Diskuze

Downsizing za každou cenu. Porsche 718 dostane po 20 letech čtyřválec

Modely Boxster a Cayman dostaly pro modelový rok 2016 nové jméno, před jejich označení se vměstnalo číselné označení 718. Důležitější jsou však technické změny, kdy po dlouhých letech dostane sériové porsche čtyřválec. V rámci aktuální módy samozřejmě přeplňovaný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a kdo tuto mˇodu podporuje?samozřejmě blázni v bruselu a na západě.jinak to nikdo nechce ty maloobjemové motory,které berou víc ,jak víceobjemové.je to stejné,jak s ekomigranty-v pozadí je samolibý úředník,který si myslí,že má patent na moudrost a může všem vnutit svou vůli!!!!!

0 0
možnosti

ty "maloobjemové" motory neberou víc jak ty "víceobjemové".....

0 0
možnosti

P86a13v85e67l 88R64y85m12e62š

25. 12. 2015 10:31

Klidně by mohli sáhnout i po koncernovém dvoulitru 206 kW, který dávají do Superba, a ostudu by jim v základních verzích malých Porsche rozhodně neudělal. Naladit výfuk tak, aby to dávalo tradiční ryk, není vůbec problém.

0 0
možnosti

J20a71n 29D40l76o18u36h24ý

25. 12. 2015 11:03

Mit v porsche TSI? To je stejne odporne jako koncernove tlacitko na zapinsni svetel a v nekterych modelech koncernove zpetne vnitrni zrcatko. Porsche vzhledem k cene, je stale "exkluzivni" zalezitost. Tyto pokusy s koncernovymi dily porsche zkouselo xkrat: porsche 944 ma pulku dilu z VW a tomu take dnes odpovida jeho cena: nizka.

0 0
možnosti

J47i22ř11í 86Z72ý21k35a

24. 12. 2015 10:12

alespoň, že je to boxer a ne nějaká převzatá řadová TSI koncernovka :-/

1 0
možnosti

Měl jsem Porsche 944 S2 z roku 1989

4 válec, objem 3 litry, výkon 211 koní a krouťák 280nm, váha 1180kg a jel opravdu velmi dobře

Moje další Porsche byl Boxster z roku 1998

6 válec, objem 2.5 litru, výkon 205 koní a krouťák 245nm, váha 1290kg, ryku plochého šestiválce za sedadly se opravdu málo co vyrovná

Osboně bych byl pro menší a lehčí Porsche, které by mělo onen čtyřválec a Boxster a Caymna ponechat. enší Porsche by konkurovalo Nisanu 370Z a rychlím nákupním taškám v max specifikaci

0 0
možnosti

Ano, je to svetovy trend, S kubaturou dolu, usetri se za benzin, dan i pojisteni. Dnes zu si asi malokdo vzpomene na americke osmilitrove V8, Ony ty dnesni dvoulitry jezdej za ctvrtinu jejich spotreby, rychlejc a s vetsim vykonem. Jen ten tocivej Moment trochu chybi.

1 1
možnosti

U (polo)sporťáků má navíc obluda typu amerického osmiválce nevýhodu hodně velké hmotnosti. Čili se hodí akorát pro umístění doprostřed.

0 0
možnosti

914 se dělal i se šestiválcem od Porsche. Měl označení 914-6.

1 0
možnosti

P87e46t59r 90M63i91c40h90a89l

23. 12. 2015 2:13

Dokud tam nezačnou cpát foukané tříválce, tak ještě není nejhůř.

15 0
možnosti

V rámci koncernové spolupráce a úspor, by tam mohli dávat HTP.:-)

1 0
možnosti