Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hipíci budou hi-tech. Legendární bus nově jako elektromobil

Těžko říct, jestli je to náhoda, nebo tentokrát oddělení vymýšlející u VW jména modelů a dohlížející na jejich korektnost přimhouřilo oči. Česky mluvícím automobilistům každopádně připravil milou jazykovou hříčku. Volkswagen Budd-e v prodeji opravdu bude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R26a80d66i10m 37K44r12o62u57t60i27l 7340101646449

No, ještě čekám, že mi palubní deska ukáže, kdy synovi skončila platnost legitky MHD, kdy mám zaplatit daň z příjmu, kdy manželce skončí cyklus a jestli máme ještě dost sena pro králiky.

Jako hračka fajn, designově to auto vypadá dobře, když odmyslím asijské blikací a svíticí manýry a palubní desku, která vypadá jako pracoviště na americké burze...

0/0
9.1.2016 11:08

M93i77c93h26a72l 72P20a54v89l78á53t 9963753274339

Ta palubni deska, to je vyslovene ztelesneni hruzy. :o)

0/0
8.1.2016 17:15

J91i39ř81í 87S83c95h71w31a33c18h 8368774318446

Celkem nic proti elektromobilům celkem nemám, 317 kW z toho udělá dělo, tedy pokud hmotnost nebude atakovat hodnoty vysoko nad 2 tuny. Ovšem cena bude asi astronomická.

Malý výpočet nákladů na "palivo":

Pokud vezmu kapacitu 100 kWh po cca 4 Kč, účinnost dobíjení 90% a zreálním dojezd na 400 km tak ekvivalentní spotřeba v benzínu (naftě) při průměrné ceně 30 Kč/l vychází 3,3 litru / 100 km

0/0
8.1.2016 12:19

M94a69r94t97i24n 75V36o57k38o89u76n 9268263313156

nocni proud je o dost levnejsi

0/0
8.1.2016 16:55

T58o49m84á88š 83C49h71r44a31s21t47n27ý 2601694341433

Už vím co budu chtít na Vánoce.

Ano, Ford F-350XL SuperDuty...ne tenhle chcípák ;-D

0/−1
8.1.2016 10:38

M90a32r70t92i17n 31V72o66k89o54u70n 9938853273876

tohle natrhne v pruznem zrychleni vasemu nakladaku zadnici kdykoli se mu zachce :))

+2/0
8.1.2016 16:55
Foto

O97n56d54r96e59j 97V87a54l28o78u48s88e49k 4730891467721

Mrzí mě, že autor nezmínil ty fotočlánky na střeše. Třeba by mě zajímalo, jak dlouho by to auto muselo stát na parkovišti, aby se mu samy dobyly baterky :-)

0/0
8.1.2016 9:20

T87o27m41á93š 14V82e86s97e79l60ý 5555928260109

Když zanedbáme všechny nedůležité a pravděpodobně i většinu důležitých okolností, troufnu si odhadnout zhruba tohle:

na střechu se mu vejde tak 1 kWp, na 100 km si vezme dejme tomu 20 kWh. Za dva až tři dny stání na sahaře ujedete 100 km. V Evropě tak za měsíc... :-)

0/0
8.1.2016 10:03

F50r24a88n74t59i69š24e63k 48K14ý15h82o94s 8598761753176

nějaký malý, ne?

+1/0
8.1.2016 9:11

J91a65n 25H74a17v77r97d58a 3816634592866

Možná bude VW "odsouzen" velkým bratrem za emisní "podvod" k výrobě nějakého das auta-e a jeho prodeji za občanskou cenu.

0/0
8.1.2016 8:36
Foto

V19o70j23t33ě74c64h 11P50a93v39l90í79k 5714261894798

Jak může "Budd-e" naznačovat, že by se mohla prodávat verze bez "-e"? Je to jasná slovní hříčka na "buddy", tedy kamarád. Bez "-e" by to nedávalo žádný smysl.

0/0
8.1.2016 7:56

T25o18m37a37s 64A96p16l 4886216273550

Z tohoto by byl teda lepší Roomster II než z té Caddyny...

+2/0
8.1.2016 7:51

M63i22c97h52a76l 58S47t72r96a36k83a 5461761228257

Tohle nebude mít s hippeace nic společného a nakonec to ještě zabije cena.

+6/0
8.1.2016 7:37

J29a82n 94H12l51a41v22a95t17ý 7879342687168

Spíš Hipstříci, než Hipíci ocení :D

+4/0
8.1.2016 7:30

M47i53r32e53k 58T56u73r23e39č41e83k 4893592980442

A vyhřívaní a klimatizace bude ?

0/0
8.1.2016 2:00

A25l12e19š 83Z60e16l59i42n90k83a 1424192866

chcete tam dojet nebo se ohřát?

+10/0
8.1.2016 2:34

D98a82n32i93e62l 44M31a64c23á86k 2399874866561

R^;-D

+1/0
8.1.2016 7:48
Foto

V22o44j50t79ě97c81h 65P31a92v58l92í83k 5264861544878

Pokud tam dají tepelné čerpadlo, tak by to neměl být problém. Na takhle velké auto vystačí cca 1kW chladícího či topicího příkonu, což baterie dají, aniž by to zásadním způsobem snížilo dojezd. Navíc ty elektromotory stejně potřebují být chlazeny.

+1/0
8.1.2016 7:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.