Diskuze
Vaťák a noviny už nefrčí, ale izolují dobře. Vyzkoušeli jsme to
Děkujeme za pochopení.
J53a91n 18Z51a91p75l98e17t25a29l
Jak chránil jezdce skútr Čezeta nevím, nikdy jsem na něm v zimě nejel. Ale nejlépe před zimou a deštěm jsem byl spokojen s Tatranem 125. Když jsem si vzal na Tatran s plexisklem vaťák, tak i když pršelo měl jsem trochu mokrá jen ramena. Tatran měl ochranu před nepohodou vymakanou.
K porovnání motocykl Jawa s plexisklem a kryty na nohy chránil jenom částečně a kryty byly nepohodlné, podstatně motorku brzdily, vysoký aerodynamický odpor vzduchu a stejně kryty s plexisklem chránily proti dešti jen do rychlosti 40 km/h, ve vyšších rychlostech pronikala voda mezi kryty a řidítky, takže jsem stejně všude přijel promoklý, protože jet na třistapadesátce s krytama jen 40 km/h byl neskutečný opruz.
Takže nejlepší do nepohody v té době byl skútr Tatran s plexisklem, nevýhodou byla špatná stabilita nna silnici a poměrně nízká maximální rychlost, 82 km/h, víc z toho dostat nešlo ale rozumná cestovní rychlost ta sedmdesát.
Vždy platilo a platí dodnes, lepší škaredý Trabant, než sebehezčí skútr nebo motocykl, teda alespoň když pršelo a byla zima.
M57a31r51e45k 34H34r65u67b61y
Hmm, vatak a Rude pravo - to je preci sen kazdeho kancelarskeho hipstera
Trochu se bojim co po tomhle clanku zase uvidim v offisu
J13o16s12e11f 10P14r28o57c77h22á17z34k61a
Ano, ano, nejlepší je, když hodnocení napíše někdo, kdo sám tu dobu nepamatuje a nemá ani tolik zdvořilosti ke čtenáři, aby si zjistil relevantní informace. Viz vaťák nevaťák, pracovní rukavice ač každý motocyklista měl dlouhé zimní, co ty boty a co krk a ksicht? Hoši, hoši, rychlokvašené článečky a penízky se nám sypou, že ano?
J24i44ř61í 25S78v61a93š82e17k
Berete to trochu moc vážně. Jinak si přečtěte články toho pána, kterého kritizujete. Jeho texty o motorkách tady patří k tomu nejlepšímu.
T14o12m15á93š 29B87a31u83e23r
Jo to už je dávno. Jawa 20 pionýr s plechama, rolák, vaťák, kulich, pracovní rukavice, pod jeansy tlusté tepláky ála Homolkovi, dvoje fusekle a gumáky. Někdy na hlavu žalud od výrobního družstva Tvar. Stačilo to tak na 5 km jízdy, déle to bylo ve větším mrazu nesnesitelné. Říkali mi ,,Čkalov". Dnes je to už jen úsměvné.
J22i51ř87í 61K64o50c89u18r46e73k
jeansy? To jste byl Rebel! V té době se sice sehnat daly, ale komunistům to vadilo jako symbol amerického imperialismu. Ještě v 80. letech za to soudružka ředitelka posílala děcka domů převlíct nebo poznámku do žákajdy.
M28a30r94t17i93n 94K17a17r82á18s55e13k
Rozvážel jsem o sobotách noviny po okolních vesnicích. Nejdřív na kole, pak na fechtlovi a pak na dvaapůlce s revmaplechama a plexi štítem. Když jel člověk dva kilometry do vedlejší vsi, tam se nějakou dobu hýbal než zase sedl na vozidlo a pokračoval další dva kiláky, tak nebylo potřeba nic extra. Bavlněné spodky, kalhoty a na vrch vietnamské šusťáky. Když víc mrzlo, tak se vaťák docela hodil, jinak vystačila zateplená bunda. No a samozřejmě dvoje rukavice. A né jedny tenké, které jsou určené dělníkům na ochranu rukou a né na ochranu před zimou a větrem, jako je to na fotce.
T73o77m95á12š 98K95u15c84h39a35ř
Trošku víc snahy to chtělo. Například ten vaťák. Navíc tohle ne sebe naházel zcela nefunkčně jen ze srandy, takhle by v zimě daleko nedojel.
V92l97a94d82i72m62í78r 21F34i69b25i29g64e85r
Hmm ruce a nohy si chrání, ale krk má pěkně odhalený to není dobré. Zamlada jezdil spolužák na moto do školy i v -20. Měl svoje kalhoty jedny vatové a vaťák,, rtoje rukavice, vypadal jak ruský voják u Stalingradu. Já tak jel párkrát a nic příjemného, dokonce jsem měl kuklu.
A s tím jak skůtristi jezdí hlavně do banky, kanceláře atd. to je trochu jednobarevné. Málokdo jezdí do práce v obleku, nebo tak 1/3 pracujících.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej bytu 1+kk, 37,5 m2 - Rezidence Čakovice
Bělomlýnská, Praha 9
4 958 000 Kč