- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta palubni deska, to je vyslovene ztelesneni hruzy. :o)
Celkem nic proti elektromobilům celkem nemám, 317 kW z toho udělá dělo, tedy pokud hmotnost nebude atakovat hodnoty vysoko nad 2 tuny. Ovšem cena bude asi astronomická.
Malý výpočet nákladů na "palivo":
Pokud vezmu kapacitu 100 kWh po cca 4 Kč, účinnost dobíjení 90% a zreálním dojezd na 400 km tak ekvivalentní spotřeba v benzínu (naftě) při průměrné ceně 30 Kč/l vychází 3,3 litru / 100 km
Už vím co budu chtít na Vánoce.
Ano, Ford F-350XL SuperDuty...ne tenhle chcípák
tohle natrhne v pruznem zrychleni vasemu nakladaku zadnici kdykoli se mu zachce :))
Mrzí mě, že autor nezmínil ty fotočlánky na střeše. Třeba by mě zajímalo, jak dlouho by to auto muselo stát na parkovišti, aby se mu samy dobyly baterky
Když zanedbáme všechny nedůležité a pravděpodobně i většinu důležitých okolností, troufnu si odhadnout zhruba tohle:
na střechu se mu vejde tak 1 kWp, na 100 km si vezme dejme tomu 20 kWh. Za dva až tři dny stání na sahaře ujedete 100 km. V Evropě tak za měsíc...
Možná bude VW "odsouzen" velkým bratrem za emisní "podvod" k výrobě nějakého das auta-e a jeho prodeji za občanskou cenu.
Jak může "Budd-e" naznačovat, že by se mohla prodávat verze bez "-e"? Je to jasná slovní hříčka na "buddy", tedy kamarád. Bez "-e" by to nedávalo žádný smysl.
Z tohoto by byl teda lepší Roomster II než z té Caddyny...
Tohle nebude mít s hippeace nic společného a nakonec to ještě zabije cena.