- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tento analytik se zcela plete. Cituji:
""Arndt Ellinghorst jeho myšlenku odmítá jako naprostý nesmysl. A poukazuje mimo jiné na to, že česká značka, která patří do koncernu VW čtvrt století, nemá pro severoamerické trhy odpovídající produkty, chybí hlavně stěžejní velká SUV. „Začínat na trhu s novou značkou, která by nepochybně dostala nálepku východoevropské nízkonákladové značky, nedává žádný smysl,“ myslí si Ellinghorst.
Volkswagen má navíc na severoamerickém trhu hlubokou tradici. Američané znají brouky, staré dodávky transporter proslavili právě američtí hippies, zavedený je v USA také Golf.""
A porovnejme jeho tvrzení s čísly. Třeba s výsledky prodejů za listopad 2015:
VW Jetta (aka Octavia) s počtem prodaných 11,022 kusů je nejprodávanějším modelem VW v USA. Meziročně se ale její prodej propadl o -29 procent (z 15,633 kusů v listopadu 2014). Golfa se prodalo v listopadu 4,110 kusů, malého SUV Tiguan se prodalo 3,907 kusů.
VW Passat se meziročně propadl na 2,759 kusů z 6,966 kusů prodaných v listopadu 2014. VW Beetle se prodalo 1,011 ks (propad z 1,665 kusů v 2014), a konečně Tuaregu se prodalo jen 397 kusů (propad z 578 kusů).
Takže toho "stěžejního" velkého SUV se prodalo asi tolik, co v nějakém vidlákově trakařů, ale rozhodně to neodpovídá prodejům v zemi, která ročně sežere 15 milionů nových aut...
Ano, VW to má v USA spočítané. A cena je přesně to, na co američané slyší. Takže Škoda? Proč ne. Protože VW je všechno, jenom né levný, a už vůbec né spolehlivý brand. A VW jako koncern tam nemá nic, čím by mohl konkurovat Civicům, Corollám, Elantrám atd., a speciálně do 2016 to byly křápy s lacinými plasty radost pohledět. Ale amíkům to nevadilo, protože cena cena cena, takže kupovali asii...
Škoda
Chudáci Amíci, tohleto si nezasloužili...
Nemyslím si, že by vstup na americký trh byl pro Škodovku nějaké terno.
Je to pouze boj mezi americkými výrobci automobilů s těmi evropskými... Jde jen o podíl amerických výrobců aut v USA...
Pro Škodovku dobrá reklama .O Škodovce se ještě v dobrém uslyší
Tahat Škodu do USA je nerentabilní. Objemy prodejů budou neúměrně nízké vzhledek k investicím do marketingu. Američany, kteří mají zcela jinou mentalitu, než Evropané, by mohl oslovit maximálně tak nový Superb, zbytek produkce je pro ně nezajímavý. Moc zajíců, myslivcova smrt. Škoda by neměla až moc tříštit síly. Ať upevňuje svoji pozici v Číně a Indii, tam je to výhledově zlatý důl.
Totální pitomost a hloupost, VW je známá značka, která dokonce v USA má i nějaké úspěchy, byť se jim tam dlouhodobě moc nedaří. Škoda je pro Američany nějaká neznámá vychodoevropská značka bůh ví odkuď.
A klesl vubec prodej VW? At uz v Evrope nebo v USA? Nebo to cele pouze hrotej urady a media?
Klesl v USA celkem dost, ale nic hrozného na to jak se to hrotí
A Škoda je jako co?? Fiat nebo Opel