Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hipíci budou hi-tech. Legendární bus nově jako elektromobil

Těžko říct, jestli je to náhoda, nebo tentokrát oddělení vymýšlející u VW jména modelů a dohlížející na jejich korektnost přimhouřilo oči. Česky mluvícím automobilistům každopádně připravil milou jazykovou hříčku. Volkswagen Budd-e v prodeji opravdu bude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R80a28d56i89m 68K79r60o47u56t81i66l 7310891916729

No, ještě čekám, že mi palubní deska ukáže, kdy synovi skončila platnost legitky MHD, kdy mám zaplatit daň z příjmu, kdy manželce skončí cyklus a jestli máme ještě dost sena pro králiky.

Jako hračka fajn, designově to auto vypadá dobře, když odmyslím asijské blikací a svíticí manýry a palubní desku, která vypadá jako pracoviště na americké burze...

0/0
9.1.2016 11:08

M54i12c53h42a90l 75P19a25v85l63á29t 9313233394519

Ta palubni deska, to je vyslovene ztelesneni hruzy. :o)

0/0
8.1.2016 17:15

J31i40ř93í 67S10c17h15w37a11c87h 8848514918766

Celkem nic proti elektromobilům celkem nemám, 317 kW z toho udělá dělo, tedy pokud hmotnost nebude atakovat hodnoty vysoko nad 2 tuny. Ovšem cena bude asi astronomická.

Malý výpočet nákladů na "palivo":

Pokud vezmu kapacitu 100 kWh po cca 4 Kč, účinnost dobíjení 90% a zreálním dojezd na 400 km tak ekvivalentní spotřeba v benzínu (naftě) při průměrné ceně 30 Kč/l vychází 3,3 litru / 100 km

0/0
8.1.2016 12:19


M62a70r47t44i59n 44V60o82k53o66u15n 9708123693366

nocni proud je o dost levnejsi

0/0
8.1.2016 16:55
Foto

T48o58m46á17š 15C59h36r36a31s91t64n49ý 2741524531153

Už vím co budu chtít na Vánoce.

Ano, Ford F-350XL SuperDuty...ne tenhle chcípák ;-D

0/−1
8.1.2016 10:38

M34a27r48t33i91n 81V85o62k94o90u48n 9858373623386

tohle natrhne v pruznem zrychleni vasemu nakladaku zadnici kdykoli se mu zachce :))

+2/0
8.1.2016 16:55
Foto

O15n44d10r61e38j 48V43a85l26o35u44s25e51k 4940931847391

Mrzí mě, že autor nezmínil ty fotočlánky na střeše. Třeba by mě zajímalo, jak dlouho by to auto muselo stát na parkovišti, aby se mu samy dobyly baterky :-)

0/0
8.1.2016 9:20

T98o60m79á52š 62V46e43s65e71l82ý 5225238210499

Když zanedbáme všechny nedůležité a pravděpodobně i většinu důležitých okolností, troufnu si odhadnout zhruba tohle:

na střechu se mu vejde tak 1 kWp, na 100 km si vezme dejme tomu 20 kWh. Za dva až tři dny stání na sahaře ujedete 100 km. V Evropě tak za měsíc... :-)

0/0
8.1.2016 10:03

F98r68a63n59t14i73š90e24k 66K90ý40h31o96s 8578661443676

nějaký malý, ne?

+1/0
8.1.2016 9:11

J10a15n 18H85a75v82r84d51a 3966654942666

Možná bude VW "odsouzen" velkým bratrem za emisní "podvod" k výrobě nějakého das auta-e a jeho prodeji za občanskou cenu.

0/0
8.1.2016 8:36
Foto

V64o30j72t15ě84c44h 56P87a44v89l20í48k 5844931874228

Jak může "Budd-e" naznačovat, že by se mohla prodávat verze bez "-e"? Je to jasná slovní hříčka na "buddy", tedy kamarád. Bez "-e" by to nedávalo žádný smysl.

0/0
8.1.2016 7:56

T40o48m85a98s 37A25p21l 4186136623330

Z tohoto by byl teda lepší Roomster II než z té Caddyny...

+2/0
8.1.2016 7:51

M85i77c17h17a17l 94S57t11r70a67k26a 5211221208567

Tohle nebude mít s hippeace nic společného a nakonec to ještě zabije cena.

+6/0
8.1.2016 7:37

J32a20n 93H68l11a81v93a72t20ý 7579792957388

Spíš Hipstříci, než Hipíci ocení :D

+4/0
8.1.2016 7:30

M49i18r63e12k 32T21u69r19e37č81e13k 4523362910272

A vyhřívaní a klimatizace bude ?

0/0
8.1.2016 2:00

A53l24e36š 72Z88e80l92i11n23k43a 1614512906

chcete tam dojet nebo se ohřát?

+10/0
8.1.2016 2:34

D14a96n58i37e98l 28M61a61c13á24k 2889114496461

R^;-D

+1/0
8.1.2016 7:48
Foto

V94o37j90t26ě73c88h 76P29a95v31l16í16k 5574561174508

Pokud tam dají tepelné čerpadlo, tak by to neměl být problém. Na takhle velké auto vystačí cca 1kW chladícího či topicího příkonu, což baterie dají, aniž by to zásadním způsobem snížilo dojezd. Navíc ty elektromotory stejně potřebují být chlazeny.

+1/0
8.1.2016 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.