Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Legenda Dakaru opět na startu. Japonský důchodce to chce natřít synovi

Yoshimasa Sugawara toho pamatuje opravdu hodně. Narodil se pár měsíců před bombardováním Pearl Harboru, ale na klidný odpočinek se v roce 2016 rozhodně nechystá. Místo péče o bonsaje a věnování se vnoučatům opět zasedne za volant svého kamionu Hino a vrhne se na Rally Dakar, pravděpodobně vůbec nejnáročnější motoristický závod světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R66a84d73i62m 82T13r83á26z47n38í20k 6979107920104

To musí bejt slušnej samorost.

0/0
2.1.2016 14:04

J36o12s50e66f 92M19i27k18u36l43í27k 8634447906

Tohle je borec a ne jak noufukaný Karel L. Ten vypadá dobře tak v TV, ale jinak co jsem ho viděl, nebrat.

+1/−7
1.1.2016 10:02
Foto

M43i12c39h25a53l 23N91a55j75m56a11n 7759453266760

K. Lopraise si brát nemusíte, nikdo Vás k tomu nenutí. K. Loprais byl ve své době fenoménem dakaru a jeho vysledek z roku 94 těžko někdo překoná.

+4/0
1.1.2016 10:49


V95r83a25t89i48s91l69a71v 17B49e42n49e75š 9472288653490

Karel Loprais teda rozhodne neni nafoukany. Alespon co jsme mel moznost ho poznat. A jednou pro vzdy je legenda Dakaru. Stejne jako Mr. Sugawara.

+1/0
1.1.2016 14:05

K48a34r13e36l 80T82e56s78t17e80r 9357920651276

Kdyby v dobách KL postupně nezakázali odpružené sedačky, třeba by ještě jezdil. Takhle si zničil záda - tatrovka měla posádku přímo nad kolem a pevnou kabinu. Rány jako z .... přímo do páteře.

0/0
2.1.2016 12:39

P72e10t41r 39Č58e12r73m94á97k 9738405319750

To jste sice dokonale opsal slova z jeho rozhovoru, ale je to do jisté míry výmluva - tyto podmínky mají všichni identické, a jak vidno tak je zvládají i starší lidé než je Loprais.

0/0
3.1.2016 15:55

K20a73r26e17l 56T90e61s36t20e23r 9497250111676

Jo, z rozhovoru někdy v letech 2003-2004. Podmínky nejsou identické, Tatra tehdy měla konstrukci, které se prostě pro jízdu bez odpružených sedadel nehodila. Tak to ještě jednou zkusil a pak prostě usoudil, že na to už zdravotně nemá. Ostatně 2003 (nevím?) měl zlomené obratle...

0/0
3.1.2016 20:46

P20e41t20r 43Č77e51r31m68á49k 9448185689620

Podmínky jsou identické, tatrovácká konstrukce nemá žádný vliv na to že při skoku jsou rázy přenášeny do kabiny, to je u všech kamionů stejné.

Ano obratle zlomené měl a zcela chápu jeho osobní rozhodnutí toho nechat, ale svádět to na odpruženou sedačku je prostě z jeho strany výmluva...

0/0
4.1.2016 10:46

P74a52v36e39l 95R58o17s45e15c90k73ý 6776125141899

Také se někdy cítím na 61:-). Hlavně dnes po ránu.

Ale je to borec! Tu vitalitu mu může leckdo o padesát let mladší závidět.

+10/0
1.1.2016 7:58

L61u85k90á23š 57M43e63d63v87ě40d 5612798539513

Smekám klobouček:-)R^

+12/0
1.1.2016 6:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.