Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legenda Dakaru opět na startu. Japonský důchodce to chce natřít synovi

Yoshimasa Sugawara toho pamatuje opravdu hodně. Narodil se pár měsíců před bombardováním Pearl Harboru, ale na klidný odpočinek se v roce 2016 rozhodně nechystá. Místo péče o bonsaje a věnování se vnoučatům opět zasedne za volant svého kamionu Hino a vrhne se na Rally Dakar, pravděpodobně vůbec nejnáročnější motoristický závod světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R94a95d96i81m 53T59r25á62z59n91í64k 6509517590854

To musí bejt slušnej samorost.

0/0
2.1.2016 14:04

J39o36s10e41f 53M38i84k21u68l40í92k 8444117476

Tohle je borec a ne jak noufukaný Karel L. Ten vypadá dobře tak v TV, ale jinak co jsem ho viděl, nebrat.

+1/−7
1.1.2016 10:02
Foto

M89i58c63h95a52l 63N42a82j49m52a26n 7259373326360

K. Lopraise si brát nemusíte, nikdo Vás k tomu nenutí. K. Loprais byl ve své době fenoménem dakaru a jeho vysledek z roku 94 těžko někdo překoná.

+4/0
1.1.2016 10:49

V28r20a91t59i12s78l43a71v 55B12e17n20e83š 9372518603240

Karel Loprais teda rozhodne neni nafoukany. Alespon co jsme mel moznost ho poznat. A jednou pro vzdy je legenda Dakaru. Stejne jako Mr. Sugawara.

+1/0
1.1.2016 14:05

K24a25r69e43l 10T54e97s95t53e55r 9857560241386

Kdyby v dobách KL postupně nezakázali odpružené sedačky, třeba by ještě jezdil. Takhle si zničil záda - tatrovka měla posádku přímo nad kolem a pevnou kabinu. Rány jako z .... přímo do páteře.

0/0
2.1.2016 12:39

P11e62t84r 50Č30e11r84m97á67k 9568855189930

To jste sice dokonale opsal slova z jeho rozhovoru, ale je to do jisté míry výmluva - tyto podmínky mají všichni identické, a jak vidno tak je zvládají i starší lidé než je Loprais.

0/0
3.1.2016 15:55

K45a53r57e55l 97T91e12s11t22e61r 9917270651926

Jo, z rozhovoru někdy v letech 2003-2004. Podmínky nejsou identické, Tatra tehdy měla konstrukci, které se prostě pro jízdu bez odpružených sedadel nehodila. Tak to ještě jednou zkusil a pak prostě usoudil, že na to už zdravotně nemá. Ostatně 2003 (nevím?) měl zlomené obratle...

0/0
3.1.2016 20:46

P63e58t33r 56Č24e40r73m15á56k 9988865309590

Podmínky jsou identické, tatrovácká konstrukce nemá žádný vliv na to že při skoku jsou rázy přenášeny do kabiny, to je u všech kamionů stejné.

Ano obratle zlomené měl a zcela chápu jeho osobní rozhodnutí toho nechat, ale svádět to na odpruženou sedačku je prostě z jeho strany výmluva...

0/0
4.1.2016 10:46

P39a26v56e23l 57R91o60s62e52c95k10ý 6876645211369

Také se někdy cítím na 61:-). Hlavně dnes po ránu.

Ale je to borec! Tu vitalitu mu může leckdo o padesát let mladší závidět.

+10/0
1.1.2016 7:58

L88u10k91á33š 64M17e30d48v44ě98d 5702768309393

Smekám klobouček:-)R^

+12/0
1.1.2016 6:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.