Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotky nového roomsteru, který se nebude vyrábět. Zařízli ho na startu

Projekt Roomster zrušila sama Škoda, místo něj budou až tři SUV. Druhá generace malého MPV neměla být tak avantgardní jako předchůdce. Auta už mířila do výroby, Škoda ovšem celý projekt na poslední chvíli odpískala. Na Instagramu se objevily fotky Roomsteru II z depozitáře automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P54e48t77r 91Č96e12r43m53á34k 9318555789520

Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.

Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře.

Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.;-)

+3/0
5.1.2016 16:38

M95í56r66a 41K65r45a90t66o24c27h72v11í76l 8576899574694

to co píšete je rozumné a vcelku s vámi souhlasím, ale tomu češtinovi dáváte na prdel;-D

0/0
7.1.2016 11:23

P57e64t80r 63Č73e56r91m92á78k 9498915119470

Smysl textu je předání informace, pokud se toto splnilo tak je vše v pořádku R^

0/0
8.1.2016 22:06

V32i60l97é91m 24P43ř35í39h90o83d76a 2874339603287

První Roomster mě vždycky připadal s těmi velkými zadními okny jak pohřebák pro děti. Jinak pochybuji, že by český řemeslník volal po koncernovém užitkovém voze, když má velký výběr jiných značek.

+1/0
4.1.2016 15:19

T95o35m84á62š 75V60e97s24e70l31ý 5325988730479

nemluvě o tom, že český řemeslník už dávno jezdí transporterem ;-)

+2/0
6.1.2016 15:31

J86a95k97u64b 75N94o21v12á84k 8430563320402

No, když mohli tenkrát udělat z VW -> Seat, aby ho zase zpátky upravili na VW, viz: http://www.autowp.ru/pictures/volkswagen/caddy/autowp.ru_volkswagen_caddy_(argentinian_market)_1.jpg tak uvidíme, jak to dopadne. To asi tedy nebude ani nový Seat Inca.

0/0
4.1.2016 12:48

M65i79l14a75n 49L95a73š96ť52o63v39k35a 8862334463378

Tak nový HNUSter se nebude vyrábět, není to důvod pro vyhlášení státního smutku?

0/−6
4.1.2016 8:28

S69t91a43n61i90s14l86a77v 32T56o64r17o92s 7494511162521

škoda, že Škoda neumí vyrobit užitečné autíčko s ohromným kufrem jako je stará Dacia Logan MCV. To bych jako řemeslník bral radši než nějaké SUV. :-(

0/0
2.1.2016 16:34

V30i42l43é65m 54K81l13i10k50a 5433415686391

Dobrá snůška keců.. Samozřejmě, že je to důsledek "Dieselgate" - veškeré investice v Škodě se následkem VW šlendriánu přehodnotily a částečně pokrátily..Projekty SUV v Kvasinách (Seat, Snowman a nový Yeti v jedné lince) se rozhodly už před cca rokem a půl..(to jen k tomu "soustředění"..).

+1/0
1.1.2016 20:46

J88a71k73u74b 24N50o23v70á48k 8600913350522

Stejně je zajímavé, proč se to stoplo, když už je vlastně všechno připravený a auto hotový. Většina dílů shodná s Caddy a svou cílovou skupinu by si to taky našlo. Je to opravdu jen o nákladech?

0/0
4.1.2016 9:54

V92i41l65é13m 13K22l32i82k65a 5903135706241

Máte pravdu, náklady by to byly minimální, asi v tom je i ješitnost VW a snaha vymačkat ze Škodovky co nejvíc za co nejmíň..

0/0
4.1.2016 12:51

P19e40t61r 50Č69e55r19m92á66k 9928435289340

To by potom bylo právě naopak a vyrábělo by se to, potože na roomsteru vyráběném v závodě VW by vydělávalo přdevším VW.

0/0
4.1.2016 12:58

V10i92l80é81m 80K50l40i12k88a 5703435466401

Ale jděte.. Vy si vážně myslíte, že na nějaké škodovce vydělává Škoda? Veškeré výdělky Škody jdou do Wolfsburgu, tam se přerozdělí a pak jde něco (co němci uznají za vhodné) zpátky..

0/0
5.1.2016 7:20

P29e45t55r 32Č79e69r13m10á41k 9828195969890

Vy si pletete VW jako značku a VW Group jako vlastníka koncernu. A tady v tom případě se bavíme o vztahu dvou divizí - VW jako značky a Škody jako značky. Takže kdyby VW Group chtělo být ješitné a preferovat svojí divizi VW, roomster by se vyráběl, protože zisk by šel do VW.

0/0
5.1.2016 11:29

V46i25l59é35m 48K31l84i77k21a 5393115836191

Já si nic nepletu - vy tady měníte názory jak na kolotoči. Shodneme se ale na tom, že veškeré zisky jdou stejně do VW a míra ješitnosti koncernu je proměnlivá (zřejmě dle nejvyššího vedení). Na jednu stranu jim prodej škodovek nese prachy, na druhou jim ubírá prestiž a prodeje VW (momentálně např. nový Superb).

+1/0
5.1.2016 12:52

P62e40t22r 30Č68e27r14m39á35k 9738465449220

Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.

Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře

Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.;-) ;-)

0/0
6.1.2016 10:37

V72i24l34é68m 20K71l83i89k13a 5243525636321

No, mrkat umíte opravdu výtečně.. O ostatním však mnoho nevíte. Já už nějaký rok ve Škodě dělám - konkrétně v investicích do nových projektů (např. za rok 2015 jsem zařídil nákup nových zařízení za cca 20 mil. €) - tj. o penězích investovaných ve Škodě něco vím.. Nikdy jsem neřekl, že škodovky snižují prestiž VW koncernu (zřejmě nechápete psané slovo), ba právě naopak.. VW v celkovém objemu prodává více, protože má více divizí a více fabrik (po celém světě - samozřejmě vím i o Škodě v Indii, Číně a Rusku/Ukrajině).. Např. co se týká VW Wob - linka na Passat je (co se týče produkce) prakticky stejná, jako naše A7 v Boleslavi - to, že je Superb v Kvasinách uměle oslaben (co se týče kusů za den) je opět práce VW..

0/0
7.1.2016 20:05

P22e61t61r 17Č15e54r48m70á17k 9728865219230

Kdo jste je vcelku jedno, vůbec nevíte s kým mluvíte takže se jenom směju ;-)

Je ovšem s podivem že ve vašem domnělém postavení formulujete větu tak že vyznívá zcela jinak než myslíte. Každopádně ani jedna varianta není správná - škodovka nijak nesnižuje prestiž vw a ani vw nijak nesnižuje prestiž škodě (nemá odkud, v rámci komcernu má z hlediska prestiže škoda to nejnižší postavení).

To proč prodává VW jako značka tolik kolik prodává víme všichni dobře, nic nelogického. Nicméně debata byla o tom že kdyby se Roomster II vyráběl, vydělávala by právě naopak divize VW.

0/0
8.1.2016 22:06

J91a92n 60D20l51o22u90h36ý 7584699520529

Je uplne jedno jestli to ma znak VW nebo Skoda, jakmile je v tom TSI, ruce pryc od toho! VW Caddy je super auto ale v atmo 1.6 uz to clovek nove nekoupi...

+4/−3
30.12.2015 12:17

P29e39t10r 28H58o25r69á65k 1469153529764

A pročpak to? Nejede to? Kolik jsi najezdil s TSI?

0/−1
1.1.2016 13:58
Foto

M28i67r91o94s50l64a50v 47S57t95e78i90n39e92r 6728394723945

Řekl bych, že Kvasiny jedou naplno, mezi Yetim a Touaregem od VW je dost místa- ne každý stojí o takový tank. Takže u mírně vzrostlého Yeti s až 7 sedadly (jistě okoukané u Nissana, ten sklízí úspěchy s jeho kvaškaj a kvaškaj plus) se očekává stejně velký zájem. Roomster jako přeštítkovaný VW Caddy by zřejmě nezískal popularitu u mladých zákazníků, je to ten odér dodávky. Ale i Caddy existuje jako 4x4, jenomže se tím dostává do cenové oblasti, kde jsou už usazení jiní žraloci.

Caddy za cenu někdejšího Renaulta 4CV by i s deštníkovým řazením mohl být kultovním vozem. Dokonce i papež prý jezdí takovým kočárkem s 34 HP.

Protože Kvasiny nejsou nafukovací, musí se soustředit na výnosné projekty a těmi je jak stále modernizovaný Yeti, tak i jeho vzrostlejší ale stejně obratné verze.

+4/0
29.12.2015 21:41

D63e90n19i63s 85W25i48t51z58k56u 3273541769867

ajéjé,Míra nesmí zapomenout zmínit jeho Yeti 1.4TSI

0/0
29.12.2015 22:21

Z49d82e91n82ě30k 94H84a92n28z15l 1941326592184

to je pěkný brkoR^

0/0
1.1.2016 13:24

H88o65n52z39a 92V50o51r61á67č63e81k 6765566986167

Nebyl Renault 4 CV náhodou ta kulatá želvička s motorem vzadu?

0/0
29.12.2015 22:34

M93a29r12t29i91n 50F55r10a88n19t77i20š69e71k 7135670633645

to byl 2CV, kachna. 4 byla taková v rozích zaoblená krabice

0/0
4.1.2016 1:44

J39o61s92e14f 87P60r35o44c87h24á37z11k53a 7476856868344

Ano, byla.

2CV = kachna, 4CV = želva

0/0
13.1.2016 20:09

T85o91m13á66š 66P43í64c62l 3296253401807

Větší Yeti by byl knockautem pro Touran (ano, vím, že ta auta jsou z jiných kategorií, ale je to tak).

0/−1
29.12.2015 23:32

V88l64a95s27t21i27m46i22l 88T41e51n92c56e62r 4400720877650

Vtipálku ;-D

+1/−1
30.12.2015 10:34

R39a34d82o47v27a74n 60S97ý71k28o38r50a 6674445944630

Pro Touran ??? Touran je výhradně na silnici, tedy úplně jinak zaměřený vůz.

+1/0
2.1.2016 10:11

V98i59l40é82m 41P29ř48í73h44o53d50a 2194199143127

Yeti je do terénu?;-D

+1/0
4.1.2016 15:22

P90e74t62r 84V16o97ň51k46a 2307663229543

HAHAHAHA taky způsob jak kulantně říci že jim matka zatrhla výrobu, protože by tím podřízli vlastní výrobek VW Caddy, už neuměj ani pořádně lhát zmetci;-D

0/−7
29.12.2015 20:09

Z28d83e48n72ě16k 97H92a63n79z41l 1151336192844

Vždyť Škodovku vlastní. Jen by se to teď finančně nevyplatí.

+2/0
29.12.2015 21:23

P18e12t72r 34Č51e87r67m26á46k 9758145589880

Zajimavá myšlenka, ale nesmyslná. Nový roomster by se vyráběl v závodě VW, takže by na něm vydělávalo především VW a nikoliv Škodovka.

+4/0
29.12.2015 22:28

Z64d56e23n20ě26k 28H74a30n89z95l 1791436202254

V obouch případech VW

0/0
30.12.2015 20:36

P49e31t58r 69Č38e75r30m89á49k 9728945259330

Myšleno VW coby divize, samozřejmě ve výsledku vždy profit pro VW Group.

0/0
30.12.2015 21:22

V85l11a46d71i67m56í19r 37H16a66v31r87á15n44e64k 7286156920897

Škoda si podobně jako das Auto tahá triko a jsou předražené...děkuji, je dostatek jiných značek za rozumnou cenu. !!

+9/−5
29.12.2015 18:25

J40a72r27o93m87í16r 75F82o67b74e17r 3498251104937

Jo plno značek Vám vyzdobí palubku cypovinami, jak vánoční stromek, venku přidají nějakou dizajnovou vlnku, ale se* se Vám to po pár kilometrech...

Nu proti gustu, mě navadí strohý vzhled škodovek, je to přeci maskovaný němec, já mám s nima pouze dobré zkušenosti :-).

+8/−2
29.12.2015 18:31

P87e28t52r 34M22a86r10š86á43l64e37k 9805332404659

V této kategorii nedělá karoserie s vlnkami nikdo. Všichni výrobci ctí především praktičnost, proto všechny dodávky vypadají jako krabice.

Zbytek nemá cenu komentovat, jsou to bláboly fanatického fanouška značky.

+4/−3
29.12.2015 19:01

P71e43t79r 15F83r60a68n17c 9587651918728

Pred vanocemi me take jeden kolega presvedcoval o nesmrtelnosti a kvalite skodovek podporenou vlastni zkusenosti. Vlastni osmym rokem Octavii (od novoty) a s autem ma najetych neuveritelnych skoro 80000 km. Prislo mi to smesne.

+1/−3
29.12.2015 20:30
Foto

M51i61r97o26s15l87a20v 56S45t74e80i79n13e39r 6848834393595

Můj soused má na Oktávii II najeto hodně přes 200 tisíc a jede to pořád. Jenom lakýrník musí trochu šmirglovat a odrezovat, kupodivu ne dole, ale kolem oken. Centrální zamykání jde už jenom na klíč, na tlačítka už nezabírá. Libuje si, má nízkou spotřebu (1,9 TDI).

+1/0
29.12.2015 21:48

J35i51ř51í 11S13c73h69w20a26c43h 8298214938676

jestli by to nechtělo vyměnit baterii v DO ;-)

+1/0
29.12.2015 22:08

D29e23n58i35s 45W47i31t92z23k83u 3303951629987

kterej němec si nechává auto,které už má nalítáno přes 200?

0/0
29.12.2015 22:23

J11a54n 75C84h76o97b40o50t 5312494588341

Myslíte Němce, nebo obyvatele Německa? Ani v Německu nemá každý co druhý rok novou káru a starých "vraků", i když zcela jiné kvality, je na silnici vidět dost.

Ale k vaší poznámce - je škoda a zhouba dnešní doby, že už to nikdo nedělá a namísto toho je modlou růst i za cenu rozebírání nových vozů na šrot, protože neprodané kusy samozřejmě nesmí být vidět, nebo se nedejbože dostat na trh a kazit ceny. Pak existují specializované firmy, které ty neprodané vozy pro výrobce "řeší". A potom, při tak zhůvěřilém plýtvání prostředky, někdo řeší trošku směšných oxidů dusíku navíc.

0/0
1.1.2016 10:41

T56o94m71á75š 37V33e79s22e60l88ý 5805598470909

viděl jsem v německu prodávat T4 s ~2000000 ;-)

A v provozu spoustu dvacetiletejch aut, naopak taky čtyři babky, co vyskákaly na poli z nový s-klassy, z kufru vytáhly hrábě a šly hrabat ;-D

0/0
6.1.2016 15:39

P37e42t37r 67S80t16e20j69s18k70a66l 3439448944376

Je libo trojuhelnicek (na kufru) nebo (zadni) svitilny C?

Spolehlivost dosazena pouzitim vyzkousene==stare techniky - motory, platforma a pripadne jednoduche==bytelne konstrukce.

+1/0
29.12.2015 20:32

P78a91t18r75i20k 90K36o30u46b56a 3952252500485

Hlavne ze skodovky a VW jsou neporuchovy ;-D

+1/−1
29.12.2015 21:15

Z22d73e26n46ě84k 69H97a22n62z68l 1511236852864

Jaké

0/0
29.12.2015 18:50

L10a18d92i88s84l83a81v 96M71i82k37a 1101119214894

Zajímavé, že dle prodejů si to moc lidí nemyslí, když je Škodovka momentálně nejúspěšnější automobilkou v Evropě.

+2/0
29.12.2015 18:53

P20e83t90r 69M31a94r96š50á96l58e34k 9395652384499

Škodovka je nejúspěšně značka v Evropě?

+4/0
29.12.2015 19:02

Z34d95e14n48ě30k 38H63a17n40z65l 1651256112424

Pán má na mysli VW tam je i Škoda

0/0
29.12.2015 19:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.