Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hipíci budou hi-tech. Legendární bus nově jako elektromobil

Těžko říct, jestli je to náhoda, nebo tentokrát oddělení vymýšlející u VW jména modelů a dohlížející na jejich korektnost přimhouřilo oči. Česky mluvícím automobilistům každopádně připravil milou jazykovou hříčku. Volkswagen Budd-e v prodeji opravdu bude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R18a87d73i93m 75K14r36o27u72t12i86l 7700281306929

No, ještě čekám, že mi palubní deska ukáže, kdy synovi skončila platnost legitky MHD, kdy mám zaplatit daň z příjmu, kdy manželce skončí cyklus a jestli máme ještě dost sena pro králiky.

Jako hračka fajn, designově to auto vypadá dobře, když odmyslím asijské blikací a svíticí manýry a palubní desku, která vypadá jako pracoviště na americké burze...

0/0
9.1.2016 11:08

M78i57c36h31a81l 30P77a54v28l86á26t 9813633474739

Ta palubni deska, to je vyslovene ztelesneni hruzy. :o)

0/0
8.1.2016 17:15

J45i89ř60í 89S86c71h49w76a93c51h 8768774188696

Celkem nic proti elektromobilům celkem nemám, 317 kW z toho udělá dělo, tedy pokud hmotnost nebude atakovat hodnoty vysoko nad 2 tuny. Ovšem cena bude asi astronomická.

Malý výpočet nákladů na "palivo":

Pokud vezmu kapacitu 100 kWh po cca 4 Kč, účinnost dobíjení 90% a zreálním dojezd na 400 km tak ekvivalentní spotřeba v benzínu (naftě) při průměrné ceně 30 Kč/l vychází 3,3 litru / 100 km

0/0
8.1.2016 12:19


M74a66r48t37i47n 40V78o35k97o94u61n 9358673943496

nocni proud je o dost levnejsi

0/0
8.1.2016 16:55

T56o27m20á45š 19C64h22r34a38s68t13n90ý 2841854531863

Už vím co budu chtít na Vánoce.

Ano, Ford F-350XL SuperDuty...ne tenhle chcípák ;-D

0/−1
8.1.2016 10:38

M77a11r75t20i27n 50V25o24k19o36u14n 9208343903916

tohle natrhne v pruznem zrychleni vasemu nakladaku zadnici kdykoli se mu zachce :))

+2/0
8.1.2016 16:55
Foto

O20n24d18r98e12j 29V60a97l34o65u11s36e12k 4190711757441

Mrzí mě, že autor nezmínil ty fotočlánky na střeše. Třeba by mě zajímalo, jak dlouho by to auto muselo stát na parkovišti, aby se mu samy dobyly baterky :-)

0/0
8.1.2016 9:20

T22o19m18á47š 89V93e72s46e10l68ý 5295938540859

Když zanedbáme všechny nedůležité a pravděpodobně i většinu důležitých okolností, troufnu si odhadnout zhruba tohle:

na střechu se mu vejde tak 1 kWp, na 100 km si vezme dejme tomu 20 kWh. Za dva až tři dny stání na sahaře ujedete 100 km. V Evropě tak za měsíc... :-)

0/0
8.1.2016 10:03

F30r27a44n21t98i73š71e44k 87K74ý80h25o22s 8918841233876

nějaký malý, ne?

+1/0
8.1.2016 9:11

J17a26n 42H44a89v77r82d11a 3756284142386

Možná bude VW "odsouzen" velkým bratrem za emisní "podvod" k výrobě nějakého das auta-e a jeho prodeji za občanskou cenu.

0/0
8.1.2016 8:36
Foto

V82o59j38t14ě71c56h 49P81a91v37l63í45k 5474461724598

Jak může "Budd-e" naznačovat, že by se mohla prodávat verze bez "-e"? Je to jasná slovní hříčka na "buddy", tedy kamarád. Bez "-e" by to nedávalo žádný smysl.

0/0
8.1.2016 7:56

T24o22m56a34s 17A83p16l 4166466683860

Z tohoto by byl teda lepší Roomster II než z té Caddyny...

+2/0
8.1.2016 7:51

M81i53c42h25a72l 95S26t82r45a96k64a 5821861228657

Tohle nebude mít s hippeace nic společného a nakonec to ještě zabije cena.

+6/0
8.1.2016 7:37

J47a35n 34H15l80a54v39a45t38ý 7259132917818

Spíš Hipstříci, než Hipíci ocení :D

+4/0
8.1.2016 7:30

M58i52r53e97k 65T19u80r93e20č82e30k 4293742500562

A vyhřívaní a klimatizace bude ?

0/0
8.1.2016 2:00

A75l77e24š 91Z50e30l70i49n67k21a 1434812116

chcete tam dojet nebo se ohřát?

+10/0
8.1.2016 2:34

D98a12n79i43e79l 22M90a63c48á22k 2399884566551

R^;-D

+1/0
8.1.2016 7:48
Foto

V66o40j24t31ě59c35h 63P93a80v49l34í76k 5884181314818

Pokud tam dají tepelné čerpadlo, tak by to neměl být problém. Na takhle velké auto vystačí cca 1kW chladícího či topicího příkonu, což baterie dají, aniž by to zásadním způsobem snížilo dojezd. Navíc ty elektromotory stejně potřebují být chlazeny.

+1/0
8.1.2016 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.