Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Frčí lépe než na benzin, tankuje totiž u zásuvky. Ale stojí majlant

Zero je první opravdu použitelný elektrobike, který má srovnatelnou dynamiku, hmotnost i dojezd na jedno nabití jako benzinové motorky. Stále však naráží na hlavní problém elektrických vozidel: místo rychlého načerpání benzinu trvá „tankování“ elektřiny minimálně pár hodin a hned tak se to nezmění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M14a34r56t45i42n 56L87a94c54o 7793566138

To je blbosť;-D Za tú cenu mám 100+ HP šesťstovku a benzín na 250 tisíc kilometrov.

Mimochodom, tichá motorka je NEBEZPEČNÁ.

+3/−2
28.12.2015 19:48

M34a41r73t14i55n 28L62a54c59o 7933346408

Kubiš junior, máš nejaký názor? Alebo išiel tatko na WC?

+1/−1
28.12.2015 21:16

P19e18t25r 18Z59a15s94k61o63č84i45l 2195322138899

Tak si ty prdící smradláky poslouchejte celý letní večery na zahradě. A nejlíp si ještě strčte hadici z vejfuku do helmy.

0/0
30.12.2015 21:49

J49i44ř59í 52Š52e59j96n12o57h10a 4422643944793

Pokud nemá motorka nepovolené úpravy, tak není nijak zvlášť hlučná. A katalyzátory jsou také součástí produktu.

0/0
4.1.2016 19:27

P54e56t20r 98Z25a36s33k41o79č45i49l 2845942498499

Moje Hondy teda dělaly bordel dost, a vejfuky snad měly originál. Tu hadici do helmy si můžete zapíchnout klidně až za ten katalyzátor. ;-D

0/0
4.1.2016 19:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.