Diskuze

Frčí lépe než na benzin, tankuje totiž u zásuvky. Ale stojí majlant

Zero je první opravdu použitelný elektrobike, který má srovnatelnou dynamiku, hmotnost i dojezd na jedno nabití jako benzinové motorky. Stále však naráží na hlavní problém elektrických vozidel: místo rychlého načerpání benzinu trvá „tankování“ elektřiny minimálně pár hodin a hned tak se to nezmění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J50a64n 46K54r71p57e66c

30. 12. 2015 8:46

na baterky mají být vibrátory a ne motorky. je to podobná hovadina jako dělat vibrátory na benzín.

0 4
možnosti

Přinejmenším u krosky nebo endura to má něco do sebe, toho zvuku je škoda, ale spoustu tratí zařízli právě kvůli hluku. Tohle není o moc hlučnější, než horský kolo.

A pak samozřejmě skútry.

0 0
možnosti
MM

Spíš "mixérocykl". Nebo - když vidím ten sekundární převod jak u bubnu tatramatky - tak úplně nejpřesněji

PRAČKOCYKL ;-D

2 2
možnosti
JB

Prozatím vhodné jen pro pozéry co neví za co utratit peníze. Ten stroj se nemůže amortizovat za rozumné peníze. Elektromotor je fajn, bohužel baterie v současné podobě je zoufalost. Kdyby tak existovalo něco jako na velkých lodích a ponorkách kdy palivo mění po 20. letech použitelné pro běžná vozidla.

0 0
možnosti
PF

Motocykl se nekupuje z důvodu amortizace ale pro požitek z jízdy.

5 0
možnosti
JV

J74o69s39e90f 54V90a54l34a

28. 12. 2015 20:46

Baterie je přitom stavěná na zhruba deset tisíc nabíjecích cyklů. ...tak dobre, ale skutecne vydrzi ta baterie kolik ? mozna 500x do 80% vybiti ? Technickych udaju akumulatoru uz jsem videl desitky a zadne z nich neodpovidaly skutecnosti

1 0
možnosti
JS

To jsou většinou údaje pro provoz za ideálních podmínek, ty ovšem nejsou v praxi dosažitelné:-/ proto pak vydrží méně a vybijí se rychleji:-/

0 0
možnosti
JS

J16i50ř43í 58S10o90c59h74o71r

28. 12. 2015 20:35

Za tu cenu tam již mohli dát světlomet LED a ne archaickou H4.

1 0
možnosti
ML

M64a41r79t62i52n 92L53a16c80o

28. 12. 2015 19:48

To je blbosť;-D Za tú cenu mám 100+ HP šesťstovku a benzín na 250 tisíc kilometrov.

Mimochodom, tichá motorka je NEBEZPEČNÁ.

3 2
možnosti
ML

M22a75r10t27i13n 70L39a56c78o

28. 12. 2015 21:16

Kubiš junior, máš nejaký názor? Alebo išiel tatko na WC?

1 1
možnosti
PP

To je elektřina tak levná, že náklady na 100 km jsou jen pár desetihaléřů, jak se píše v článku?

3 1
možnosti
JT

J93a26n 82T80a17r90a18b23a

28. 12. 2015 21:28

Jo. Vysoká účinnost pohonu a žádná spotřební daň.

0 0
možnosti
SC

Za tu cenu se to vyplati az kdyz najedu nejakych 150.000 km. No snad pujde cena casem dolu.

1 0
možnosti

Pokud vám ale neodejdou ty baterky.

0 0
možnosti
HH

Kdyby byly akumulátory lehce vyměnitelné,tak není třeba čekat na dobití.U dobíjecích stojanů jsou pro jeden model na Tchiawanu už připraveny nabité akumulátory.Jenom se po zaplacení vymění a jede se dál.Celá operace trvá 1-2 min.V hlavním městě Tchai-pei bylo těch stanic na podzim přes 250.

0 0
možnosti
MG

M25a50r58e51k 86G27a88j52d10a

28. 12. 2015 13:14

Nevím, jestli někdo jezdí víc jak 250km denně na motorce. U auta bych tento argumet chápal.

1 0
možnosti
TK

Ten řidič má dva metry, nebo je ta motorka taková malá?

Jinak ano, motorka, tedy stroj, kde se tahá oproti autu minimum kg navíc, je vozidlo, kde smysl elektropohonu uznávám. Zde je to 180 kg. U běžného auta je to téměř 10x tolik.

0 0
možnosti
PM

P43e26t90r 94M67u68n11z95a15r

28. 12. 2015 15:12

Taky se neřeší klima nebo vyhřívání.

0 0
možnosti