Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legenda Dakaru opět na startu. Japonský důchodce to chce natřít synovi

Yoshimasa Sugawara toho pamatuje opravdu hodně. Narodil se pár měsíců před bombardováním Pearl Harboru, ale na klidný odpočinek se v roce 2016 rozhodně nechystá. Místo péče o bonsaje a věnování se vnoučatům opět zasedne za volant svého kamionu Hino a vrhne se na Rally Dakar, pravděpodobně vůbec nejnáročnější motoristický závod světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R66a61d98i50m 58T61r68á60z71n66í35k 6829867750634

To musí bejt slušnej samorost.

0/0
2.1.2016 14:04

J77o18s23e67f 43M26i65k31u97l94í23k 8354257746

Tohle je borec a ne jak noufukaný Karel L. Ten vypadá dobře tak v TV, ale jinak co jsem ho viděl, nebrat.

+1/−7
1.1.2016 10:02
Foto

M62i51c89h24a33l 90N11a96j57m62a45n 7219523966210

K. Lopraise si brát nemusíte, nikdo Vás k tomu nenutí. K. Loprais byl ve své době fenoménem dakaru a jeho vysledek z roku 94 těžko někdo překoná.

+4/0
1.1.2016 10:49

V50r47a55t46i88s34l83a34v 84B21e75n10e39š 9112558443360

Karel Loprais teda rozhodne neni nafoukany. Alespon co jsme mel moznost ho poznat. A jednou pro vzdy je legenda Dakaru. Stejne jako Mr. Sugawara.

+1/0
1.1.2016 14:05

K53a84r19e24l 44T68e63s83t62e79r 9597590321326

Kdyby v dobách KL postupně nezakázali odpružené sedačky, třeba by ještě jezdil. Takhle si zničil záda - tatrovka měla posádku přímo nad kolem a pevnou kabinu. Rány jako z .... přímo do páteře.

0/0
2.1.2016 12:39

P73e68t19r 57Č57e66r88m35á49k 9778265159120

To jste sice dokonale opsal slova z jeho rozhovoru, ale je to do jisté míry výmluva - tyto podmínky mají všichni identické, a jak vidno tak je zvládají i starší lidé než je Loprais.

0/0
3.1.2016 15:55

K57a90r70e95l 12T27e19s67t66e87r 9957150771916

Jo, z rozhovoru někdy v letech 2003-2004. Podmínky nejsou identické, Tatra tehdy měla konstrukci, které se prostě pro jízdu bez odpružených sedadel nehodila. Tak to ještě jednou zkusil a pak prostě usoudil, že na to už zdravotně nemá. Ostatně 2003 (nevím?) měl zlomené obratle...

0/0
3.1.2016 20:46

P62e36t54r 33Č73e61r88m11á40k 9298535969770

Podmínky jsou identické, tatrovácká konstrukce nemá žádný vliv na to že při skoku jsou rázy přenášeny do kabiny, to je u všech kamionů stejné.

Ano obratle zlomené měl a zcela chápu jeho osobní rozhodnutí toho nechat, ale svádět to na odpruženou sedačku je prostě z jeho strany výmluva...

0/0
4.1.2016 10:46

P46a27v45e40l 96R39o66s15e92c90k83ý 6576425231649

Také se někdy cítím na 61:-). Hlavně dnes po ránu.

Ale je to borec! Tu vitalitu mu může leckdo o padesát let mladší závidět.

+10/0
1.1.2016 7:58

L17u80k23á51š 78M73e36d98v94ě54d 5522528239553

Smekám klobouček:-)R^

+12/0
1.1.2016 6:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.