Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fotky nového roomsteru, který se nebude vyrábět. Zařízli ho na startu

Projekt Roomster zrušila sama Škoda, místo něj budou až tři SUV. Druhá generace malého MPV neměla být tak avantgardní jako předchůdce. Auta už mířila do výroby, Škoda ovšem celý projekt na poslední chvíli odpískala. Na Instagramu se objevily fotky Roomsteru II z depozitáře automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P16e83t33r 17Č19e46r71m26á31k 9578315389140

Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.

Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře.

Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.;-)

+3/0
5.1.2016 16:38

M51í62r53a 62K46r55a85t29o76c84h30v47í18l 8276589704754

to co píšete je rozumné a vcelku s vámi souhlasím, ale tomu češtinovi dáváte na prdel;-D

0/0
7.1.2016 11:23

P76e70t70r 17Č19e74r56m80á72k 9958525229610

Smysl textu je předání informace, pokud se toto splnilo tak je vše v pořádku R^

0/0
8.1.2016 22:06


V30i51l59é88m 71P88ř63í23h15o74d74a 2634389973137

První Roomster mě vždycky připadal s těmi velkými zadními okny jak pohřebák pro děti. Jinak pochybuji, že by český řemeslník volal po koncernovém užitkovém voze, když má velký výběr jiných značek.

+1/0
4.1.2016 15:19

T68o10m28á22š 55V55e80s60e67l95ý 5415878950819

nemluvě o tom, že český řemeslník už dávno jezdí transporterem ;-)

+2/0
6.1.2016 15:31

J73a58k43u16b 25N63o77v87á28k 8540693160612

No, když mohli tenkrát udělat z VW -> Seat, aby ho zase zpátky upravili na VW, viz: http://www.autowp.ru/pictures/volkswagen/caddy/autowp.ru_volkswagen_caddy_(argentinian_market)_1.jpg tak uvidíme, jak to dopadne. To asi tedy nebude ani nový Seat Inca.

0/0
4.1.2016 12:48

M70i94l94a52n 80L75a52š21ť71o77v39k65a 8152494903908

Tak nový HNUSter se nebude vyrábět, není to důvod pro vyhlášení státního smutku?

0/−6
4.1.2016 8:28

S91t40a10n66i41s41l26a41v 56T22o44r35o80s 7804721512491

škoda, že Škoda neumí vyrobit užitečné autíčko s ohromným kufrem jako je stará Dacia Logan MCV. To bych jako řemeslník bral radši než nějaké SUV. :-(

0/0
2.1.2016 16:34

V93i19l64é72m 53K59l21i53k70a 5113805136501

Dobrá snůška keců.. Samozřejmě, že je to důsledek "Dieselgate" - veškeré investice v Škodě se následkem VW šlendriánu přehodnotily a částečně pokrátily..Projekty SUV v Kvasinách (Seat, Snowman a nový Yeti v jedné lince) se rozhodly už před cca rokem a půl..(to jen k tomu "soustředění"..).

+1/0
1.1.2016 20:46

J19a24k85u95b 35N24o68v48á29k 8390783620942

Stejně je zajímavé, proč se to stoplo, když už je vlastně všechno připravený a auto hotový. Většina dílů shodná s Caddy a svou cílovou skupinu by si to taky našlo. Je to opravdu jen o nákladech?

0/0
4.1.2016 9:54

V67i41l27é40m 89K14l86i26k21a 5393355286481

Máte pravdu, náklady by to byly minimální, asi v tom je i ješitnost VW a snaha vymačkat ze Škodovky co nejvíc za co nejmíň..

0/0
4.1.2016 12:51

P79e88t23r 70Č39e44r38m16á13k 9308485839540

To by potom bylo právě naopak a vyrábělo by se to, potože na roomsteru vyráběném v závodě VW by vydělávalo přdevším VW.

0/0
4.1.2016 12:58

V57i81l10é73m 79K85l19i57k91a 5793355406211

Ale jděte.. Vy si vážně myslíte, že na nějaké škodovce vydělává Škoda? Veškeré výdělky Škody jdou do Wolfsburgu, tam se přerozdělí a pak jde něco (co němci uznají za vhodné) zpátky..

0/0
5.1.2016 7:20

P75e25t33r 97Č83e60r76m86á44k 9798345589100

Vy si pletete VW jako značku a VW Group jako vlastníka koncernu. A tady v tom případě se bavíme o vztahu dvou divizí - VW jako značky a Škody jako značky. Takže kdyby VW Group chtělo být ješitné a preferovat svojí divizi VW, roomster by se vyráběl, protože zisk by šel do VW.

0/0
5.1.2016 11:29

V43i34l88é64m 20K77l55i44k55a 5153255466581

Já si nic nepletu - vy tady měníte názory jak na kolotoči. Shodneme se ale na tom, že veškeré zisky jdou stejně do VW a míra ješitnosti koncernu je proměnlivá (zřejmě dle nejvyššího vedení). Na jednu stranu jim prodej škodovek nese prachy, na druhou jim ubírá prestiž a prodeje VW (momentálně např. nový Superb).

+1/0
5.1.2016 12:52

P48e19t90r 86Č18e87r40m27á67k 9228815159450

Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.

Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře

Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.;-) ;-)

0/0
6.1.2016 10:37

V87i17l67é23m 12K75l24i78k51a 5843685376681

No, mrkat umíte opravdu výtečně.. O ostatním však mnoho nevíte. Já už nějaký rok ve Škodě dělám - konkrétně v investicích do nových projektů (např. za rok 2015 jsem zařídil nákup nových zařízení za cca 20 mil. €) - tj. o penězích investovaných ve Škodě něco vím.. Nikdy jsem neřekl, že škodovky snižují prestiž VW koncernu (zřejmě nechápete psané slovo), ba právě naopak.. VW v celkovém objemu prodává více, protože má více divizí a více fabrik (po celém světě - samozřejmě vím i o Škodě v Indii, Číně a Rusku/Ukrajině).. Např. co se týká VW Wob - linka na Passat je (co se týče produkce) prakticky stejná, jako naše A7 v Boleslavi - to, že je Superb v Kvasinách uměle oslaben (co se týče kusů za den) je opět práce VW..

0/0
7.1.2016 20:05

P56e83t75r 30Č20e18r60m34á21k 9678945569710

Kdo jste je vcelku jedno, vůbec nevíte s kým mluvíte takže se jenom směju ;-)

Je ovšem s podivem že ve vašem domnělém postavení formulujete větu tak že vyznívá zcela jinak než myslíte. Každopádně ani jedna varianta není správná - škodovka nijak nesnižuje prestiž vw a ani vw nijak nesnižuje prestiž škodě (nemá odkud, v rámci komcernu má z hlediska prestiže škoda to nejnižší postavení).

To proč prodává VW jako značka tolik kolik prodává víme všichni dobře, nic nelogického. Nicméně debata byla o tom že kdyby se Roomster II vyráběl, vydělávala by právě naopak divize VW.

0/0
8.1.2016 22:06

J46a28n 81D74l21o16u58h74ý 7894489760429

Je uplne jedno jestli to ma znak VW nebo Skoda, jakmile je v tom TSI, ruce pryc od toho! VW Caddy je super auto ale v atmo 1.6 uz to clovek nove nekoupi...

+4/−3
30.12.2015 12:17

P13e49t31r 78H96o34r32á59k 1489403559514

A pročpak to? Nejede to? Kolik jsi najezdil s TSI?

0/−1
1.1.2016 13:58
Foto

M47i12r73o53s20l75a48v 72S65t39e38i95n96e75r 1725625778933

Řekl bych, že Kvasiny jedou naplno, mezi Yetim a Touaregem od VW je dost místa- ne každý stojí o takový tank. Takže u mírně vzrostlého Yeti s až 7 sedadly (jistě okoukané u Nissana, ten sklízí úspěchy s jeho kvaškaj a kvaškaj plus) se očekává stejně velký zájem. Roomster jako přeštítkovaný VW Caddy by zřejmě nezískal popularitu u mladých zákazníků, je to ten odér dodávky. Ale i Caddy existuje jako 4x4, jenomže se tím dostává do cenové oblasti, kde jsou už usazení jiní žraloci.

Caddy za cenu někdejšího Renaulta 4CV by i s deštníkovým řazením mohl být kultovním vozem. Dokonce i papež prý jezdí takovým kočárkem s 34 HP.

Protože Kvasiny nejsou nafukovací, musí se soustředit na výnosné projekty a těmi je jak stále modernizovaný Yeti, tak i jeho vzrostlejší ale stejně obratné verze.

+4/0
29.12.2015 21:41

D66e45n98i87s 17W68i38t54z24k43u 3723961329167

ajéjé,Míra nesmí zapomenout zmínit jeho Yeti 1.4TSI

0/0
29.12.2015 22:21

Z72d39e37n19ě42k 14H63a23n98z13l 1751726202354

to je pěkný brkoR^

0/0
1.1.2016 13:24

H81o30n60z69a 80V53o72r19á52č58e94k 6145256646617

Nebyl Renault 4 CV náhodou ta kulatá želvička s motorem vzadu?

0/0
29.12.2015 22:34

M14a98r68t17i32n 33F66r48a63n29t72i39š53e45k 7945220433575

to byl 2CV, kachna. 4 byla taková v rozích zaoblená krabice

0/0
4.1.2016 1:44

J12o72s93e81f 13P25r77o42c62h86á78z24k37a 7886986608934

Ano, byla.

2CV = kachna, 4CV = želva

0/0
13.1.2016 20:09

T13o16m65á86š 12P24í80c96l 3496183241297

Větší Yeti by byl knockautem pro Touran (ano, vím, že ta auta jsou z jiných kategorií, ale je to tak).

0/−1
29.12.2015 23:32

V72l56a46s60t56i22m90i67l 31T95e53n38c89e69r 4790690487910

Vtipálku ;-D

+1/−1
30.12.2015 10:34

R83a40d91o51v90a15n 77S70ý10k58o22r84a 6634175634220

Pro Touran ??? Touran je výhradně na silnici, tedy úplně jinak zaměřený vůz.

+1/0
2.1.2016 10:11

V88i39l41é63m 80P75ř17í92h71o17d61a 2374959413437

Yeti je do terénu?;-D

+1/0
4.1.2016 15:22

P21e57t56r 33V83o37ň31k65a 2407813849223

HAHAHAHA taky způsob jak kulantně říci že jim matka zatrhla výrobu, protože by tím podřízli vlastní výrobek VW Caddy, už neuměj ani pořádně lhát zmetci;-D

0/−7
29.12.2015 20:09

Z42d55e46n42ě46k 73H76a80n50z37l 1841216172324

Vždyť Škodovku vlastní. Jen by se to teď finančně nevyplatí.

+2/0
29.12.2015 21:23

P98e78t83r 52Č50e73r68m24á10k 9368165829780

Zajimavá myšlenka, ale nesmyslná. Nový roomster by se vyráběl v závodě VW, takže by na něm vydělávalo především VW a nikoliv Škodovka.

+4/0
29.12.2015 22:28

Z84d67e72n11ě80k 94H63a73n46z35l 1731256622294

V obouch případech VW

0/0
30.12.2015 20:36

P60e92t83r 72Č44e26r60m38á52k 9818865419210

Myšleno VW coby divize, samozřejmě ve výsledku vždy profit pro VW Group.

0/0
30.12.2015 21:22

V53l28a55d19i35m63í94r 91H23a76v36r14á26n52e57k 7616526190377

Škoda si podobně jako das Auto tahá triko a jsou předražené...děkuji, je dostatek jiných značek za rozumnou cenu. !!

+9/−5
29.12.2015 18:25

J87a54r17o30m25í63r 71F66o27b56e24r 3908231484837

Jo plno značek Vám vyzdobí palubku cypovinami, jak vánoční stromek, venku přidají nějakou dizajnovou vlnku, ale se* se Vám to po pár kilometrech...

Nu proti gustu, mě navadí strohý vzhled škodovek, je to přeci maskovaný němec, já mám s nima pouze dobré zkušenosti :-).

+8/−2
29.12.2015 18:31

P20e55t89r 26M47a61r67š36á46l26e56k 9675282724139

V této kategorii nedělá karoserie s vlnkami nikdo. Všichni výrobci ctí především praktičnost, proto všechny dodávky vypadají jako krabice.

Zbytek nemá cenu komentovat, jsou to bláboly fanatického fanouška značky.

+4/−3
29.12.2015 19:01

P75e98t72r 59F53r65a45n97c 9397541638958

Pred vanocemi me take jeden kolega presvedcoval o nesmrtelnosti a kvalite skodovek podporenou vlastni zkusenosti. Vlastni osmym rokem Octavii (od novoty) a s autem ma najetych neuveritelnych skoro 80000 km. Prislo mi to smesne.

+1/−3
29.12.2015 20:30
Foto

M76i45r97o85s23l64a41v 42S12t70e36i70n75e29r 1275695138673

Můj soused má na Oktávii II najeto hodně přes 200 tisíc a jede to pořád. Jenom lakýrník musí trochu šmirglovat a odrezovat, kupodivu ne dole, ale kolem oken. Centrální zamykání jde už jenom na klíč, na tlačítka už nezabírá. Libuje si, má nízkou spotřebu (1,9 TDI).

+1/0
29.12.2015 21:48

J94i52ř93í 24S80c24h28w62a94c27h 8748564608706

jestli by to nechtělo vyměnit baterii v DO ;-)

+1/0
29.12.2015 22:08

D82e64n90i90s 48W40i43t13z85k39u 3103141729117

kterej němec si nechává auto,které už má nalítáno přes 200?

0/0
29.12.2015 22:23

J83a33n 48C74h93o70b58o21t 5122614638831

Myslíte Němce, nebo obyvatele Německa? Ani v Německu nemá každý co druhý rok novou káru a starých "vraků", i když zcela jiné kvality, je na silnici vidět dost.

Ale k vaší poznámce - je škoda a zhouba dnešní doby, že už to nikdo nedělá a namísto toho je modlou růst i za cenu rozebírání nových vozů na šrot, protože neprodané kusy samozřejmě nesmí být vidět, nebo se nedejbože dostat na trh a kazit ceny. Pak existují specializované firmy, které ty neprodané vozy pro výrobce "řeší". A potom, při tak zhůvěřilém plýtvání prostředky, někdo řeší trošku směšných oxidů dusíku navíc.

0/0
1.1.2016 10:41

T66o59m68á24š 67V54e20s65e86l20ý 5385358310729

viděl jsem v německu prodávat T4 s ~2000000 ;-)

A v provozu spoustu dvacetiletejch aut, naopak taky čtyři babky, co vyskákaly na poli z nový s-klassy, z kufru vytáhly hrábě a šly hrabat ;-D

0/0
6.1.2016 15:39

P34e91t65r 63S24t75e51j26s78k70a78l 3989628884216

Je libo trojuhelnicek (na kufru) nebo (zadni) svitilny C?

Spolehlivost dosazena pouzitim vyzkousene==stare techniky - motory, platforma a pripadne jednoduche==bytelne konstrukce.

+1/0
29.12.2015 20:32

P71a61t38r36i64k 72K83o43u71b71a 3542922170245

Hlavne ze skodovky a VW jsou neporuchovy ;-D

+1/−1
29.12.2015 21:15

Z72d93e22n52ě30k 46H66a54n48z47l 1861416502804

Jaké

0/0
29.12.2015 18:50

L97a44d67i91s30l53a25v 57M98i97k66a 1101499574924

Zajímavé, že dle prodejů si to moc lidí nemyslí, když je Škodovka momentálně nejúspěšnější automobilkou v Evropě.

+2/0
29.12.2015 18:53

P91e68t82r 44M12a15r75š65á55l41e52k 9535262234909

Škodovka je nejúspěšně značka v Evropě?

+4/0
29.12.2015 19:02

Z49d32e31n12ě45k 36H14a62n72z62l 1971246942234

Pán má na mysli VW tam je i Škoda

0/0
29.12.2015 19:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.