
22.12.2015 8:15

T81o28m27á77š 29V44e97s53e96l48ý 5685168400679

také mě hneed napadlo, že k renaultímu Kaďarovi přibude škodováckej Kaďák ;-D

0/0
22.12.2015 10:28

D27e55n42i35s 57W94i39t81z57k85u 3323431749977

postrádám smysl toho článku, zřejmě je potřeba splnit určitý počet článků do konce roku, jinak nebudou vyplaceny provize za reklamu

0/−2
22.12.2015 7:26

L10u88k29á63š 64C70a46b41r37n12o78c39h 4615238458726

tipnu si - ze by proto, ze nejvetsi ceska firma chysta novy typ auta, co jeste nevyrabela a podle diskuze to zajima dost lidi?

+3/0
22.12.2015 9:16

D59e37n27i69s 55W71i41t57z16k20u 3573101709417

a proto musí být článek každý týden? chystáme velkého SUV, už víme jak se bude jmenovat, unikla fotka levého předního světla, unikla fotka pravého předního světla, unikla fotka držáku na deštník atd.nic jiného než reklama to není, pro fandy do aut nemá článek žádnou hodnotu a jako reklamní by měl být i označen

0/−2
22.12.2015 12:06

L54u84k69á10š 52C18a29b14r50n69o30c85h 4285408558286

jenze on kazdy tyden neni, tak neplacejte nesmysly ....

+2/0
22.12.2015 12:09

D42e25n45i83s 35W94i25t14z52k38u 3563701579547

7.12. článek, 14.12. článek, teď je to po osmi dnech, tak to se omlouvám, tentokrát přesně týden nenaplnili

0/0
22.12.2015 14:19

P22e46t70e95r 57S92e69s61t70a37k 2522553868578

Mam takovy dojem, ze nazev Kodiak ma uz zaregistrovany Chevrolet/GMC.

0/0
22.12.2015 1:15

D49e68n53i11s 12W87i76t41z63k85u 3153581699647

to máte jedno, u VW se vždycky kradli cizí nápady

+1/−3
22.12.2015 7:24

D56e24n60i57s 56W94i56t83z25k32u 3813621579807

chrysler 300M -Passat cc,Chrysler Vision-seat Toledo čumák a Vision C název atd

0/0
22.12.2015 12:09

K53r18y41š79t18o67f 64L82a83n54í68k 1689770805815

blby jmeno. proc ne rovnou grizzly?

0/−2
21.12.2015 23:47

L84u89k97á33š 15C14a56b75r93n97o90c10h 4655528318296

musite hledat vyznam za tim jmenem ...

0/0
22.12.2015 9:23

M48i39c94h87a54l 53M35o50t11y98č72k39a 4163880861269

presne tak https://cs.wikipedia.org/wiki/Medv%C4%9Bd_kodiak

0/0
22.12.2015 11:25

L75u11k40á41š 82C39a52b76r96n42o46c80h 4265668988406

tak schvalne jestli na to Lanik prijde, proc kodiak a ne grizzly ;-D

0/0
22.12.2015 12:07

M61a35r29e39k 82J91a36n40e64č57k31a 1157406273691

Co je tohle za odpornou krabici, že by nataženej Yeti? Pohledné SUV dělá očividně Škodovce problém.

0/−11
21.12.2015 23:36
Foto

I15v20a73n 34K63o22p88t45a 5187852281897

Ze by mula?

+7/0
22.12.2015 0:13

M22i17c53h33a43l 98M42o76t79y69č57k43a 4823730101769

u kazdyho clanku o tomhle prototypu se objevi chytrak, kterej ten clanek asi ani necetl, achjo.

+1/0
22.12.2015 11:26

J35i17ř46í 45P79a72n40t69l51í42k 8453283724893

Vzdycky dostanu facku pri cteni o skodovkach - v dobrem slova smyslu. Pokukuju po novem Subaru outback a mam chvile, kdy premyslim jestli neporidit misto zakladniho motoru 2.5 vetsi 3.6 (v USA) . Tak se zase klonim k 2.5 ted - kdyz skodovka muze jezdit z 1.0

0/0
21.12.2015 23:02

Z20b52y63n12ě24k 32H20o33l87í16k 1967497885450

Outback 2,5 l: 1-100 km/h za 10,2 s, kombi spotřeba 7,0 l/100km

Octavia 1,2 l: 1-100 km/h za 10,3 s, kombi spotřeba 4,9 l/100km

+1/−1
21.12.2015 23:15

T62o39m51á88š 21V22e19s11e48l81ý 5205498760829

jasně, Octavia s 1.2 určitě bude mít reálnou spotřebu 4,9 ;-D

+4/0
21.12.2015 23:19

Z81b11y63n24ě14k 89H58o14l78í79k 1597777655120

pro všechna auta prodávaná v evropě se používá normovaná spotřeba podle NEDC (New European Driving Cycle) 93/116/ECE.

to znamená, že se mohou lišit od spotřeby v reálném provozu, ale budou se za stejných podmínek lišit všechna auta stejně

0/0
21.12.2015 23:26

T28o40m48á39š 82V94e17s21e89l55ý 5165598790199

to je ale zásadní omyl - srovnatelné to je u motorů se stejnou technologií, jinak se to liší velmi výrazně. S osmiventilovým atmosférickým dvoulitrem celkem pohodlně dosáhnete toho co je k němu uváděno, s moderním turboprckem se ani nepřiblížíte nejen k tomu co je u něj uváděno, ale s dost vysokou pravděpodobností ani k tomu dvoulitru.

+3/0
21.12.2015 23:40

Z14b81y90n73ě55k 37H50o86l52í82k 1457987855580

proč?

0/0
21.12.2015 23:41

T60o70m39á43š 55V17e81s18e43l79ý 5665808750699

to já nevím, nejsem motorář. Ale vzhledem k tomu že největší skok nastal při přechodu ze dvou na čtyři ventily na válec předpokládám, že problém bude v nutnosti moderní motory mnohem víc točit.

0/0
22.12.2015 11:36

J17i17ř53í 19S48c10h96w88a84c32h 8388604418876

S tím točením je to přesně naopak

je to hlavně způsobu využití, při malém zatížení jsou novější t-motory schopny více šetřit. Potřebný výkon leckdy dodají hluboko pod 2000 ot. NEDC je právě o velmi malém zatížení. Takže když se pojede pianko s turbem tak se spotřeba stlačí např na 5-6, starý osmiventil pojede za 7-8. Pokud se na to šlape tak oba pojedou za cca stejnou spotřebu, třeba 10....přičemž turbo se bude točit do cca 4500 a stará atmosféra do cca 6000 ot. Samozřejmě u obou není problém dostat spotřebu ještě výše

+1/0
22.12.2015 15:49

J64i93ř82í 18S57c60h29w26a72c14h 8728364948486

omluva-oprava: výše se psalo o Octavii, já ji zaměnil za Fabii, která je díky ještě o něco menší hmotnosti na tom s dynamikou ještě lépe

0/0
22.12.2015 16:06

J21i17ř73í 60S80c76h44w75a90c88h 8478584628816

sorry a ještě to pošlu do špatného vlákna, to patřilo Pantíkovi o vlákno níže.....

0/0
22.12.2015 16:14

T53o20m26á55š 50V29e77s84e82l71ý 5275188900909

asi mám trochu problém s tím "malým zatížením" ;-)

0/0
22.12.2015 22:17

J43i49ř46í 22S14c57h76w77a57c77h 8798634538886

malé zatížení = malý "odběr výkonu" = piánko jízda s minimální dynamikou a vytáčením motoru, jízda alias "důchodce" ;-)

0/0
23.12.2015 10:02

T13o93m70á98š 97V46e72s62e87l27ý 5855748690359

no právě ;-D

0/0
23.12.2015 10:16

J34i12ř42í 71S85c52h41w51a52c35h 8538144158746

to nic ale nemění na tom, že srovnatelná atmosféra se pro "vydolování" koníků z motoru musí točit vice než ten turbomotor

0/0
28.12.2015 0:21

Z61b48y75n85ě75k 88H81o87l11í28k 1207537285800

něco kategoricky tvrdíte a na dotaz "proč" odpovíte, že nevíte... to je fakt mazec;-D

0/0
22.12.2015 19:18

T60o28m35á38š 87V50e52s55e44l17ý 5775108570609

no a teď si představte, že poznám křivou zeď, přestože ji neumím postavit.

+2/0
22.12.2015 22:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.