- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a kdo tuto mˇodu podporuje?samozřejmě blázni v bruselu a na západě.jinak to nikdo nechce ty maloobjemové motory,které berou víc ,jak víceobjemové.je to stejné,jak s ekomigranty-v pozadí je samolibý úředník,který si myslí,že má patent na moudrost a může všem vnutit svou vůli
ty "maloobjemové" motory neberou víc jak ty "víceobjemové".....
Klidně by mohli sáhnout i po koncernovém dvoulitru 206 kW, který dávají do Superba, a ostudu by jim v základních verzích malých Porsche rozhodně neudělal. Naladit výfuk tak, aby to dávalo tradiční ryk, není vůbec problém.
Mit v porsche TSI? To je stejne odporne jako koncernove tlacitko na zapinsni svetel a v nekterych modelech koncernove zpetne vnitrni zrcatko. Porsche vzhledem k cene, je stale "exkluzivni" zalezitost. Tyto pokusy s koncernovymi dily porsche zkouselo xkrat: porsche 944 ma pulku dilu z VW a tomu take dnes odpovida jeho cena: nizka.
alespoň, že je to boxer a ne nějaká převzatá řadová TSI koncernovka
Měl jsem Porsche 944 S2 z roku 1989
4 válec, objem 3 litry, výkon 211 koní a krouťák 280nm, váha 1180kg a jel opravdu velmi dobře
Moje další Porsche byl Boxster z roku 1998
6 válec, objem 2.5 litru, výkon 205 koní a krouťák 245nm, váha 1290kg, ryku plochého šestiválce za sedadly se opravdu málo co vyrovná
Osboně bych byl pro menší a lehčí Porsche, které by mělo onen čtyřválec a Boxster a Caymna ponechat. enší Porsche by konkurovalo Nisanu 370Z a rychlím nákupním taškám v max specifikaci
Ano, je to svetovy trend, S kubaturou dolu, usetri se za benzin, dan i pojisteni. Dnes zu si asi malokdo vzpomene na americke osmilitrove V8, Ony ty dnesni dvoulitry jezdej za ctvrtinu jejich spotreby, rychlejc a s vetsim vykonem. Jen ten tocivej Moment trochu chybi.
U (polo)sporťáků má navíc obluda typu amerického osmiválce nevýhodu hodně velké hmotnosti. Čili se hodí akorát pro umístění doprostřed.
914 se dělal i se šestiválcem od Porsche. Měl označení 914-6.
Dokud tam nezačnou cpát foukané tříválce, tak ještě není nejhůř.
V rámci koncernové spolupráce a úspor, by tam mohli dávat HTP.