Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hipíci budou hi-tech. Legendární bus nově jako elektromobil

Těžko říct, jestli je to náhoda, nebo tentokrát oddělení vymýšlející u VW jména modelů a dohlížející na jejich korektnost přimhouřilo oči. Česky mluvícím automobilistům každopádně připravil milou jazykovou hříčku. Volkswagen Budd-e v prodeji opravdu bude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R27a26d71i60m 70K19r81o73u91t48i16l 7810781646189

No, ještě čekám, že mi palubní deska ukáže, kdy synovi skončila platnost legitky MHD, kdy mám zaplatit daň z příjmu, kdy manželce skončí cyklus a jestli máme ještě dost sena pro králiky.

Jako hračka fajn, designově to auto vypadá dobře, když odmyslím asijské blikací a svíticí manýry a palubní desku, která vypadá jako pracoviště na americké burze...

0/0
9.1.2016 11:08

M19i24c36h18a18l 59P94a93v13l26á59t 9463723184219

Ta palubni deska, to je vyslovene ztelesneni hruzy. :o)

0/0
8.1.2016 17:15

J96i45ř68í 47S71c46h70w39a80c61h 8988434778646

Celkem nic proti elektromobilům celkem nemám, 317 kW z toho udělá dělo, tedy pokud hmotnost nebude atakovat hodnoty vysoko nad 2 tuny. Ovšem cena bude asi astronomická.

Malý výpočet nákladů na "palivo":

Pokud vezmu kapacitu 100 kWh po cca 4 Kč, účinnost dobíjení 90% a zreálním dojezd na 400 km tak ekvivalentní spotřeba v benzínu (naftě) při průměrné ceně 30 Kč/l vychází 3,3 litru / 100 km

0/0
8.1.2016 12:19

M85a55r28t70i36n 75V89o35k52o20u12n 9328323683436

nocni proud je o dost levnejsi

0/0
8.1.2016 16:55

T21o72m19á65š 80C50h69r23a40s91t71n47ý 2831544551193

Už vím co budu chtít na Vánoce.

Ano, Ford F-350XL SuperDuty...ne tenhle chcípák ;-D

0/−1
8.1.2016 10:38

M26a26r38t26i70n 41V74o45k41o30u71n 9928573443496

tohle natrhne v pruznem zrychleni vasemu nakladaku zadnici kdykoli se mu zachce :))

+2/0
8.1.2016 16:55
Foto

O24n12d95r69e88j 88V76a96l23o26u42s86e78k 4640381157791

Mrzí mě, že autor nezmínil ty fotočlánky na střeše. Třeba by mě zajímalo, jak dlouho by to auto muselo stát na parkovišti, aby se mu samy dobyly baterky :-)

0/0
8.1.2016 9:20

T95o10m85á15š 92V52e71s79e96l72ý 5335598780769

Když zanedbáme všechny nedůležité a pravděpodobně i většinu důležitých okolností, troufnu si odhadnout zhruba tohle:

na střechu se mu vejde tak 1 kWp, na 100 km si vezme dejme tomu 20 kWh. Za dva až tři dny stání na sahaře ujedete 100 km. V Evropě tak za měsíc... :-)

0/0
8.1.2016 10:03

F64r94a52n57t44i87š84e65k 29K48ý29h25o10s 8378531953806

nějaký malý, ne?

+1/0
8.1.2016 9:11

J13a25n 91H95a57v58r43d30a 3596334882916

Možná bude VW "odsouzen" velkým bratrem za emisní "podvod" k výrobě nějakého das auta-e a jeho prodeji za občanskou cenu.

0/0
8.1.2016 8:36
Foto

V26o53j47t44ě49c77h 91P35a17v92l27í93k 5394801464858

Jak může "Budd-e" naznačovat, že by se mohla prodávat verze bez "-e"? Je to jasná slovní hříčka na "buddy", tedy kamarád. Bez "-e" by to nedávalo žádný smysl.

0/0
8.1.2016 7:56

T77o51m43a35s 11A91p30l 4436866793170

Z tohoto by byl teda lepší Roomster II než z té Caddyny...

+2/0
8.1.2016 7:51

M46i18c37h84a63l 94S73t13r94a81k79a 5591591608697

Tohle nebude mít s hippeace nic společného a nakonec to ještě zabije cena.

+6/0
8.1.2016 7:37

J73a20n 96H96l66a75v21a57t51ý 7179882637908

Spíš Hipstříci, než Hipíci ocení :D

+4/0
8.1.2016 7:30

M34i33r13e56k 69T69u55r27e78č17e63k 4973652770512

A vyhřívaní a klimatizace bude ?

0/0
8.1.2016 2:00

A13l96e91š 83Z73e40l28i19n45k88a 1234402346

chcete tam dojet nebo se ohřát?

+10/0
8.1.2016 2:34

D59a84n77i73e41l 82M77a71c78á33k 2899894156521

R^;-D

+1/0
8.1.2016 7:48
Foto

V93o12j43t97ě10c97h 68P54a53v25l15í88k 5594151234668

Pokud tam dají tepelné čerpadlo, tak by to neměl být problém. Na takhle velké auto vystačí cca 1kW chladícího či topicího příkonu, což baterie dají, aniž by to zásadním způsobem snížilo dojezd. Navíc ty elektromotory stejně potřebují být chlazeny.

+1/0
8.1.2016 7:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.