- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na baterky mají být vibrátory a ne motorky. je to podobná hovadina jako dělat vibrátory na benzín.
Přinejmenším u krosky nebo endura to má něco do sebe, toho zvuku je škoda, ale spoustu tratí zařízli právě kvůli hluku. Tohle není o moc hlučnější, než horský kolo.
A pak samozřejmě skútry.
Spíš "mixérocykl". Nebo - když vidím ten sekundární převod jak u bubnu tatramatky - tak úplně nejpřesněji
PRAČKOCYKL
Prozatím vhodné jen pro pozéry co neví za co utratit peníze. Ten stroj se nemůže amortizovat za rozumné peníze. Elektromotor je fajn, bohužel baterie v současné podobě je zoufalost. Kdyby tak existovalo něco jako na velkých lodích a ponorkách kdy palivo mění po 20. letech použitelné pro běžná vozidla.
Motocykl se nekupuje z důvodu amortizace ale pro požitek z jízdy.
Baterie je přitom stavěná na zhruba deset tisíc nabíjecích cyklů. ...tak dobre, ale skutecne vydrzi ta baterie kolik ? mozna 500x do 80% vybiti ? Technickych udaju akumulatoru uz jsem videl desitky a zadne z nich neodpovidaly skutecnosti
To jsou většinou údaje pro provoz za ideálních podmínek, ty ovšem nejsou v praxi dosažitelné proto pak vydrží méně a vybijí se rychleji
Za tu cenu tam již mohli dát světlomet LED a ne archaickou H4.
To je blbosť Za tú cenu mám 100+ HP šesťstovku a benzín na 250 tisíc kilometrov.
Mimochodom, tichá motorka je NEBEZPEČNÁ.
Kubiš junior, máš nejaký názor? Alebo išiel tatko na WC?
To je elektřina tak levná, že náklady na 100 km jsou jen pár desetihaléřů, jak se píše v článku?
Jo. Vysoká účinnost pohonu a žádná spotřební daň.
Za tu cenu se to vyplati az kdyz najedu nejakych 150.000 km. No snad pujde cena casem dolu.
Kdyby byly akumulátory lehce vyměnitelné,tak není třeba čekat na dobití.U dobíjecích stojanů jsou pro jeden model na Tchiawanu už připraveny nabité akumulátory.Jenom se po zaplacení vymění a jede se dál.Celá operace trvá 1-2 min.V hlavním městě Tchai-pei bylo těch stanic na podzim přes 250.
Nevím, jestli někdo jezdí víc jak 250km denně na motorce. U auta bych tento argumet chápal.
Ten řidič má dva metry, nebo je ta motorka taková malá?
Jinak ano, motorka, tedy stroj, kde se tahá oproti autu minimum kg navíc, je vozidlo, kde smysl elektropohonu uznávám. Zde je to 180 kg. U běžného auta je to téměř 10x tolik.