Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legenda Dakaru opět na startu. Japonský důchodce to chce natřít synovi

Yoshimasa Sugawara toho pamatuje opravdu hodně. Narodil se pár měsíců před bombardováním Pearl Harboru, ale na klidný odpočinek se v roce 2016 rozhodně nechystá. Místo péče o bonsaje a věnování se vnoučatům opět zasedne za volant svého kamionu Hino a vrhne se na Rally Dakar, pravděpodobně vůbec nejnáročnější motoristický závod světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R60a57d92i69m 46T23r40á68z61n73í52k 6649477300204

To musí bejt slušnej samorost.

0/0
2.1.2016 14:04

J51o63s41e94f 32M68i94k20u11l70í12k 8404807566

Tohle je borec a ne jak noufukaný Karel L. Ten vypadá dobře tak v TV, ale jinak co jsem ho viděl, nebrat.

+1/−7
1.1.2016 10:02
Foto

M90i18c63h71a12l 29N94a75j98m58a39n 7199173806580

K. Lopraise si brát nemusíte, nikdo Vás k tomu nenutí. K. Loprais byl ve své době fenoménem dakaru a jeho vysledek z roku 94 těžko někdo překoná.

+4/0
1.1.2016 10:49

V79r74a52t36i97s17l43a43v 87B33e59n28e62š 9702118513120

Karel Loprais teda rozhodne neni nafoukany. Alespon co jsme mel moznost ho poznat. A jednou pro vzdy je legenda Dakaru. Stejne jako Mr. Sugawara.

+1/0
1.1.2016 14:05

K38a96r59e43l 71T17e56s21t55e79r 9607220981556

Kdyby v dobách KL postupně nezakázali odpružené sedačky, třeba by ještě jezdil. Takhle si zničil záda - tatrovka měla posádku přímo nad kolem a pevnou kabinu. Rány jako z .... přímo do páteře.

0/0
2.1.2016 12:39

P69e46t80r 90Č63e30r80m11á80k 9478815649630

To jste sice dokonale opsal slova z jeho rozhovoru, ale je to do jisté míry výmluva - tyto podmínky mají všichni identické, a jak vidno tak je zvládají i starší lidé než je Loprais.

0/0
3.1.2016 15:55

K68a85r17e52l 48T39e75s48t16e39r 9567500771926

Jo, z rozhovoru někdy v letech 2003-2004. Podmínky nejsou identické, Tatra tehdy měla konstrukci, které se prostě pro jízdu bez odpružených sedadel nehodila. Tak to ještě jednou zkusil a pak prostě usoudil, že na to už zdravotně nemá. Ostatně 2003 (nevím?) měl zlomené obratle...

0/0
3.1.2016 20:46

P92e36t98r 85Č31e41r52m98á16k 9628245409150

Podmínky jsou identické, tatrovácká konstrukce nemá žádný vliv na to že při skoku jsou rázy přenášeny do kabiny, to je u všech kamionů stejné.

Ano obratle zlomené měl a zcela chápu jeho osobní rozhodnutí toho nechat, ale svádět to na odpruženou sedačku je prostě z jeho strany výmluva...

0/0
4.1.2016 10:46

P30a47v43e38l 61R69o35s18e39c89k25ý 6906355911139

Také se někdy cítím na 61:-). Hlavně dnes po ránu.

Ale je to borec! Tu vitalitu mu může leckdo o padesát let mladší závidět.

+10/0
1.1.2016 7:58

L31u16k14á51š 57M90e34d60v13ě53d 5872378639823

Smekám klobouček:-)R^

+12/0
1.1.2016 6:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.