Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotky nového roomsteru, který se nebude vyrábět. Zařízli ho na startu

Projekt Roomster zrušila sama Škoda, místo něj budou až tři SUV. Druhá generace malého MPV neměla být tak avantgardní jako předchůdce. Auta už mířila do výroby, Škoda ovšem celý projekt na poslední chvíli odpískala. Na Instagramu se objevily fotky Roomsteru II z depozitáře automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42e17t30r 41Č57e64r73m78á53k 9168615799320

Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.

Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře.

Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.;-)

+3/0
5.1.2016 16:38

M62í84r63a 71K27r28a20t97o63c96h73v32í75l 8346939364914

to co píšete je rozumné a vcelku s vámi souhlasím, ale tomu češtinovi dáváte na prdel;-D

0/0
7.1.2016 11:23

P54e73t25r 78Č70e96r54m71á26k 9748215759670

Smysl textu je předání informace, pokud se toto splnilo tak je vše v pořádku R^

0/0
8.1.2016 22:06

V63i95l45é81m 38P47ř35í19h43o46d73a 2774679843547

První Roomster mě vždycky připadal s těmi velkými zadními okny jak pohřebák pro děti. Jinak pochybuji, že by český řemeslník volal po koncernovém užitkovém voze, když má velký výběr jiných značek.

+1/0
4.1.2016 15:19

T16o63m37á81š 34V79e89s82e18l35ý 5175238460969

nemluvě o tom, že český řemeslník už dávno jezdí transporterem ;-)

+2/0
6.1.2016 15:31

J16a52k52u43b 66N61o90v93á37k 8970833910552

No, když mohli tenkrát udělat z VW -> Seat, aby ho zase zpátky upravili na VW, viz: http://www.autowp.ru/pictures/volkswagen/caddy/autowp.ru_volkswagen_caddy_(argentinian_market)_1.jpg tak uvidíme, jak to dopadne. To asi tedy nebude ani nový Seat Inca.

0/0
4.1.2016 12:48

M80i94l56a92n 26L89a90š43ť44o50v41k84a 8832554703378

Tak nový HNUSter se nebude vyrábět, není to důvod pro vyhlášení státního smutku?

0/−6
4.1.2016 8:28

S68t90a50n29i66s89l12a17v 26T76o90r27o17s 7789446369523

škoda, že Škoda neumí vyrobit užitečné autíčko s ohromným kufrem jako je stará Dacia Logan MCV. To bych jako řemeslník bral radši než nějaké SUV. :-(

0/0
2.1.2016 16:34

V84i43l88é91m 44K26l79i12k56a 5733665686861

Dobrá snůška keců.. Samozřejmě, že je to důsledek "Dieselgate" - veškeré investice v Škodě se následkem VW šlendriánu přehodnotily a částečně pokrátily..Projekty SUV v Kvasinách (Seat, Snowman a nový Yeti v jedné lince) se rozhodly už před cca rokem a půl..(to jen k tomu "soustředění"..).

+1/0
1.1.2016 20:46

J94a33k32u12b 86N78o27v12á52k 8730773790122

Stejně je zajímavé, proč se to stoplo, když už je vlastně všechno připravený a auto hotový. Většina dílů shodná s Caddy a svou cílovou skupinu by si to taky našlo. Je to opravdu jen o nákladech?

0/0
4.1.2016 9:54

V98i81l22é97m 18K96l56i51k93a 5633365216881

Máte pravdu, náklady by to byly minimální, asi v tom je i ješitnost VW a snaha vymačkat ze Škodovky co nejvíc za co nejmíň..

0/0
4.1.2016 12:51

P88e93t54r 98Č31e25r21m92á53k 9878395389600

To by potom bylo právě naopak a vyrábělo by se to, potože na roomsteru vyráběném v závodě VW by vydělávalo přdevším VW.

0/0
4.1.2016 12:58

V42i82l78é16m 62K86l92i61k14a 5803925586271

Ale jděte.. Vy si vážně myslíte, že na nějaké škodovce vydělává Škoda? Veškeré výdělky Škody jdou do Wolfsburgu, tam se přerozdělí a pak jde něco (co němci uznají za vhodné) zpátky..

0/0
5.1.2016 7:20

P25e73t33r 68Č22e43r23m92á34k 9288795379610

Vy si pletete VW jako značku a VW Group jako vlastníka koncernu. A tady v tom případě se bavíme o vztahu dvou divizí - VW jako značky a Škody jako značky. Takže kdyby VW Group chtělo být ješitné a preferovat svojí divizi VW, roomster by se vyráběl, protože zisk by šel do VW.

0/0
5.1.2016 11:29

V83i36l24é68m 53K60l64i34k28a 5493885176701

Já si nic nepletu - vy tady měníte názory jak na kolotoči. Shodneme se ale na tom, že veškeré zisky jdou stejně do VW a míra ješitnosti koncernu je proměnlivá (zřejmě dle nejvyššího vedení). Na jednu stranu jim prodej škodovek nese prachy, na druhou jim ubírá prestiž a prodeje VW (momentálně např. nový Superb).

+1/0
5.1.2016 12:52

P73e16t17r 94Č44e36r82m57á90k 9528795199740

Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.

Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře

Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.;-) ;-)

0/0
6.1.2016 10:37

V46i14l41é62m 55K26l31i35k72a 5333185526251

No, mrkat umíte opravdu výtečně.. O ostatním však mnoho nevíte. Já už nějaký rok ve Škodě dělám - konkrétně v investicích do nových projektů (např. za rok 2015 jsem zařídil nákup nových zařízení za cca 20 mil. €) - tj. o penězích investovaných ve Škodě něco vím.. Nikdy jsem neřekl, že škodovky snižují prestiž VW koncernu (zřejmě nechápete psané slovo), ba právě naopak.. VW v celkovém objemu prodává více, protože má více divizí a více fabrik (po celém světě - samozřejmě vím i o Škodě v Indii, Číně a Rusku/Ukrajině).. Např. co se týká VW Wob - linka na Passat je (co se týče produkce) prakticky stejná, jako naše A7 v Boleslavi - to, že je Superb v Kvasinách uměle oslaben (co se týče kusů za den) je opět práce VW..

0/0
7.1.2016 20:05

P68e40t77r 36Č65e62r93m15á36k 9278585969440

Kdo jste je vcelku jedno, vůbec nevíte s kým mluvíte takže se jenom směju ;-)

Je ovšem s podivem že ve vašem domnělém postavení formulujete větu tak že vyznívá zcela jinak než myslíte. Každopádně ani jedna varianta není správná - škodovka nijak nesnižuje prestiž vw a ani vw nijak nesnižuje prestiž škodě (nemá odkud, v rámci komcernu má z hlediska prestiže škoda to nejnižší postavení).

To proč prodává VW jako značka tolik kolik prodává víme všichni dobře, nic nelogického. Nicméně debata byla o tom že kdyby se Roomster II vyráběl, vydělávala by právě naopak divize VW.

0/0
8.1.2016 22:06

J31a45n 19D14l27o48u31h48ý 7284129780129

Je uplne jedno jestli to ma znak VW nebo Skoda, jakmile je v tom TSI, ruce pryc od toho! VW Caddy je super auto ale v atmo 1.6 uz to clovek nove nekoupi...

+4/−3
30.12.2015 12:17

P27e62t44r 46H64o63r90á36k 1139583569914

A pročpak to? Nejede to? Kolik jsi najezdil s TSI?

0/−1
1.1.2016 13:58
Foto

M38i57r73o82s57l87a16v 95S40t19e16i27n18e33r 6128684333235

Řekl bych, že Kvasiny jedou naplno, mezi Yetim a Touaregem od VW je dost místa- ne každý stojí o takový tank. Takže u mírně vzrostlého Yeti s až 7 sedadly (jistě okoukané u Nissana, ten sklízí úspěchy s jeho kvaškaj a kvaškaj plus) se očekává stejně velký zájem. Roomster jako přeštítkovaný VW Caddy by zřejmě nezískal popularitu u mladých zákazníků, je to ten odér dodávky. Ale i Caddy existuje jako 4x4, jenomže se tím dostává do cenové oblasti, kde jsou už usazení jiní žraloci.

Caddy za cenu někdejšího Renaulta 4CV by i s deštníkovým řazením mohl být kultovním vozem. Dokonce i papež prý jezdí takovým kočárkem s 34 HP.

Protože Kvasiny nejsou nafukovací, musí se soustředit na výnosné projekty a těmi je jak stále modernizovaný Yeti, tak i jeho vzrostlejší ale stejně obratné verze.

+4/0
29.12.2015 21:41

D88e38n59i73s 30W26i39t51z44k89u 3543481879397

ajéjé,Míra nesmí zapomenout zmínit jeho Yeti 1.4TSI

0/0
29.12.2015 22:21

Z17d60e39n43ě90k 43H42a32n70z69l 1941986532214

to je pěkný brkoR^

0/0
1.1.2016 13:24

H44o94n39z76a 47V74o97r82á70č21e28k 6315476666437

Nebyl Renault 4 CV náhodou ta kulatá želvička s motorem vzadu?

0/0
29.12.2015 22:34

M67a18r11t11i55n 86F73r41a67n36t11i52š29e42k 7605290193815

to byl 2CV, kachna. 4 byla taková v rozích zaoblená krabice

0/0
4.1.2016 1:44

J43o22s66e52f 78P49r15o68c94h41á17z95k34a 7106736238684

Ano, byla.

2CV = kachna, 4CV = želva

0/0
13.1.2016 20:09

T67o48m22á78š 78P75í68c37l 3336273421477

Větší Yeti by byl knockautem pro Touran (ano, vím, že ta auta jsou z jiných kategorií, ale je to tak).

0/−1
29.12.2015 23:32

V62l60a39s84t19i79m23i63l 27T13e42n16c23e79r 4770170677620

Vtipálku ;-D

+1/−1
30.12.2015 10:34

R86a83d60o92v48a50n 40S15ý74k83o42r34a 6464125514170

Pro Touran ??? Touran je výhradně na silnici, tedy úplně jinak zaměřený vůz.

+1/0
2.1.2016 10:11

V65i56l97é25m 20P45ř55í20h36o61d35a 2414109703187

Yeti je do terénu?;-D

+1/0
4.1.2016 15:22

P15e49t49r 66V48o98ň22k30a 2337203349463

HAHAHAHA taky způsob jak kulantně říci že jim matka zatrhla výrobu, protože by tím podřízli vlastní výrobek VW Caddy, už neuměj ani pořádně lhát zmetci;-D

0/−7
29.12.2015 20:09

Z88d27e25n61ě34k 50H66a81n62z96l 1311166762564

Vždyť Škodovku vlastní. Jen by se to teď finančně nevyplatí.

+2/0
29.12.2015 21:23

P98e67t16r 49Č68e96r68m43á92k 9678965139380

Zajimavá myšlenka, ale nesmyslná. Nový roomster by se vyráběl v závodě VW, takže by na něm vydělávalo především VW a nikoliv Škodovka.

+4/0
29.12.2015 22:28

Z86d41e46n72ě77k 30H27a39n58z12l 1211676592474

V obouch případech VW

0/0
30.12.2015 20:36

P73e86t98r 72Č92e66r79m91á72k 9608365509890

Myšleno VW coby divize, samozřejmě ve výsledku vždy profit pro VW Group.

0/0
30.12.2015 21:22

V53l30a30d22i32m47í18r 30H18a83v75r13á75n27e54k 7876986550117

Škoda si podobně jako das Auto tahá triko a jsou předražené...děkuji, je dostatek jiných značek za rozumnou cenu. !!

+9/−5
29.12.2015 18:25

J94a20r69o70m98í11r 26F20o64b35e14r 3948811334987

Jo plno značek Vám vyzdobí palubku cypovinami, jak vánoční stromek, venku přidají nějakou dizajnovou vlnku, ale se* se Vám to po pár kilometrech...

Nu proti gustu, mě navadí strohý vzhled škodovek, je to přeci maskovaný němec, já mám s nima pouze dobré zkušenosti :-).

+8/−2
29.12.2015 18:31

P96e27t35r 64M12a47r50š62á96l82e32k 9545482774799

V této kategorii nedělá karoserie s vlnkami nikdo. Všichni výrobci ctí především praktičnost, proto všechny dodávky vypadají jako krabice.

Zbytek nemá cenu komentovat, jsou to bláboly fanatického fanouška značky.

+4/−3
29.12.2015 19:01

P46e70t65r 26F80r29a53n29c 9137111678218

Pred vanocemi me take jeden kolega presvedcoval o nesmrtelnosti a kvalite skodovek podporenou vlastni zkusenosti. Vlastni osmym rokem Octavii (od novoty) a s autem ma najetych neuveritelnych skoro 80000 km. Prislo mi to smesne.

+1/−3
29.12.2015 20:30
Foto

M14i34r36o59s75l16a57v 90S88t85e61i15n47e97r 6368464253605

Můj soused má na Oktávii II najeto hodně přes 200 tisíc a jede to pořád. Jenom lakýrník musí trochu šmirglovat a odrezovat, kupodivu ne dole, ale kolem oken. Centrální zamykání jde už jenom na klíč, na tlačítka už nezabírá. Libuje si, má nízkou spotřebu (1,9 TDI).

+1/0
29.12.2015 21:48

J32i45ř73í 92S69c86h24w61a78c79h 8938254678526

jestli by to nechtělo vyměnit baterii v DO ;-)

+1/0
29.12.2015 22:08

D96e22n24i12s 30W75i73t62z58k91u 3283401329677

kterej němec si nechává auto,které už má nalítáno přes 200?

0/0
29.12.2015 22:23

J88a43n 14C92h96o66b37o73t 5512264208731

Myslíte Němce, nebo obyvatele Německa? Ani v Německu nemá každý co druhý rok novou káru a starých "vraků", i když zcela jiné kvality, je na silnici vidět dost.

Ale k vaší poznámce - je škoda a zhouba dnešní doby, že už to nikdo nedělá a namísto toho je modlou růst i za cenu rozebírání nových vozů na šrot, protože neprodané kusy samozřejmě nesmí být vidět, nebo se nedejbože dostat na trh a kazit ceny. Pak existují specializované firmy, které ty neprodané vozy pro výrobce "řeší". A potom, při tak zhůvěřilém plýtvání prostředky, někdo řeší trošku směšných oxidů dusíku navíc.

0/0
1.1.2016 10:41

T80o95m22á42š 33V46e87s48e90l45ý 5765598720619

viděl jsem v německu prodávat T4 s ~2000000 ;-)

A v provozu spoustu dvacetiletejch aut, naopak taky čtyři babky, co vyskákaly na poli z nový s-klassy, z kufru vytáhly hrábě a šly hrabat ;-D

0/0
6.1.2016 15:39

P12e39t27r 42S69t12e96j80s57k85a81l 3369878934116

Je libo trojuhelnicek (na kufru) nebo (zadni) svitilny C?

Spolehlivost dosazena pouzitim vyzkousene==stare techniky - motory, platforma a pripadne jednoduche==bytelne konstrukce.

+1/0
29.12.2015 20:32

P79a12t49r31i34k 63K41o39u22b14a 3782492860895

Hlavne ze skodovky a VW jsou neporuchovy ;-D

+1/−1
29.12.2015 21:15

Z38d70e51n90ě67k 49H94a13n49z28l 1381266932234

Jaké

0/0
29.12.2015 18:50

L84a53d38i44s17l46a50v 23M52i94k40a 1311899354474

Zajímavé, že dle prodejů si to moc lidí nemyslí, když je Škodovka momentálně nejúspěšnější automobilkou v Evropě.

+2/0
29.12.2015 18:53

P91e81t21r 68M19a15r94š24á86l92e89k 9615602724329

Škodovka je nejúspěšně značka v Evropě?

+4/0
29.12.2015 19:02

Z37d20e78n86ě10k 76H95a42n98z73l 1471426392304

Pán má na mysli VW tam je i Škoda

0/0
29.12.2015 19:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.