Diskuze
Pro ojetinu vyrazte teď. Mráz pomůže odhalit skryté závady
Děkujeme za pochopení.
P69e70t12r 62M66a90r90š19o32u33n
zavolejte do bazaru předem (no tak to vám to určitě nechají zamrzlé)
no a jinak se jako dočítám, že zima mi lépe odhalí skryté vady a na konci se dočtu, že abych poznal skryté vady, musím nechat auto zahřát
J14a65n 33F11r64o86l58í31k
Radím opačně. Nikam nevolejte. Přijďte k zamrzlému autu a řekněte si o zkušební jízdu. Jinak Vám ho předem "předehřejí". Ovšem vůle v motoru se lépe poznávají v létě než v zimě. V zimě zjistíte jen jak to startuje. Je to sice pracnější, ale nejlepší je v vymontovat u zážehového motoru svíčky a změřit si tlakoměrem kompresi. Hned víte na čem jste.
L55u52k56á42š 61V49a54ň72u16r68a
K ojetine je dobre prizvat odbornika a mit moznost dat auto na rampu. Vetsinu mych aut jsem kupoval jako ojetinu a vzdy byly problemy, ale v ocekavanem rozsahu. Mimo to jsem mel 3 vozy koupene jako nove a tam bylo take mnoho problemu, bohuzel neocekavanych. Takze ja doporucuji koupit auto stare 3-5 let s jasnou historii a najezdem do 100tis.km.
J26a35n 62F23r82o45l54í50k
Nájezd do stotisíc se ovšem špatně zjišťuje. Jsou firmy i jednotlivci, kteří dokážou ujet ročně 60 tis. i více a auto za 3-4 roky dávají pryč.
M74i59r50o39s67l32a54v 43Š96i41p72u93l89a
skušebni jizda 15 minut, to by vam v aaa auto a v autoesa nikdy neprošlo...
L21u75d21v75í32k 94G22a38j49d23o22š27í83k
Taky mi přijde, že vyrukovat na prodejce ojetin s podobnými požadavky na test je úplně mimo. Nejspíš vás pošle rovnou do háje.
Zvláště pak, když si půjdete koupit Volvo XC90 s nájezdem 200 tisíc a začnete dělat scény kvůli opravě za 1 500.
J49a15n 97Ř51e51z50n65í19č45e83k
Jednoduchá kamufláž...zákazník se nahlásí a půlhodinu před příčhodem to bazarista nakopne tak na minutu. Nikdo nic nepozná...bohužel. Jinak i z auta, které je v pořádku, můžou jít po startu zajímavé zvuky. Zas bych na to tolik nedal. Těžko může studený motor brumlat stejně snadno jako prohřátý.
R70i14c22h88a20r17d 15H57e41j43z73l35a23r
Tyhle rady nejsou pořádně k ničemu. Člověk, který autům nerozumí stejně nebude vědět, jaké klepání je normální a jaké ne a člověk co to rozpozná tyhle rady nepotřebuje. Spíš by s každým potenciálním majitelem měl být u prohlídky auta někdo v koho má důvěru a kdo autům rozumí. Navíc v zimě se může zcela zbytečně projevit spousta věcí jako vada a přitom o ní nejde. Třeba otevírání dvěří s přimrzlou gumou jenom proto, že guma není ošetřená, zamrzlé lanko, u klimatizace sice poznáte, že se po zapnutí rozběhl kompresor, ale poznat, zda dobře chladí... a tak bych mohl pokračovat.
M86a12r17t22i58n 38V45o20j37á27č50e47k
pokud nějaký auto máte tak slyšíte jak se motor projevuje a pokud se ""nové auto" projevuje hlučněji tak neměnit...dobrej for byl jednou při projíždce začal bbazarník štelovat radio ,aby se tolik neslyšelo ,ale to už je dávno
P97e89t30r 53K34n11ě40b36o14r28t
Z ojetýho auta máte dvakrát radost. Když ho koupíte. A podruhý, když se ho zbavíte.
L81a32d28a 42N17o64v84a50k
já naposled měl radost když jsem jel z Trotiny asi prvních 15km.. Ani po dvou letech jsem se toho křápu ještě nezbavil...
L74a79d83a 63N49o43v53a59k
dobře a co mám dělat pokud auto vůbec nenastartuje...?
M51a22r30e11k 21J55a75n13e93č76k15a
Skutečnost je ovšem taková, že prodej automobilů v zimních měsících rapidně klesá a tím i pestrost nabídky a obnovuje se zase na jaro.
M27i76r29o61s64l95a39v 57S24t35e80i20n80e51r
Ojetina je vždy riziko, prodávající se mnohdy zbavuje vadného vozu i triky. Místo 5W30 třeba naleje 20W50, to se pozná také při mrazu. Teplý motor sice neklepe, ale velmi špatně se takový motor startuje s -10°C. Na měření teploty jsou dnes infračervené detektory asi za 15 EUR. Dále si vezměte zrcátko a podívejte se odspoda, kam běžně nevidíte. Baterku samozřejmě potřebujete také.
moje Mercedesy diesly startovaly na první otočku i v mrazu při stavu 400 tisíc na tachometru. Ford mého přítele měl (prý) 200 tisíc a za studena nechytl bez spreje do nasávání vzduchu.
D33e87n52i51s 86W83i55t40z39k16u
tak lehkoběžné oleje jsou hlučnější a rozhodně motor nestartuje špatně kvůli oleji, to se jenom hůř dostává do jednotlivých částí
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!